0
back
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 2,5 V6 a erudovaná zkušenost majitele

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.09.2009 16:47, RE: Klima
David S posted by:
"Special" pozdrav ze západu po Michy007 a připojuji se k prosbě o vysvětlení funkce dvojího stisku A/C. Taky mám pod autem po zastavení louži a to ikdyž je klima úplně vypnutá (menší) a ta odkapávající voda mi pravděpodobně kape někam na výfuk.
Voda ti kape na přirubu výfuku mezi vlnovcem a prvím tlumičem (myslím). Já jsem do hadičky zajišťující odvod vody strčil ještě jednu hadičku a tu jsem natáhl jinde ať to neteče pořád na výfuk. Jinak díky Davidovi V. zkusím to, jestli je to tak tak je to na palici
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.09.2009 16:50, RE: Klima
David V posted by:
A ještě jedna drobnost, po vypnutí kompresoru si navolte teplotou LO, jinak auto bude topit. Vypnutý kompresor dvojstiskem A/C a snížení teploty no LO znamená, že do auta proudí vzduch zvenčí, který není nijak teplotně upravován.
Díky večer vyzkouším
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.09.2009 16:54, RE: zavada
David S posted by:
Mám pátého ojetého Forda d 1993 dosud a řešil jsem tento problém u třech Proč Ford neřeší stále stejné a stále se opakující závady? Většinou jsou to drobnosti, ale dokážou otrávit život. Majitelé starších Fordů jistě vědí
jj, některé trable se periodicky opakují už od sierry ...možná i dřív
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.09.2009 17:47, Svicky
Pekna recence. Potesily me ty svicky po 120 000. Ta voda je tajici namraza z vyparniku,myslim ze bezna vec..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.09.2009 18:08, RE: ses zblaznil??
rudastraka posted by:
kdo to ma cist??
Opravdu povedená recenze auta. Po velmi a velmi dlouhé době ji produkoval technicky zdatný člověk, který ví o čem píše. Přečetl jsem od začátku do konce.

PS: pokud se ti to nechce číst, tak běž do trafiky a kup si komiks, ten není tak obsahově náročný....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.09.2009 18:32, RE: Pneu
David S posted by:
Jasně je to trochu znát, na autě mám standartní "pérování" a neřekl bych že to skáče, pořád je to dle mého komfort. Změnou k lepšímu je ale (subjektivně) jistější vedení auta do rychlejších zatáček.
O skákání psal David V při sníženém podvozku a sedmnáctkách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.09.2009 18:58, RE: 3. majitel?
David V posted by:
To auto bohužel není voňafka po prvním majiteli z D. Ale ten majitel v D mu snížil podvozek. Vozidlo jsem dostal od prvního majitele po roce zde se všemi dostupnými písemnostmi a důvodem prodeje byl služební vůz. 8-mi leté auto po prvním majiteli byl ideál a bohužel jsem z něj musel slevit. Zatím toho nelituju.
Věcná kritika mi nevadí a z výpadů, což byly první dva příspěvky si hlavu nelámu. Přecejen je to moje druhá recenze tady a na další si, doufám, pěkných pár let počkáte.
Sedadlo je řešené ...
Motorek v sedadle - jedná se o zvedání sedadla? Jestli ano, tak by mohlo jít o ojeté plastové kolečko. Motor pak točí naprázdno. Pokud je to tento problém, tak na Aukru někdo prodává sadu s kovovým kolečkem. Nemám s ním nic společného, jen jsem to tam zahlíd a vzpomněl jsem si, že se to tu řešilo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.09.2009 19:07, RE: dlouhá 5ka?
Koloss posted by:
U dvoulitru točí 5 při 130 3700 otáček, to je proti tomu ta pětka u V6 opravdu dlouhá. Na druhou stranu - jestli ta 1.8 66kW točí 3400 otáček, tak to podle mě neutáhne jediné táhlejší stoupání na D1 bez podřazení.
utáhne, protože max. krouťák je na 2500/min
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.09.2009 19:10, MK II
"Po pravdě řečeno MkII se mi nikdy nelíbila, působila na mě jako dětská hračka, ale to nechme."

No - mně se MK II líbila, zvláště čtyřdveřová varianta byla designově super a kombi ve své době nejelegantnější kombi na trhu.
Zato MK III je taková ... no německá - blíží se Passatu a vkusu jeho zákazníků. Nikdo se za ní neohlídne, ale průměrní a šedí Němci ale i Češi si to kupují.
Je to smutný osud opravdu netradišních designů - třeba poslední verze Scorpia - sedan nebo předchozí verze Renault Megane. Ostaně ani druhý Focus se do faceliftu, myslím, moc neprodával - narozdíl od prvního.

Mimochodem - myslím, že MKIII není třetí, ale teprve druhá verze, MK II byl jen facelift.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.09.2009 20:08, RE: dlouhá 5ka?
mykovec posted by:
utáhne, protože max. krouťák je na 2500/min
A kolik ten krouťák je? Ono to nestačí, aby byl krouťák nízko, když není dost velký, tak to prostě neutočí, ani kdyby byly otáčky přesně v největším krouťáku. Mám zkušenost, že slabší motory točí při 130 na pětku i 4000 otáček, třeba O1 1.6 74kW. Je ten 1.8 66kW v Mazdě benzín?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.09.2009 20:17, RE: MK II
janseb posted by:
"Po pravdě řečeno MkII se mi nikdy nelíbila, působila na mě jako dětská hračka, ale to nechme."

No - mně se MK II líbila, zvláště čtyřdveřová varianta byla designově super a kombi ve své době nejelegantnější kombi na trhu.
Zato MK III je taková ... no německá - blíží se Passatu a vkusu jeho zákazníků. Nikdo se za ní neohlídne, ale průměrní a šedí Němci ale i Češi si to kupují.
Je to smutný osud opravdu netradišních designů - třeba poslední verze Scorpia - sedan nebo předchozí verze Renault...
Jestli se někomu líbí design auta je věc čistě individuální. Zevšeobecňovat, že za Mk III se nikdo neohlídne, to už zdaleka nemusí být pravda. David V to napsal naprosto správně tak, aby bylo jasné, že na Mk II vyjadřuje svůj názor. Mně se třeba u Mk II líbil jedině hatchback a konkrétně kombík má jednu vadu na kráse - při pohledu zboku je okno zadních dveří výrazně kratší než v předních nebo kufrovém prostoru a na mě působí silně nevyváženě. Druhý Focus se po faceliftu moc neprodával? Bych se tedy divil.

Ano, Mk III není třetí generace, Mk II je jen facelift první, ale tak výrazný, že se označuje mezi fordisty jako Mk II.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.09.2009 20:42, RE: Pneu
Koloss posted by:
Něco k těm pneumatikám - jak jsem zjišťoval, tak je sakra rozdíl mezi pneumatikami 205/55 R16 a 205/50 R17. Jak ve výběru, tak v ceně. Výběr poloviční a ceny dvojnásobné. Nechápu, materiálu je tam o chlup méně a technologie se zase tak moc lišit nemohou. Jestli je to způsobeno menší poptávkou? Jsem rád, že na svém autě mám hezké hliníkové 16 palcové disky.

A ještě - koupil jsem si ještě Goodyear Hydragrip, dobře hodnocené na vodě. Na suchu to uřídím, na vodě mi pomůžou od aquaplaningu. Mají ale...
Chtěl bych se autora zeptat po původu jeho nadšení s pneumatikama GY Excellance, já je dostal namontované originál na novém mondeu 09 v rozměru 235/45 17" a můžu říct že horší gumy aspoň co se týče hluku jsem snad neměl tedy kromě různých "šípaků". Mám ještě staré mondeo a tam mám Kumho KH15 solus v rozměru 205/50 16" a ty jsou skvělé a tichounké.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.09.2009 20:59, RE: MK II
janseb posted by:
"Po pravdě řečeno MkII se mi nikdy nelíbila, působila na mě jako dětská hračka, ale to nechme."

No - mně se MK II líbila, zvláště čtyřdveřová varianta byla designově super a kombi ve své době nejelegantnější kombi na trhu.
Zato MK III je taková ... no německá - blíží se Passatu a vkusu jeho zákazníků. Nikdo se za ní neohlídne, ale průměrní a šedí Němci ale i Češi si to kupují.
Je to smutný osud opravdu netradišních designů - třeba poslední verze Scorpia - sedan nebo předchozí verze Renault...
JJ mám MK II a ta se mi líbi a taky mám MK IV ale MK III jsem vynechal jelikož mi připadá jako passat vyrobený fordem a to jsem na forda teměř nekritický jelikož jsem fordu měl již dvanáct a všechny mně dovezly tam i zpět (a to jsem na jednom najel dokonce 500 tis, Km) a to prosím když existuje trapné pořekadlo "fordem tam a vlakem zpátky" nicmeně design je opravdu věci osobního vkusu a neda se paušalizovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.09.2009 21:06, Fordy obecně
Měl jsem Taunus 1600 GT kupé , dcera Fiestu 1,8 diesel. U obou byl stejný problém- měkký a choulostivý lak. Fiesta byla po 6 letech dole už silně zkorodovaná. Další problém bylo dodržování emisí, buď Fiesta trochu živě jela, pak ale překračovala emise o 20%, nebo splnila emise, jela však spíše jako želva. U Taunusa se nám uklepal výfuk právě u příruby na motoru, takže i s přidrátovaným kolenem byl rámus neuvěřitelný, než jsme dojeli do dílny, kde to svařili.
Ve srovnání s Fiaty, které jsem měl předtím, byly oba Fordy solidní vozy, ovšem nesrovnatelné s pozdějším Golfem. Ještě solidnější a hlavně bez problémů s opravami byly pak mé Mercedesy. Milovníkům velkoobsahových strojů bych doporučil Mercedes 240 nebo 280, tam se pouze jezdí. A osmiletý také už není drahý, zejména srovnáme-li výbavu a kvalitu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.09.2009 21:28, Další šťastlivec ...
126000 po 8-mi letech, navíc v téhle motorizaci - kolik těch nejezdících důchodců v tom Německu vlastně mají ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.09.2009 21:29, RE: Startování
Koloss posted by:
S tím problematickým startováním - je otázkou, jak uživatel přistupuje ke startování. Znám lidi, kteří vrazí klíč do zapalování a ihned startují. Já napřed nechám pozhasínat kontrolky a počkám až čerpadlo natáhne palivo. Za tu dobu si akorát zapnu pásy a pak startuju.
Startuji uplne stejne a i tak mam problem, ze to nekdy startuje dele. Jelikoz jsem odkojeny naftaky tak jsme zvykly cekat na zhaveni, takze u benzinu jsem to proste nechal automaticky a cekam az zhasnou kontrolky, ale jinak u benzinu, pokud vylozene dlouho nestoji tak by melo snad byt jedno jestli startuji hned po zasunuti klicku nebo ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.09.2009 07:12, RE: 3. majitel?
Koloss posted by:
Motorek v sedadle - jedná se o zvedání sedadla? Jestli ano, tak by mohlo jít o ojeté plastové kolečko. Motor pak točí naprázdno. Pokud je to tento problém, tak na Aukru někdo prodává sadu s kovovým kolečkem. Nemám s ním nic společného, jen jsem to tam zahlíd a vzpomněl jsem si, že se to tu řešilo.
Jo, to je ono, je to jeden z pohonů zvedání sedáku a je to vadná převodovka. Motor točí naprázdno. Zkusím se příležitostně kouknout.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.09.2009 07:20, RE: Další šťastlivec ...
JPeter posted by:
126000 po 8-mi letech, navíc v téhle motorizaci - kolik těch nejezdících důchodců v tom Německu vlastně mají ?
Nedělám si iluze. Serviska končí 2006 v 80-tisících. Co se dělo potom, kdo ví. Stav tacho mi byl v podstatě lhostejný, zajímal mě technický stav, který byl slušný. Všechno nejnutnější mám vyměněné, tak snad o nic nejde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.09.2009 07:27, RE: dlouhá 5ka?
Koloss posted by:
A kolik ten krouťák je? Ono to nestačí, aby byl krouťák nízko, když není dost velký, tak to prostě neutočí, ani kdyby byly otáčky přesně v největším krouťáku. Mám zkušenost, že slabší motory točí při 130 na pětku i 4000 otáček, třeba O1 1.6 74kW. Je ten 1.8 66kW v Mazdě benzín?
Já měl na předchozí Vectře (1995) taky dlouhou almaru. Při tachometrových 140-ti točila 3500 a byla to taky 1.8 66kW 145Nm@3000rpm. Byl to 8-mi ventil a udržet rychlost ji na 5-ku nedělalo problém, jen pár kopců jsem vyjel třeba 110. Byla lehká, když to na fotkách srovnáš s tím Mondeem, tak to bylo subtilní auto. Na tehdejší dobu to byl střed.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.09.2009 07:44, RE: Pneu
Pitrisek posted by:
Chtěl bych se autora zeptat po původu jeho nadšení s pneumatikama GY Excellance, já je dostal namontované originál na novém mondeu 09 v rozměru 235/45 17" a můžu říct že horší gumy aspoň co se týče hluku jsem snad neměl tedy kromě různých "šípaků". Mám ještě staré mondeo a tam mám Kumho KH15 solus v rozměru 205/50 16" a ty jsou skvělé a tichounké.
Co na to říct? Že by to bylo monstrózním rozměrem? Mně 205-ky výrazně hlučné nepřijdou. Jsou hlučnější než 175-ku Klebery, co jsem měl na V A, ale rozhodně méně hlučné než 195-ky Firestony, co jsem na ní měl potom.
Nadšený jsem byl kvůli ceně, protože jsem je koupil za 2900Kč/ks. Za podobný ceny byly buď Barumy nebo levnější Matadory.
respond
  1 ... 3 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.