Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Škoda 120 (vítězná recenze)
0
back
 

diskuze k tématu: Škoda 120 (vítězná recenze)

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.03.2008 19:35, co autor čekal?!
Drahý pane, váš článek jsem ani nedočetl. Přijde mi zcela stupidní chtít po autě za 7 000 korun zázraky, natož aby vydrželo jezdit ještě 5 let nebo jak dlouho píšete že jste vlastníkem... Auto není nejmladší tak nemůžete čekat zázraky! Jistě má každý finanční problémy, koupí si auto za pár šupů ale auto splní svůj účel a to je nejdůležitější. Když se vám to nelíbí a nemáte peníze, kupte si kolo nebo choďtě pěšky, nikdo vás nenutí do luxusu jakým je v dnešní době auto. To že vás oprava stála 300 a poté 500 atd, to bych asi neunesl... Dále chci podtknout, že v roce 89 se tu nevyráběla nejlepší auta tak na co si proboha stěžujete? Auto jak je vidět na fotkách sloužilo dobře. Také jsem byl vlastníkem škoda 120GL a až na korozi a takové závady co popisujete je to super auto. vše za babku a opravíte to doma na koleni. Dnes už asi težko, všude alektronika, auto si samo říká kdy chce servis... pane, omláchněte si hlavu a vraťte se na zem, od tohoto auta nemůžete čekat zázraky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.03.2008 19:53, RE: co autor čekal?! DODATEK
anonym posted by:
Drahý pane, váš článek jsem ani nedočetl. Přijde mi zcela stupidní chtít po autě za 7 000 korun zázraky, natož aby vydrželo jezdit ještě 5 let nebo jak dlouho píšete že jste vlastníkem... Auto není nejmladší tak nemůžete čekat zázraky! Jistě má každý finanční problémy, koupí si auto za pár šupů ale auto splní svůj účel a to je nejdůležitější. Když se vám to nelíbí a nemáte peníze, kupte si kolo nebo choďtě pěšky, nikdo vás nenutí do luxusu jakým je v dnešní době auto. To že vás oprava stála 300...
nidméně na ní nedám dopustit, fakt paráda a spotřeba při ostřejší jízdě 7,5.... jen se musí umět jezdit, nevytáčet za studena jak kokot a bude vše v pohodě...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 16:38, RE: Moja 120
Brano posted by:
Co sa tyka prispevku,tak je super.Ked ide o S120,tak musim napisat,ze tiez som jednu mal,najazdil som na nej okolo 40000km a predtym mala najazdenych 60000km.Odchadzaly same drobnosti.Sem tam to bolo v nevhodnu chvilu,ako na krizovatke a tak.Co sa tyka oprav,ktore by zvladol snad kazdy a cien nahradnych dielov,tak na tom bola priam vyborne.Na cestu do prace cca 15km a spat stacila vpohode.Akurat ta spotreba bola fakt vysoka.Ale je to uz za nami,netreba vsak zabudnut ze to pred 89 vozilo pol republiky.
no když jezdíš jen 15km tak se nediv že ti to žere..se studeným motorem ti bude žát každý auto...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.06.2008 02:27, RE: Best of
Hicks posted by:
Fakticky nejlepsi recenze jakou jsem kdy cetl. V pulce jsem nemohl smichy dychat, ke konci mne uz bolel hrudnik a skoro mi tekly slzy. Autor ať se prosím pokusí napsat nějaký scénář ke komedii nebo knihu, protože toto by byl skutečný přínos lidstvu .
Nesouhlasím s hodnocením. Pisatel je totiž totální laik, který je schopen jezdit na 3 válce, protoře je líný vyměnit i svíčku. Koupil si ojetý vůz za nízkou cenu - vůz z doby, kdy prakticky všichni museli být jaksi tak trochu mechanici. Nemůže-li se stím srovnat a potřebuje-li servis "u dědy" je to tak trochu lempl a jeho úvahy jsou nemístné. Nechť si koupí dražší BMW, nebude mít třeba podobné problémy. Pavel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.06.2008 15:31,
No nevím, ale minimálně 50% řidičů začínalo na Škodovkách a stejně tak i já ve studentských letech. Mé zkušenosti s tímhle autem jsou však trochu jiné, dobré a někdy si na to auto s úsměvem vzpomenu. Samozřejmě, že pár drobností se pokazilo (brzdový válec, termostat, výfuk...), ale nikdy žádná tragédie a dovezla mně vždy kam jsem chtěl. Někdy si říkám, že bych zase zkusil za volant nějaké Škodovky sednout a trochu se projet, protože tohle byla opravdu jízda (žádné ABS, ESP, ASR, posilovače, elektronika, klima), prostě jen volant, tři pedály, kličky na oknech...a pohoda studentských let.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.06.2008 14:07, RE: kdoasi
michal posted by:
....právě proto. Kdyz se s tímhle naučíš jezdit, tak potom už uřídíš cokoliv i se zavřenýma očima.
moje prvi auto byla škoda100 L a hned sem tuningoval škodováckej sportovni volant střibrná koncovka o 5cm kratši řadička trochu odhlučněni a samozřejmně plastový panel a autorádio lepši sedačky časem sem koupil svíčky za 600kč nový olej vodu s nemrznouci filtry a za rok semnajel 20000km spotřeba od 6do 7.5 litru jezdil sem do 90km/h závady sem měl akorát hlučny ložisko v převodovce lanka od ručky praskly vyfuk a to bylo vše kdybych si udělal řidičák dnes tak do 120 pujdu pokud mi něco nevinde nebo vletim do přikopy tak je škoda nulová to se o takové felcce nebo fiestě a podobnych autech řict neda navic si myslim a co vidim tak 120 maji kvalitnějši plechy nž felcka bratranec má felcku 2000 a všude hnje po kouskách se dělaji pupinky 5dveře lemy prahy atd. soused dal poprve vyvařit svou 120 loni a to byly jen zadni lemy a to má rok vyroby 85
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.06.2008 17:57, Nevim co maš proti šhade
Topení funguje ale kdiž te ti nenapadlo odvzdušnit tak ne alenam se stala taky jedna kuriozita kdiž jsme odvzdušnovali brzdy taky nap prasklo zrezavěle brzdove potruby tak jsem ho musel vymenit
a tět momentale mame rozbitej rozdelovač a to uř je podruhe během 4 měsicu celej se rosipal ale jednu vyhodu 120 má da se na ni lechc naučit řídit ja jsem se to naučil během pěti minu je mi 16 a už umím řídit 2 roky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.02.2010 21:48, RE: co autor čekal?! DODATEK
anonym posted by:
nidméně na ní nedám dopustit, fakt paráda a spotřeba při ostřejší jízdě 7,5.... jen se musí umět jezdit, nevytáčet za studena jak kokot a bude vše v pohodě...
Tak článek byl perfektní.Smutné jsou spíše tyto příspěvky.Tragikomické mi přijde řešit u takový pravěký sračky spotřebu ))) to snad ani nemůžete myslet vážně...."a prý při ostřejší jízdě" to je jako řešit jakou spotřebu vody měl první parní stroj a že při ostřejší jízdě ( 6 km/h ) se topič hodně nadřel

respond
frenmartjan
number of posts10
date of registration08.01.2012
Friday 26.04.2013 14:07, Š120
Docela mě pobavila jak recenze, tak obě skupiny diskutujících, a sice příznivců/odpůrců. Nicméně po přečtění recenze se musím přiklonit k tomu, že každé auto potřebuje svou pravidelnou údržbu a pokud ji nedostane, tak se není co divit, že dřív nebo později se začne "sypat". Musím souhlasit i s tím, že Š120 má některé své konstrukční chyby, ale jsou natolik známé, že se jim dá ve většině případů snadno předcházet.

Přidám svou zkušenost s vozidlem - Škody 120 jsme měli v rodině 3. První byla 105 z roku 1979, zlikvodována orvním majitelem (mým otcem) v roce 2011, a to z jediného důvodu - ekonomicky se neoplatilo opravovat nadměrnou korozi, zejména podlahy, prahů atd.
Druhou 120 jsme měli v rodině od roku 1987, taky novou. Nejprve posloužila dědovi, pak ji přenechal matce, ta sestře, až se dostala ke mně, co by tehdy čerstvému majiteli ŘP. A s tím souvisí způsob mého řízení - v divokých letech ode mě dostávala pořádné kapky, sem tam se muselo něco opravit (upadnuté pravé zadní kolo), zhruba 3x měněna převodovka kvůli neustálému přetáčení motoru, atd. Vše se ale vždycky opravilo pomocí kamarádů a jezdilo se dál, nevybavuji si, že by mě auto někde nechalo ve štychu (kromě toho zadního kola). Škodovka šla do světa někdy v roce 2003 a myslel jsem si tehdy, že to bude má poslední 120...

Shodou okolností jsem zhruba v roce 2010 začal uvažovat o tom, jaké auto koupit jako druhé do rodiny, jak tzv. "pracovní", jehož náplní mělo být každodenní dojíždění do práce (5km tam, 5km zpět, občas 5 km v poledne na oběd) a tahání různých věcí souvisejících převážně s rekonstrukcí RD. Nejvíce mě to táhlo do Una, se kterým jsme měl dobré zkušenosti, co do spolehlivosti, horší už to bylo s korozí. Náhodou se mi otec zmínil, že jeden z jeho kamarádů prodává za symbolickou cenu svou 120, protože si koupil novou Fábii. Ohrnoval jsem nad 120 nos a říkal si, že do tak starého auta už nikdy, nicméně poskytnuté fotografie vozidla mne přesvědčily, že se na ni zajdu alespoň podívat.
Vzhledem k tomu, že první majitel byl opravdový puntičkář, stála přede mnou stodváca "jako ze závodu" a já rád "vysolil pět litrů na ruku" a odjel v zánovním voze. Dnes vím, že to nebyla špatná volba. Škodovka od té doby najela cca 20tis km bez sebemenšího problému, a to v těch nejtěžších podmínkách - studené starty, zima -20°C, horké letní dny. Navíc jsem s ní byl nucen loni (rok 2012!) absolvovat retro dovolenou, když se byrokrati na dopravce postarali o to, že vyřizování značek na nově dovezené auto ze zahraničí trvalo "trochu déle" a my zůstali jen se škodovkou. Vzali jsme to s humorem a vyrazili na okružní cestu po Slovensku a Maďarsku. Vzhledem k naprosto originálnímu vzhledu auta a jeho původnímu laku jsem zaznamenal spoustu úsměvných pohledů náhodných kolemjdoucích, kdekoliv jsme se objevili, ale nebyly to pohledy výsměchu, spíš uznání jako když se díváte na hezkého veterána. Zapomněl jsem se zmínit, že těsně před dovčou škodovka podstoupila přestavbu na LPG. Majitel servisu málem dostal infarkt, když jsem ho v telefonu žádal o sdělení, kolik by stála přestavba 120 na LPG. Při současných cenách benzínu mi 13000kč za kvalitní přestavbu přišlo jako dobrá investice. Na dovolené jsme pak najeli cca 2000km s průměrnou spotřebou 7,5l LPG/100km. Dnes, po 8 měsících mám investici do LPG zpět a každodenním ježděním do práce šetřím dál. Netvrdím, že škoda 120 bylo nejlepší auto na světě, to určitě ne. Ale při koupi jakýchkoliv náhradních dílů tahám z peněženky "desetikoruny" a jen se musím smát. A o tom to je - udržovaná stodvacítka umí odvést kus dobré práce a to mnohdy za zlomek ceny jejich rádoby konkurentů... Osobně považuji těch 5 tisíc, co jsem za ni před 3 roky dal za jednu z nejlepších investic, kterou jsem ve svém životě udělal, a můžete si o tom myslet, co chcete

PS:Na dlouhé cesty mám samozřejmě jiné a novější auto
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Tuesday 30.08.2016 15:34, škoda 120
No jo, tohle byla auta, o kterých člověk musel něco vědět a něco umět, ne jenom kroutit volantem (a ještě špatně)
respond
M.S.
number of posts1
date of registration28.09.2010
Sunday 11.02.2018 13:59, Škodovky řady 105/120/125
Osobně mám dobré zkušenosti s tímto autem.Začal jsem na Škodě 100 L z roku 1975,kterou jsem si pořídil jako svoje první auto v roce 1992.Měl jsem výhodu v tom,že mě bavilo auto opravovat a časem se ze mě stal zkušený domácí automechanik.O rok později jsem sháněl a koupil stodvacítku babičce a dědovi.Ještě o rok později jsem si sám koupil Rapida 136L,což byla nejlepší škodovka s motorem vzadu v mém životě.Časem jsem přešel pak už na lepší vozy,ale stodvacítku po mých prarodičích mám do dnešních dnů a chystám se na renovaci vybraných částí auta tak,aby bylo možno zachovat vůz jako veterána.
O těchto autech už bylo napsáno snad všechno.Mějme na paměti,že je nelze srovnávat s modernějšími auty dnešní doby.I tak se škodovky s motorem vzadu v provozu zachovaly až do dnešních dnů,i když je na silnici už skoro nepotkáte.Koncepce vozu vznikala někdy začátkem šedesátých let a první embéčko vyjelo z Mladoboleslavské automobilky někdy v roce 1964.Mě osobně se podařilo téměř všechny technické potíže vyřešit a jezdil jsem bez problémů několik let.Největší závadou bylo,kromě jiných, přenášení hluku a vibrací konzolí řadící páky.To se chystám letos vyřešit její výměnou za modernější a tím by rámus od konzoly měl přestat.
Tyto vozy odvezly vlastně skoro 3 generace lidí,a proto na ně vzpomínejme s úctou a respektem.
respond
uveecek
number of posts4
date of registration10.04.2019
Saturday 31.10.2020 20:02, Měl jsem 105 i 120
každé auto chce alespoň nějakou údržbu. Na 105 jsem měnil pouze rezavé blatníky, startér, nepočítám drobnosti jako termostat nebo výfuk. Jednou jedinkrát se mi vysypala převodovka kde jsem dal 6 000 to ale bylo před 30 lety. Jinak 120 mě nikdy nenechala ve štychu a vždy jsem dojel. Ano, co si budeme nalhávat, do dnešního provozu je to už nevhodné vozítko.
respond
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.