0
back
 

diskuze k tématu: Octavia I 1.9TDi nebo Octavia II 2.0TDi - kterou vybrat?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 08:18, Jaternice
Pověs si jaternici na čelíčko a utíkej do AAAček pro 3roky starou Octavii ve stavu "jako nová"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 08:31, RE: bez předmětu
anonym posted by:
samozřejmě, byl by tak o 100 tis dražší, jen že na něj autor zapomněl v seznamu benzínovejch motorů. Přitom je to nej motor pro Octavii II
Na zážehový motor 1.8 jsem "zapomněl" záměrně - v prodeji je od loňského roku a sehnat jej v částce do 350 tisíc Kč je nemožné. Osobně se domnívám, že i 2.0 TDi může být v této cenové relaci a výborném stavu problém....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 08:48, Gargamel
konečně čtu taky nějaké stížnsti na octavii, pořád jen slyším jak to jsou nerozbitná auta a hlavně v TDI. Taky jim umíraj turba jako renaultu, ale nikdo to nepřizná, že je škodovka zmetek, ale jak se stane něco renaultu tak je to naprostá katastrofa , že vy škodovácký h....a. Je to prostě šlupka a klavně octavia I
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 08:49, RE: Jaternice
anonym posted by:
Pověs si jaternici na čelíčko a utíkej do AAAček pro 3roky starou Octavii ve stavu "jako nová"
Nejlepší je nekupovat ani jedno!!!Podprůměrný vůz za nadprůměrnou cenu!!!Nejlepší je vyléčit se ze škodovkářství a podívat se po trhu!!Existuje spousta aut za lepší cenu,který nábídnou za míně peněz více muziky!!!O1 to je ůplná hrůza,už bylo napsáno hodně o prostoru a jízdních vlastnostech a O2,naprosto nesmysl!!Z cenu O2,je např.,moc hezký Avensis nebo Mazda6 Mondeo BMW 5,naprosto nevidím důvod proč dávat 350-400.tis za diesepumpe randál takový balík peněz!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 09:07, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jinak kupovat ojeté TDI a věřit nájezdu je vykopat si vlastní hrob. Směju se jak Oktávka r.v. 2002 má 100 tis km. reálných je minimálně 250 spíš 300 a víc
Ne kazdej nalita 50 tis rocne, ja jezdim pres Evropu a najedu rocne 25-30k (za jednu z vyhod dieslu mimojine povazuji to, ze na nadrz najedu skoro 1000km, takze nemusim tak casto stavet u benzinek).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 09:08, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jinak kupovat ojeté TDI a věřit nájezdu je vykopat si vlastní hrob. Směju se jak Oktávka r.v. 2002 má 100 tis km. reálných je minimálně 250 spíš 300 a víc
Nechápu proč by musela mít najeto tolik km. Já osobně ročně se svým soukromým autem najedu 5 až 6 tisíc km ročně, takže nevidím problém v tom, že i starší auta mají najeto minimum km. Jinak v práci jezdím s Oktávkou 1,6 z roku 1997, která má najeto již přes 250.000 km a jezdí jak drak. O kastli se pomalu nikdo nestará, umývá se tak 2x za rok a rez nikde není. Servis jsou běžné úkony (výměna oleje), jenom se měnila za 8.000,- Kč spojka a opravovalo se elektrické střešní okno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 09:16, RE: bez předmětu
anonym posted by:
No vidis, a ja jsem pred lety koupil Golfa IV (2001) co mel za 4.5 roku najeto 49tkm. A vim to presne, bylo to v rodine
tak to nechápu kdo si koupí novýho nafťáka, aby s nim najezdil 10 tis ročně
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 09:19, RE: Gargamel
anonym posted by:
konečně čtu taky nějaké stížnsti na octavii, pořád jen slyším jak to jsou nerozbitná auta a hlavně v TDI. Taky jim umíraj turba jako renaultu, ale nikdo to nepřizná, že je škodovka zmetek, ale jak se stane něco renaultu tak je to naprostá katastrofa , že vy škodovácký h....a. Je to prostě šlupka a klavně octavia I
Zodpovědně a bez emocí prohlašuji,že ani jedna z obou srovnávaných popelnic mi nikdy nebude říkat pane,odpornější automobil nikdo nevyrobil.Vždy jsem odsuzoval agresivitu řidičů v oktáviích,po pár km s kombíkem / služebním / je lituji.Bez ironie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 09:20, RE: bez předmětu
klobrch posted by:
Nechápu proč by musela mít najeto tolik km. Já osobně ročně se svým soukromým autem najedu 5 až 6 tisíc km ročně, takže nevidím problém v tom, že i starší auta mají najeto minimum km. Jinak v práci jezdím s Oktávkou 1,6 z roku 1997, která má najeto již přes 250.000 km a jezdí jak drak. O kastli se pomalu nikdo nestará, umývá se tak 2x za rok a rez nikde není. Servis jsou běžné úkony (výměna oleje), jenom se měnila za 8.000,- Kč spojka a opravovalo se elektrické střešní okno.
já neřikám že je 300 tis najetých km pro auto problém, jen že sledovat stav tachometru při koupi je liché, málokdo si koupí nafťáka aby s nim jezdil 15 tis km ročně. Takže raději TDI s 250 tis a pravidelnym servisem, než se sto a pochybnym
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 09:28, RE: bez předmětu
klobrch posted by:
Nechápu proč by musela mít najeto tolik km. Já osobně ročně se svým soukromým autem najedu 5 až 6 tisíc km ročně, takže nevidím problém v tom, že i starší auta mají najeto minimum km. Jinak v práci jezdím s Oktávkou 1,6 z roku 1997, která má najeto již přes 250.000 km a jezdí jak drak. O kastli se pomalu nikdo nestará, umývá se tak 2x za rok a rez nikde není. Servis jsou běžné úkony (výměna oleje), jenom se měnila za 8.000,- Kč spojka a opravovalo se elektrické střešní okno.
a k nájezdu km O1 - rv 2001, 1,9 TDI 66 kW 290 tis km, fabia 1,4 TDI 55 kW r.v.: 2004 220 tis km. Obě mají pravidelný servis a obě slouží bez větších problémů, tzn kilometrů se nebát, ale být realista. Nemít takový nájezd, tak volim benzín. ps: co se týče spotřeby tak mě 1.4 tdi sklamalo, jezdím s ním tak o půl až litr víc než s 1.9 tdi tzn 5,5 vs 6- 6,5
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 09:32, jednoznacne oktafku tdicko
ty vole kupsi jedine oktafku tdicko ale musi mejt cips tuning vod franty co se vyzna a pak ti bude jezdit za2.8 na sto i kdyz pojedes furt plny kotel a nikdo te nepredjede protoze kvuli tomu oblaku nic neuvidi a jeste kvuli tomu ze to neskutecne jede vodspodu a kdyz chces byt tuner tak jedine stribrnou a kdyz chces bejt drsnak nebo mafian tak pak kup cernou a nezapomen na kourovy skla.a nezapomen ze na tdicku se jezdi s levou rukou na volantu totalne natazenou ,sedacka nalezato a vsechny holky sou tvy.jo a musis mit vyraz bruce wilisa jako ze jsi nad veci a tedy i nad ostatnimi pleckami bez cipstuningu chapes???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 09:34, RE: bez předmětu
David Hrdlička posted by:
Na zážehový motor 1.8 jsem "zapomněl" záměrně - v prodeji je od loňského roku a sehnat jej v částce do 350 tisíc Kč je nemožné. Osobně se domnívám, že i 2.0 TDi může být v této cenové relaci a výborném stavu problém....
přesně tak, ačkoliv sem přiznivcem škodovky, tak za 350 000 bych volil raději jiné auto. Za tuhle cenu ( ojetiny škoda jsou předražené) to bude nejspíš narychlo vylítané auto, do kterého majitel nedal ani korunu a prodává ho než bude vyžadovat servis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 09:36, RE: Gargamel
anonym posted by:
Zodpovědně a bez emocí prohlašuji,že ani jedna z obou srovnávaných popelnic mi nikdy nebude říkat pane,odpornější automobil nikdo nevyrobil.Vždy jsem odsuzoval agresivitu řidičů v oktáviích,po pár km s kombíkem / služebním / je lituji.Bez ironie.
Bohužel-souhlasím-pokaždé když někdo jede jako PRASE je to octavie nebo passat v TDI.Něco jako kdyby říkal všichni na stranu-jedu já PANBUH!Je zajímavé že daleko silnější auta jezdí daleko ohleduplněji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 09:42, RE: Gargamel
anonym posted by:
Bohužel-souhlasím-pokaždé když někdo jede jako PRASE je to octavie nebo passat v TDI.Něco jako kdyby říkal všichni na stranu-jedu já PANBUH!Je zajímavé že daleko silnější auta jezdí daleko ohleduplněji.
To je tím, že u nás je těchto aut v tomto segmentu většina, tzn. na o to víc s nima jezdí i řidičů blbců. Takže procento blbců v koncernovym autě je stejnej jako v jinejch autech
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 09:44, RE: jednoznacne oktafku tdicko
anonym posted by:
ty vole kupsi jedine oktafku tdicko ale musi mejt cips tuning vod franty co se vyzna a pak ti bude jezdit za2.8 na sto i kdyz pojedes furt plny kotel a nikdo te nepredjede protoze kvuli tomu oblaku nic neuvidi a jeste kvuli tomu ze to neskutecne jede vodspodu a kdyz chces byt tuner tak jedine stribrnou a kdyz chces bejt drsnak nebo mafian tak pak kup cernou a nezapomen na kourovy skla.a nezapomen ze na tdicku se jezdi s levou rukou na volantu totalne natazenou ,sedacka nalezato a vsechny holky s...
Nevím proč porovnávat ojetou O2 s Focus 2 a Astra 2,když ceny ojetých Focus a Astra jsou spíše na cenové urovni posledních O1!!!zkuste se podívat co dostanete za uvedených 350.tis za auta vyšší katogorie??se budete divit,ale škodovkář si nenechá poradit a skočí opět do škodovky!!!Takový patrioti nejsou ani u MB a BMW!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 09:48, RE: Gargamel
anonym posted by:
Bohužel-souhlasím-pokaždé když někdo jede jako PRASE je to octavie nebo passat v TDI.Něco jako kdyby říkal všichni na stranu-jedu já PANBUH!Je zajímavé že daleko silnější auta jezdí daleko ohleduplněji.
já bych řekl, že to je zase zbytečné zevšeobecňování - už jsem na silnici potkal spoustu hovad v bimmerech a audinách. Prostě těch škodovek jsou tu mraky, takže když na silnici potkáš zakomplexovaného kripla, je vysoká pravděpodobnost, že bude mít nějaký koncernový shit v TDi :D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 10:29, RE: Jaternice, mobile.de
anonym posted by:
Nejlepší je nekupovat ani jedno!!!Podprůměrný vůz za nadprůměrnou cenu!!!Nejlepší je vyléčit se ze škodovkářství a podívat se po trhu!!Existuje spousta aut za lepší cenu,který nábídnou za míně peněz více muziky!!!O1 to je ůplná hrůza,už bylo napsáno hodně o prostoru a jízdních vlastnostech a O2,naprosto nesmysl!!Z cenu O2,je např.,moc hezký Avensis nebo Mazda6 Mondeo BMW 5,naprosto nevidím důvod proč dávat 350-400.tis za diesepumpe randál takový balík peněz!!!
Pokud je někdo opravdu zažrenej do škodovky a chce ji za každou cenu není problém tuhle sračku koupit v D. Oktáva 1 se prodává už od 5 tis. a Oktáva 2 od 8 tis. což je jejich reálná hodnota záleží na výběru. O1 1,8t v plný palbě rok 99 za směšných 100000.-Kč.Němci ví své o autech a reálné ceně.Lovu zdar na mobile.de a doprava vč. přihlášení may.12 tis.A ty si pověš jitrnici na nos sám a nekritizuj aaa když nic neviš a chytáš kecy v hospodě s otevřenou hubou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 10:37, RE: bez předmětu
anonym posted by:
a k nájezdu km O1 - rv 2001, 1,9 TDI 66 kW 290 tis km, fabia 1,4 TDI 55 kW r.v.: 2004 220 tis km. Obě mají pravidelný servis a obě slouží bez větších problémů, tzn kilometrů se nebát, ale být realista. Nemít takový nájezd, tak volim benzín. ps: co se týče spotřeby tak mě 1.4 tdi sklamalo, jezdím s ním tak o půl až litr víc než s 1.9 tdi tzn 5,5 vs 6- 6,5
Ono to je taky možná nepřesným měřením pal. počítače. Měl jsem 2 Fábie 1,4 TDI a rozdíl ve spotřebě podle PC byl asi 1,5 l. Po dotankování měly obě spotřebu něco přes 4 litry. Naopak teď vlastním Octavii 1,9 TDI a ta ukazuje neustále 4,5 l dle displeje, spotřeba po dotankování však je přes 5 l při podobném stylu jízdy... No každopádně se jedná u obou těchto motorů o výbornou spotřebu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 10:51, RE: jednoznacne oktafku tdicko
anonym posted by:
ty vole kupsi jedine oktafku tdicko ale musi mejt cips tuning vod franty co se vyzna a pak ti bude jezdit za2.8 na sto i kdyz pojedes furt plny kotel a nikdo te nepredjede protoze kvuli tomu oblaku nic neuvidi a jeste kvuli tomu ze to neskutecne jede vodspodu a kdyz chces byt tuner tak jedine stribrnou a kdyz chces bejt drsnak nebo mafian tak pak kup cernou a nezapomen na kourovy skla.a nezapomen ze na tdicku se jezdi s levou rukou na volantu totalne natazenou ,sedacka nalezato a vsechny holky s...
Hele, nejseš Ty nějakěj můj příbuznej? Nejseš Ty Franta Pacek z Nelepče, kterýho teta vždycky před návštěvama schovává neb je trochu prdlej?

Iááá

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 10:54, RE: jednoznacne oktafku tdicko
anonym posted by:
Nevím proč porovnávat ojetou O2 s Focus 2 a Astra 2,když ceny ojetých Focus a Astra jsou spíše na cenové urovni posledních O1!!!zkuste se podívat co dostanete za uvedených 350.tis za auta vyšší katogorie??se budete divit,ale škodovkář si nenechá poradit a skočí opět do škodovky!!!Takový patrioti nejsou ani u MB a BMW!!!
Ja bych se vcelku priklanel bud k te Astre 2 nebo Focus 2 v nafte a s 6 ti kvaltem a nebo me prijde rozumenjsi starsi model Passata ve spickovem stavu a max vybave s 1.9 TDI 96 kw z Německa z roku tak 04/05 poslední ročníky vcelku vychytané mouchy a pokud to má najeto více, ale po dálnici tak je to lepsí jak 100 ti skm po městě.
respond
  1 ... 5 6 7 ... 11


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.