0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1,8 20V - hodnocení majitele po třech letech

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 07:55, RE: bez předmětu
anonym posted by:
No tak vidíš.... hlavně že slouží
Moji rodiče mněli žigula, dvanáctikilo asi 30 járů. Najeto kolem 40tkm (2X juginda!!!) 2X měněná kastla ale jinak fpoho kára!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 07:57, RE: Horolezec-29 / Mám úplně stejné auto ve stejné motorizaci
anonym posted by:
Jdi si vysírat jinam
je 7,55!!! Mazej do školy!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 08:06, RE: Tak to potom jo
anonym posted by:
Už chápu. Škodovkáři jsou lidi zvláštního ražení. Po takovejch zážitcích být spokojenj, tak to chce žaludek. Já jezdil pět let, ve svým prvním autě, v ojetým korejci, v době koupě tři leta starým, s neznámým počtem km. Najel jsem 96 000. Na tachecu při mém prodeji bylo 153 000, ale auto mělo podle mýho o 100 000 víc. Kromě běžných úkonů při prohlídkách dle manuálu (oleje, destičky atd.) jsem investoval do předních tlumičů (5 000 i s prací), dvakrát do jakýhosi bazmeku na podvozku (2X 950 kč i s ...
Taky jsem koukal docela hnus- jsem z Liberce a když si zajedu tady 20km do Žitavy mám to o 50 000.- levnější nehledě na to, že daj ještě slevu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 08:07, RE: bez předmětu
anonym posted by:
No já nechci rozhodně porovnávat dvě auta. Prostě je to každýho věc, co každýmu lépe vyhovuje. Já potřebuji prostor, sice jsem nenarost nějak extra, ale zato mám rád kolem sebe tak nějak "nestísněno". Nepotřebuji závodit, ale potřebuji bezpečně předjíždět. Potřebuji najet do zatáčky tak, aby se auto neutrhlo, a já ji mohl bezpečně profiček tak jak já chci. Nevím, ale 406 jsem koupil skoro novou, s Peugeoutu, mněla najeto tuším nějakých 86tkm, teď mám cca 250tkm, a naprostá spokojenost. Krom běžn...
p 405 t 16 je nějaká hodně silná verze, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 08:09, RE: Horolezec-29 / Mám úplně stejné auto ve stejné motorizaci
anonym posted by:
je 7,55!!! Mazej do školy!
seš ubohej... ty mazej z týhle discuse... seš mimo mísu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 08:21, RE: bez předmětu
anonym posted by:
p 405 t 16 je nějaká hodně silná verze, ne?
No já už si to nepamatuju, ale opravdu supr svežení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 08:25, RE: Tak to potom jo
anonym posted by:
mám obyč 1.8 T 132 kW
Ale tak to není zas tak obyčejné 1,8T, že? O kolik ho přečipovali? Ale na Octávii s tímhle motorem Leganza neměla, to je bez diskuse. Naštěstí jich moc nejezdí.

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 08:35, RE: Tak to potom jo
anonym posted by:
Už chápu. Škodovkáři jsou lidi zvláštního ražení. Po takovejch zážitcích být spokojenj, tak to chce žaludek. Já jezdil pět let, ve svým prvním autě, v ojetým korejci, v době koupě tři leta starým, s neznámým počtem km. Najel jsem 96 000. Na tachecu při mém prodeji bylo 153 000, ale auto mělo podle mýho o 100 000 víc. Kromě běžných úkonů při prohlídkách dle manuálu (oleje, destičky atd.) jsem investoval do předních tlumičů (5 000 i s prací), dvakrát do jakýhosi bazmeku na podvozku (2X 950 kč i s ...
Ty závady, které tady autor popisuje, jsou pro Oktávku typické. Ale jsou to celkem drobnosti, vemete-li do úvahy, že je to dneska již desetileté auto. U těch stěračů většinou stačí ten mechanizmus jednou za 3 roky trošku promazat. Neříkám, že Oktávka je bůhvíjak spolehlivé auto, sám ji vlastním, ale pokud budu srovnávat s P307, který máme ve firmě (cca 4 roky starý) , tak Oktávka je na tom se spolehlivostí o několik řádů lépe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 08:47, RE: bez předmětu
anonym posted by:
no tak ten metr v předu a metr v zadu si trochu přehnal... a hlavně já ukážu záda jen tomu kdo machruje a chce se honit... Navíc mě hlavně vyhovuje že se otočí za pár metrech... díky již zmiňovanýmu rozvoru. To beru jako plus. Známej má Peugeota 406 1.8 16V a můžu říct že bych ho nechtěl místo mojí Octavie 1.8T. Osm z deseti servisáků ti doporučí spíš Octavii než 406
To je fakt, vždyť stará Octa má rozvor 2512 a délku 4511. Takže sumárně ty přesahy přehnal o 1 milimetr. To by se tedy měl omluvit! )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 08:59, Škoda peněz...
To jsme dopadli. Jak si tady všichni pochvalují odpornou okoukanou Oktávii, kde je i ve předu místa jak v Matizovi, kterou koupí bouranou a odtočenou v bazaru. Škodovky nikdy nebyly, nejsou a nebudou kvalitní auta. To co se veřejně prezentuje o kvalitě je lež. Už i korejci vyrábějí lepší auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 09:04, RE: Tak to potom jo
anonym posted by:
Ale tak to není zas tak obyčejné 1,8T, že? O kolik ho přečipovali? Ale na Octávii s tímhle motorem Leganza neměla, to je bez diskuse. Naštěstí jich moc nejezdí.

Osel
nejsem žádnej závodník, ale tohle se mě docela líbí... přečipovali ji o 22 kW
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 09:06, RE: Škoda peněz...
anonym posted by:
To jsme dopadli. Jak si tady všichni pochvalují odpornou okoukanou Oktávii, kde je i ve předu místa jak v Matizovi, kterou koupí bouranou a odtočenou v bazaru. Škodovky nikdy nebyly, nejsou a nebudou kvalitní auta. To co se veřejně prezentuje o kvalitě je lež. Už i korejci vyrábějí lepší auta.
konečně pěkný názor!!!Pořád jsou to sračky,který mají v krvi 100L a 120L a tak to bude napořád!!!Jsou to prostě předražený nekvalitní krámy,octa. 1,aspoň nevypadala nejhůř ,ale dvojková je hrozná zrůdnost a nová fábia,to je kapitola sama pro sebe!!a nikdo mě nemusí napadat,že jsem Octu neměl,najel jsem na firemních na jedené asi 35.000km 66KW combi a druhé 96KW asi 40.000km,ta aspoň jela,ale podvozek fakt hrůza!!!nestabilní úplně moc,i golf 2 měl lepší jízdní vlastosti!!Za ty peníze co se to prodává jako ojetiny si to může koupit opravdu jenom zastydlý škodovkář!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 09:09, RE: bez předmětu
Banjo posted by:
To je fakt, vždyť stará Octa má rozvor 2512 a délku 4511. Takže sumárně ty přesahy přehnal o 1 milimetr. To by se tedy měl omluvit! )
on ale mluvil o přesahu kapot
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 09:11, RE: Škoda peněz...
anonym posted by:
konečně pěkný názor!!!Pořád jsou to sračky,který mají v krvi 100L a 120L a tak to bude napořád!!!Jsou to prostě předražený nekvalitní krámy,octa. 1,aspoň nevypadala nejhůř ,ale dvojková je hrozná zrůdnost a nová fábia,to je kapitola sama pro sebe!!a nikdo mě nemusí napadat,že jsem Octu neměl,najel jsem na firemních na jedené asi 35.000km 66KW combi a druhé 96KW asi 40.000km,ta aspoň jela,ale podvozek fakt hrůza!!!nestabilní úplně moc,i golf 2 měl lepší jízdní vlastosti!!Za ty peníze co se to pro...
záleží s jakým motorem a za jaký peníze
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 09:23, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Já ti na to klidně odpovím. Nevím, jaká je to sračka, ale já jsem celkem spokojen. P406 2,2HDI. Sice nepotřebuju nikomu ukazovat záda, ale věř mně, že takový krpatý sračky mně na dálnici jen a jen zavazí. Pro pitomce, co začnou kecat teď o nějaké rychlosti: je to moje věc, moje pokuty, moje body a já nevím co ještě. Nikdy jsem do nikoho neboural a nemám to v plánu. Jestli to nebude tím, že jezdí z rozumem. Nepotřebuju nikomu ukazovat záda -za každou cenu- jak to právě dělají koktáváci. Má sotva ...
Naprostý souhlas, taky mám P 406 HDI kombi - dá se definovat
jako spolehlivé, prostorné a hlavně pohodlné auto, což se o koktávě říct nedá. Ale je fakt, že 406 je o třídu výš a je to vidět na první pohled i cítit při jízdě.....Škoda - škoda mluvit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 09:26, RE: Tak to potom jo
anonym posted by:
Taky jsem koukal docela hnus- jsem z Liberce a když si zajedu tady 20km do Žitavy mám to o 50 000.- levnější nehledě na to, že daj ještě slevu.
Nevím, kde vzal SM ty ceny. Pokud se podívám na rakouské stránky Schade, je tam nejlevnější Octa II 1.6 za EUR 19.230,- To je při současném kurzu 450 tKč. To, že je Octavia levnější v cizině nesouvisí JEN s její zahraničně prodejní politikou, ale i s poměrně výrazním poklesem EURa.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 09:34, RE: Škoda peněz...
anonym posted by:
záleží s jakým motorem a za jaký peníze
"NIKDY NEBUDOU KVALITNÍ AUTA" Podle dlouhodobého testu Octavie II AUTOBILDu to vypadá trochu jinak, chlapče.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 09:40, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Naprostý souhlas, taky mám P 406 HDI kombi - dá se definovat
jako spolehlivé, prostorné a hlavně pohodlné auto, což se o koktávě říct nedá. Ale je fakt, že 406 je o třídu výš a je to vidět na první pohled i cítit při jízdě.....Škoda - škoda mluvit
běž si porovnávat P406 se superbem a nelez sem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 09:42, RE: Škoda peněz...
anonym posted by:
To jsme dopadli. Jak si tady všichni pochvalují odpornou okoukanou Oktávii, kde je i ve předu místa jak v Matizovi, kterou koupí bouranou a odtočenou v bazaru. Škodovky nikdy nebyly, nejsou a nebudou kvalitní auta. To co se veřejně prezentuje o kvalitě je lež. Už i korejci vyrábějí lepší auta.
A ty jezdíš s čím?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 09:43, RE: Škoda peněz...
anonym posted by:
záleží s jakým motorem a za jaký peníze
To je pravda.. Octavie je super auto
respond
  1 2 3 4 ... 7




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.