0
back
 

diskuze k tématu: Jaké koupit větší auto do 200 tis. Kč?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.09.2008 17:32, rada
Znam par lidi, co vozi, nebo vozili auta ze zapadu a hodne z nich pouzivala Subaru Legacy Outback 2,5L nebo 3,0L Podle vseho ku spokojenosti....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.09.2008 19:20, rada
Volil bych vozidlo typu off-road. Vše je mnohem více masivnější, tudíž vyšší životnost, než u osobních aut. Co třeba pickup Toyota Hilux či Toyota 4Runner? RAV je na nic, je to jen SUV, prostě zvýšený osobák, konstrukce není tak odolná na hrubší zacházení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.09.2008 20:01, rada
Tahám loď několik let Mondeem 2.0 TDCI. Nemám problémy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.09.2008 20:09, rada
zdravim,za 200tis bych volil LEXUS LS 400.Spolehlivost,komfort,cena,spotreba,vykon,vybava.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.09.2008 21:32, rada
Tady neni co resit, jedine Passat 2.8 V6 4motion. Kdo jednou zkusil, verny zustane. Volkswagen forever!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.09.2008 22:13, rada
Ano, Volkswagen Passat V6 2.8 4x4 jsem zkusila .... a raději Subaru Legacy koupila (symetrický pohon 4 kol subaru je s připojitelnou "legrací" VW nesrovnatelně kvalitnější - odkázala bych na srovnání Audi-Subaru, ze kterého vítězně vychází sofistikovanější systém, jehož kombinace s plochým motorem jen dále posiluje i tak vítězné pozice Subaru).
Kdo jednou jízdní vlastnosti symetrické čtyřkolky zkusil, již nikdy nevymění...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.09.2008 23:03, rada
Pokud najede ročně 30tkm a bude tahat i loď, bude nejlepší volbou diesel. Vám se na rozdíl od jiných co ho veledůležitě museli mít vyplatí. Zde je třeba si ujasnit jak často s lodí jezdíte, předpokládám 2x ročně k Jadranu/Baltu. Pro tažení těžkého přívěsu bych se v nedíval jen na samotný výkon auta. Ale jeho hmotnost, stabilitu, a rozvor (není nic horšího než když težký přívěs začne cvičit se silnou ale papírovou myší) Spíše pak zadní pohon. Na prvním místě bych volil M-B w210 300TD 130kw, jediným slabým místem je koroze, motoricky v pohodě. Strach z automatu s přívěsem není na místě! (V kombíku je jich hodně a kufr bezedný). Omega by byla sice fajn, ale její 2.5 TD nemá takový krouťák. Baworák E39 je taky fajn, tahouna bych z něj ale nedělal, ten má plusy jinde . Možná by za úvahu stála i nějaká A6 (quattro - pokud se tahá i v zimě). Scorpia (klauna) bych se při 30tkm za rok bál. Druhá a zcela jiná cesta by byla jít cestou SUV, která taky svou logiku má. Třeba X-trail je v naftě celkem fajn.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.09.2008 23:57, rada
chcito aouot koupit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.09.2008 07:22, rada
Docela žhavým kandidátem může být také Audi 100/A6, které se třeba ve verzi Avant vyrábělo až do r. 1998 (poslední kousky jsou vůbec nejspolehlivější), s pohonem všech kol (quattro). Známý má toto auto s šestiválcovým motorem 2.8 právě kvůli tahání lodi na přívěsu a je velmi spokojen.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.09.2008 08:39, rada
Jednoznačně bych volil MB w210, limuzínu nebo kombi. Motor 300 TD. nebo 290 TD přímý vstřik malá spotřeba,veliká výdrž slabiny váha vzduchu.Dobře vybírejte všechny tyhle vyšší třídy mají už pár set tisíc km za sebou záleží hodně na předchozím majitelovi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.09.2008 10:09, rada
Mondeo bych doporučil Pouze MK3 2.5 V6, popř. ST220, ale tam se nevejdete cenově, pak samozřejmě BMW 5, konkrétně 530 - řadu 1996-2003, je to ještě kvalitní BMW, na kterém lze i bez diagnostiky lecos udělat a oprava přestala být závažný problém (hlavně cenově vyjma podvozku). Pokud by jste chtěl ušetřit, tak vezměte Omegu 2.5 nebo 3.0MV6, dnes vyjde opravdu levně. Samozřejmě nezapomeňte na Audi 100/A6 (před rokem 96, prtože nová generace 96+ má problémový podvozek, ikdyž i ten dneska vyjde vcelku přijatelně - už ne 60.000, ale jeden chlápek co znám to umí za 10.000.-)...Nakonec Mergla, W210
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.09.2008 10:19, rada
Nevím teda kde jsi viděla ten sofistikovanej systém, ale v TopGearu dostalo Subaru od nové A4 pěkně na hubu, i v pohonu 4x4...(jenom o chloupek). 3.2 FSI-Q. Připravují tuším 3.2 TFSi-Q a k tomu 7-st. automat (235kW). Mít ty 2.000.000.- okamžitě kupuju....takže jenom mimo..pro tazatele vemte AUDI 100 nebo A6, popř. BMW 5-er
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.09.2008 11:47, rada
Chválím za sledování TopGear! Ano, u Audi se poučili, těžiště motoru mírně posunuli (konečně!) a po desítkách let poprvé subaru (o fous) v jednom testu porazili. Klobouk dolů, TO je úspěch. Tady ale je diskuze, resp. doporučení o vozech ze všech těch let minulých (L. V. se ptá na vozy cca od r.v. ´97) ne o té nejžhavější (doporučuji u oněch "novinek" porovnat ceník - včetně příplatkové výbavy - rozdílem je jedna new Škoda Octavia - a POTÉ zátka šampaňského zase tak vysoko nevyletí...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.09.2008 14:50, rada
Zdravim tak treba takove auto jake prodavam ja BMW 540i,motor 4.4 i 286PS na LPG spotreba vyborna a sila motoru neskutecna.Mam na nem i tazne na 2T.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.09.2008 18:13, rada
Pokud chce tahat takovou krávu, tak jedině offroad - Toyota, to jsou auta. Mám Hilux 2.4D 450.000km a krom servo pumpy jen spotřebák a to vozidlo nebylo koupeno nové, nýbrž ojetina (4 letá se 70.000km )) )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.09.2008 23:38, rada
Určitě Audi A6 (C4) 2.5 TDI Quattro s legendárním V5 turbodieselem. Nevím, proč toto auto ve svém výčtu nezmiňujete. Lepší auto z těch let (1994 - 1997) budete hledat jen těžko, navíc přesně splňuje Vaše požadavky, cena za dobrý kus z Německa se serviskou a historií oprav seženete do 150 000,-. Pravda, jenom ten kufr u Avantu mohli inženýři z Ingolstadtu vyřešit lépe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.09.2008 23:45, rada
PRO KYLIE. Pokud se trochu vyznáte v autech, tak byste mohla vědět, že passaty B5 (i v motoritaci, kterou zmiňujete) neměly žádnou "připojitelnou" legraci, ale pravý nefalšovaný Torsen mezi nápravami, čili v podstatě quattro od Audi! A s pohonem od Japonců se klidně může rovnat!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 00:41, rada
Myslím, že passat 2.8 V6 opravdu používal "jen" připojitelnou 4x4, ale je možné že se mýlím (před lety jsem měla možnost oběma vozy jezdit - a ten "lepší" jsem si i koupila - nejde mi nějaké "fandovství" značce, které je tak rozšířené - jde mi o reálné jízdní vlastnosti a tehdejší britské a německé testy). V hodnocení, respektive srovnání s podvozkem subaru se pletete vy. A to vycházím z německých testů. Symetrická čtyřkolka Subaru opravdu těžko hledá konkurenta (příkladná péče o každý milimetr těžiště korunované plochým motorem boxer - "lepší" chod než řadový či V motor) a tyto starší passat jim vskutku NEbyly soupeřem. Ostatně doporučuji téma nanést profesionálům - ti nás jistě "rozsoudí"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 00:43, rada
Ještě k "legendárnímu" V5 2.5 TDi. To legendární jste si vymyslel, naopak patří k nejslabším motorům automobilky. Nejde o V5 (to byl úplně "děsivý" motor), ale o V6, tolik jen pro vyjasnění.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.09.2008 00:51, rada
Dovolím si citovat z recenze (a přehledu) ojetých automobilů německého časopisu AutoHit:
"Z turbodieslů experti NEdoporučují kupovat vůz s motorem V6 (řeč je o vámi zmiňovaném 2.5 TDi), protože tento agregát se v provozu příliš neosvědčil a pro majitele mohou jeho opravy a údržba znamenat značné finanční náklady.
Šestiválec 2.8 má také své problémy. Když se blíží 100.000 km, objevují se v nejrůznějších těsněních olejové skvrny a může se poškodit i čerpadlo chladící soustavy, takže jeho výměnu je výhodnější spojit s výměnou řemene (120.000 km)
respond
  1 2 3 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.