0
back
 

diskuze k tématu: Octavia I 1.9TDi nebo Octavia II 2.0TDi - kterou vybrat?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 00:46, rada
pro fenix56- octavia 1 1.9 96 kwje podle me nejlepsi motor,co nabizi jednickova rada.turbo efekt neuveritelnej a sam sem s ni jel 240kmh,bylo to po d1 smer brno.je pravda,ze se to blbe drzi na silnici,ale neni to na to staveny.a jestli jsi jel po d1 a v kopci ti to jelo 120 i v nejslabsi verzi 66kw,tak tam musis dat i petku a nebo nejezdit za kamionama,protoze to krasne vyjede kazdej kopec na D1 140.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 06:21, rada
pro DC: souhlasím,že ta cena je opravdu super ve srovnání s prodejní cenou na trhu,ale ten pán přijel k nám na výkup do nejmenovaného největšího bazaru :) a věděl,že o moc víc si říct nemůže když to chce prodat rychle,a stav toho vozu je opravdu dobrý,odpovídá 1.maj. se servisní knížkou.Navíc v současné době začínáme dělat rozdíl ceny mezi dieslem a benzínem max. 10-20tis (Octavia 1,6 vs Octavi TDi apod. vozy),doba se mění,jen bude chvíli trvat než to trh pochopí a přizpůsobí taky ceny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 06:22, rada
to- labio. Hele sice máš pravdu, že diesel sám o sobě je hlučnější než benzin a asi vždy bude, ale rozdíl mezi jednotlivými motory je obrovský. Já mám Citroen C5 2,2 HDi a kamarád OII 2,0 tdi. Ikdyž je moje auto o 200 tis km a 5 let starší tak zvukovej projev motoru uvnitř i zvenku je hodně velkej. Tdi sou prostě traktory.... ALe na druhou stranu má kamarád na OII asi 100 tis a motor Ok jen měl problémy s ruční brzdou. Olej mu to taky žere, ale na to už si zvykl. K C5 přirovnávám, ikdyž je to jiná třída, protože se přirovnávalo i k Mondeu. Já jsem s ní spokojen. Ale taky nechápu jak mu někdo muže poradit Fabii Sdi(to radši vlak). Jestli se rozhoduje mezi OI a OII tak jednoznačně OII je to uplně jiné auto.... a když chcete chrochtmotor... já osobně 2,0 FSi a předělam si ji na plyn když chci ušetřit. Ale hluk jako TDI za jízdy bych nesnesl.. Mějte se
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 06:24, rada
Se opravuji....Zvukovej rozdíl OII a C5 je velkej. C5 je tichošlápek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 11:50, rada
To Fenix56: no uprimne, 66 kw je vyborny a hodne spolehlivy motor, ale chvilicku mu trva, nez se roztoci, pak jede - shodou okolnosti ho mame doma take - jezdi s nim otec. Pokud mu pada vykon v kopcich, zpravidla je to otazka turba nebo vahy vzduchu. Jinak, ten motor jede 180 kopec nekopec....kombik je nachylnejsi na bocni vitr a pokud mel 15ky, tak je to koza skakava...cili vas dojem beru. Ja mam opacnou zkusenost s nejsilnejsim benzinem 1.8 T, 16kami a sedanem a je to uplne jine svezeni... vuz neni hlucny - dokonce nema ani odhlucnovaci set pod kapotou - proste neni treba a slysite (ale prijemne) o nem az od 4000 otacek, kde bezne nejezdim - kroutak to ma od 1700 otacek 210 Nm, takze staci jedna a pak radit okolo 3000 a maloco vas predjede... no, nad 170 uznavam, ze na dalnici nic moc - dano previsy a std. podvozkem, nicmene i pri tacho 240 je to riditelny vuz, neni to ale na zadne zbesile manevry a hlavne, velmi rychle tomu vadnou brzdy....podle me ale O1 s 1.8T motor neni o maximalce, ale o beznem kazdodennim jezdeni, kdy krasne tahne, zrychluje, je tichounky, neduni, nevibruje...za to chce trosku benzinu - ja jezdim mezi 8-9l podle nalady, rocniho obdobi atd. Ted bohuzel hodne po Praze.Osobne si rad zaplatim 2l benzinu oproti 2.0 TDI, ktery je hlucny a pisklavy. Chapu ale, ze nekdo ma preference uspory 2l benzinu a drnkot mu nevadi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 12:15, rada
To Labio: No, ja myslim, ze tu nikdo nic nekritizuje, Nekdo chce poradit, zda takovou nebo makovou motorizaci a je fer jej upozornit, ze kazde ma svoje pro a proti. Dale, ze je naftovy a naftovy motor - kdyz srovnate CR od BMW s PD od Das Auto, tak pochopite o cem mluvim. Cenove to pritom neni zase az tak velmi rozdilne. Ne kazdy ale ma a chce BMW. Zpet k vasim tvrzenim - ja jsem zastance benzinu od das Auto, protoze jeho TSFI technologie je dnes spicka. Pokud si clovek poridi 1.8 TFSI oktavku sedan v rozumne vybave, tak da cca 600-650 tis a toto auto nema na trhu konkurenci. Oproti tomu naftove motory nejsou tolik povedene, rada na trhu je jich vyznamne lepsich, nicmene maji vyhodu v nizsi spotrebe (oproti CR). A clovek si musi rici co mu vadi a co mu vyhovuje - proste benzin je na jezdeni lepsi - tizsi, spolehlivejsi, kratce se zahriva, muze se vytacet i za mensiho ohrati, lepe startuje v zime, nezere olej atd., atd. atd. Nafta oproti tomu poskytuje turbozatah - nekomu se to libi - me to prijde divne - moderni motory jdou cestou eliminace techto turbo efektu, maji turbodiry, zpravidla maji lepsi pruznejsi zrychleni, v zime se kolikrat ani neohreji, hlucnejsi, servis je obcas drazsi, zpravidla drazsi povinne ruceni. Zase spotreba je jinde, ani ne tak mimo mesto, kde pri standardnim stylu bude rozdil cca 1l benzinu - nicmene napr s 1.9 66 kw neni problem jezdit v economy, ale nebrzdicim modu mimo mesto v rychlostech do 100 km dlouhodobe za 3,5-4l nafty dle PP, je to pravda - vlastni zkusenost, nicmene tohle benzinare stve, protoze to nezname :). S 1.8 T 20V pri nepodtaceni motoru - 5,1l. Rozdil je ale docela ve meste - 2.0 TDI octa zere v Praze do 8l, me 1.8 T20V zere mezi 11-12. A zde je podle me bod na rozhodnuti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 14:31, rada
pro Petr: takovýto příspěvek beru. Ale vadí mi ty většinové, které pomlouvají za každou cenu a naprosto nenávistně a zaslepeně.
Pro Fenixe: ty jseš přesně ten případ, o kterém nahoře hovořím. Jestli ses ve 120km/h bál že ohrozíš někoho v protisměru, tak ti poradim: buď zahoď řidičák, nebo sis měl nechat udělat geometrii. Jestli ses do kopce nerozjel víc než 120, tak to auto mělo nějakej problém s váhou vzduchu nebo podobně, ale TDi jedou prostě dobře,určitě s žádným kopcem, zvlášť když jsou prázdné, nemají problém.
K tomu jak ses styděl řadit ve městě kvůli zvůkům se nebudu ani vyjadřovat, dle úrovně a odbornosti tvého článku soudim, že polemizovat s takovým troubou je ztráta času.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 14:34, rada
pro Toma: nevim jestli trh někdy zareaguje takhle, že rozdíl mezi naftou a benzinem bude takto nepatrný. Ta auta jstojej rozdílně nová. Navíc tys použil špatnej příklad. Je rozdíl mezi Octavkou 1.6 benzin a 2.0TDi. Ten dvoulitr bude jezdit do šesti litrů nafty a svezeš se, kdežto u 1.6 ti to bude žrát 10 benzinu a svezení žádné. Asi těžko můžou tyto auto stát stejně nebo podobné peníze. Kdybys mluvil o 1.6 FSi, tak tam už ten rozdíl bude menší, ale stejně bude ten naftovej stát dycky víc. Je to o volbě, ale vyšší cena naftového motoru je prostě opodstatněná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 14:52, rada
pro Fenixe: to co říkaš, že je strach s OI jet 120 je lež to auto jede dobře a špatňe se nechová. S kamarádem sme s ní lítali 200 a v pohodě jede dobře a měl taky 66 kw. A Náš národ je jen naučenej opaku těch ostatních a to jest že český výrobek je špatný věci z ciziny sou nejlepší. O I i II sou dobrá auta, ale ty diesely se jim nepovedly. Ale to je zase otázka preferencí jak moc vám vadí hluk, mě ano tak mam HDI. Jo a ten žvást že Cr bere víc než TDi je nepravdivý. Jeli sme na hory ve dvou autech s mojí C5 2,2 HDi a OII 2,0 TDi, v klidověm režimu mu to bralo o 0,5l méňě, ale když sme cestou zpět letěli ne zrovna podle předpisů, tak zase měl větší spotřebu on. Jo a řešit jestli je lepší oII ne oI je stejný, když to přeženu jako srovnávat Felicii s OII. Generační rozdíly jsou znát OII je mnohem tužší a je to znát při rychlé jízdě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 14:53, rada
zase oprava sem nějakej připálenej ze slunka. Felicii s OI
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 16:38, rada
To Ales: No, ona oktavka neni moc ceske auto - vlastneno vW, dilu je tam tusim 30% z Cech - ale to jsem nekde cetl, nevim, ale verim no a technologie - to je proverene VW a audi par let dozadu.
KEC o CR a spotrebe :) ... podle me obecne plati, ze CR zere vice, nez-li PD, je fajn ze ma nekdo opacnou zkusenost, zvlaste, kdyz ho vlastnie. A uprimne, krome BMW jsou HDIcka spicka. Moje zkusenost ohledne spotreby je trosicku jina - 2x 160 km cesta Praha kousek nad Hradec a zpet, tempo +_ stejne - mondeo 2.0 TDCI 7,2 l, peugeot hdi 407 - 6,7 l (zdalo se mi, ze jel po dalnici pomaleji oproti fordu), octa combi 1.9 PD - 5,4l, octa combi 2.0 TDI PD 6,4, 1.8T20V octa sedan 7,3 ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 20:11, rada
Tady budou vždycky psát lidi který tu oktávku ani neměli my máme doma dvě (dva naftáky) a totalní spokojenost nic se nesere furt to jen jezdí to je až nehoráznost co to vydrží..máme to načipovaný a když tomu šlapu a jedu jak prase tak si to nevezme vic jak 5.8 / 100 a když jedu normalně a nekoukám na tachoš kolik to dá tak kolem 5.2-5.3 většinou po zahřátí.. OI(r.v.00) má najeto 280 tis--tam se vyměnilo za 6 let pouze váhy vzduchu!!! a OI(r.v.03) má najeto 160 tis. a naprosto bezproblemové autíčka neprodal bych.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 20:14, rada
Jo ten čip dal Oktávce 85KW a spotřeba o 3/4 litru menší.. dávali sme sprinta z Oplem vektrou 2.0 benzín 100kw a nestačil mi......vyměnili sme to a je to zhniléééé! sopel nebrat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 21:47, rada
pro Pavla: nene, nikdo netvrdil že lidé kteří nemají v oblibě octavku nebo jiná koncernová auta jsou blbci. Obecně platí, co člověk, to názor a je to v pořádku. Ale je absolutní pravda, že lidé kteří nemají tyto značky rádi jsou při své kritice nepochopitelně zlý a nenávistní a pohdraví ke všem, kdo takovým autem jezdí.To já nechápu. Třeba blbost, podívej se na poslední příspěvky. Ty napíšeš že je to odstavka a kolega pod tebou ochcávka a to je z těch slušnějších.
Já osobně si myslim, že naprostá většina těch zaslepených kritiků nemají s tím autem žádné praktické zkušenosti, jinak by takhle nemohli psát. Nezlobte se na mě. Já měl první naftovou Octavku TDi, pak jsem si koupil faceliftový model 01 a mám zkušenosti teď hodně i s dvojkovou octavkou. Moje manželka začínala na trojkovym golfu tdi, a teď má čtyřkovýho, tdi-pd. Ten trojkovej golf měl podle mě najeto tak 250tis km (kupoval jsem ho v srn a měl na tacho 150-což je blbost).Kromě žhavicích svíček,posilovače brzd a zatuhlýho turboventilu jsem u toho za rok a půl nic neřešil a spokojeně jezdil. O obouch Octávkách můžu říct absolutně to samé, a o Golfu totéž. Protože jsem si ta auta vyzkoušel, a vím, že většina těch pomluv nejsou pravda (např. že s autem se nedá jet víc než 120 a že se to nedá udržet na silnici), a že ta auta jsou velmi velmi spolehlivá.
Navíc-když už se něco pokazí, oprava bývá z 90%velmi ale opravdu velmi jednoduchá a levná.
Jen pro příklad: včera se kámošovi vybila baterka na Peugeot 307. Když jí vyměnil,auto nešlo nastartovat, protože se zakodoval imobilizer, což je dle autorizovaného servisu normální věc. Následoval odtah a oprava, vše vyšlo na cca 2500,-Ani jedno z mých aut doposud odtah nepotřebovalo (doufám že to nezakřiknu),dovezlo mě vždy kam jsem potřeboval.
Co se týče dvojkových octavek, dobré jsou oba naftové motory, jen je mi divné že tady někdo psal, že 1,9 měla menší spotřebu než dvoulitr, já mám přesně opačné zkušenosti.ale ty rozdíly jsou zanedbatelné.Každopádně, spotřeba pod šest litrů, u tak velkého auta je parádní,navíc není potřeba auta pro dosažení této spotřeby nějak šetřit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 21:50, rada
jen pro dodání, abych se vyhnul kritice. Ten čtyřkový golf manželky má dnes najeto 195tis km, motor TDI-PD 74kW, kupoval jsem ho když měl najeto 140.
Na první Octavce jsem najel 100tis km, prodával jsem jí když měla najeto 240 a dodnes s ní jezdí jeden můj známý, je to zemědělec a leje do ní stejnou naftu jak do traktoru-přesto vše bez problémů.Tu druhou ještě mám, momentální stav tachometru je 135tis
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 22:06, rada
jezdím ojetou služební octávku 1.9 TDI spotřeba 5,2 l má najeto 190 tis.Km a jezdí zátahy 1000km a zpět v pohodě !!!!! Jen lít naftu a měnit olej.Předtím jsem měl fungl nové Stilo a v 50 tis. na něm odešlo co mohlo ,při 90tis. jsem se ho s velkou slávou zbavil !!!!!! fuj FIAT !!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 00:18, rada
Osobně bych volil Octavii s motorem 1,9TDi. Sám s ní jezdím a maximální spokojenost. Pěkněj zátah, pohodlná, líbivá a skromná Teď ji prodávám budu si brát na leasing zase novou. Pokud by jsi měl zájem můj email je pavlik.jakub@seznam.cz Původ ČR, první majitel, serviska, nehavarovaná. Najeto 85000. Klima v metalíze na liťákách
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 07:33, rada
Určitě zvolte motor 2,0TDI,je úspornější,pružnější a celkový chod auta je lepší. Nevěřte tomu,co se říká za báchorky. Od minulého roku,jsem dovezl zhruba 150ks octavii,z toho 110ks s motorem 2,0TDI a jen u jedné odešlo turbo................. s pozdravem a štastnou volbou Hradský
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 09:08, rada
pro Jirku: ale já samozřejmě bral 1,9tdi vs 1,6 ,neuvedl jsem tam ten objem tak sorry.Ale jinak souhlasí co píšeš,ten diesel bude samozřejmě vždy dražší,ale já uvádím,že ceny mezi benzínem a diesel už se teď zmenšují a rozdíl už nebude tak propastný.A podle odezvy z prodejů to opravdu funguje,lidi už se neptají na TDi jako dřív,1,9tdi (66/81); 1,6 a 1,8T v Octavii jsou teď v poměru prodeje 40/35/25.Z toho se dá usuzovat kam trh směřuje.Vysoká cena nafty dělá divy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 10:38, rada
pěkná reklama pro p.Hradského :)
a když jste jich přivezl cca 110 a pak je prodal tak vy víte co s nimy bylo?
Nejde mi do hlavy,když někomu prodám aut tak mě ani moc nezajímá co s ním už je...Nicméně souhlasím,že 2,0TDi je slušný motor a nebál bych se ho pokud to bude stočný +- do 50tkm.
respond
  1 ... 3 4 5 ... 11


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.