0
back
 

diskuze k tématu: Jaké koupit větší auto do 200 tis. Kč?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 00:55, rada
Podařilo se mi dohledat, že výrobce u modelu Passat postupně použil dva různé systémy pohonu všech kol (4Motion a Syncro) a z toho zřejmě plyne náš jiný pohled na věc. Kdy a jak proběhla změna a bližší detaily neznám, rozhodně bych však preferovala (z více důvodů) vůz Subaru Legacy (buď s motorem B4 2.5, nebo B6 3.0).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 00:57, rada
Snad bych ještě odkázala na nedávný test v britském Top Gear, kde poprvé v histori Audi "porazilo" Subaru (o "fous", ale porazilo) - myslím že i z toho vyplývá že passat...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 07:47, rada
Ono řídit se článkama z časopisu je malinko zcestné. Viz jeden z posledních autohitů kde proběhl test Mazdy na 100tkm. Na začátku testu průměrná spotřeba 6,7 na konci někde kolem 6,5 (přesná desetiná místa si nepamatuji)
ale v konečné tabulce kde se udává celkové množství natankované nafty bylo číslo 82xxxx. žeby teda průměr někde kolem 8,2??? nebo kdo tady nemí počítat?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 08:54, rada
Dobrý den, nejsem až takový znalec tabulek ale pan. Vorsprung durch Technik zřejmě myslel AUDI C4 kde byl motor 5V řadový diesel (94-97) a tento vůz já bych také doporučil. Novější A6 97výš je Kylie zmiňovaný V6 Tdi který není moc chválený ale přesto velmi rozšířený.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 12:50, rada
KYLIE, prosím Vás, nebuďte tak zabedněná a pořádně si pročtěte manuály aut, o kterých hovoříte. Audi přišlo v roce 1994 s V5 TDi, 103 kW, který je dodnes hodnocen jako jeden z nejlepších TDi motorů vůbec. Měl jako první motor na světě proměnlivou geometrii lopatek turba, což mu umožňovalo dosahování výsledků, které např. dieselové motory BMW ani Mercedesu (sice papírově silnější) nepokořily.
A pokud jde o motory V6 - tak 110 kW 2.5 TDi určitě nebrat, naopak 132 kW verzi rozhodně ANO! Měla navíc japonské čerpadlo Hitachi, které neodcházelo jako Bosch VP44.
A k Subaru - proč tazateli nezmiňujete spotřebu???? Copak nevíte, že Subaru sežere i trávu kolem cesty???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 12:53, rada
Něco pro pana "Vorsprung durch Technik": ten Vámi tolik vychvalovaný motor 2,5 TDi 103 kW nebyl V5, ale samozřejmě řadový R5! Jinak souhlas, na svou dobu určitě nejlepší turbodiesel na světě.
A teď k motorům V6 TDI. 110 kw se liší od 132 kw ne japonským čerpadlem Hitachi, ale váhou vzduchu Hitachi! Vstřikovací čerpadlo je u obou verzí bohužel problémový Bosch VP 44.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 13:09, rada
Tak snažíc se být "nezabedněna", jsem tomu chvilku věnovala a "problematiku" asi pochopila
Díky SADAMovi. TEN to totiž osvětlil a vysvětlil. Zatímco já mluvila o minulé generaci Passat a "jeho" motorech, vy jste o "pětiletku" dál v minulosti. Navíc jste v onom "manual" špatně přečetl typ konstrukce motoru R5 x V5!!!
Shodou okolností jsem na těchto stránkách (na jiném vláknu) popisovala kvality vozu Audi 80 a pětiválce (pravda benzínového, ale...). ANO řadové pětiválce (!!!) byly chloubou značky, a i když dnes jde již o vozy "důchodového" věku, respekt si stále zaslouží. Jinak to bylo s jejich nástupce V6 2.5 - to byl v první fázi propadák a i přes jisté zlepšení v průběhu doby (ve verzi 132 kW se prodával snad až do letošního roku v Škoda Superb), kvality a věhlasu "řadových" předchůdců zdaleka nedosahl (a ona citace z odborného časopisu, kterou jsem níže uvedla, jednoznačně "sedí").
Benzínové V5 (zmátlo mne vámi uváděné "V") snad raději nezmiňovat, odříznutý válec od V6 2.8 "vytvořil" motor - chudinku - myslím, že něco podobného se do sériové výroby vůbec nemělo dostat.
Ano také jsem obdivovala modely Audi let 80tých (a částečně 90.), poté v rámci unifikačních programů p. Piecha přišel obrovský "útlum", v poslední době se však jednoznačně "blýská" na lepší časy..
Pěkný den a jsem ráda, že se vše "vyjasnilo"..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 13:29, rada
Kylie a A4, ano, omlouvám se, pár chybiček se vyskytlo. Příště budu preciznější. A, Kylie, jste si skutečně jistá tím, že koncern nechal Škodovku do Superbu namontovat 2.5 TDi 132 kW? Pokud vím, tak nejsilnější turbodiesel v Superbu byl 2.5 TDi 120 kW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 14:37, rada
Přiznám se, že nevím, takovéto detaily příliš nesleduji, ale jistě není problém dohledat (a v mém věku už také mám poněkud "zanesený" harddisk a některá data prostě "vypouštím"). Jako podstatné vidím, že ono období Audi nebylo z nejšťastnějších a V6 2.5 TDi mne prostě neoslovil (bez ohledu na nastavení řídící jednotky a konkrétní výkon) - ještě jsem neměla možnost vyzkoušet, ale "nový" V6 3.0 TDi prý za "hřích" stojí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 14:42, rada
Do superbu se dával 2,5 TDi se 114 a 120 kw, silnější ne, pokud se nepletu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 14:45, rada
to Kylie: a proč je benzínový V5 chudinka??? Nejdřív měl 110 kw, později solidních 125 kW, myslím celkem solidní motor...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 14:52, rada
Sláva, konečně se tu objevil Vorsprung durch Technik. Zastánce hrdé ušlechtilosti vycházející z továren SRN :) A100 s pětiválcem je tahoun a nesmrtelnej. Scorpio bych nedoporučil jen z důvodu - schnije během zimy - komplet! Koneckonců je to starej Ford. BMW 5-er krom 520 taky bez problémů. Včera jsem doporučoval omegu, dneska doplním o motor 2.5TD (původně TDS z BMW 525, údajně praskají bloky, já tomu nevěřím)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 15:01, rada
Benzínový motor VW V5 se opravdu nepovedl (vznikl opravdu "jen" uříznutím jednoho válce od V6 - to byly tehdy takové "unifikační" pokusy). Papírový výkon nepůsobí zle, ale chodem chování reálnou spotřebou i "reálným" výkonem to byl propadák (jde o z principu "špatnou" konstrukci - R5 je asi tak stonásobně "lepší"), není jistě náhodou že nikdy předtím ani nikdy potom žádná značka tuto konstrukci nepoužila. Ostatně uvědomil si to i sám VW a motor byl z nabídky stažen.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 15:21, rada
Tak 3.0 TDi s common rail vstřikem rozhodně stojí za hřích! :) Doposud jsem neměl možnost se v něm alespoň svézt, ale reakce na něj jsou vesměs velmi pozitivní. Cena automobliu s tímto motorem je však poněkud vyšší než oněch 200 tis. korun, které je pan Vojtíšek za vůz schopen utratit...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 15:27, rada
Na tahání lodí je nejlepší remorkér.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 15:48, rada
Kamarád koupil 3,0tdi A6 ani malinko to nešetří a spotřeba světe div se 13,2/100
BMW 530D se stejným nešetrným zacházením 10,2 (osobní zkušenost), takže podlé mé zkušenosti od 3,0tdi ruce pryč
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 16:00, rada
Co to znamená "stejné nešetrné zacházení"? To znamená, že jste řídil své BMW na chlup stejně jako Váš kamarád? Řízení auta je, přiznejte sám, velmi relativní a subjektivní záležitostí. BMW zřejmě bude mít nižší spotřebu, ale v řádu stovek mililitrů na 100 km, nikoliv v litrech.
Při spotřebě tady na lidovkách dopadla A6 s třílitrem VELMI dobře. A to byl, prosím, automat s quattrem!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 19:11, rada
Zdravím, z uvedených aut to vidím jednoznačně, Scorpio 2,3. Neuvěřitelně nízká cena, solidní spolehlivost, odolný motor 2,3 V16, veliká aktivní i pasivní bezpečnost a dobré předpoklady pro Váš záměr. Myslím, že u téhle kategorie aut Vás spotřeba okolo 10 litrů nezaskočí (s tou lodí to bude krapet víc), výrazně vylepšená antikorozní ochrana proti předchůdci potěší a pohon zadních kol je bonus. I sedan je velice praktický a 465 l veliký zavazadlový prostor je toho důkazem (kombi má 550), místo sedadel tam někdo dal křesla z obýváku (kdo chce kritizovat ať napřed zkusí) a navzdory věku (od r. 1994) interiér nepůsobí špatně. Motor 2,3 v16 (108 kw) má 2 protiběžné vyvažovací hřídele a dostatečnou pružnost (0-100 km/h 9,8 s). Myslím, že s tímto motorem seženete v zahraničí velice zachovalý kousek a rozhodně neprohloupíte. S Vaším rozpočtem můžete koupit to nejlepší, co najdete (cena nejlepších osciluje u hranice Vašeho rozpočtu), ale jestli Vám mohu poradit tak na tomhle autě je nejlepší koupit třeba kombi z posledního roku výroby v dobré výbavě (tak 100 tis.) a pak se bavit tím, že cena nemá kam spadnout a kolik peněz Vám zbylo na provoz a ostatní zájmy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 20:34, rada
Ke spotřebě třílitru bmw a audi. V kupé A5 má dle Auto moto und sport průměrnou spotřebu 9.2, v Q7 12.6 litru. BMW 730d zase 9.9. V praxi bych to odhadla na remízu - ve spotřebě. Mne by spíše zaujalo bmw 335d - spotřeba 9.3 litrů (při nesrovnatelně vyšší agilitě motoru).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 21:37, rada
Kýlie je tlustá a blbá fuchtle co nemá chlapa a proto otravuje tady. Stejně tě nikdo na rande nepozve, chápeš to Kyldo?Kup si ještě dvě C5 a mazej odsud.
Jinak doporučuji éčko v kombi.
respond
  1 2 3 4 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.