0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1,8 20V - hodnocení majitele po třech letech

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 09:47, RE: Horolezec-29 / Mám úplně stejné auto ve stejné motorizaci
anonym posted by:
je 7,55!!! Mazej do školy!
Tak koukám že nakonec si mazal do školy ty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 10:07, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Moji rodiče mněli žigula, dvanáctikilo asi 30 járů. Najeto kolem 40tkm (2X juginda!!!) 2X měněná kastla ale jinak fpoho kára!
no tak jo super... 40 tis km najedu já za rok
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 10:08,
Měl jsem octavii combi 4x4 TDI PD 74 kW, verze Elegance. Ročník 2002, koupená nová. Pořizovací cena 3/4 mil., ale to jsem neřešil. Byla firemní. Najezdil jsem s ní za 4 roky 240 tisíc km, pak šla pryč. Kromě spotřebáku jediné dvě závady - zvlněné přední kotouče a "zblblá" řídící jednotka blikačů. Jinak žádná závada. Dlouhodobá průměrná spotřeba podle palubního compu 6,2l na 100 km. Prostě kvalitní auto, maximální spokojenost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 10:09, RE: Tak to potom jo
anonym posted by:
je to čiplá Octavie 1.8 T 132 kW, 7,9 s z 0 na 100, maximálka údajně 238 km/h
Před tím jsem ji měl nečiplou 110 kW, 8,4 s z o n 100, maximálka 219 km/h
A to jsou katalogový čísla té pičtunerské firmy nebo naměřená čísla v reále??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 10:15, RE: bez předmětu
anonym posted by:
on ale mluvil o přesahu kapot
No dyť jo (4511-2512)/2=999,5 takže metr přesah vepředu i vzadu.
Kdysi mě udivil fakt, že Opel Kadett má větší rozvor než Octa I....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 10:24, a-c
co dodat... snad radeji nic. koupit si sedm let starou oktavku prvni generace se stocenym tachometrem... to chce kus odvahy nebo sikovnost jakou ma autor clanku a pokud se o to auto sedm let nikdo nestaral... jakoze asi ne, tak se tem zavadam ani nelze divit. spis by mohlo byt jeste hur.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 10:25, RE: Tak to potom jo
anonym posted by:
nejsem žádnej závodník, ale tohle se mě docela líbí... přečipovali ji o 22 kW
Taky nezávodím. Jenom na čisté dálnici občas trochu jedu. Nejsem prase abych dědiny projížděl 90 a po okreskách 130. A proč nejsem prase, no protože jsem Osel... .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 10:35, RE: Tak to potom jo
David V posted by:
A to jsou katalogový čísla té pičtunerské firmy nebo naměřená čísla v reále??
si myslíš že jsem s ní jel 240? seš blázen
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 10:35, RE: Horolezec-29 / Mám úplně stejné auto ve stejné motorizaci
anonym posted by:
jen ve stříbrné metalíze.. Majitel však zapomněl OPRAVDU zdůraznit, že auto koupil ojeté a že mu bazárník jistě stočil tacho alespoň o 60.000 km. Takže uvedené závady by mohly sedět na auto se 160.000 km. Pak by to bylo v pořádku, co by majitel chtěl, po 10 letech??? Je jasné, že všechny díly (u všech aut a všech značek) se opotřebovávají a elketronice chce občas pomoci. Já mám nyní najeto 175.000, auto 4 roky a říkám: kdomě lambda sondy a palivového čerpadla + stahovačky zadních dvěří jen měním...
Porovnejte si ceny ND u Fordu a u Skodovky (srovnatelne dily, ne na Felicii ci Favorita), nez zacnete placat takove nesmysly. Podivejte se na spotrebni dily i napr. predni svetlomet (kdyz trefite psa nebo srnku) kolik stoji a na kolik vas vyjde vymena ve znackovem servise. Zjistite, ze je Ford levnejsi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 10:51, RE: bez předmětu
anonym posted by:
běž si porovnávat P406 se superbem a nelez sem
Ono to jde dost špatně, když si místo jednoho suberba mohu koupit dvě 406-ky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 11:10, RE: Horolezec-29 / Mám úplně stejné auto ve stejné motorizaci
anonym posted by:
Porovnejte si ceny ND u Fordu a u Skodovky (srovnatelne dily, ne na Felicii ci Favorita), nez zacnete placat takove nesmysly. Podivejte se na spotrebni dily i napr. predni svetlomet (kdyz trefite psa nebo srnku) kolik stoji a na kolik vas vyjde vymena ve znackovem servise. Zjistite, ze je Ford levnejsi.
Máme: prostředního Focuse (né toho starého ani toho nejnovějšího, zkrátka toho mezi v TDI a měli jsme i Peugeota 405 combi HDI (6 let starého). Do Octavie 1.8 20V SLX jsme v servisech NIKDY nenacpali tolik peněz, jako u předchozích typů vozů. Nemám důvod Vám nevěřit, ale Octavia patří mezi nejlevnější vozy na údržbu. Polovinu věcí se do konce dá udělat doma v garáži. U Peugeota ani Forda to je mnohem horší. Zkuste to..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 11:24, RE: Tak to potom jo
anonym posted by:
si myslíš že jsem s ní jel 240? seš blázen
Já? Blázen? A proč? Že bych chtěl před zásahem a po zásahu do motoru vědět, co mi tam přibylo? Bez měření to nemohl dělat nikdo solidní. Zaplatil jsi za to, že se Ti subjektivně teď jezdí líp?
U turbomotoru se dá určitě nějaká ta kilowata nahnat - zvedne se plnicí tlak a tomu se odpovídajícím způsobem může přidat palivo, takže netvrdím, že Tě někdo okradl, ale bez měření bych do toho nikdy nešel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 12:12, troll
no jo někdo si tu koupil plečku z bazaru.... holt jsi naletěl a koupil auto, který před tebou měl někdo, kdo do něj za celou dobu nedal ani korunu.... Tvoje blbost.... Já měl Octavia 1.8 20V 5 let a za celou dobu jsem neměl žádnou poruchu, ale taky jsem ji pravidelně servisoval a nejeszil s ní rally
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 12:48, RE: Tak to potom jo
anonym posted by:
Pokud máš RS tak ano. Jinak ne.

Osel
i s 110 kw by stačilo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 13:20, RE: bez předmětuP406?
anonym posted by:
To nevím. Já se neptal. Prostě já potřebuju auto, a né lupu s velkýma plechama. Když řadím pětku, nechci aby chudák spolujezdec mněl omlácené koleno, když sedím za volantem, nechci mít nohu zaraženou o středový panel, když jedu zatáčkou, potřebuju cítit, že to auto drží atd. Je celkově O nehaním, ale prostě pro mně to není.
Myslím, že by se pánové od Peugeotu urazili, když by slyšeli, že tady někdo srovnává jejich "koráb" s Oktávkou:))), oni si určitě mysleli navíc...a vidíte, přesto to jde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 13:22, RE: Tak to potom jo
anonym posted by:
Nevím, kde vzal SM ty ceny. Pokud se podívám na rakouské stránky Schade, je tam nejlevnější Octa II 1.6 za EUR 19.230,- To je při současném kurzu 450 tKč. To, že je Octavia levnější v cizině nesouvisí JEN s její zahraničně prodejní politikou, ale i s poměrně výrazním poklesem EURa.
rovněž bych rád, aby pánové ze SM uvedli své zdroje...mám bohužel jiné zkušenosti. V Německu Okta levnější je, ale zdaleka ne o tolik.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 13:26, Po 10 letech 90 tis.
Jestlize auto po 10 letech ma 90 tis, to by znamenalo min nez 10 na rok. Nabizeji se jen dve moznosti a.) auto jezdilo jen svatecne a pak by melo byt ve vynikajicim stavu, nebo moznost b.) auto ma svinsky stazeny tachometr a pak bude nejspis v dezolatnim stavu. Ktera odpoved je asi spravna ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 13:36, RE: Škoda peněz...
anonym posted by:
To jsme dopadli. Jak si tady všichni pochvalují odpornou okoukanou Oktávii, kde je i ve předu místa jak v Matizovi, kterou koupí bouranou a odtočenou v bazaru. Škodovky nikdy nebyly, nejsou a nebudou kvalitní auta. To co se veřejně prezentuje o kvalitě je lež. Už i korejci vyrábějí lepší auta.
V dnešní době nemůže škodovka korejcům v mnoha ohledech (cena, užitná hodnota, výbava, i ta spolehlivost...) konkurovat.
Možná trošku pokulhávají kvalitou zpracování, ale to je tak vše.
To co škodovka nabízí jako příplatkovou výbavu má mnoho značek již ve standartu.
Mě osobně by nenapadlo se na škodovku ani podívat a raději se ohlídnu po konkurenci ať už korejské, japonské nebo evropské.
Ale nic proti Vám, je to jen a jen můj názor a nikomu ho nevnucuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 13:44,
Hoši, 1,8T 110kW bez problémů 240 jede. S 1,8T jsem najezdil 240tisíc vím to. Krásnej motor dobrý auto. Nazdar.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 13:54, RE: Tak to potom jo
anonym posted by:
mám obyč 1.8 T 132 kW
Takovym frajirkum, co machrujou s octou rad ukazuji zada (162 kW) Nemachruj sasku... Neslusi ti to, lesti si svoji ochcavu a priznej, ze to neni az tak super jak kara jak si myslis...
respond
  1 ... 3 4 5 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.