0
back
 

diskuze k tématu: Jaké koupit větší auto do 200 tis. Kč?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 07:38, Osel by rekl ....
Ale ja rikam jdi do meedi nebo baava. Tak tezky prives potrebuje silny naftovy motor - na benzinu by ses nedoplatil. Sice je vyssi pojistka ale urcite rozdil v cene oproti pojistky do 2.5 litru se vrati na spotrebe. A mohutna konstrukce nemeckych tanku taky neco vydrzi i kdyz jsou starsiho data.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 08:06, e39
Dost me udivuje, ze autor clanku doporuci benzinove motory 2.5 V6 u Mondea ci Omegy, ale radove sestivalce o objemu 2.5l u BMW ne. Myslim, ze 523i, nebo 525i by byla dobrou volbou a kazdopadne levnejsi nez 530d.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 08:14, Benzín
Předpokládám že těch 30tkm/rok nebudou celé najeté s lodí tudíž bych se klidně podíval i po benzínu. V případě BMW začínají ceny 528i na 5tis Euro a v případě 530d jsem našel nejlevnější (v rozumném stavu a s rozumnym nájezdem) za 6700e to máme nezanedbatelných 1700e rozdíl a klidné spaní s benzínovým motorem ( tím netvrdím že BMW dehty jsou špatné, ale riziko u ojetiny je v benzínovém případě podtatně menší) Ze spotřeby bych strach neměl. Osobně mám v e46 3,0i a v poho se vejdu do 10l/100km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 08:14, RE: e39
mura posted by:
Dost me udivuje, ze autor clanku doporuci benzinove motory 2.5 V6 u Mondea ci Omegy, ale radove sestivalce o objemu 2.5l u BMW ne. Myslim, ze 523i, nebo 525i by byla dobrou volbou a kazdopadne levnejsi nez 530d.
a v neposlední řadě neni tak rozežranej jako mondeo nebo omega
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 08:31, RE: Benzín
Valnoha posted by:
Předpokládám že těch 30tkm/rok nebudou celé najeté s lodí tudíž bych se klidně podíval i po benzínu. V případě BMW začínají ceny 528i na 5tis Euro a v případě 530d jsem našel nejlevnější (v rozumném stavu a s rozumnym nájezdem) za 6700e to máme nezanedbatelných 1700e rozdíl a klidné spaní s benzínovým motorem ( tím netvrdím že BMW dehty jsou špatné, ale riziko u ojetiny je v benzínovém případě podtatně menší) Ze spotřeby bych strach neměl. Osobně mám v e46 3,0i a v poho se vejdu do 10l/100km.
Taky bych volil radši benzin a dal do něj plyn, při Vašem nájezdu je za rok až dva investice zpět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 08:35, RE: Benzín
SADAM posted by:
Taky bych volil radši benzin a dal do něj plyn, při Vašem nájezdu je za rok až dva investice zpět.
Tady bych volil taky nějaký vůz s LPG, při takovým nájezdu se investice velice rychle vrátí!
BMW 528i, Omega 3.0 (3.2) MV6, Passat 2.8, spíš ale ty zadohraby bych vzal...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 08:36, RE: e39
mura posted by:
Dost me udivuje, ze autor clanku doporuci benzinove motory 2.5 V6 u Mondea ci Omegy, ale radove sestivalce o objemu 2.5l u BMW ne. Myslim, ze 523i, nebo 525i by byla dobrou volbou a kazdopadne levnejsi nez 530d.
523i není zrovna nijak silná v 5er, 525i nemá ideální vlohy pro jízdu, musí se vytáčet, ideální motor je 528i, který ej výborně naladěn a má nízko položené maximum kroutícího momentu, na jízdu ideál
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 09:05, RE: e39
zigi posted by:
523i není zrovna nijak silná v 5er, 525i nemá ideální vlohy pro jízdu, musí se vytáčet, ideální motor je 528i, který ej výborně naladěn a má nízko položené maximum kroutícího momentu, na jízdu ideál
No nevim, mel jsem moznost jet s kamaradovou 523kou a bylo to naprosto v pohode. A to i pri jizde na LPG. Je jasny, ze 528i je silnejsi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 09:10, RE: Benzín
zigi posted by:
Tady bych volil taky nějaký vůz s LPG, při takovým nájezdu se investice velice rychle vrátí!
BMW 528i, Omega 3.0 (3.2) MV6, Passat 2.8, spíš ale ty zadohraby bych vzal...
Nestačím zírat, vy jste asi nikdy netahali vlek s autem na plyn, co? Aby to jelo tak se na to musí šlapat 2x víc než normálně čímž se smázne úspora. Nehledě na to že z výše uvedených aut jen cca polovina může mít na kouli více jak jeden a půl tuny.
Z uvedených přichází v úvahu pouze Omega/BMW 5er/MB E.
Osobně bych bral E 300TD.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 09:21, RE: Benzín
zigi posted by:
Tady bych volil taky nějaký vůz s LPG, při takovým nájezdu se investice velice rychle vrátí!
BMW 528i, Omega 3.0 (3.2) MV6, Passat 2.8, spíš ale ty zadohraby bych vzal...
Zigi, pověst Omegy C (jak je někdy označován facelift Omegy B) není nijak valná, co do spolehlivosti. Ač jezdím Opely, tak tady bych se raději přiklonil k tomu Báwu. A v případě poadavku cokoliv tahat bych sáhl po naftovém agragátu (i navzdory tomu, že si myslím, že naftové motory pro osobní auta nemají opodstatnění). Ani ne tak proto, že bude úsporný, ale spíš z důvodu nízko položeného točivého momentu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 09:45, RE: Benzín
David V posted by:
Zigi, pověst Omegy C (jak je někdy označován facelift Omegy B) není nijak valná, co do spolehlivosti. Ač jezdím Opely, tak tady bych se raději přiklonil k tomu Báwu. A v případě poadavku cokoliv tahat bych sáhl po naftovém agragátu (i navzdory tomu, že si myslím, že naftové motory pro osobní auta nemají opodstatnění). Ani ne tak proto, že bude úsporný, ale spíš z důvodu nízko položeného točivého momentu.
tady je spornej dotaz v tom tahání přívěsu. Přeci nebude pán jezdit s lodí pořád. Odveze jí z bodu A do B kde jí pustí na vodu a po sezoně si pro ní zase přijede. Takže bych spíš hledal auto na běžné ježdění s tím aby čas od času zvládlo i odvézt težkej vlek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 09:46, Benzín vs diesel
David V posted by:
Zigi, pověst Omegy C (jak je někdy označován facelift Omegy B) není nijak valná, co do spolehlivosti. Ač jezdím Opely, tak tady bych se raději přiklonil k tomu Báwu. A v případě poadavku cokoliv tahat bych sáhl po naftovém agragátu (i navzdory tomu, že si myslím, že naftové motory pro osobní auta nemají opodstatnění). Ani ne tak proto, že bude úsporný, ale spíš z důvodu nízko položeného točivého momentu.
benzín nebo diesel?Není to vůbec tak jednoznačný jak si někteří myslí.Pán najede dost km takže zřejmě bude diesel v tomhle případě vhodnější,navíc na tahání tak těžkého přívěsu je diesel jasná volba.Jenže zase ho brzo oddělá a následná investice do BMW 5 nebo E-klády nebude malá.Benzín s LPG se na 30tkm ročně bude vracet rychle,navíc tu loď asi nepotáhne celou dobu za sebou :) takže bych to vydržel s benzínem na LPG,kde nehrozí takové náklady na opravu (pokud člověk dodrží základní zásady a neujede 30tkm jen na plyn) a užil si 525, 528 v6.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 09:49, Tazateli bych doporučil
auto s koulí. Bez koule neodtáhne tu loď ani s MB 500 SE (W126), který bych si pro tyto účely koupil já. Krtek má pravdu v tom, že ne všechna auta mohou mít kouli na 2,5t. Alhambru, Sharana a Galaxy ne - s nima je dost potíží, zajděte se podivat na jejich fórum, řeší tam dost fatální věci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 09:50, RE: Benzín
tomaskrtek posted by:
Nestačím zírat, vy jste asi nikdy netahali vlek s autem na plyn, co? Aby to jelo tak se na to musí šlapat 2x víc než normálně čímž se smázne úspora. Nehledě na to že z výše uvedených aut jen cca polovina může mít na kouli více jak jeden a půl tuny.
Z uvedených přichází v úvahu pouze Omega/BMW 5er/MB E.
Osobně bych bral E 300TD.
Nevim s čím taháte vlek Vy ale já mám A 6 2.8i 99 quattro tiptronic jezdím na plyn a jsem spokojen. Průměr zhruba 13L lpg ,nijak zvlášť tu spotřebu nepočítám. Když dojde tak natankuju, na bombu (65L+- )najedu asi 450 až 500km to je při 15kč za 1L lpg asi 1000kč. Naposled jsem měřil přesnou spotřebu na dlouhou cestu do D asi 1600km (tam prázdny s cestovní rychlostí cca150km/h a zpátky přetížený o 300kg s cestovní rychlostí 80km/h) a výsledný průměr byl 12,6L
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 10:14, RE: e39
mura posted by:
No nevim, mel jsem moznost jet s kamaradovou 523kou a bylo to naprosto v pohode. A to i pri jizde na LPG. Je jasny, ze 528i je silnejsi.
Ano, ale na sem tam vození přívěsu bude 523i velice slabá a 525i by se nadřela, ideál 528i
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 10:15, RE: Benzín
tomaskrtek posted by:
Nestačím zírat, vy jste asi nikdy netahali vlek s autem na plyn, co? Aby to jelo tak se na to musí šlapat 2x víc než normálně čímž se smázne úspora. Nehledě na to že z výše uvedených aut jen cca polovina může mít na kouli více jak jeden a půl tuny.
Z uvedených přichází v úvahu pouze Omega/BMW 5er/MB E.
Osobně bych bral E 300TD.
Ten vlek nebude majitel tahat 30t km za rok, takže určitě dát LPG na běžné ježdění a klidně na vlek nechat zapnutej benzín, v čem je problém? Nedělejte z toho takovou vědu.
Diesel v BMW a Ečkách už budou mít hodně najeto, nebude lehké najít dobrý kus, jsem pro benzín v tomto případě!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 10:19, RE: Benzín
David V posted by:
Zigi, pověst Omegy C (jak je někdy označován facelift Omegy B) není nijak valná, co do spolehlivosti. Ač jezdím Opely, tak tady bych se raději přiklonil k tomu Báwu. A v případě poadavku cokoliv tahat bych sáhl po naftovém agragátu (i navzdory tomu, že si myslím, že naftové motory pro osobní auta nemají opodstatnění). Ani ne tak proto, že bude úsporný, ale spíš z důvodu nízko položeného točivého momentu.
V podstatě Davide je to facelift Omegy B, takže nikoliv Omega C.
Navíc od roku 2000-2002 bych se jí asi tolik nebál, i když berte v potaz, že skoro každá je v takový výbavě, které nemají ani moderní vozy a pak se není čemu divit, že sem tam něco odejde, hlavně v elektrice.
Osobně mám jinak taky Opla.
Jak jsem psal výše, jsem pro benzín u Omegy 3.2MV6 a u 5er 2.8i, dát LPG, to nikoho nevyždíme, navíc se to při 30t km ročním nájezdu rychle vrátí původní investice a na tahání přívěsů tyto motory bohatě stačí.
U nafty z těchto roků výroby už bude hodně nalítáno, hlavně u toho BMW, kde nebude jistě žádná extra údržba. Jak říkám, já jsem pro benzín!
( PS: osobně mám naftu )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 10:26, RE: Benzín
SADAM posted by:
Nevim s čím taháte vlek Vy ale já mám A 6 2.8i 99 quattro tiptronic jezdím na plyn a jsem spokojen. Průměr zhruba 13L lpg ,nijak zvlášť tu spotřebu nepočítám. Když dojde tak natankuju, na bombu (65L+- )najedu asi 450 až 500km to je při 15kč za 1L lpg asi 1000kč. Naposled jsem měřil přesnou spotřebu na dlouhou cestu do D asi 1600km (tam prázdny s cestovní rychlostí cca150km/h a zpátky přetížený o 300kg s cestovní rychlostí 80km/h) a výsledný průměr byl 12,6L
Co (resp. koho) jsi vezl, že jsi byl tak přetížený?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 10:28, RE: Benzín
Valnoha posted by:
tady je spornej dotaz v tom tahání přívěsu. Přeci nebude pán jezdit s lodí pořád. Odveze jí z bodu A do B kde jí pustí na vodu a po sezoně si pro ní zase přijede. Takže bych spíš hledal auto na běžné ježdění s tím aby čas od času zvládlo i odvézt težkej vlek
To je sice pravda, že nebude jezdit s lodí furt, ale z vlastní zkušenosti kdy mám starý auto s 66 kW (1.8i), což mi na běžnou jízdu naprosto stačí, ale v okamžiku, kdy ho na dovo naložím a v létě ještě pustím starou manuální klimu, mám chuť vystoupit a jít auto trochu potlačit. Teď vím jediné, do menšího auta než 2-litru už nepůjdu a ještě raději 2.2 a vůbec nejraději 2.5 V6, a to "jen" kvůli tomu, aby se mi jelo komfortně i s plně naloženým klimatizovaným autem. Takže pokud bych sháněl motor na tahání svojí lodě, tak sáhnu po velkém naftovém motoru, abych ho právě při občasném tažení lodi neutahal. BTW LPG, ať je jakkoliv ekonomicky výhodné, nesnáším a do auta bych si ho nikdy nedal, stejně jako naftový motor, ovšem jen pokud bych za autem netahal těžký vlek, to se pak karta obrací a z osobního auta se stává nákladní, kam patří jedině naftový motor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 10:34, RE: Benzín
zigi posted by:
V podstatě Davide je to facelift Omegy B, takže nikoliv Omega C.
Navíc od roku 2000-2002 bych se jí asi tolik nebál, i když berte v potaz, že skoro každá je v takový výbavě, které nemají ani moderní vozy a pak se není čemu divit, že sem tam něco odejde, hlavně v elektrice.
Osobně mám jinak taky Opla.
Jak jsem psal výše, jsem pro benzín u Omegy 3.2MV6 a u 5er 2.8i, dát LPG, to nikoho nevyždíme, navíc se to při 30t km ročním nájezdu rychle vrátí původní investice a na tahání přívěsů tyto motory b...
Ještě se zeptám na jednu věc. Začínám pomalu pokukovat po novějším stroji a jak jsem psl výše, už vím, že pod 2-litra nepůjdu. Pro svoje poskakování mi bude stačit auto někde mezi 6-8 let stáří, což odpovídá a zlomu mezi Vectrou B a C. Zamlová se mi 2.5 V6 (2.6 V6 nechci, protože přeskočí do další skupiny pov. ručení a tolik se mi platit nechce) a 2.2, jenže o tomto motoru jsem se dočet, že ačkoliv má řetěz, tak mazání tohoto řetězu je pomocí trysek, které se rády ucpou, řetěz se v článcích přidře a praskne, což totálně maže výhodu řetězu. Co o tomto problému víš? Lze výměnou trysek a řetězu a zkrácením intervalu výměny oleje třeba na 10 tisíc tomu to nebezpečí čelit?
respond
  1 ... 4 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.