0
back
 

diskuze k tématu: Škoda 120 (vítězná recenze)

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.03.2006 23:08, RE: Škoda
Roadmaster posted by:
A dost. Nezlobte se, na tohle zareaguji. Z Ballily 508 byl odvozen motor pro Popular OHV, který dosluhoval po válce ještě ve škodovkách 1101, 1102, 1200, 1201, 1202 a 1203 a jednalo se o velmi povedenou a spolehlivou jednotku! Kristepane, zadní náprava byla u MB konstruována zároveň s motorem vyráběným vysokotlakým litím hliníku (v té době to na světě dělal jen Buick)! A kde jste prosímpěkně byl na tom, že škodovky byl před válkou nespolehlivé a okopírované? Rapid objel svět, Populary se účastni...
Ještě dodávám, že sama Škodovka v propagační knize, vydané ke stoletému výročí (objemná dvoudílná publikace v černých deskách, cena cca 1000 Kč) přiznává, že typová řada 430 / 635 vznikla tak, že koupili od nějakého podvodníka výrobní dokumentaci Fiatu Ardita. Publikace uvádí i příhodu, že před autosalónem nahradili zadní nápravu, která jim nečekaně odešla, nápravou z Fiata bez jakékoli úpravy. Škoda 430 je totožná s Fiatem Ardita včetně masky chladiče, na níž je jen znak Fiatu nahrazen okřídleným šípem.
Populár (a následující typy) byly kombinací motoru Fiat s podvozkem, vycházejícím z Tatry (viz předchozí příspěvek).
Bez urážky, čerpejte své informace víc z praxe než ze Světa motorů, který byl vždy jen neseriózní propagací firem Benzina a Škoda. Invektivu o kecání nesmyslů beru s pochopením: bourám Vám Vaše iluze o té jediné správné značce.
S přátelským pozdravem Petr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.03.2006 10:48, RE: Škoda
Petr posted by:
Ještě dodávám, že sama Škodovka v propagační knize, vydané ke stoletému výročí (objemná dvoudílná publikace v černých deskách, cena cca 1000 Kč) přiznává, že typová řada 430 / 635 vznikla tak, že koupili od nějakého podvodníka výrobní dokumentaci Fiatu Ardita. Publikace uvádí i příhodu, že před autosalónem nahradili zadní nápravu, která jim nečekaně odešla, nápravou z Fiata bez jakékoli úpravy. Škoda 430 je totožná s Fiatem Ardita včetně masky chladiče, na níž je jen znak Fiatu nahrazen okřídlen...
Ted jste na to s tim Svetem motoru kapnul, viz crash test S105 z konce roku 2005, ktery je spatne provedena zinscenovana fraska.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.03.2006 12:38, RE: Škoda
Petr posted by:
Ještě dodávám, že sama Škodovka v propagační knize, vydané ke stoletému výročí (objemná dvoudílná publikace v černých deskách, cena cca 1000 Kč) přiznává, že typová řada 430 / 635 vznikla tak, že koupili od nějakého podvodníka výrobní dokumentaci Fiatu Ardita. Publikace uvádí i příhodu, že před autosalónem nahradili zadní nápravu, která jim nečekaně odešla, nápravou z Fiata bez jakékoli úpravy. Škoda 430 je totožná s Fiatem Ardita včetně masky chladiče, na níž je jen znak Fiatu nahrazen okřídlen...
S "kecáním nesmyslů" jsem se vážně nechal unést, promiňte. Věřte, že škodovka není moje favorizovaná značka, ale zasloužila by si objektivní názor. Věřte mi, že nečerpám pouze z oficiálních údajů, leccos jsem už viděl a veteránských srazů navštívil myslím hodně. Je to na dlouhou diskuzi. Co se týče tříložiskové kliky a rozvodu OHV, to jsou jen chabé důvody, na nichž se snažíte dokázat technickou spřízněnost předválečného motoru 1100 OHV s hliníkovým tlakovým odlitkem. Ten byl ve své době skutečně kvalitní, ale zástavba tohoto motoru do Fabií a Octavií už byla skutečným anachronizmem. Srovnávat Arditu se škodou 430 by při podrobnějším rozboru neobstálo. Navíc jsem pátral ve svém archívu a žádnou Arditu, alespoň vzdáleně podobnou škodovce, jsem nenašel. Pokud vím, dost vozů 430 jezdí, občas se objeví i 645. Ale uznávám, že staré škodovky jsou ve srovnání s ostatními českými značkami pro renovátory méně atraktivní, zřejmě z důvodu profláknutosti značky. Čím víc je značka oblíbena, tím více se objevuje lidí horlivě negujících každý její úspěch. Ale to je v pořádku a říká se tomu pluralita názorů. Mějte se! A... nic ve zlém.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.03.2006 19:22, RE: Nesouhlas
RoMaN posted by:
No já nevím, ale nevyměnil bych svého prorezlého a totálně ojetého Favorita ani za deset nových škodovek. Včera jsem ve stoupání s naloženým Fáčkem ujel prázdné Fabce. Chci vidět, která 120 to dokáže... Škodovka už jen pro olovnatý benzín nepatří na silnice
Dnes uz neni olovnaty benzin v prodeji, záŠKODníci lejo Benadit-náhradu olova. Stačí nemlít sra*ky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.03.2006 20:18, mé zkušenosti
Škodívka není zlé auto nebo je jak se to vezme. Já jednu vlastním,je to stopátá emková z roku 85,vývozní typ. Ta moje je spolehlivá, v podstatě vpořádku,ale to že ji ještě mám jen jen díky tomu, že nenmám na nic jiného peníze. Ani nevíte jak rád bych vlastnil jiné vozidlo, ale ne z hlediska financí, ale hlavně z hlediska bezpečnosti a dynamiky jízdy. Škodič mě doveze tam kam potřebuji, topí po pěti minutách velmi dobře,řadí taky vlemi dobře, řízení jde zlehka, nijak extrémě neplave(do 90km/h). Spotřebu zjištěnou nemám(radši).Olej nežere,startuje výtečně,prostě funguje dobře. Důkazem může být štreka plzeň-most-tábor-plzeň v pěti lidech ve 30tistupňovém vedru. Skutečně na ní nemůžu nadávat,ale jak říkám to že ji mám je jen otázka financí,protože bezpečnost je pro mě vším, proto bych si rád co nejdříve koupil něco jiného. V mém případě je to jen otázka peněz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.03.2006 20:45, RE: kdoasi
kdoasi@email.cz posted by:
Pred peti lety musela byt skodovka s petikvaltem uvedeneho roku vyroby neskutecny vrak. Napada me, zda auto nahodou nemelo najeto 160 tkm. Kdyz kupuju auto za smesny peniz (a vim co kupuju), prvni krok je zavest auto mechanikovi, ktery ho prohledne a opravi. Jinak to nejde a plati to u vsech aut, nejen u skodovek. Tim by si dotycny usetril spoustu naslednych zavad.

Pokud po mesici odesel brzdovy valec, urcite v dobe koupe jiz tekl. Vzhledem k cene nasledne opravy odhaduji, ze se menilo pouze te...
Naprostej souhlas!!!! Ono to topit dokáže bez problému i v zimě jezdit za mín taky... a když je podvozkově všechno v poho tak to i docela sedí na silnici...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.03.2006 22:10, RE: zamyšlení
Petr posted by:
Stará auta na silnicích a v bazarech potkáváme dnes a denně, proto není důvod používat rozdílných metrů. Těžko někdo bude vážné zranění ve škodovce omlouvat tím, že byla stará. Jinak láska a zaslepenost často chodí ruku v ruce.
To s tou bezpečností je bohužel pravda, sem si dobře vědom toho že jet ze Škodofkou přes 120kmph už je docela o zdraví (ba i o život)... ale asi je uplně každýmu jasný do čeho jde když kupuje Škodofku, takle sem to myslel s tim metrem... dyž někdo chce nový, silný, pohodlný auto bude ho měřit jinym metrem než kdyby kupoval Šáde (je to otázka priorit)... a asi každej už s ní zkušenosti měl a kdo ne a snad by si ji chtěl i koupit tak věřim že po přečtení toho članku se jí vyhne obloukem.. i když třeba v jeho situaci by byla řešením... prostě za tim že je ten článek na hlavu si stojim...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.03.2006 07:05, RE: zamyšlení
anonym posted by:
To s tou bezpečností je bohužel pravda, sem si dobře vědom toho že jet ze Škodofkou přes 120kmph už je docela o zdraví (ba i o život)... ale asi je uplně každýmu jasný do čeho jde když kupuje Škodofku, takle sem to myslel s tim metrem... dyž někdo chce nový, silný, pohodlný auto bude ho měřit jinym metrem než kdyby kupoval Šáde (je to otázka priorit)... a asi každej už s ní zkušenosti měl a kdo ne a snad by si ji chtěl i koupit tak věřim že po přečtení toho članku se jí vyhne obloukem.. i když...
Malý příběh: Byl jednou jeden člověk, po škole si chtěl koupit nějaké auto, jenže do jeho peněženky byl smutný pohled. Zkušeností s auty moc neměl a tak si koupil š120. Nějaký čas s ní jezdil, nadával, skřípal zuby, ale za tu dobu si našetřil na renault 19, který si nemohl vynachválit. Několit let s ním bez sebemenší poruchy jezdil, ale kdosi mu nedal přednost v jízdě a z r19 zbyl jen vrak. Pojišťovna se moc nepředvedla a ještě ke všemu jeho čerstvá rodina měla nemalé výdaje na bydlení. Když jsem se ho zeptal, co bude kupovat za auto, odpověděl, že asi stodvacítku. Hned jsem se mu nabídl, že ho nechám svézt v té své. Tím chci jen říct, že lidé mají tendenci špatné zážitky a zkušenosti zapomínat. Proto ten článek...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.03.2006 19:09, RE: Škoda
Petr posted by:
Komponenty škodovky jsou daleko starší, než si pisatelé příspěvků myslí: motor vychází z Fiatu Ballila OHV z poloviny třicátých let, kyvadlová zadní náprava s bubny na kuželu pochází z připravované (a neuskutečněné) jednotné typové řady Praga - Tatra - Škoda, rovněž ze třicátých let. Co Škodovka neokopírovala, to neměla. Staří pamětníci tvrdívali, že od té doby, co z té fabriky vykousali Laurina a Klementa, už z ní nevyjelo jediné slušné auto.
Mimochodem - předválečné škodovky jsou dnes velmi vz...
Vše má nějaký základ v minulosti, ať je to motor, nebo třeba alternátor....
To ještě neznamená že to je špatný, někdy platí opak, že to je lepší.
A dnes platí čím dál víc, čím více elektroniky v autě tím více poruch... A nejen u auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.03.2006 19:25, RE: kdoasi
kdoasi@email.cz posted by:
Pred peti lety musela byt skodovka s petikvaltem uvedeneho roku vyroby neskutecny vrak. Napada me, zda auto nahodou nemelo najeto 160 tkm. Kdyz kupuju auto za smesny peniz (a vim co kupuju), prvni krok je zavest auto mechanikovi, ktery ho prohledne a opravi. Jinak to nejde a plati to u vsech aut, nejen u skodovek. Tim by si dotycny usetril spoustu naslednych zavad.

Pokud po mesici odesel brzdovy valec, urcite v dobe koupe jiz tekl. Vzhledem k cene nasledne opravy odhaduji, ze se menilo pouze te...
Pleně s tebou souhlasím, přesně tak jak si to napsal, a platí to pro všechny auta!
Nedávno jsem se dohadoval s jedním, řešil blbost u 120ky, nějak se mu nezdálo jak to jede, tak sem mu nazančil že by mohl začít u základu, svíčky, karbec, fitr atd!Na to se mi dostala odpověď, na co by kupoval svíčky když to pořád jede a startuje!A takových lidí "lemplů" je víc, je jim líto dát 30kč za svíčku... zrovna před týdnen jsem dával do Feldy nový svíčky a vzduch filtr - jedna svíčka 36kč a vzduchovej filtr 80kč. Částky to jsou směšné, nevidím důvod nedopřát autu pravidelně aspoň toto.Nědko se ohradí že od výrobce je udáváná minimálni životnost třeba 30t.km, ale o tom to není, svíčka může "odejít" klidně za 10t.km!
Ještě jsem to tu vše nepřečetl, ale jeslti tato recenze vyhrála, tak je snad celej tento server včetně webmasterů samej LEMPL, páč vyloženě línej člověk napíše rencenzi na cosi, čemu vůbec nevěnoval údržbu a očekával zázraky za pár tisíc korun, je to spíš ostuda, a jenom přiklad toho, proč máme v čechám tak bíndej vozovej park, nejen u škodovek, týka se to i ostatních aut, když je majitel prase tak autu nepomůže zkrátka nic!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sám jsem měl 120ku a řadu jiných aut, kámoš dodnes vlastní 120ku a je max. spokojenej, staví barák, atd, málo peněz, a 120ka mu dělá službu jako žádný jiný auto za ty peníze, a to nejdůležitější - maximální spolehlivost!To platí i pro Favority - Felicie!
Lidi to máte t쨞ký, když koupíte vozidlo po lemplovi, ten ho prodá dalšímu lemplovi, a nakonec ho koupí člověk s čistým svědomím, není divu že se pod ním váli celej den a nadává.... akorát smůla že většinou se nadává na auto - já bych nadával na bývalého MAJITELE!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.03.2006 19:37, RE: zamyšlení
Jarek posted by:
První věcí každé recenze je třeba pochopit o jak staré auto se jedná. Je samozřejmé že popisovat jak se jezdí s 120 z roku jedna dvě v dnešní době je nesmysl. Auto by poplatné době svého vzniku. Ten samý názor bude panovat třeba na jakékoliv dnešní auto za 20 let - pokud ovšem bude jezdit. Já staré auto neodsuzuji za podmínky, že auto musí bý v pořádku. Chápu že někomu stačí dostat se z A do B. Vím že jízdní vlastnosti a bezpečnost je mimo. A ekologie taky. Ale vím že vše něco stojí. A někdo na...
Těch dnešních aut za 20 let moc jezdit nebude, páč v tý době, budou veškerý opravy neskutenčně nákladný, spíš nemyslitelný - posilovače řízení, ABS, Lambda Sondy, Katalyzatory, vštřiky, váhy vzduchu, různé servo motorky, kdejaká zaváda na elektronice... spíš tyto auta potichu zmizí .... jakmile jim odbyde 10 - 15 let maximum...
A nepočítám mechanické věci.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.03.2006 21:39,
Větší nebo menší odborníci na těchto fórech, doporučte mi ojeté auto od r 2000 výš do 200000kč Pěkný design, úspornost ( ale aby to trochu jelo- žádné 1,2 60 koní prosím), spolehlivost, dobré ceny náhradní dílů zvolte mi prosím nejlepší kompromis. Nezáleží mi na prostoru, jen nechci pouze dvoumístné, najezdím okolo 40 000tis ročně. Za spolehlivost považuji také vyřešený problém s korozí. Nejsem blbec abych nadával na spotřební věci typu brzd. desek atd. Takže jsem zvědav co mi kdo doporučí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.03.2006 22:02, RE: Lempl
Mara.nello posted by:
Kdyby majitel nebyl prase a lempl a nenechal auto trápit na 3 válce nehledě na to že se vymlouvá na nářádí atd, tak by mu auto sloužilo daleko déle než to co píše, ne jen ty svíčky ale taky vše to kolem, nic jinýho si teď nemyslím než to, že línej člověk chtěl koupit za hubičku auto a jen jezdit a jezit..... a žádná počáteční péče či údržba...
Dobře mu tak)
Máš úplnou pravdu. Takovýmu praseti nemůže dobře sloužit žádný auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.03.2006 07:07, RE: kdoasi
Mara.nello posted by:
Pleně s tebou souhlasím, přesně tak jak si to napsal, a platí to pro všechny auta!
Nedávno jsem se dohadoval s jedním, řešil blbost u 120ky, nějak se mu nezdálo jak to jede, tak sem mu nazančil že by mohl začít u základu, svíčky, karbec, fitr atd!Na to se mi dostala odpověď, na co by kupoval svíčky když to pořád jede a startuje!A takových lidí "lemplů" je víc, je jim líto dát 30kč za svíčku... zrovna před týdnen jsem dával do Feldy nový svíčky a vzduch filtr - jedna svíčka 36kč a vzduchovej filt...
Tak až si to tu ceké přečtete, pak můžeme zase diskutovat. Nebudu se tu opakovat. Doufám, že mi ty svíčky nebudete vyčítat do konce života.

Ještě pár slov pro ty, jejichž jediný argument jsou zanedbané svíčky za 30 Kč. Přestože byl motor už z výroby líný, jako jediný byl relativně spolehlivý, při každodenním používání auta startoval okamžitě. Při několikadenním stání bylo nutné použít ruční pumpu na benzín, ale to už je jen jedna z konstukčních chyb, které nutily uživatele škodovek mít neustále ruce od šmírů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.03.2006 15:54, RE: bez předmětu
David posted by:
moc pěkná recenze a ti co tady hájí svoje škůdky a fáva i feldy asi nikdy neseděli v jiných autech a berou za velký úspěch když se jim to vůbec rozjede, dnešní doba je ale nekde jinde a většina aut vám nabídne i něco víc než přeprava z bodu A do bodu B. třeba takový žigulik ze stejnýho roku vám nabídne i teplíčko uvnitř a docela sportovní jízdu a přesné řazení a na výběr tři motory. Což škodovkáři do roku 1995 neznali,
Souhlasím, mám VAZ 2101 z roku 1976 a pokud každý rok opravím tlumexový nátěr spodku, jde o nezmara, nádherně topí i odveze v kufru, kam se hrabe Škoda 105 až 130!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.03.2006 18:26, RE: bez předmětu
Oto posted by:
Souhlasím, mám VAZ 2101 z roku 1976 a pokud každý rok opravím tlumexový nátěr spodku, jde o nezmara, nádherně topí i odveze v kufru, kam se hrabe Škoda 105 až 130!!
Jsem rád, že se tot tu uklidnilo a objevily se i pozitivní názory na šádyny. Já uznávám všechna negativa, ale znovu opakuji: na tak spolehlivé auto budu vzpomínat nadosmrti, ačkoli už jezdím v autě, které jsem si vždycky přál a se škůdkou má společný jen počet kol. Vzpomněl jsem si na dvě závady, které to auto mělo" shořel motorek stěračů, když si to první majitel vezl nové z autosalonu. A mě postupně odešel spojkový válec. Dvě perná léta jsem po Brně odjezdil bez termospínače na ventilátor chlazení a ani jednou jsem nevařil! A při 90 tis. km jsem měnil vzadu tlumiče. Servisák to udělal jen proto, že jsem na tom trval, ale prý to nebylo potřeba. A tato recenze mi také nepřijde dokonalá, vesměs jde o výčet poruch. Toť vše.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.03.2006 21:24, RE: bez předmětu
Al posted by:
Větší nebo menší odborníci na těchto fórech, doporučte mi ojeté auto od r 2000 výš do 200000kč Pěkný design, úspornost ( ale aby to trochu jelo- žádné 1,2 60 koní prosím), spolehlivost, dobré ceny náhradní dílů zvolte mi prosím nejlepší kompromis. Nezáleží mi na prostoru, jen nechci pouze dvoumístné, najezdím okolo 40 000tis ročně. Za spolehlivost považuji také vyřešený problém s korozí. Nejsem blbec abych nadával na spotřební věci typu brzd. desek atd. Takže jsem zvědav co mi kdo doporučí.
Doporučuji něaké auto z Fauvé Group (Volkswagen, Škoda, Audi a Seat) - design (zaleží na vkusu), antikorozní ochrana - výborná od rv. 2000 maj šecky Fauvéčka pozink, díly - na koncernový auta se díly sháněj dobře a i za přijatelnou cenu (v závislosti na modelu)... cenová dostupnost - so 200 000 si vybereš určo pěkný autí ....

PS: Doporučuju nekupovat Francouze a Italy (předevšim Renault a Fiat) - sou to pěkný a cenově dostupný auta... ale jen do tý doby než přijde závada nebo hůř než dojde ke kolizi... (příkladně Thalia - je to skoro celý plastový a i menší náraz to uplně zničí..)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 11.03.2006 15:51, RE: kdoasi
Petr posted by:
Ano, zcela určitě to byl neskutečný vrak s přetočeným tachometrem, pane Jasnovidče. Jenže na těch vašich 160 tkm motor šlapal příliš dobře a podle původního majitele neměl za sebou žádnou generálku.

Brzdová kapalina nebyla "100 let" stará, protože frekvence oprav spojená s její výměnou byla nižší než 2 roky.

V případě svíček jsem vinen, byla to lenost. Alespoň umím přiznat chyby.

Kombinovaná spotřeba 9 litru je u š120 ještě slušná hodnota, kterou mi záviděli majitelé udržovaných favoritů.

S ...
tak nejak..proste vesnickej burak si koupi 120tku za prvni vyplatu a za druhou si koupi ladenou koncovku vyfuku a udela si pres kapotu 2 bile cary :))
nee jako koupil sem si minulej rok z nostalgie eRko nemohl sem odolat vzdycky sem ho chtel jezdil sem s nim jen v lete treba k vode proste pro zabavu a vsechno hruza ale byla s nim sranda :)
NECHAPU jak tady v diskuzi muze nekdo psat recenzi na auto kdyz na nem za 15 let najede 150000KM.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.03.2006 21:27, RE: kdoasi
tim posted by:
tak nejak..proste vesnickej burak si koupi 120tku za prvni vyplatu a za druhou si koupi ladenou koncovku vyfuku a udela si pres kapotu 2 bile cary :))
nee jako koupil sem si minulej rok z nostalgie eRko nemohl sem odolat vzdycky sem ho chtel jezdil sem s nim jen v lete treba k vode proste pro zabavu a vsechno hruza ale byla s nim sranda :)
NECHAPU jak tady v diskuzi muze nekdo psat recenzi na auto kdyz na nem za 15 let najede 150000KM.....
šádinka nejlepší na naučení ježdání a taky na pochopení co to Auto je a z čeho se skládá.Předtím jsem otevřel motor a hleděl jak blázen a ted už v pohodě poznám co kde je. Náhon na zadek je gút.Lepší dostat smyk s náhonem na zadek než na předek!!!!A co se týče zimy tak škodárně se zimníma pneumatikama se moc aut nevyrovná!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.03.2006 01:34, RE: bez předmětu
Al posted by:
Větší nebo menší odborníci na těchto fórech, doporučte mi ojeté auto od r 2000 výš do 200000kč Pěkný design, úspornost ( ale aby to trochu jelo- žádné 1,2 60 koní prosím), spolehlivost, dobré ceny náhradní dílů zvolte mi prosím nejlepší kompromis. Nezáleží mi na prostoru, jen nechci pouze dvoumístné, najezdím okolo 40 000tis ročně. Za spolehlivost považuji také vyřešený problém s korozí. Nejsem blbec abych nadával na spotřební věci typu brzd. desek atd. Takže jsem zvědav co mi kdo doporučí.
Měl jsem 3 roky Deawoo Nubiru v kombiku a kromě výměny silentbloků na přední nápravě zcela bez závady! Pravidelné servisní prohlídky, výměny olejů, jednou brzové destičky, výfuk bohužel postupně celý. Lak na kastli nesmírně odolný, samotný pozink však chytá lišku. Uvnitř místa dost, kufr velký. Výbava standardní, vše v elektrice a bez problémů. Motor trochu víc papá a po zajetí je i překvapivě živý a tichý. Náhradní díly levné a dostupné (hodně se dělají "piráty" v polsku za pár šupů). Jízdní vlastnosti nic moc, opravdu to není na razantní jízdu. Řazení šlo stále lehce. Sedadla mi nějak "nepasovala" a záda trpěly. Rodinný vůz pro nenáročné řidiče, který nejezdí dálkové trasy a nenajezdí přes 30tis. za rok.
respond
  1 ... 3 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.