0
back
 

diskuze k tématu: Jaké koupit větší auto do 200 tis. Kč?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 22:01, rada
"Tlustá a blbá fuchtle" by po vás možná toužila, milý Ondro, já určitě ne.
PS: Zveřejněte (jako já) své foto a stav svého portfolia - a slibuji že to ještě zvážím...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 22:34, rada
Zkuste se zamyslet i nad něčím exotičtějším. Mohu z vlastní zkušenosti doporučit Lancii K (kappa) a sice buď s dieslem (2,4 TDS nebo JTD, 91/100 kW) nebo atmosférickým benzínem (2,4 V.I.S., 129 kW). Výhody - nízká pořizovací cena, solidní výkon a spolehlivost, nadprůměrná tuhost karoserie, nulová koroze, kupodivu i rozumná cena ND; slabiny - neznámé v ČR, citlivější podvozek na nekvalitní silnice, občas selhávající prvky el. instalace (např. centrál). Reputace těchto vozů byla poškozena díky nepovedenému čtyřválci 2.0 - ten opravdu v žádném případě nebrat!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 22:36, rada
Sice bych stále preferovala čtyřkolky Subaru, ale Kappa s povedeným naftovým pětiválcem je zajímavé auto...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 06:31, rada
ke spotřebě BMW x Audi. Věřím spíš tomu co sám vidím a tyto dvě hodnoty co jsem psal níže je zkušenost nikoliv někde přečtené nebo doslechnuté.
pro upřesnění ta A6 byla quttro s tiptronicem............BMW zadohrab ale také s automatem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 08:40, rada
zdravím, při předpokladu, že budete tahat často těžší přívěs,ať už bržděný nebo nebržděný,jednoznačně uvažujte o dieselovém motoru.Ten je díky vyššímu točivému momentu mnohem vhodnější a s přívěsem si poradí mnohem mnohem lépe než benzín.co se týká auta, tak osobně bych doporučil BMW 525tds,530d,řada E39.r.v.1996-2000. dále bych Vám doporučil automatickou převodovku. V kombinaci šestiválec diesel,automat budete při vašich požadavcích nejvíce spokojen. Zdraví Petr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 10:05, rada
TDS je jeden z nejhorších motorů co se kdy do BMW dával i bmw to přiznalo. Je do 2000ot/min prakticky mrtvý (Pak jede celkem pěkně) a to je pro rozjezd s 1,5t vlekem celkem podstatné ( to pak chudák spojka). 530d se jeví jako lepší volba ale rozhodně ne s automatem. Ten by se dle mého názoru s takovou zátěží brzo odporoučel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 10:40, rada
Milý Valnoha, mýlíš se..... BMW automat do svých aut v devadesátých letech vůbec nedávalo. Studuj trochu historii, proto Mercedes více prodával....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 10:40, rada
To samé platí pro Petra. Chce to více číst pánové....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 11:10, rada
Kdo chce poradit od skutečného experta at mi napiše na kylie@seznam.cz
Hezký den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 11:18, rada
milý vole Kýlie bavíme se o bmw e39 do kterých se samozřejmě automat dával. V devasetých letech o kterých se bavíš ty se dělal model e34 do kterého se automat mimochodem dával taky. Ale to si se ještě taťkovi houpal z koule do koule takže si to nemůžeš pamatovat
chce to držet hubu když do toho nevidíš
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 11:35, rada
Tak jsem se jen tak pro zajímavost podíval na mobile.de a BMW v automatu je tam hromada
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 11:46, rada
Pro všechny, všimněte si, že poslední příspěvky nejsou od Kylie, ale od Kýlie, tím pádem to není ona, ale nějaký nejspíš ubožáček, co si honí svý ego a poukazuje na svoji debilitu, která nebude nízká...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 12:01, rada
Kylie, kde tedy nalezneme Vaše foto? :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 15:46, rada
automat se dával do Bmw až od roku 1998 (E48), předtím ne....je to už jasné?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 17:30, rada
Automat se dával už i do E28 od roku 1983 a i před tím do modelu E21,ale to už se asi nepamatuje tady z mladých chytráků nikdo!!!Volil bych buď E 250Td v automatu,ale to bude mít tak nejmíň 350.tis v zádech nebo 528i E39 i v manuálu!!Na tahání se přední náhon moc nehodí!!!Subaru taky dobrý ale asi vás sežere zaživa!!!A nebo fábii HTP,ale 47KW tak fakt tahá super!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 18:34, rada
To je sranda jak se tady někdo snaží schválně pod jménem Kylie psát absolutní nesmysly. Vrchol toho je BMW E48 - takový model nikdy neexistoval. Trojkové BMW představené v roce 1998 má kodové označení E46. Ale samozřejmě automaty dělali u BMW už hodně dávno předtím. Petr to napsal hezky. Měly ho dokonce již i E12 v sedmdesátých letech.
A k dotazu - za 200tis se dá již sehnat 530d E39 po faceliftu( poznáte,že má výkon 142kW a ne "jen" 135kW) a s ní se nemůže žádná zde zmiňovaná Omega nebo Scorpio vůbec rovnat. Suverén Audi 100/A6 2,5 TDI R5 by byl k doporučení tak před pěti lety,teď bude již za zenitem.A proč kupovat Audi z roku 1996,když můžete mít BMW z roku 2001 - 2002.( jen chviličku hledat,ale dá se celkem v poho).Takže to by byla moje volba v této cenové hladině.
Otázka zda nakonec benzin či naftu je na hodně dlouhou diskuzi a 530i se 170kW taky není vůbec špatnou volbou,ale bohužel na trhu jich je MNOHEM míň než těch 530d,takže se bude mnohem hůř hledat pěkný kousek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 20:19, rada
Dobry den ,mám MB E 22O cdi ,tažné na 2,2t automat r.v.1999 jezdim kolem 7-8L na 100km taham i větší vahy a naprosta spokojenost !!!!! pořizovačka je do 200tis.
JEN POZOR NA STOČENE KILOMETRY 100000SE JEN TAK NEPOZNA!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 20:25, rada
Ten kdo se celý dnešní den vydává za mne - nejsem já, omlouvám se - je to stále tentýž idiot co tím (úspěšně) již některé diskuze nakazil.
Omlouvám se za něj a měl by si uvědomit, že redakce, která jeho příspěvky již opakovaně mazala, zná jeho e-mail.
Ještě jednou se, za tohoto ubožáka, omlouvám.
Pěkný den, Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 20:26, rada
Milý Lubomíre, kup si C5 kombi 2,7 V6 biturbo diesel, je to parádní kočár....nebo C6....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 21:24, rada
Ano tento ubožák, trapný napodobovač píše mým jménem...
PS: I když Citroën C6 2.7 V6 je parádní kočár, loď bez nejmenších problémů utahne, nabízet ho panu Vojtíškovi je hloupost, že..
respond
  1 ... 3 4 5 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.