Wednesday 02.07.2008 12:15,
rada
To Labio: No, ja myslim, ze tu nikdo nic nekritizuje, Nekdo chce poradit, zda takovou nebo makovou motorizaci a je fer jej upozornit, ze kazde ma svoje pro a proti. Dale, ze je naftovy a naftovy motor - kdyz srovnate CR od BMW s PD od Das Auto, tak pochopite o cem mluvim. Cenove to pritom neni zase az tak velmi rozdilne. Ne kazdy ale ma a chce BMW. Zpet k vasim tvrzenim - ja jsem zastance benzinu od das Auto, protoze jeho TSFI technologie je dnes spicka. Pokud si clovek poridi 1.8 TFSI oktavku sedan v rozumne vybave, tak da cca 600-650 tis a toto auto nema na trhu konkurenci. Oproti tomu naftove motory nejsou tolik povedene, rada na trhu je jich vyznamne lepsich, nicmene maji vyhodu v nizsi spotrebe (oproti CR). A clovek si musi rici co mu vadi a co mu vyhovuje - proste benzin je na jezdeni lepsi - tizsi, spolehlivejsi, kratce se zahriva, muze se vytacet i za mensiho ohrati, lepe startuje v zime, nezere olej atd., atd. atd. Nafta oproti tomu poskytuje turbozatah - nekomu se to libi - me to prijde divne - moderni motory jdou cestou eliminace techto turbo efektu, maji turbodiry, zpravidla maji lepsi pruznejsi zrychleni, v zime se kolikrat ani neohreji, hlucnejsi, servis je obcas drazsi, zpravidla drazsi povinne ruceni. Zase spotreba je jinde, ani ne tak mimo mesto, kde pri standardnim stylu bude rozdil cca 1l benzinu - nicmene napr s 1.9 66 kw neni problem jezdit v economy, ale nebrzdicim modu mimo mesto v rychlostech do 100 km dlouhodobe za 3,5-4l nafty dle PP, je to pravda - vlastni zkusenost, nicmene tohle benzinare stve, protoze to nezname :). S 1.8 T 20V pri nepodtaceni motoru - 5,1l. Rozdil je ale docela ve meste - 2.0 TDI octa zere v Praze do 8l, me 1.8 T20V zere mezi 11-12. A zde je podle me bod na rozhodnuti.
respond