0
back
 

diskuze k tématu: Opel Vectra 2,0 di 16V

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 14:02, RE: recenze
zigi posted by:
S tim potencialem jsi na tom uplne stejne)))
Vsadim se,ze jsi zaryty koncernak a mas Ochcavii f tedeicku
Kolik vsadíš Zigi?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 14:46, RE: recenze
Figo posted by:
recenze je to opravdu dobrá a informací a postřehů přináší hodně. Co se mi jeví jako mizérie je počet "malých bolestí" zejména s přihlédnutím ke stavu km které autor uvádí. Že by Opel ukázal tvář které se tady spousta lidí posmívá?
Narážky, jako tahle podvědomě nutí všechny ostatní v recenzích nadlepšovat a tudíž pak jsou méně objetivní (vlastně spíše subjektivní). Pak se stává, že přicházejí pouze recenze typu "Mám super kchár", ze kterých se člověk dozví více o pošramoceném egu pisatele než o stroji, kterým oblbuje buchty a nandává to na semaforech sedmičkovýmu báwu. Ale my tady potřebujem vědět, která slabá místa vozy obsahují, abychom věděli po čem šáhnout. Taková recenze opravdu pomůže, protože ukazuje reálné problémy a jejich řešení, ze kterých se lze poučit a někdy i poradit z vlastních zdrojů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 15:55, RE: Chujovina
Ing. Marcián posted by:
Recenze je úplně otřesná.... mám pocit jako by mi ten člověk chtěl to auto prodat. Nejméně třikrát jsem se dozvěděl, že teče servo, ale je to v poho a konina typu "pod víčkem oleje je krásně vidět opotřebování klikové hřídele" - když tak snad vačkové, mimochodem při odšroubování víčka pro plnění olejem je u hodně auto vidět na vačkovou hřídel, ale že by se dalo z pohledu na jednu vačku říct, v jakém je stavu je úplná blbost. Tuto recenzi doporučuji zařadit na příští Silvestr!
Vy jste ten typ člověka co kritizuje práci jiným,ale sám nic neudělá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 16:01, RE: pro zamyšlení
Aleš posted by:
Ještě bych zde rád uvedl menší propočet. Nebudu brát v úvahu rozdíl cen cen aut, ono to u ojeté Vectry tolik není (1,8 vs 2,0 di).
Počítám benzín 28,5 Kč, Nafta 29 Kč a 40 000 km nájezd za rok.
Benzín spotřeba 8l, nafta 6l. U obou lze samozřejmě jet za míň, ale stejným stylem jízdy jsem měl tyhle dvě spotřeby.
Takže u benzínu projedu 91 200,- u dieselu 69 600,- ročně.
Zbývá mi tedy každý rok 21 600,- na náklady navíc.
Takže pokud by mi stačilo každý rok na servis 21 600,- je to jako bych jezdi...
Na každodenní ježdění se podle mě vyplatí benzín a namontovat do něj plyn.To by pak člověk jezdil ještě za mín než s naftou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 16:30, RE: Chujovina
A4 posted by:
Brzy se tedy těším na určitě vynikající recenzi od Ing. Marciána. To bude počteníčko!
a co bude ing. Marcián recenzovat? Jeho Trabi 601 nebo Velorex?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 16:43, recenze
Zase jedna z dobrych recenzi! Mel jsem take Opla Vectru sice v benzinu ale po 3 letech provozu si nemohu na vetsi zavady stezovat jen obycejne provozni veci a zadni lemy - to je ale bolest vsech oplu a az po prichodu Astry G a Vectry C se uz tato rez neobjevuje. Oply jsou dobra auta a zalezizi na zachazeni - ale hodne si uskodili prave tou reznouci karoserii a vetsi spotrebou oleje (ten muj motor 1.6 8V od vymeny do vymeny ani kapku dolevani) 1.6 16 V pry uz olej zraly (jak jsm cetl v jednom casaku - kdyz budete tankovat plnou tak zkontrolujte olej at nezadrete)!! Kamarad mel ten samy diesel 60kW a jezdil s nim dost hodne a byl nad miru spokojen a nevzpominam ze by delal nejake vetsi opravy krom beznych.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 17:06, RE: pro zamyšlení
David posted by:
Na každodenní ježdění se podle mě vyplatí benzín a namontovat do něj plyn.To by pak člověk jezdil ještě za mín než s naftou.
Reaguji na Davida měl sem alfu 156 jezdila za 5,2 litru (dálka lehká noha) pak sem si pořídil accorda 2,0 na plyn a srovnání : Ten accord jezdil při lehké noze za 10,5 - 11 plynu a když se k tomu připočetl benzín na starty ( a nebylo ho málo na to že se na něj jen startuje) tak se to vůbec nevyplatilo a to nemluvím že ten acc. byl strašná lemra a naftová alfa byla proti němu raketa a že kolem 2000 ot kuckal ( nešlo seřídit prej u japonců normál) Ted po nedání přednosti jedné paní je accord na odpis a v klidu se vrátím k tý naftě tak zdar
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 17:24, RE: Dobré
David posted by:
Recenze dobrá. Na nějaké nepřesnosti jsem nebral zřetel, protože jsem pochopil, co chce autor říci. Se svým autem zacházím stejně a nemám s ním problémy. Jo, a co se týče toho centrálu v zadních dveřích, tak bych to viděl na prozaičtější závadu, a to přerušený drát někde ve svazku mezi dveřmi a B sloupkem nežli vadu ŘJ. Měl jsem to taky, zahýbal jsem dráty a od té doby to funguje (2 roky), navíc se to dá při troše šikovnosti vlastnoručně opravit.
Ale on psal, že motorek funguje, nevím jak to autor myslel, ale jak zjistil, že motorek funguje? protože at je preruseny dratek, nebo vada v RJ tak preci motorek nepobezi, a kdyz pobezi tak preci ty dvere otevre
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 17:40, RE: pro zamyšlení
marek posted by:
Reaguji na Davida měl sem alfu 156 jezdila za 5,2 litru (dálka lehká noha) pak sem si pořídil accorda 2,0 na plyn a srovnání : Ten accord jezdil při lehké noze za 10,5 - 11 plynu a když se k tomu připočetl benzín na starty ( a nebylo ho málo na to že se na něj jen startuje) tak se to vůbec nevyplatilo a to nemluvím že ten acc. byl strašná lemra a naftová alfa byla proti němu raketa a že kolem 2000 ot kuckal ( nešlo seřídit prej u japonců normál) Ted po nedání přednosti jedné paní je accord na...
Je pravda, že benzin a lpg ma proti nafte sve vyhody, ale kdyz si vezmete na bazaru je aut s lpg maly vyber, naftu ma temer kazdy auto. Dnes jsou ceny benzinovych a naftovych aut dost vyrovanne, az na par vyjimek.. Nekd yje naftak dokonc elevnejsi jak bnezin. Viz treba modneo, ma levnejsi naftaky na bazaru jak 2,0 benziny. Takze pripocist kvalitni prestavbu na lpog stoji okolo 35 tis, ptoom navic prohlidky, filtry navic, prepinani, lehce snizen vykon motoru. Ja osobne mam rad naftaky, jezdi se mi s nimi dobre. Benzin v lopg bych si koupil, kdyz by cena byla adekvatni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 18:11, RE: Není se nad čím zamýšlet!
marek posted by:
Reaguji na Davida měl sem alfu 156 jezdila za 5,2 litru (dálka lehká noha) pak sem si pořídil accorda 2,0 na plyn a srovnání : Ten accord jezdil při lehké noze za 10,5 - 11 plynu a když se k tomu připočetl benzín na starty ( a nebylo ho málo na to že se na něj jen startuje) tak se to vůbec nevyplatilo a to nemluvím že ten acc. byl strašná lemra a naftová alfa byla proti němu raketa a že kolem 2000 ot kuckal ( nešlo seřídit prej u japonců normál) Ted po nedání přednosti jedné paní je accord na...
Ahoj lidi. Chci tady reagovat na zamyšlení jistého Marka. Takže mám Mitsubishi Galant 2.0i, 100kw a nedávno jsem ho přestavěl na plyn. (sekvenční 30.000Kč) Jezdím do 10ti l./100km a to se nežinýruju. Tankuji v průměru za 14,30Kč/litr, takže náklady kolem 1,4Kč na 1 km. Vzhledem k tomu, že tankuji kvalitní plyn (většinou Flaga), tak auto jede jak z praku a spotřeba je fakt do těch deseti. Sám bych nepoznal, jestli jedu na plyn, nebo na benzín. Nevím, co jsi měl za systém vstřikování, ale já za těch 10,000km na plyn neměl nikdy nejmenší problém s chodem motoru. Jsem z Pardubického kraje a pokud bys byl někde poblíž, tak přijedu a nechám Tě svézt. Auto mám v plné palbě, svezení super a nemusím koukat na prachy, když se chci svézt. S Alfou Romeo v JTD nemám osobní zkušenost, ale moc nevěřím spotřebě 5,2l. To tak možná na dálku a po rovině. JTD je skvělý motor, ale neřadí se k nejspolehlivějším. Já jezdím v kopcovitém prostředí a tady bys jezdil kolem 6,5-7l. Myslím si, že bych jasně vyhrál v úspornosti a taky bys mi moc neujel. Čus )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 18:17, RE: Není se nad čím zamýšlet!
Kála posted by:
Ahoj lidi. Chci tady reagovat na zamyšlení jistého Marka. Takže mám Mitsubishi Galant 2.0i, 100kw a nedávno jsem ho přestavěl na plyn. (sekvenční 30.000Kč) Jezdím do 10ti l./100km a to se nežinýruju. Tankuji v průměru za 14,30Kč/litr, takže náklady kolem 1,4Kč na 1 km. Vzhledem k tomu, že tankuji kvalitní plyn (většinou Flaga), tak auto jede jak z praku a spotřeba je fakt do těch deseti. Sám bych nepoznal, jestli jedu na plyn, nebo na benzín. Nevím, co jsi měl za systém vstřikování, ale já za ...
Jo a zapoměl jsem napsat, revize po 15 000km, stojí 300Kč včetně výměny filtru. Investice se mi vyplatila, zatím jsem velmi spokojen. Já to mám za rok zátky a pak už budu jenom šetřit náklady. Nevím jak se LPG chová v Hondě, ale v Mišákoj v pohodě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 19:28, RE: Není se nad čím zamýšlet!
Kála posted by:
Jo a zapoměl jsem napsat, revize po 15 000km, stojí 300Kč včetně výměny filtru. Investice se mi vyplatila, zatím jsem velmi spokojen. Já to mám za rok zátky a pak už budu jenom šetřit náklady. Nevím jak se LPG chová v Hondě, ale v Mišákoj v pohodě.
Můžu potvrdit.Měl jsem chvilku v zástavě Omegu 2.0 16V na plyn a jelo to úplně stejně jak na benzín-nebylo to poznat jestli byl přepínač v poloze na benzín nebo plyn.Byla tak dobře seřízená že šla startovat i ráno rovnou na plyn.A ta cena za litr je poloviční proti nafftě tak proč ne.Než spravovat starší vyčochtanej dízl s kdoví kolika kilometrama......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 21:16, Motorek dveří
Vím to proto, že jsme motorek připojili pod proud a normálně fungoval
K plynu: Nejsem žádný odborník, ale slyšel jsem že plyn je pro motor dobrý pouze když se jezdí jedna nádrž plyn, jedna benzín. Jinak se prý motor ničí, jelikož se málo maže. Nevím, jestli je to pravda, jen jsem slyšel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 22:01, RE: plyn,benzín1:1
Aleš posted by:
Vím to proto, že jsme motorek připojili pod proud a normálně fungoval
K plynu: Nejsem žádný odborník, ale slyšel jsem že plyn je pro motor dobrý pouze když se jezdí jedna nádrž plyn, jedna benzín. Jinak se prý motor ničí, jelikož se málo maže. Nevím, jestli je to pravda, jen jsem slyšel
Tak to už dávno není pravda. Dnes je již výrobcem do LPG přidávána mazivová látka, právě proto, aby se tento jev eliminoval. Pokud byste jezdil 1:1 s benzínem, tak byste si moc finančně nepomohl. Doporučuje se tak každých 1500km projet vozidlo na benzín cca 200-300km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 22:38, RE: recenze
Jarda posted by:
Zase jedna z dobrych recenzi! Mel jsem take Opla Vectru sice v benzinu ale po 3 letech provozu si nemohu na vetsi zavady stezovat jen obycejne provozni veci a zadni lemy - to je ale bolest vsech oplu a az po prichodu Astry G a Vectry C se uz tato rez neobjevuje. Oply jsou dobra auta a zalezizi na zachazeni - ale hodne si uskodili prave tou reznouci karoserii a vetsi spotrebou oleje (ten muj motor 1.6 8V od vymeny do vymeny ani kapku dolevani) 1.6 16 V pry uz olej zraly (jak jsm cetl v jednom cas...
Recenze je opravdu jedna z lepších.Pokud jde o závady Vecter vše je lepší od faceliftu 99/00.Měl jsem VeBeB97 2.0 a VeBE00 2.2. Spotřeba v průměru byla 8,5 a 9,8 . Holt těžší noha. Jinak ok. PS: kufr je opravdu zážitek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 22:40, RE: Dobré
David posted by:
Recenze dobrá. Na nějaké nepřesnosti jsem nebral zřetel, protože jsem pochopil, co chce autor říci. Se svým autem zacházím stejně a nemám s ním problémy. Jo, a co se týče toho centrálu v zadních dveřích, tak bych to viděl na prozaičtější závadu, a to přerušený drát někde ve svazku mezi dveřmi a B sloupkem nežli vadu ŘJ. Měl jsem to taky, zahýbal jsem dráty a od té doby to funguje (2 roky), navíc se to dá při troše šikovnosti vlastnoručně opravit.
Také jsem mněl onehddy u Vektry , nefungovalo zamykání pravých zadních dveří. Značkový servis mi objednal nové servo. Než však servo došlo , zjistil jsem pomocí natažených drátů od baterie , že je v pořádku. Servis ode mně dostal "díl". Uvnitř prahu karoserie vede svazek drátů, část jich odbočuje do dveří přes konektor. Stačilo rozpojit prostříknout čističem a ejhle servo za1600 kč mně stálo jen pár hodin vlastní práce než jesm to našel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 23:12, RE: Reakce
Aleš posted by:
Nejdříve bych se rád omluvil panu Inženýrovi, že jsem se spletl a nenapsal vačková hřídel. Nicméně její stav je patrný velice dobře, což potvrzují mnozí mechanici. Recenze jako taková byla psaná systémem dané osnovy, abych na nic nezapoměl. Na konci jsem se tedy pokusil shrnout tipy pro nákup, a proto opět zmiňuji tekoucí servo.
Nechápu tedy, že Vás stylistika recenze překvapila. Jako inženýr byste ji měl znát. Pokud jste si titul nezaplatil, psal jste jistě diplomovou práci, která má striktní ...
Vyprdni se na študovanýho puntíčkáře, sem své zkušenosti píšou obyčejný lidičky , kteří chtějí sdělit o svém vozítku nějakou informaci . Ta více či méně někomu pomůže třeba v rozhodování ve výběru značky vozu který si koupí. Proto si myslím že podobné osočování je úpně mimo mísu. Naopak dík všem těm , kteří svým příspěvkem chtějí něco sdělit nám, kdo o tu informaci stojíme, své zkušenosti ať už se mu to povede více či méně. Na co pořád porovnávat kdo napsal lépe , kdo hůře. Tohle snad nejsou soutěžní stránky největších odborníků, co ???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 23:30, RE: recenze
Antivulva posted by:
čau Zigi, co to zase pláčáš? Tady zatím do tvého příspěvku nikdo koncern nevyzdvihoval. Ty máš asi velký bebí. Pofoukat, zasypat a nasrat.
Co sem ty ...... pořád píšeš a osočuješ "zigi"-ho on reaguje nějkým názorem nebo zkušeností, ale od tebe jediný co jsem se dověděl, že je "zigi" blbec. Já a věřím že spousta dalších si tohle myslí spíš o tobě .Takže chytrolíne , Vypni kompiůtr a jdi se vyřvat do hospody aneopruzuj tady. Věnováno panu "Antivulva".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.01.2007 07:08, RE: Chujovina
pepin posted by:
a co bude ing. Marcián recenzovat? Jeho Trabi 601 nebo Velorex?
Napsal jsem svůj názor na hodně podprůměrnou recenzi. Na tom není nic špatného.... zatímco xindl typu pepin, David a podobně umí jen plivat na každého, kdo nesdílí jejich názor. Ještě autorovi - jak správně podotknul, diplomku jsem psal... vím jaké má mít schéma... nemá to však nic společného s touto recenzí. Je ubohá.... i na základní škole by Vám tuhle slohovku učitel nepochválil, tak se neohánějte akademickou půdou, evidentně jste totiž diplmku nepsal!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.01.2007 07:17, RE: Chujovina
Ing. Marcián posted by:
Napsal jsem svůj názor na hodně podprůměrnou recenzi. Na tom není nic špatného.... zatímco xindl typu pepin, David a podobně umí jen plivat na každého, kdo nesdílí jejich názor. Ještě autorovi - jak správně podotknul, diplomku jsem psal... vím jaké má mít schéma... nemá to však nic společného s touto recenzí. Je ubohá.... i na základní škole by Vám tuhle slohovku učitel nepochválil, tak se neohánějte akademickou půdou, evidentně jste totiž diplmku nepsal!!!
A ještě něco: co se týče jméne a titulu..... neschovávám se za nějakou více či méně trapnou přezdívkou, nebojím se uveřejnit své jméno. Dále pak co se týče titulu, tak ti co absolvovali nějaké akademické vzdělání jistě vědí, že titul patří k jménu a okamžikem promoce by se měl všude uvádět!
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.