0
back
 

diskuze k tématu: Škoda 120 (vítězná recenze)

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.03.2006 14:52, RE: Škoda
Petr posted by:
Komponenty škodovky jsou daleko starší, než si pisatelé příspěvků myslí: motor vychází z Fiatu Ballila OHV z poloviny třicátých let, kyvadlová zadní náprava s bubny na kuželu pochází z připravované (a neuskutečněné) jednotné typové řady Praga - Tatra - Škoda, rovněž ze třicátých let. Co Škodovka neokopírovala, to neměla. Staří pamětníci tvrdívali, že od té doby, co z té fabriky vykousali Laurina a Klementa, už z ní nevyjelo jediné slušné auto.
Mimochodem - předválečné škodovky jsou dnes velmi vz...
......souhlasím!!!!!!!!!!!!! Škoda byla naše nejhorší značka!!!! A Š120 je NAPROSTO!!! nesrovnatelná např. s VW Golf I., kterej pochází ze stejný doby...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.04.2006 20:11, Moja 120
Co sa tyka prispevku,tak je super.Ked ide o S120,tak musim napisat,ze tiez som jednu mal,najazdil som na nej okolo 40000km a predtym mala najazdenych 60000km.Odchadzaly same drobnosti.Sem tam to bolo v nevhodnu chvilu,ako na krizovatke a tak.Co sa tyka oprav,ktore by zvladol snad kazdy a cien nahradnych dielov,tak na tom bola priam vyborne.Na cestu do prace cca 15km a spat stacila vpohode.Akurat ta spotreba bola fakt vysoka.Ale je to uz za nami,netreba vsak zabudnut ze to pred 89 vozilo pol republiky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.05.2006 23:36, RE: Škoda
Mara.nello posted by:
Vše má nějaký základ v minulosti, ať je to motor, nebo třeba alternátor....
To ještě neznamená že to je špatný, někdy platí opak, že to je lepší.
A dnes platí čím dál víc, čím více elektroniky v autě tím více poruch... A nejen u auta.
Nesouhlasím. To je pravda, která možná někdy platí, ale opravdu jenom někdy. Mám Hondu CIVIC 1500 ccm již 8 let, naběhala 250 000 km a ještě si neřekla o nic jiného než o spotřební materiál a provozní kapaliny. A co jsou to jakékoliv propblémy s elektrikou nebo elektreonikou prostě neznám. A jezdí jak zběsilá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 04.11.2006 23:18, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Doporučuji něaké auto z Fauvé Group (Volkswagen, Škoda, Audi a Seat) - design (zaleží na vkusu), antikorozní ochrana - výborná od rv. 2000 maj šecky Fauvéčka pozink, díly - na koncernový auta se díly sháněj dobře a i za přijatelnou cenu (v závislosti na modelu)... cenová dostupnost - so 200 000 si vybereš určo pěkný autí ....

PS: Doporučuju nekupovat Francouze a Italy (předevšim Renault a Fiat) - sou to pěkný a cenově dostupný auta... ale jen do tý doby než přijde závada nebo hůř než dojde ...
Ale ale mame tu obchodneho zastupcu koncernu.Nahodou keby ste sa aspon trochu vyznali v autach tak by ste vedeli ze Francuzske a Talianske auta ( ak su v dobrom stave ) su spolahlive jazdenky a hlavne nie su predrazene ako tie nemecke ksanty.A ze thalia je z plastu?Tak to je pane riadny odvec.Renaulty su v sucasnosti jedny z najbezpecnejsich aut na svete.Zatial co vas "koncern" sa prilis vela 5 hviezdickovymi autami nemoze pochvalit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.12.2006 15:02, vole
ty jsi pekny ubozak,kcemu sis takove auto porizoval,vetsi pohadku jsem jeste necetl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.02.2007 04:36, RE: Š 120
Conir posted by:
Reaguji na tetno článek. Tak jsem měl Š 105 a 120. Ano souhlasím, je to prastaré auto, které dnes mezi současným vozovým parkem značmě pokulhává. Technika, výkon, bezpečnost, prostě všechno špatně. Ale nesouhlasím s tolika závadama. Ledacos si na autě udělám sám. Nikdy mě žádná z mých Škodovek nenechala nikde stát. Možná...jaký pán, takový krám. Vše se dá opravit a dát do pořádku.
To je sice pravda ze clovek vacsina zavad opravi sam , ale je to nehorazne ze kazdu chvilu treba nieco opravovat!
NAhradne diely su nekvalitne , niektore veci treba vymenit viackrat .
NA zaciatku ma to aj bavilo ,sem tam nieco opravit , ale ked je to uz na dennom poriadku , ze nieco prestane fungovat , nieco vypadne , atd
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.02.2007 04:42, RE: kdoasi
anonym posted by:
šádinka nejlepší na naučení ježdání a taky na pochopení co to Auto je a z čeho se skládá.Předtím jsem otevřel motor a hleděl jak blázen a ted už v pohodě poznám co kde je. Náhon na zadek je gút.Lepší dostat smyk s náhonem na zadek než na předek!!!!A co se týče zimy tak škodárně se zimníma pneumatikama se moc aut nevyrovná!!!
citujem " šádinka nejlepší na naučení ježdání a taky na pochopení co to Auto je a z čeho se skládá "
ako sa naucit jazdit , ked s volantom neotoci ziadna zenska , a jednicku zaradit je umenie , brzdit bez posilovaca nebrzdi , a nastartovat motor je zlozity proces...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.03.2007 20:54,
nic tak dobrýho jsem už dlouho nečetl... :o)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 13:35, RE: orangeflash
johny posted by:
Hele já si myslím, že škodovky jsou dobrý auta, měl jsem 105 a ta jezdila i na výpary maximální spotřeba 6l na sto km, 120 bere těch 8 to je pravda, a že nesedí to je blbost sedí 3xlíp než fáčko a podobné auta ale musíte mít ji mít sníženou a širší kola ale to je nutnost u každého auta pokud sním chcete jezdit rychle, co třeba závodní 130LR ta jela 265km/h a kolik to jede vám frajeři
Hehe... Když trabanta snížíš, motor vyměníš za pohonnou jednotku z Ferrari (karoserie už kompozitová je), podvozkové skupiny taky trochu upravíš, poladíš výfuk, vyměníš interiér, dáš širší gumy a sobě pampersku, tak ti to pojede i třistazmísta a v zatáčce to bude sedět jako přilepený ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.04.2007 17:30, Nesouhlas
Já mám Rapida 136 a nemůžu si ne něj ztěžovat. Dokázal jsem s ním jet za 6l/100km a nikdy jsem s ním neměl problémy. Je to spolehlivé auto, vždy jsem bez problémů nastartoval. Ti dementi, co tady píšou, bůhví, jaký to má všechny závady, upadlý kola, že se to nedá řídit, nespolehlivost apod., tak si za to mohou sami, když ho neumí udržovat v pořádku, jen jezdit a jezdit nestačí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 29.04.2007 01:09, RE: kdoasi
FEro posted by:
citujem " šádinka nejlepší na naučení ježdání a taky na pochopení co to Auto je a z čeho se skládá "
ako sa naucit jazdit , ked s volantom neotoci ziadna zenska , a jednicku zaradit je umenie , brzdit bez posilovaca nebrzdi , a nastartovat motor je zlozity proces...
....právě proto. Kdyz se s tímhle naučíš jezdit, tak potom už uřídíš cokoliv i se zavřenýma očima.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 27.05.2007 17:55, RE: Nesouhlas
Mike posted by:
Já mám Rapida 136 a nemůžu si ne něj ztěžovat. Dokázal jsem s ním jet za 6l/100km a nikdy jsem s ním neměl problémy. Je to spolehlivé auto, vždy jsem bez problémů nastartoval. Ti dementi, co tady píšou, bůhví, jaký to má všechny závady, upadlý kola, že se to nedá řídit, nespolehlivost apod., tak si za to mohou sami, když ho neumí udržovat v pořádku, jen jezdit a jezdit nestačí...
Máš recht!Skrátka sedláci,hnojáci!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 27.05.2007 18:02, nesouhlas
At si dotyčný pořídí k stávajícímu autu pojízdný bezplatný servis,protoža je absolutně naschopnej,nebo at radši chodí pěšky!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.07.2007 22:02, JSI DEBIL
To jsi opravdu předpokládal, že za 7000 seženeš spolehlivé auto? Ani dneska bys za 7000 nesehnal dobrou škodárnu. Něco jako pravidelná údržba ti nic pravděpodobně neříká. Tyhle auto mají spoustu nevýhod, ale při pravidelná údržbě jsou spolehlivá. Těžké řízení - tak to jsi neměl hřebenové. Přetáčivost - možná tak na ledě, na suchu ji motorem těžko utrhneš, a pokud to zašlápneš v zatáčce, jsi kokot. Jsou náchylné na boční vítr - mají lehkou příď a "syndrom motorového člunu", ale i ve 140 Km/h, co jsem jel se svojí poctivě servisovanou škodárnou se chovala celkem klidně, až jsem to sám nečekal. Samozřejmě bezpečnost je nulová, ale co byste chtěli od 20 let starýho komunistickýho auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.09.2007 21:43, Lamo
Je vidět, že jsi zručný jako pošlý pes, když si nedokážeš vyměnit pár věcí, dále asi neumíš moc jezdit, když si nohou dokážeš ukopneš i brzdový spínač, ber taky ohled na stáří vozu, většina jich je v dezolátním stavumu a ještě jsi podle mě asi z města a ne českého, protože nevědět že starším autům se musejí vylévyt dutiny olejem vý snad každý kluk z vesnice a každý druhý z města!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.09.2007 17:44, RE: Nesouhlas
pafe posted by:
Měl jsem auto 15 let (koupeno jako nové r.v.1985). S autem jsem najel 175 tis. km se všemi původními díly (bez jakékoli GO), tedy i s původní spojkou, ložisky v kolech i původní přední nápravou. Myslím, že toto by mohlo škodovce závidět hodně dnešních moderních vozů...
Auto mělo spousty drobných závad, to nepopírám. Ale byly to prkotiny.
Nejzávažnější závady byly vodní pumpa pravidelně po 40 tis. km, prasátka bubnových brzd - 3x gumičky (přední kotoučové za celých 15 let bez máknutí), gumičky hl...
Přesně tak - pokud se člověk o toto auto pravidelně stará a koupil ho v dobrém stavu, není možná takováto kumulace závad. Moji Š 120L pětikvalt jsem koupil v r. 1999, měla najeto 71 tis. km, garážovaná, v prvotřídním stavu. Od té doby jsem na ní najel dalších 70 tis.km, závada se objevila tak jednou za rok a oprava stála pár korun. Jediné, co mě štve, je vysoká spotřeba a samozřejmě pasivní bezpečnost (nulová).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 23:11, ŠKODA HODNOCENÍ
A UTO ŠKODA JSME KOUPILY NOVE ZA 60000KČS SLOUŽILO NÁM 20 LET NAUČIL JSEM SE S NÍM JEZDIT A PAK ŠLO DO AUTOBAZARU MĚLO NOVOU KAROSERII KDO RÍKÁ O ŠKODOVCE NĚJAKÉ LŽÍ JE AMATÉR, PROTOŽE ŠKODA 120L ROK VÝROBY 1980 JE NEJLEPŠÍ AUTO CO MLADOBOLESLAVSKÁ AUTOBILKA VYROBILA A JE TO BUDOUCÍ VETERÁN
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 23:14, RE: Nesouhlas
anonym posted by:
Přesně tak - pokud se člověk o toto auto pravidelně stará a koupil ho v dobrém stavu, není možná takováto kumulace závad. Moji Š 120L pětikvalt jsem koupil v r. 1999, měla najeto 71 tis. km, garážovaná, v prvotřídním stavu. Od té doby jsem na ní najel dalších 70 tis.km, závada se objevila tak jednou za rok a oprava stála pár korun. Jediné, co mě štve, je vysoká spotřeba a samozřejmě pasivní bezpečnost (nulová).
CO TO JE ZA KECY
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.03.2008 18:55, RE: Š 120
Conir posted by:
Reaguji na tetno článek. Tak jsem měl Š 105 a 120. Ano souhlasím, je to prastaré auto, které dnes mezi současným vozovým parkem značmě pokulhává. Technika, výkon, bezpečnost, prostě všechno špatně. Ale nesouhlasím s tolika závadama. Ledacos si na autě udělám sám. Nikdy mě žádná z mých Škodovek nenechala nikde stát. Možná...jaký pán, takový krám. Vše se dá opravit a dát do pořádku.
Já mám se škodou 120 také poměrně dobré zkušenosti, koupil sem ji pred rokem do jednoho chlapíka který ji dal za hodne penez dokupy a jezdí skvele, taky novy lak interier hodne zachovaly, sedacky jak nove, nejspis nove tlumice protoze je oproti ostatnim skodarnam co potkam dost vysoko...jo jizdni vlastnosti, dynamika, spotreba jsou naprd, o bezpecnosti ani nemluvim ale pro me jako pro zacinajiciho ridice je to dobra volba protoze to auto nijak nehonim a netlacim na plyn v kazde zatacce...a co se tyce zavad tak sem zatim akorat menil motorek steracu protoze blbnul ale jinak vsechno ok! proste kdyz se o to clovek stara tak se to da(pokud nekdo jezdi na tri valce a vubec mu to nevadi tak nemuze zadne auto kritizovat)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.03.2008 20:25, RE: ŠKODA HODNOCENÍ
anonym posted by:
A UTO ŠKODA JSME KOUPILY NOVE ZA 60000KČS SLOUŽILO NÁM 20 LET NAUČIL JSEM SE S NÍM JEZDIT A PAK ŠLO DO AUTOBAZARU MĚLO NOVOU KAROSERII KDO RÍKÁ O ŠKODOVCE NĚJAKÉ LŽÍ JE AMATÉR, PROTOŽE ŠKODA 120L ROK VÝROBY 1980 JE NEJLEPŠÍ AUTO CO MLADOBOLESLAVSKÁ AUTOBILKA VYROBILA A JE TO BUDOUCÍ VETERÁN
Vážení
první 120L, rv. 1984, v roce 1986 odešel 2. rychlostní stupeň - generálka převodovky, v roce 1998 nové prahy, přední blatníky, kryt kufru, v roce 2000 výbrus válců, v roce 2002 sešrotována - najeto cca 430 tisíc km (do 300 000 km jezdila na mobil). Negarážovaná, denní jízdy.
druhá 125L, rv 1989, jako ojetina, s LPG za 1,3 Kč/km
Stačí se o auto starat a necpat se mezi šílence za volantem. (v zimě Matador silika, v létě Michelin). V členitém kopcovitém terénu lze ujet mnoha silnějším vozům, zejména pokud to prokluzuje.
Nikdy jsem nezůstal mezi poli ani nehavaroval. Škodovka není aby se přilepila na metr za vozidlo před sebou nebo se po rovné silnici hnala 110.
Vyžaduje údržbu, znalost způsobu jízdy, hlavně defenzivní způsob řízení. A to se dnes na silnicích nenosí.
respond
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.