0
back
 

diskuze k tématu: Opel Vectra 2,0 di 16V

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 06:37, To Aleš
Pekna recenze!
K startovani:
Pri vyssich denich teplotach jak (myslim) 2-3°C se motor jen velmi lehce nazhavuje,tim padem se musi starterem dele tocit aby chytil.
Pri nizsich teplotach, kolem 0°C a min je elektronikou vyhodnoceno podchlazeni motoru a zhaveni je znacnejsi,tim padem startujes na skyt
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 06:42, RE: To Aleš
zigi posted by:
Pekna recenze!
K startovani:
Pri vyssich denich teplotach jak (myslim) 2-3°C se motor jen velmi lehce nazhavuje,tim padem se musi starterem dele tocit aby chytil.
Pri nizsich teplotach, kolem 0°C a min je elektronikou vyhodnoceno podchlazeni motoru a zhaveni je znacnejsi,tim padem startujes na skyt
no po dlouhé době zase přínosná recenze, dík...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 06:53, RE: To Aleš
cruise posted by:
no po dlouhé době zase přínosná recenze, dík...
Souhlas, po nějaké době jsme se zase něco dozvěděli...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 06:59, Chujovina
Recenze je úplně otřesná.... mám pocit jako by mi ten člověk chtěl to auto prodat. Nejméně třikrát jsem se dozvěděl, že teče servo, ale je to v poho a konina typu "pod víčkem oleje je krásně vidět opotřebování klikové hřídele" - když tak snad vačkové, mimochodem při odšroubování víčka pro plnění olejem je u hodně auto vidět na vačkovou hřídel, ale že by se dalo z pohledu na jednu vačku říct, v jakém je stavu je úplná blbost. Tuto recenzi doporučuji zařadit na příští Silvestr!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 08:07, RE: Chujovina
Ing. Marcián posted by:
Recenze je úplně otřesná.... mám pocit jako by mi ten člověk chtěl to auto prodat. Nejméně třikrát jsem se dozvěděl, že teče servo, ale je to v poho a konina typu "pod víčkem oleje je krásně vidět opotřebování klikové hřídele" - když tak snad vačkové, mimochodem při odšroubování víčka pro plnění olejem je u hodně auto vidět na vačkovou hřídel, ale že by se dalo z pohledu na jednu vačku říct, v jakém je stavu je úplná blbost. Tuto recenzi doporučuji zařadit na příští Silvestr!
Brzy se tedy těším na určitě vynikající recenzi od Ing. Marciána. To bude počteníčko!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 08:24, RE: Chujovina
A4 posted by:
Brzy se tedy těším na určitě vynikající recenzi od Ing. Marciána. To bude počteníčko!
Jen úchyl cpe do diskuze svůj titul, asi hodně slabé sebevědomí, když neví jak jinak tady zapůsobit!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 08:45, Dobré
Recenze dobrá. Na nějaké nepřesnosti jsem nebral zřetel, protože jsem pochopil, co chce autor říci. Se svým autem zacházím stejně a nemám s ním problémy. Jo, a co se týče toho centrálu v zadních dveřích, tak bych to viděl na prozaičtější závadu, a to přerušený drát někde ve svazku mezi dveřmi a B sloupkem nežli vadu ŘJ. Měl jsem to taky, zahýbal jsem dráty a od té doby to funguje (2 roky), navíc se to dá při troše šikovnosti vlastnoručně opravit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 10:01, zápory
Dobrá recenze. Nyní vlastním již druhého opela (astru F) a nemohu si stěžovat. Jediným problémem je spotřeba oleje (motor 1,4L 16v) ... byl jsem na to ale upozorňen již před koupí od mechanika ... prý je to u 16v opelů běžná věc, což mi potvrdil i autorizovaný servis.
Autor mezi zápory uvedl reakci motoru na naftu horší kvality !!! Zdá se mi, že je to pouze zkušenost v ČR. Západní země se s tím nepotýkají. Asi se nafta stále pajcuje leh.top.oleji .... jinak to není možné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 10:23, RE: Chujovina
Ing. Marcián posted by:
Recenze je úplně otřesná.... mám pocit jako by mi ten člověk chtěl to auto prodat. Nejméně třikrát jsem se dozvěděl, že teče servo, ale je to v poho a konina typu "pod víčkem oleje je krásně vidět opotřebování klikové hřídele" - když tak snad vačkové, mimochodem při odšroubování víčka pro plnění olejem je u hodně auto vidět na vačkovou hřídel, ale že by se dalo z pohledu na jednu vačku říct, v jakém je stavu je úplná blbost. Tuto recenzi doporučuji zařadit na příští Silvestr!
Marcipáne, inženýre, neser !! )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 11:20, Reakce
Nejdříve bych se rád omluvil panu Inženýrovi, že jsem se spletl a nenapsal vačková hřídel. Nicméně její stav je patrný velice dobře, což potvrzují mnozí mechanici. Recenze jako taková byla psaná systémem dané osnovy, abych na nic nezapoměl. Na konci jsem se tedy pokusil shrnout tipy pro nákup, a proto opět zmiňuji tekoucí servo.
Nechápu tedy, že Vás stylistika recenze překvapila. Jako inženýr byste ji měl znát. Pokud jste si titul nezaplatil, psal jste jistě diplomovou práci, která má striktní stylistická pravidla.
Jen pro zajímavost originál nové servo stojí 40 000,- takže každý den ho asi nebudete chtít kupovat. Vím, lze koupit i levněji v náhradě nebo použité.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 11:22, Nafta
Náchylnost na naftu jsem zmínil pouze z doslechu a recenzí (p. Vaculík), osobně tankuji jen na renomovaných benzínkách, abych to co nejvíce eliminoval.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 11:26, Centrál
S tím centrálem jsem byl u dvou mechaniků a i v autorizovaném servise. Ten drát se zdá možný i mě. Nekolikrát se to totiž chytlo a fungovalo, pak zas zničeho nic konec. Nicméně všichni shodně tvrdili, že je to řídící jednotkou CZ. Nejsem mechanik, tak nevím, uvidíme :o).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 11:27, recenze
recenze je to opravdu dobrá a informací a postřehů přináší hodně. Co se mi jeví jako mizérie je počet "malých bolestí" zejména s přihlédnutím ke stavu km které autor uvádí. Že by Opel ukázal tvář které se tady spousta lidí posmívá?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 11:36, RE: recenze
Figo posted by:
recenze je to opravdu dobrá a informací a postřehů přináší hodně. Co se mi jeví jako mizérie je počet "malých bolestí" zejména s přihlédnutím ke stavu km které autor uvádí. Že by Opel ukázal tvář které se tady spousta lidí posmívá?
I kdyby nekdo napsal,ze Opel mel pez poruch,tak lidi tomu verit nebudou a Opel zustane poruchovy, stejne jako Fiat a francouzi.
Jedine koncern je spolehlivy a jen velmi mizerne procento koncernaku uzna, ze maj problemy jako jina auta.
Kazdymu se obcas neco posere a podle me je to uplne normalni,preci jen auta delaj obycejni lidi, kteri chybuji jako kde kdo!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 11:54, pro zamyšlení
Ještě bych zde rád uvedl menší propočet. Nebudu brát v úvahu rozdíl cen cen aut, ono to u ojeté Vectry tolik není (1,8 vs 2,0 di).
Počítám benzín 28,5 Kč, Nafta 29 Kč a 40 000 km nájezd za rok.
Benzín spotřeba 8l, nafta 6l. U obou lze samozřejmě jet za míň, ale stejným stylem jízdy jsem měl tyhle dvě spotřeby.
Takže u benzínu projedu 91 200,- u dieselu 69 600,- ročně.
Zbývá mi tedy každý rok 21 600,- na náklady navíc.
Takže pokud by mi stačilo každý rok na servis 21 600,- je to jako bych jezdil s benzínem nevyžadujícím žádnou údržbu a náklady.
Nezahrnul jsem ještě samozřejmě náklady na vyšší povinné ručení atd.,
ale nejsou to nějaké extra rozdíly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 12:24, RE: pro zamyšlení
Aleš posted by:
Ještě bych zde rád uvedl menší propočet. Nebudu brát v úvahu rozdíl cen cen aut, ono to u ojeté Vectry tolik není (1,8 vs 2,0 di).
Počítám benzín 28,5 Kč, Nafta 29 Kč a 40 000 km nájezd za rok.
Benzín spotřeba 8l, nafta 6l. U obou lze samozřejmě jet za míň, ale stejným stylem jízdy jsem měl tyhle dvě spotřeby.
Takže u benzínu projedu 91 200,- u dieselu 69 600,- ročně.
Zbývá mi tedy každý rok 21 600,- na náklady navíc.
Takže pokud by mi stačilo každý rok na servis 21 600,- je to jako bych jezdi...
Kdyz jezdis 40 000km rocne, nad benzinem bych vubec nepremyslel!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 12:58, RE: recenze
zigi posted by:
I kdyby nekdo napsal,ze Opel mel pez poruch,tak lidi tomu verit nebudou a Opel zustane poruchovy, stejne jako Fiat a francouzi.
Jedine koncern je spolehlivy a jen velmi mizerne procento koncernaku uzna, ze maj problemy jako jina auta.
Kazdymu se obcas neco posere a podle me je to uplne normalni,preci jen auta delaj obycejni lidi, kteri chybuji jako kde kdo!!
čau Zigi, co to zase pláčáš? Tady zatím do tvého příspěvku nikdo koncern nevyzdvihoval. Ty máš asi velký bebí. Pofoukat, zasypat a nasrat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 13:36, RE: recenze
Antivulva posted by:
čau Zigi, co to zase pláčáš? Tady zatím do tvého příspěvku nikdo koncern nevyzdvihoval. Ty máš asi velký bebí. Pofoukat, zasypat a nasrat.
Na tebe uz nereaguji,jsi uplne mimo misu a s tema svyma trapnyma poznamkama si dost velky ubozak.Mej se
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 13:49, RE: recenze
zigi posted by:
Na tebe uz nereaguji,jsi uplne mimo misu a s tema svyma trapnyma poznamkama si dost velky ubozak.Mej se
Zdarvím Zigi, díky, že na mě nereaguješ. Nereaguj už prosím vůbec na nikoho a na nic. Jenom tak tvá zakomplexovaná duše a dojde pokoji. PS. Věřím, že ně mě a ostatní tvé fans nebudeš reagovat nadále abysme mohli zaznamenat vývoj tvých znalostí. Potenciál určitě máš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 13:57, RE: recenze
Antivulva posted by:
Zdarvím Zigi, díky, že na mě nereaguješ. Nereaguj už prosím vůbec na nikoho a na nic. Jenom tak tvá zakomplexovaná duše a dojde pokoji. PS. Věřím, že ně mě a ostatní tvé fans nebudeš reagovat nadále abysme mohli zaznamenat vývoj tvých znalostí. Potenciál určitě máš.
S tim potencialem jsi na tom uplne stejne)))
Vsadim se,ze jsi zaryty koncernak a mas Ochcavii f tedeicku
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.