0
back
 

diskuze k tématu: Octavia I 1.9TDi nebo Octavia II 2.0TDi - kterou vybrat?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.07.2008 11:44, RE: Jaternice, mobile.de
anonym posted by:
A kdyz jsem dealerovi z Acek rekl, ze ten najezd je po 4 letech u tak vykonneho auta (2.5L, 125 kW) malo verohodny, tak mi rekl ze s tim treba nekdo jezdil denne k nadrazi
On ma najezd neco spolecneho s vykonem? To musi mit pak kazde Ferrari natoceno aspon 500 tis. km...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.07.2008 12:15, RE: bez předmětu
mikes posted by:
Osel nezklamal :o)))
nezklamal ale nutno podotknout ze pokud to zrovna neni prispevek typu s kridlem na hlinach vocpodu atd, tak yma temer vzdy pravdu a ztotoznuju se s jeho nazory.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.07.2008 14:58, kokta
máme v rodině tři kokty 1.8T s nájezdem od 80.000 do 200.000 km jednu z 1998 druhou 1999 a třetí 2001. Všechny jsou spolehlvé u 01 se měnilo ložisko na kole a u 1999 spojka ve 180.000km. Jsou to spolehlivá a bezproblémová auta jediný mínus jsou jízdní vlastnosti, sám jezdím v passatu 4x4 a to je jiný kafe, servis v pohodě za 2.5 roku spojka,tlumiče váha vzduchu, ve 200 tisících spotřební materiál ... Můžu konstatovat že za nějakou astru,vectru nebo focuse bych to nevyměnil ANI náhodou! Jsou to kinder auta :)) a focus dokonce rezne a má palubní desku jak vesmírná loď ENTERPRISE :) no nic jezděte si čím chcete ale pořádný auta má akorát němec,japonec a někdy korejec. Jinak jak se tu někdo ptal na ANDY auta tak tam má samý zbořky ale zase levný.. a kdo nadává na AAA ať se dojde podívat do ESA tam teprve zažije mazec! :))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.07.2008 15:06, RE: bez předmětu
anonym posted by:
nezklamal ale nutno podotknout ze pokud to zrovna neni prispevek typu s kridlem na hlinach vocpodu atd, tak yma temer vzdy pravdu a ztotoznuju se s jeho nazory.
Takovych jsem od nej moc nevidel... Ted uz si ale asi nasel novou hracku, osahavani plastu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.07.2008 15:09, RE: jednoznacne oktafku tdicko
anonym posted by:
ty vole kupsi jedine oktafku tdicko ale musi mejt cips tuning vod franty co se vyzna a pak ti bude jezdit za2.8 na sto i kdyz pojedes furt plny kotel a nikdo te nepredjede protoze kvuli tomu oblaku nic neuvidi a jeste kvuli tomu ze to neskutecne jede vodspodu a kdyz chces byt tuner tak jedine stribrnou a kdyz chces bejt drsnak nebo mafian tak pak kup cernou a nezapomen na kourovy skla.a nezapomen ze na tdicku se jezdi s levou rukou na volantu totalne natazenou ,sedacka nalezato a vsechny holky s...
Dej si nick Osel 2 at se nam to tady neplete...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.07.2008 22:17, RE: kokta
anonym posted by:
máme v rodině tři kokty 1.8T s nájezdem od 80.000 do 200.000 km jednu z 1998 druhou 1999 a třetí 2001. Všechny jsou spolehlvé u 01 se měnilo ložisko na kole a u 1999 spojka ve 180.000km. Jsou to spolehlivá a bezproblémová auta jediný mínus jsou jízdní vlastnosti, sám jezdím v passatu 4x4 a to je jiný kafe, servis v pohodě za 2.5 roku spojka,tlumiče váha vzduchu, ve 200 tisících spotřební materiál ... Můžu konstatovat že za nějakou astru,vectru nebo focuse bych to nevyměnil ANI náhodou! Jsou to k...
souhlasím s tebou příteli
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.07.2008 17:56, RE: bez předmětu
mikes posted by:
Každý ne, jenom Mazda.
Každý auto zrezne ! Je to jenom o péči, nic víc! Rozhodně budu mít radši doma Šestku, trošku se o ni postarám, a ona se odvděčí. Co se týče jízdních vlastností, neměla ve své době konkurenci a ani po tolika letech se rozhodně neztratí, spíš stále vyniká nad ostatní - u nové generace to platí taktéž. No co, tak rezne, kdo na auto sere, ať se nediví že bude brzo v háji. Takový prachy to zas nestojí, stačí se jen vysrat na ty pitomý pravidelný prohlídky v autorizáku, za který se většinou platí zbytečně páč na Vaše auto stejnak serou - např při prohlídce kastle Vás ani neupozorní na počínající korozi, přitom je to jejich práce a důvod ročních prohlídek - jen aby člověk nepřišel o záruku na prorezivění karoserie. Kašlat na ně. Dělat si všecko sám je nejlepší - stříknout spodek, dutiny, folie na prahy, stříknout lemy z vnitřní strany a je to..........
Šestka je super auto, trošku nedomrdlý pravda (myslim antikoro, a kvalitu laku) jen kvůli cenový konkurenceschopnosti, ale celkovým pojetím nemá chybu. Kupovat ojetinu za 350tis Kč, což nejsou zrovinka malý peníze, jdu namísto Octavie do M6 - po faceliftu, tuhle sem viděl kombíka v benzínu, facelift r.v. 2005 za necelých 300tis Kč - ceny už klesají. Modely po faceliftu jsou lepší než ty od roku 2002, mají lepší antikoro (i když pořád ne dokonalou, škoda), lepší odhlučnení, vzhled interieru, a další........
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.07.2008 15:49, RE: Poraďte
anonym posted by:
No podle natikorozní ochrany šestky je spíš Mazda popelnice
Ale jak drží na silnici.......... nech si zdát u jinýho. Každý auto je zkrátka někde vojebaný, Mazda6 bohužel na docela důležitým místě, je to škoda.
Jenže, výdrž technických skupin (např. podvozek), spolehlivost, jízdní vlastnosti,....... to mluví pro ni. Holt trochu investuju do antikorozní ochrany a bude ok. Stačí vědět co, kde a jak.......... Super auto. Vlastně nic jinýho mu ani vytknout nejde. Škoda jen, že se nemontoval nějakej turbomotor (benzin), houvouvou :) to by bylo teprve žrádlo.
Podvozek je super, hlavně vydrží - on nemá problém s brzkým opotřebením, vydrží víc jak 100tis km bez ceknutí, ačkoli se jedná o složité zavěšení. Narozdíl od ,,hliníkových maniaků" VW, Audi, atd. trpících brzkým odchodem podvozkových skupin do věčných lovišť, je na M6 ocel tam, kde má bejt, tohle vědí Japočíci dobře. Kde má bejt ocel, tam je.
Škoda fakt jen té antikoro. Je ale pravda, že kdo se postará, tomu se auto odvděčí. Stačí se na to nevykašlat, není to žádná popelnice. Prostě když chci, tak dokážu i starší auto udržet ve stavu novýho, bez rezu. A není to tolik nákladný. Voskuju 2x do roka poctivě, meju pak jen vodou, žádná myčka. Folie na prazích, vystříkané lemy zezadu silikonovým čímsi:) a pořádně podběhy, jednou ročně spodek, dutiny, uvnitř dveří, pořádnejma přípravkama. Zkrátka stačí dohnat to, co odjebala automobilka:) Na takový peníze to zase nevyjde, když to člověk chytne včas - to ale platí pro každý auto, žádný vám nemusí zreznout před očima.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.07.2008 15:55, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Abych ještě doplnil k mé otázce výše ohledně koupě v Andy-auto, chtěl jsem se jen zeptat, jestli má někdo nějaké zkušenosti s tímto bazarem, nic víc, nic míň. děkuji za připomínky ke koupi vozu, ale mám na něj odloženo cca 260 000 a za ty peníze koupím Octu 2004, nebo Mazdu 6 r.v. 2002..... A o to mi jde. Koupit co nejmladší auto do téhle ceny, výběr byl Mondeo, Mazda 6, Octavia. Vše v kombi. Teď přibyla Zafira v benzínu - 1.8. 16V..... Ve všech autech jsem jezdil, Mazdu máme 5 let, Octa mi nepř...
Tak tak, Mazdy, nebo obecně Japonci se tolik nekradou, u Škodovek to nelze říci. Rada, v jednom středočeském bazaru poblíž Prahy, u Lidic, jsem viděl Mazdu 6, model po feceliftu, tedy rok 2005, benzin 2,0, kombi za 298tis.Kč - to není špatná cena, podle všeho byla už s DPH. Nevyplatí se Vám si přihodit a mít už pěkné auto? Šestky po faceliftu byly lepší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 05:08, Hrdlička
je podle mě amatér, magor a od Fordu placená reklama. Už jen věta typu Octavia I....má nevalné jízdní vlastnosti svědčí o profesionalitě a celkovém přehledu tohoto amatérautora. V tom případě má nevalné jízdní vlastnosti 80% aut ve třídě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 01:13, RE: Dotaz....?
anonym posted by:
Tak přesně tohle jsem teď v pondělí chtěl po servisním technikovi v Automedii v Brně. KOupil jsem si před měsícem octavii z roku 2004, koupena po známosti na doporučení a doteď byla servisována v Autodům Vrána Havířov. Když jsem se ptal v Automedii v Brně, jestli mi jsou schopni z centrální databáze zjistit, zda na voze byly za 4 roky prováděny nějaké úkony, pán řekl ano, chvili hledal dle VIN kódu, ale žádný záznam nenašel. Takže z toho usuzuji, že centrální databaze existuje, ukony se do ní za...
Ve firmě máme škodovek několik a značkovej servis nevidí, protože tam neví co si za co říct. Potom prostě serv. úkony v centrální databázi nejsou a neznamená to, že vozidlo bylo špatně servisováno. Vozidla jsou servisována orig. díly škoda naším ověřeným servisem dle blokové vyjímky EU, takže ani nepřicházíme o záruku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.11.2008 21:26, Stál jsem před stejným rozhodnutím Octavia I, nebo Octavia II - zvolil jsem spolejlivější I 1,9TDi 81kw
Kdysi v roce 1999 a 2002 jsem do firmy zakoupil jen tak "mimochodem" v roce 1999 1,9TDi 66kw a pro úžasnou výdrž a kvalitu ještě jednu 2002 1,9TDi 81kw - sloužili bezmezně i přes neuvěřitelný průběh kilometrů (každá přes 300km za tři roky) Nějak jsme šli logicky "výš...?! :((" k jak se ukázalo propadákům Peugeotu 607, Alfě 166 - neuvěřitelná nespolehlivost a problémy, přes poměrně dle mých zkušeností Rover 75 2,0CDt (najel jsem bez závad 270.000km), k Range Roveru - poruchový a neskutečně drahý servis, až po nějaký Ssangyong Rexton, před kterým se ukláním až k zemi, jelikož zatim najezdil 80.000km bez jediné chybičky, takže tady pokorně smekám.

Abych se dostal k věci. Potřeboval jsem vůz na dlouhé trasy s minimální spotřebou, bezmeznou spolehlivostí a jelikož jezdím ze 60% po EU také dokonalým servisem kdekoli se cokoli přihodí. Raději jsem volil "domácí značku". Půjčil jsem si proto v autosalonu, kde jsem dříve kupoval Škodovky Oct.II s motorem 1,9TDi 77kw - jel jsem 1.200km trasu na jeden zátah. Musím říci, že mi vadila jakási dutá řadící páka, u které jsem měl občas pocit, že držím otevřené Kinder vajíčko c pocitem rozmáčknutí... Toto je pouze detail, ale pro mne to důležité bylo, že jsem po 200km díky sedadlům? málem lezl po stropě, jak mi neseděl posed. Jel jsem na otočku, jako obvykle bez problémů, ale tři dny jsem se vzpamatovával s pocitem jako na základní škole, když jsme naštvali tělocvikáře a dusil nás celou hodinu poskakováním žabáků - jistě si vzpomenete jak se člověk po podobném výkonu cítí po ránu :( Takový byl můj dojem z Octavie II. Prodejce mi řekl, nemožné... notovali jsme si - každý Octavii kupuje, "každý" ve firmě jí má tak co se zrovna Vám nezdá, tvrdil... No, za týden jsem jel stejnou trasu, lépe vybavenou Oct II 1,9TDi 77kw ---- stejná únava, dny poté pro mne stejné peklo. Za další týden jsem jel opět a skoro na kolenou jsem prosil o něco jiného :) Asi za trest jsem dostal Octavii I 1,9TDi a netuším jestli 66, nebo 81kw, to nebylo podstatné... Ano byli tam vůle, nebylo to tak perfektní jako Oct II, vše už bylo jaksi použité (auto z jejich půjčovny), ale po náratu jsem z auta vysedl a jel bych znovu. Nic mě nebolelo, žádný problém. Octavia I je sice stará, ale dobrá a spolehlivější - podle spotřeby kterou jsem při třech cestách po 1.200km najel dokonce úspornější. Ve finále jsem domů jakoby manželce pořídil ůsporné auto, které nese označení Octavia I. 1,9TDi 81kw Laurin & Klement a nedám na něj dopustit. Manželka jezdí s Range Roverem a Oct I se používá na dálky a spotřebu... Dnes, po devíti měsících jsme Range Rover prodali, jelokož stojí a manželka jezdí s Octavií. Já si jí rád beru na každou delší cestu. Jen tak na okraj. Kolegové s okolních firem nakoupili zaměstnancům místo ojetých Oct I, logické nástupce Oct II 2,0TDi a neustále, poakuji důrazně neustále jsou s motory 2,0, ale hlavně s TDi-PD nákladné a provozu fatálně bránící problémy s motory.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.05.2009 08:11, RE: Jenyk
anonym posted by:
TDI 100 koní je na OII motor beznadějně slabý. Jezdíte-li v kopcích, bude z vás nebezpečná brzda provozu. Všechna auta v mém okolí s těmito motory jsou už načipovaná (tím to nedoporučuji, byla to pro ně nakonec z nouze ctnost).

6kvalt DSG ve starším autě je sebevražda, ta převodovka má předepsanou generálku za velké peníze. Mokré spojky...kdo ví co to je, rozumí.

O kvalitě doporučení autora si udělejte závěr sami.
Nebezpečná brzda provozu? Trochu přeháníte, závoďák to jistě není, nicméně i kombík dokáže v jakémkoli kopci solidně zrychlovat. Ano, jsem škodovkář, ale to auto mi prostě sedí. Nedávno jsem jel v Peugeotu 307 a nepohodlnější jízdu jsem snad nezažil. Nemohl jsem se zaboha nějak zkroutit za volantem, aby to bylo pohodlné. Gumové řazení a motor bez jakékoliv výrazné reakce byla už jen třešnička (benzíňák 1,6).
Jinak podotýkám, že tu OII nemám na hlínách, čiplou s křídlem, je bez xenonů a stříbrná (kupodivu) také není. Je vyrobená 12/2005, koupena v Deutschlandu s 123 tis. km, serviska (ověřená), cena zhruba 320 t. Kč (množstevní sleva ), kombík, 77kW.
Poruchy: jediné co se zatím jeví na obzoru je asi dvouhmotový setrvačník, při rozjezdech to podezřele vibruje, při jízdě zatím žádné projevy nejsou. Nyní mám najeto za rok asi 22 tis km, spotřeba oleje je zhruba 0,5 - 0,7 l na 10.000 km, což mi tvrdí mechanik, že je nic. Podvozek je zatím v naprostém pořádku, sedí to jak přibitý.
Nesrovnávám ji s jinými auty, snažil jsem se jen popsat své pohnutky. Prostě ji už vlastním, jsem s ní spokojen a dál to neřeším.
respond
Lou
number of posts5
date of registration25.01.2017
Friday 03.01.2020 19:50, RE: rada
Nevím, ale já mám Octavii 2 2.0tdi 103kw BKD, najeto 220xxx km, měněna spojka, dvouhmota a pak jen běžné věci, jako brzdy.... Praskání hlav se projevovalo jen u VW Passat, stejně jako vadné výstřiky a rozvody (mám stále původní). Takže doporučuji si auta zkusit, nebo si o konkrétním autě alespoň něco zjistit, než o nich začněte diskutovat. Jinak v roce 2006 jsme kupovali nový ford focus 1.6 benzín, líné, žravé, zatékalo do pátých dveří, rezly podběhy, vrzali plasty a ve finále spadla stropnice (celá, nikoliv jen tapec). Forda už nikdy.
respond
  1 ... 9 10 11


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.