0
back
 

diskuze k tématu: Jaké koupit větší auto do 200 tis. Kč?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 10:57, RE: Benzín
David V posted by:
Ještě se zeptám na jednu věc. Začínám pomalu pokukovat po novějším stroji a jak jsem psl výše, už vím, že pod 2-litra nepůjdu. Pro svoje poskakování mi bude stačit auto někde mezi 6-8 let stáří, což odpovídá a zlomu mezi Vectrou B a C. Zamlová se mi 2.5 V6 (2.6 V6 nechci, protože přeskočí do další skupiny pov. ručení a tolik se mi platit nechce) a 2.2, jenže o tomto motoru jsem se dočet, že ačkoliv má řetěz, tak mazání tohoto řetězu je pomocí trysek, které se rády ucpou, řetěz se v článcích přid...
Neodpovídám přímo na dotaz, ale neodpustím si tip. Kaďáka 2,0 GSi (nebo přímo Calibru) s tím samým motorem, který je živý a hlavně se nemůže potkat (řikal mi to švára, který dělal léta v autorizovaném servisu Opel).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 11:00, Sauto
Zkoušel jsem zadat požadavek na Sauto (od roku 1997, do 200.000,- a tažné zařízení) a byl tam celkem výběr mezi BMW 5er 530d. Kdybych tohle řešil já, tak toto bude horký kandidát. Z benzínů, kromě BMW, mě tam praštila přes oči ještě třílitrová Maxima.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 11:07, RE: Benzín
zigi posted by:
Ten vlek nebude majitel tahat 30t km za rok, takže určitě dát LPG na běžné ježdění a klidně na vlek nechat zapnutej benzín, v čem je problém? Nedělejte z toho takovou vědu.
Diesel v BMW a Ečkách už budou mít hodně najeto, nebude lehké najít dobrý kus, jsem pro benzín v tomto případě!
Jen bych dodal, že pokud máte sekvenční vstřikování plynu, tak pokles výkonu takřka nepoznáte při jízdě na plyn. Ten pokles je tak do 5 procent a kór u 120 až 150 kW výkonu už je to jedno. Tak moc nechápu to přepínání na benzín.
Jinak nevím jak na tom jsou Bramboráci (BMW) s cenama, ale většinou je diesel o něco dražší, tak je lepší koupit levnější benzíňák a ušetřené peníze investovat do přestavby na plyn (u spousty aut to pak vyjde nastejno. Další fakt je, že nikdo nechce auta s obsahem nad 2,5 a jsou levný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 11:10, RE: Benzín
Muroň posted by:
Neodpovídám přímo na dotaz, ale neodpustím si tip. Kaďáka 2,0 GSi (nebo přímo Calibru) s tím samým motorem, který je živý a hlavně se nemůže potkat (řikal mi to švára, který dělal léta v autorizovaném servisu Opel).
Já protřebuju auto pro rodinu. To, že se motor X20XE (nebo XEV) nepotká je sice fajn, ale já ho ptořebuju třeba do Vectry C, kam se dávaly jiné agregáty , kde 1.8 se mi zdá slabá a 2.2 trpí prý výše uvedeným neduhem. Jinak GSi se 110 kW motorem v lehkým Kadettovi bylo hodně ostrý, jenže poslední Kadett sjel z pásu někdy před 16-ti lety a o antikorozní úpravě Opelů až do konce minulého stolení bylo napsáno mnohé. Sám se divím, že mám vzadu na lemech jen takvý začátek a prahy jsou čisté. Calibra s motorem C20LET (2-litr 150 kW) byla taky výkonná, ale zlí jazykové tvrdí, že nejlépe jezdila rovně, což vzhledem k platformě z Vectry A, kterou právě vlastním, mimo mísu nebude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 11:10, RE: Benzín
Muroň posted by:
Co (resp. koho) jsi vezl, že jsi byl tak přetížený?
Vezl jsem Buick CENTURY RIVIERA r.v. 1956 a to je kus železa. Vlek 400kg +BUICK 1800kg to je 2200kg a na kouli mám 1900kg. I když jsem viděl A6 s 2100kg na kouli.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 11:20, RE: Benzín
SADAM posted by:
Vezl jsem Buick CENTURY RIVIERA r.v. 1956 a to je kus železa. Vlek 400kg +BUICK 1800kg to je 2200kg a na kouli mám 1900kg. I když jsem viděl A6 s 2100kg na kouli.
No ty pííííďo! Neni to náhodou přímo a konkrétně tenhle: http://www.youtube.com/watch?v=_nKH869Ndok
To jsi vlastně taky táhnul loď.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 11:40, RE: Benzín
Muroň posted by:
No ty pííííďo! Neni to náhodou přímo a konkrétně tenhle: http://www.youtube.com/watch?v=_nKH869Ndok
To jsi vlastně taky táhnul loď.
JOOOOO tak to je přesně VOOOON!!!!! akorát já mám červenýho ale je to ĎELNÍK
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 12:02, RE: Benzín
SADAM posted by:
JOOOOO tak to je přesně VOOOON!!!!! akorát já mám červenýho ale je to ĎELNÍK
Takže tenhle: http://www.fraserdante.com/3986%20-%2056%20Buick%20-%20red/photos.html
Je to nádhera! Ideální na tahání lodí - jen předělat na LPG a navařit kouli .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 12:58, RE: Benzín
Zdenda posted by:
Jen bych dodal, že pokud máte sekvenční vstřikování plynu, tak pokles výkonu takřka nepoznáte při jízdě na plyn. Ten pokles je tak do 5 procent a kór u 120 až 150 kW výkonu už je to jedno. Tak moc nechápu to přepínání na benzín.
Jinak nevím jak na tom jsou Bramboráci (BMW) s cenama, ale většinou je diesel o něco dražší, tak je lepší koupit levnější benzíňák a ušetřené peníze investovat do přestavby na plyn (u spousty aut to pak vyjde nastejno. Další fakt je, že nikdo nechce auta s obsahem nad 2,5 a jsou levný.
Ano to vím, sekvenční vstřikování je výborné, snižuje výkon jen minimálně a spotřeba oproti benzínu se o moc nezvyšuje, navíc při cenách cca 16kč/l je to úspora velice citelná
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 13:05, RE: Benzín
David V posted by:
Ještě se zeptám na jednu věc. Začínám pomalu pokukovat po novějším stroji a jak jsem psl výše, už vím, že pod 2-litra nepůjdu. Pro svoje poskakování mi bude stačit auto někde mezi 6-8 let stáří, což odpovídá a zlomu mezi Vectrou B a C. Zamlová se mi 2.5 V6 (2.6 V6 nechci, protože přeskočí do další skupiny pov. ručení a tolik se mi platit nechce) a 2.2, jenže o tomto motoru jsem se dočet, že ačkoliv má řetěz, tak mazání tohoto řetězu je pomocí trysek, které se rády ucpou, řetěz se v článcích přid...
Rozhodnutí bude samozřejmě na tobě, buď bych vzal Béčkovou Vectru posledního roku výroby a nebo se kouknul už po Céčkové, která je jistě lepší, ve verzi GTS a s motorem 2.2 16V 108kw i pojede, ale k tomuto motoru tedy blíže, první 2 roky výroby měli jak píšeš problémy s řetězem a mazacími tryskami, od roku 2003 toto bylo upraveno a je od tý doby klid a motory jsou spolehlivé.
Jinak ještě dodatek, Opel na tyto motory měl svolávací akci a tyto motory byly dodatečně opraveny a musím doplnit, že se to netýkalo všech motorů od 2001-2003, ale jen určitých sérií, proto doporučuji před uzavřením smlouvy zavolat do Opla, říct jim číslo VINu auta a oni v databázi ti vyhledají, zda tento motor patří do vadné série nebo nikoliv, zda byl dodatečně opraven nebo ne.
Každopádně tento motor patří mezi spolehlivé a osobně známpár majitelů těchto motorů ( všichni Opel Astra ) a nikdo ještě neměl problémy s tímto mazáním, navíc chválí jeho pružnost, tichost, spotřebu a výkon.
Jak říkám, před koupí bych si zavolal ohledně VINu do Opla.

Jinak hodně zdaru při koupi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 13:07, RE: Benzín
zigi posted by:
Rozhodnutí bude samozřejmě na tobě, buď bych vzal Béčkovou Vectru posledního roku výroby a nebo se kouknul už po Céčkové, která je jistě lepší, ve verzi GTS a s motorem 2.2 16V 108kw i pojede, ale k tomuto motoru tedy blíže, první 2 roky výroby měli jak píšeš problémy s řetězem a mazacími tryskami, od roku 2003 toto bylo upraveno a je od tý doby klid a motory jsou spolehlivé.
Jinak ještě dodatek, Opel na tyto motory měl svolávací akci a tyto motory byly dodatečně opraveny a musím doplnit, že se ...
Jinak ještě doplním, jak jsem psal výše, z počátku výroby byl problém s rozvodovým řetězem ( mazací tryska ), ale dá se to za nějakých +-10 tKč kompletně vyřešit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 13:12, RE: Benzín
zigi posted by:
Rozhodnutí bude samozřejmě na tobě, buď bych vzal Béčkovou Vectru posledního roku výroby a nebo se kouknul už po Céčkové, která je jistě lepší, ve verzi GTS a s motorem 2.2 16V 108kw i pojede, ale k tomuto motoru tedy blíže, první 2 roky výroby měli jak píšeš problémy s řetězem a mazacími tryskami, od roku 2003 toto bylo upraveno a je od tý doby klid a motory jsou spolehlivé.
Jinak ještě dodatek, Opel na tyto motory měl svolávací akci a tyto motory byly dodatečně opraveny a musím doplnit, že se ...
Jo, dík moc. Motor 2.2 zařadím opět do výběru a vypadá to, že asi koupím jednu z posledních B-ček.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 13:21, RE: Benzín
David V posted by:
Jo, dík moc. Motor 2.2 zařadím opět do výběru a vypadá to, že asi koupím jednu z posledních B-ček.
Zdá se mi že i do Béček se dával 2.2 16V?
Osobně bych šel jistě do Céčkové Vectry v GTS, jelikož je to karoserie typu hatchback, takže praktičnost ji neschází, sice není tak komfotrní jako sedan, ale je celkově hezčí a na silnici jistější
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 13:31, RE: Benzín
zigi posted by:
Zdá se mi že i do Béček se dával 2.2 16V?
Osobně bych šel jistě do Céčkové Vectry v GTS, jelikož je to karoserie typu hatchback, takže praktičnost ji neschází, sice není tak komfotrní jako sedan, ale je celkově hezčí a na silnici jistější
Měl jsem vectru B 1,8 16V a velká spokojenost. Byl to rok 2000 ještě poslední 85kw verze. Do B se pak ještě montovaly 92kw 1,8. Svezl jsem se i ve 2,0i a žádný velký rozdíl jsem nezaznamenal. S 2,2i zkušenost nemám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 13:48, RE: e39
zigi posted by:
Ano, ale na sem tam vození přívěsu bude 523i velice slabá a 525i by se nadřela, ideál 528i
Pánové máte v tom zmatek. 525 (2,5i) je nástupce motoru o shodném objemu 523 (2,5i) takže do podzimu 2000 se dělalo ve dvoua půl litru s označením 523 po faceliftu 525 objem motoru byl vždy 2,5,ale výkon u 523 125kw a u 525 141kw což je o celou 1kw méně než 528 (2,8i) - 142 který byl taktéž od podzimu 2000 nahrazen 530i (170kw) 3,0i který byl (ted nechci kecat) 4 krát nebo 5 krát po sobě vítězem ve své kategorii v soutěži endžajn of the ýr a s drobnými změnami je vyráběn dodnes!!! Tak zde prosím nepište že motor o výkon 141kw (525)by se nadřel oproti motoru kterej má 142kw (5258).Navíc průběh kroutícího momentu je zde prakticky stejnej.Ani jeden motor od BMW nemá nikterak špatnej průběh kroutícího momentu. A tento vůz E39 530i bych si koupil já.Na to by ale ani při dovozu z německa pánovi 200 nestačilo takže já říkám 523i nebo 528i. Naftu bych neriskoval (jeden comonrail vstřik i s prací necelejch 10 000,-) při pomyšlení že mám 6ti válec je moc velký risk.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 13:57, RE: Benzín
Muroň posted by:
Takže tenhle: http://www.fraserdante.com/3986%20-%2056%20Buick%20-%20red/photos.html
Je to nádhera! Ideální na tahání lodí - jen předělat na LPG a navařit kouli .
Jsem se chtěl zeptat na kolik vyjde takovej renovovanej buick?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 14:12, RE: e39
Valnoha posted by:
a v neposlední řadě neni tak rozežranej jako mondeo nebo omega
Máte zkušenost s rozežraností Mondea 2.5 V6? Já ho nemám ale slyšel jsem na něj jen chválu a spotřeba je prý v rozumných mezích.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 14:12, celkova hmotnost pres 3,6t
jen aby se brzo majitele vetsich aut s kouli brzo nedivili, az jim tam nekdo bude chtit montovat tachograf a krabicku na placeni myta po ceskych silnicich
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 14:25, Mondeo, Omega
Jen k té korozi na Mondeu - není to tak zlé, jedná se jen o spodní hranu dveří, asi 1 cm proužek nad prahem, jinak Mondeo nerezne a ani ty dveře nejsou katastrofa. A já bych se přimluvil za ten benzín 2.5 V6, kdo ho zná, jen ho chválí, dvoulitr by byl na tahání lodě asi slabý. Tažné má na 1800 kg.

Naopak bych u Omegy rozmluvil 2.5 V6. Kamarád ho měl a je to snad nejhorší motor, co tam dávali. Hodně drobných poruch a velmi špatná opravitelnost. Vzhledem k pohonu zadní nápravy je podélně a je zasunutý až pod palubní desku, pro výměnu svíček je potřeba ho takřka vyndat. Přistup k čemukoli katastrofa.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 14:59, RE: celkova hmotnost pres 3,6t
Gravedigger posted by:
jen aby se brzo majitele vetsich aut s kouli brzo nedivili, az jim tam nekdo bude chtit montovat tachograf a krabicku na placeni myta po ceskych silnicich
respond
  1 ... 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.