0
back
 

diskuze k tématu: Octavia I 1.9TDi nebo Octavia II 2.0TDi - kterou vybrat?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 14:03, rada
Pane Hradský, když už si tady děláte reklamu tak aspoň nepište nesmysly, 2.0TDi nižší spotřebu než 1.9TDi 77kW nemá, bere víc min. o půl litru na 100km a je dle me zkusenosti o neco malo hlucnejsi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 15:30, rada
Já si dovolim souhlasit s panem Hradským, těchto auto už jsem pár prodal a také mám zkušenost že dvoulitr žere o něco méně než ta 1.9tdi. Předpokládám při stejné rychlosti a stejném zatížení. Hlučnější je o něco více dvoulitr, ale není to nic drastického. Jinak, proto toho chytrého pána, který nechápe jak by prodejce věděl co se s autem děje dál. sděluji následující. V dnešní době je záruka na skryté vady 6měsíců od data prodeje. Z mé zkušenosti vím, že při každé podstatnější závadě si kupující prodávajícímu zavolá a všemožně se snaží z něj dostat dodatečně nějaké peníze, nebo alespoň pomoc prodej vyřešit. No, a když se mi ti lidé neozývají, předpokládám že je vše OK. V dnešní době, kdy každej šetří každou korunu to tak prostě je.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 15:43, rada
pro Romana: je jasný, že když nafta vyleze nahoru, tak to něco udělá. Ale konkrétně u těch octavek to nemůže mít takovej dopad, jak říkáš ty. Teď jsem kamarádovi prodal 1.8T 4x4, ať dělá co dělá, po městě jezdí za 10litrů, někdy i víc. Na dálku se to sníží, ale furt se pohybuje hodně nad naftou. S motorem 1.6 takový zkušenosti nemám, ale párkrát jsem s tím jel, a když budeš chtít jet jako s TDI, tak se dostaneš v klidu taky na 10litrů. Obojí je stále o minimálně 4l nafty víc. Tak to je, a nikdo to nemůže popřít.TZn, i kdyby byla nafta o 10korun dražší, furt je naftovej motor úspornější. Navíc, stopro má mnohem delší životnost, a o dražší údržbě bych taky pochyboval. Kámoš teď měnil katalyzátor na benzinový octavce, a platil 15tis, to jen pro příklad.
Navíc, jedna důležitá věc, kterou si asi většina lidí neuvědomuje. Cena nafty je vyšší než cena benzinu je proto, že je po ní větší poptávka. Až si lidi začnou kupovat víc benzinových aut než naftových a bude se kupovat víc benzinu, logicky se vše vrátí do starých kolejí a benzin bude zas dražší než nafta, tak jak tomu vždy bylo.Už jen proto, že výroba nafty je levnější než benzinu. Tyhle křivky už tady párkrát v historii byli, je to jednoduchá, stokrát prověřená věc,kterou vám potvrdí každý ekonom. Pak zas všichni lidi co tady "blázní" kvůli benzínu, budou svá benzinová auta prodávat a pořizovat naftová.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 17:07, rada
Ročně najezdím cca 40 až 50 tis. km, tak si troufám říct, že auto které mám si dokonale prověřím. Na Octavii a Škodu celkově nedám dopustit. neříkám, že dělá dokonalé a bezchybné auta, ale jsou to auta, která dokáží bezproblémů vyhovět nárokům na běžné používání. Octavii už mám třetí. měl jsem jedničkovou 1,6, pak dvojkovou 1,9 sedan a teď mám tu samou, jen v kombíku. Protože jsem je nikdy nekupoval nové, ale jako mírně jeté, cca 1,5 roku staré,brzy vypršela záruka a začal jsem jezdit do neznačkového servisu. Ten servis patří mému kamarádovi, tak můžu na 100% říct, že mi na nich nikdy nikdo tajně neopravoval nic, o čem bych neměl tušení, nebo se mě snažil natáhnout s cenou. Ani k tomu nebyl důvod. Octavie slouží až na pár drobností "do roztrhání těla". V podstatě jí nemám co Vytknout. ano, jsou možná pohodlnější, luxusnější, líp vybavené i levnější auta. Ale jsou tak bezproblémové? Málo, hodně málo. Ať Ford, Opel, Renault, Citroen, Peugeot, každé z těchto aut vám připraví víc starostí, než ta "obyčejná" Octavie. Není to auto, které na první pohled uchvátí, ale je to auto, kterébude dlouho a spolehvivě sloužit. Moje rada: jednoznačně motor 1,9 TDI. Možná není dokonale tichý a kultivovaný, ale v autě, pokud ho nebudete točit do vysokých otáček, to ani tak moc nebudete vnímat. Octavie 2 je slušně odhlučněná. Motor slušně táhne, ale hlavně má super spotřebu. Pokud nekoupíte nějaký kus, co má hodně za sebou, určitě budete spokojený. PS. ještě chci reagovat na ohlasy ohledně Fordu. Znám pár lidí, co mají tuto značku a že by byli nějak nadšení se říct nedá. Osobně se nebráním v budoucnu vyzkoušet i jiné auto než od VW, ale vím určitě, že Ford to nebude. Jen tak pro zamyšlení - za poslední 2 roky prodělal Ford, který podle některých tady vyrábí tak úžasné auta, víc než 15 miliard USD!!!! Kolik za ty dva roky vydělala ta "obyčejná" škodovka, potažmo koncern VW????
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 20:46, rada
Pro KAPS: jsem rád, že někdo napsal rozumný článek. O Octavkách bylo řečeno snad už vše. Jak je vidět, zapřísáhlým odpůrcům člověk nic nevysvětli, prostě nechtějí slyšet. Já vidim Octavku přesně tak jako KAPS, avšak dovolím si nesouhlasit v tom, že faceliftová Octavka i ta dvojková mají design velmi povedený a nadčasový. O dvojkové octavce bych netvrdil, že by nějak neuchvátila, mě se prostě líbí. Ale souhlasim s tím, že to není bezchybné auto, jako koneckonců každé další.
A když se na to podíváme z čistě ekonomického hlediska - čísla mluví za vše. Růst zisku škodovky a vw, oproti stálým poklesům zisku ostatních automobilek, hlavně Fordu. Lidé přeci nejsou hloupí, a pokud by se škodovkou nebo vw měli špatné zkušenosti, jak tady píší stále někteří lidé (myslím že jich je pár kteří se pořád opakují), tak by se k té značce stále nevraceli. Tak to vidím já.
A to nemluvím o tom, že ceny servisních prací a náhradních dílů jsou u škodovky hodně levné, oproti ostatním značkám, takže na servisu a dílech své zákazníky určitě "neřeže" v honbě za ziskem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 20:47, rada
jen pro upřesnění. Design obouch auto vidím jako velmi povedený, nikoliv naopak - to jen aby nedošlo k omylu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 21:52, rada
Najezdil jsem s 1.9TDI 66Kw přes 200000 se spotřebou 4,9l
Teď jezdím s 2.0TDI 103Kw a jsem na 5,8l ten necelý litr je za možnost předjíždět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 06:30,
a co motor 1.8 TSI?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 06:31, RE: bez předmětu
anonym posted by:
a co motor 1.8 TSI?
za 350 000Kč, ha ha
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 06:41, RE: bez předmětu
anonym posted by:
za 350 000Kč, ha ha
za 350 000 ,- s 350 000 km
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 06:44, RE: bez předmětu
anonym posted by:
za 350 000Kč, ha ha
samozřejmě, byl by tak o 100 tis dražší, jen že na něj autor zapomněl v seznamu benzínovejch motorů. Přitom je to nej motor pro Octavii II
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 06:46, RE: bez předmětu
anonym posted by:
a co motor 1.8 TSI?
Jinak kupovat ojeté TDI a věřit nájezdu je vykopat si vlastní hrob. Směju se jak Oktávka r.v. 2002 má 100 tis km. reálných je minimálně 250 spíš 300 a víc
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 07:24, Jakou Octávii
Když Octávii, tak jedině s motorem 1,8 TSI. Jedinej skutečně povedenej a moderní motor v tomto voze. Problém bude asi cena, do které se chce kupce vejít. Dal bych si betelnýho majzla na nájezd! Nejlépe tak, že koupil nové nebo předávděčku max rok starou.... .

Iááá, iááá, hýk, hýk

Osel

PS: Nejlepší je ale stejně stříbrná octávie v TDi, na hlínách, s křídlem atd., šak to znáte. A přirozeně s certifikátem kvality AAA!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 07:35, RE: Jakou Octávii
anonym posted by:
Když Octávii, tak jedině s motorem 1,8 TSI. Jedinej skutečně povedenej a moderní motor v tomto voze. Problém bude asi cena, do které se chce kupce vejít. Dal bych si betelnýho majzla na nájezd! Nejlépe tak, že koupil nové nebo předávděčku max rok starou.... .

Iááá, iááá, hýk, hýk

Osel

PS: Nejlepší je ale stejně stříbrná octávie v TDi, na hlínách, s křídlem atd., šak to znáte. A přirozeně s certifikátem kvality AAA!
Dnes jsem čekal příspěvek: čas: 7:06, autor: Osel téma: Octavia atd. ---- vidím, že jsem se spletl jen v čase.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 07:55, RE: Jakou Octávii
anonym posted by:
Dnes jsem čekal příspěvek: čas: 7:06, autor: Osel téma: Octavia atd. ---- vidím, že jsem se spletl jen v čase.
Sakra, Osel je v praci driv nez ja
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 08:03, RE: Jakou Octávii
anonym posted by:
Sakra, Osel je v praci driv nez ja
Dneska má Osel naopak dovolenou, takže proto příspěvek nepřišel v 6.00 jako normálně ale až v 7.30! Pospal jsem si.

Iááá

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 08:07, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jinak kupovat ojeté TDI a věřit nájezdu je vykopat si vlastní hrob. Směju se jak Oktávka r.v. 2002 má 100 tis km. reálných je minimálně 250 spíš 300 a víc
No vidis, a ja jsem pred lety koupil Golfa IV (2001) co mel za 4.5 roku najeto 49tkm. A vim to presne, bylo to v rodine
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 08:12, RE: Jakou Octávii
anonym posted by:
Dneska má Osel naopak dovolenou, takže proto příspěvek nepřišel v 6.00 jako normálně ale až v 7.30! Pospal jsem si.

Iááá

Osel
Jo a táhne neskutečně vod spodu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 08:17, RE: Jakou Octávii
anonym posted by:
Dneska má Osel naopak dovolenou, takže proto příspěvek nepřišel v 6.00 jako normálně ale až v 7.30! Pospal jsem si.

Iááá

Osel
Alespoň je vidět, co dělá v práci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 08:17, RE: Jakou Octávii
anonym posted by:
Jo a táhne neskutečně vod spodu
a vy jste úplní hňupi
respond
  1 ... 4 5 6 ... 11


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.