0
back
 

diskuze k tématu: VW Polo nebo Peugeot 206?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, německá vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 00:07, S motory ...
... (o které se HLAVNĚ zajímáte) je to VELMi snadné/jednoduché ...
Tak jak redakce odpověděla nej- Nej- NEJ- by byla verze 1.6 HDi, potom mírný "odstup" (ale konstrukčně jde o stejnou pohonnou jednotku se stejným blokem motoru) a 1.4 HDi a pak DÍRA/PROPAST - značný ODSTUP a 1.4 tříválec vw TDi ("odřezek" - po "amputaci" jednoho válce ... to BEZ legrace! ... od 1.9 TDi).
Tak BYLO dnes(ka) ale JEDNODUCHÉ, že? ,-)
Pěkný den (a třeba naftový 1.3 od fiat TAKÉ není vůbec špatný ... a je lepší než ten 1.4 tříválec v polo)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 07:24, RE: S motory ...
Kylie posted by:
... (o které se HLAVNĚ zajímáte) je to VELMi snadné/jednoduché ...
Tak jak redakce odpověděla nej- Nej- NEJ- by byla verze 1.6 HDi, potom mírný "odstup" (ale konstrukčně jde o stejnou pohonnou jednotku se stejným blokem motoru) a 1.4 HDi a pak DÍRA/PROPAST - značný ODSTUP a 1.4 tříválec vw TDi ("odřezek" - po "amputaci" jednoho válce ... to BEZ legrace! ... od 1.9 TDi).
Tak BYLO dnes(ka) ale JEDNODUCHÉ, že? ,-)
Pěkný den (a třeba naftový 1.3 od fiat TAKÉ není vůbec špatný ... a je lepší ne...
Troufnul bych si tvrdit, že 1.3 JTD, respektive mJTD, je lepší i než zmiňovaná HDička, rozhodně než ta 1.4ková varianta. Tento malý nafťáček jsem ozkoušel ve Fiatu Linea a byl jsem velmi překvapen, jakou dynamiku dokáže tomuto již "ne úplně malému vozu" dodat i při osazení třemi dospělými.

Tazatel má pravděpodobně vybrána dvě konkrétní auta rozhoduje se mezi nimi. Pokud tomuto tak není a nebránil by se brandu Fiatu, myslím, že Punto II/Classic s tímto agregátem by také stálo za zvážení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 09:30, TDI
Po osobní zkušenosti s motory 1.4 TDI ve verzi 55 a 59 kW, doporučím každému, aby se velikým obloukem vyhnul jakémukoli vozu, kterékoli značky, která tyto motory osazuje. Pokud není člověk totální technický ignorant, nikdy k těmto motorům nepřilne. Náplast nízké spotřeby je sice lákavá, leč cena za to zaplacená je nepřiměřená. Turbo díra je neskutečných rozměrů a hluk v kabině není už dávno na úrovni dnešní doby. Dokonce musím konstatovat, že při určitých otáčkách je hluk od motoru nesnesitelný.Vřele doporučuji se podívat jinam. Nemůžete udělat chybu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 09:30, RE: S motory ...
Giorgio posted by:
Troufnul bych si tvrdit, že 1.3 JTD, respektive mJTD, je lepší i než zmiňovaná HDička, rozhodně než ta 1.4ková varianta. Tento malý nafťáček jsem ozkoušel ve Fiatu Linea a byl jsem velmi překvapen, jakou dynamiku dokáže tomuto již "ne úplně malému vozu" dodat i při osazení třemi dospělými.

Tazatel má pravděpodobně vybrána dvě konkrétní auta rozhoduje se mezi nimi. Pokud tomuto tak není a nebránil by se brandu Fiatu, myslím, že Punto II/Classic s tímto agregátem by také stálo za zvážení.
Tak 1,3 JTD je asi opravdu nejpovedenější, jelikož je ale nejmladší, bylo by blbý, kdyby to bylo jinak, že. Z hlediska poměru jízdních vlastností a kultury běhu motoru se mi ale jeví ta fiesta jeko nejlepší řešení. Záleží ale na vzdálenosti servisu a náklonosti ke značce... Jinat ten rozvoďák měnit po 240 tkm je hezký, mám ale dojem, že zároveň je kritériem stáří max 4 roky. Má to svou logiku, kdo ale najede za 4 roky 240 tkm s malým autem? Takže ten interval je potom skoro stejný...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 09:49, kulhající motor
vše co je uvedeno v článku skutečně platí. nicméně jízda s tříválcem není tak tragická jak by to mohlo vyznít. pro člověka zvyklého na klasické TDI /nic, nic pak příval točivého momentui a zase nic nic/ se tento motor chová identicky. Hluk motoru je značný, ale třeba 2.0 TDI PD v oktávce taky chrochrá a uklidní se až při jízdě na vyšší stupně. Malé auto člověk nepořizuje na lámání tisíců kilometrů a tak bych dal v tomto případě přednost celkově zachovalejšímu vozu. Volil bych míň olítaný kus. ani jeden motor není vyloženě past. Spolehlivostí si jsou podobné...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 11:14, RE: S motory ...
Pepe posted by:
Tak 1,3 JTD je asi opravdu nejpovedenější, jelikož je ale nejmladší, bylo by blbý, kdyby to bylo jinak, že. Z hlediska poměru jízdních vlastností a kultury běhu motoru se mi ale jeví ta fiesta jeko nejlepší řešení. Záleží ale na vzdálenosti servisu a náklonosti ke značce... Jinat ten rozvoďák měnit po 240 tkm je hezký, mám ale dojem, že zároveň je kritériem stáří max 4 roky. Má to svou logiku, kdo ale najede za 4 roky 240 tkm s malým autem? Takže ten interval je potom skoro stejný...
Milý Pepe! S rozvody je to trochu JINAK než s olejem či filtry, u rozvodů žádný vztah k ČASu NEní.
Malý motůrek 1.4 HDi je konstrukčně opravdu VELMi "pěkně" PŘEdimenzován (doporučuji k přečtení docela podrobný rozbor v AutoDiesel) a stejně jako u většího "brášky" 1.6 HDi a stejně jako u mého V6 se rozvody mění až ve 240.000 km (bez ohledu na čas - mimochodem 4 roky to by bylo DOST málo, nebo?)
PPS: I když v dotazu, ni v odpovědi NEbyla zmínka o "fiatím" 1.3 JTD - právě PROTOže ho za "zajímavý" pokládám, k pozornosti jsem ho doporučila (dle mého názoru - a VŠECH zahraničních testů - jsou oba 4válce minimálně o KATEGORII "jinde/výš" a OBJEKTIVNĚ a PROKAZATELNĚ "lepšími" pohonnými jednotkami, než 3válec vw- ale ani to nezabrání tomu, že se v česku prodá NÁSOBNĚ více 1.4 TDi - než obou LEPŠÍCH motorizací DOHROMADY ,-(
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 12:48, Objektivní posouzení
Pažout s HDi bude tišší, pohodlnější a línější, Polo s tříhrnkovým TDi výrazně hlučnější, v běžném provozu úspornější a živější. Výměnný interval rozvodů je údaj, který má smysl, když vše funguje. U 1,4 HDi se obávám, aby se rozvody neměnily i se vstřikovači. Ponecháme-li stranou motory, z hlediska zpracování a kvality je na tom Polo 6N2 výrazně lépe. Nejlepší bude se s oběma motory projet. Budete-li se v Peugeotu cítit výrazně lépe, vemte si ho. Vyhovuje-li vám tvrdší odpružení a sedačky, přesnější řazení a komunikativnější řízení, vemte si Polo s hlučným TDi, který vydrží a servisní náklady na jeho případné opravy jsou výrazně nižší než u HDi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 13:09, Objektivní posouzení - to je RAFINOVANÁ ...
Muroň posted by:
Pažout s HDi bude tišší, pohodlnější a línější, Polo s tříhrnkovým TDi výrazně hlučnější, v běžném provozu úspornější a živější. Výměnný interval rozvodů je údaj, který má smysl, když vše funguje. U 1,4 HDi se obávám, aby se rozvody neměnily i se vstřikovači. Ponecháme-li stranou motory, z hlediska zpracování a kvality je na tom Polo 6N2 výrazně lépe. Nejlepší bude se s oběma motory projet. Budete-li se v Peugeotu cítit výrazně lépe, vemte si ho. Vyhovuje-li vám tvrdší odpružení a sedačky, přesn...
... "manipulace" s veřejným míněním ,-)
SOUHLASím, milý Rudlíku, že ROZUMNÉ je si kandidáte "osahat" a "projet", NEsouhlasila bych s tím "živější" 3válec 1.4 TDi - opravdu bych jako LEPŠí taknějak "všechnojízdně" viděla JAK onen fiatí 1.3 JTD, tak 1.4 HDi (a OPRAVDU bych k "dosehnání" doporučila onen český AutoDiesel s podrobným 6ti stránkovým rozborem/analýzou hodnocením tohoto motoru - PAK si jistojistě koupí "JEDEN-KAŽDÝ" raději právě ten malý - mnohými zahraničními testy, jistě OBJEKTIVNĚ, jako "velmi povedený" hodnocený 4válec 1.4 HDi .-)
Pokud NEseženete onen specializovaný magazín Auto DIESEL, doporučuji vpodstatě JAKÝKOLIV "Gebrachtwagenkatalog", nebo postačí i české "Ojetiny"
Dovolím si OCITOVAT: "1.4 HDi - řadový 4válec se vstřikováním common rail ... Velmi vyspělý vznětový motor, jenž díky piezoelektricky ovládaným vstřikovačům vyniká příkladnou kulturou chodu a harmonickým zátahem v širokém rozsahu otáček. Interval výměny rozvodů je těžko uvěřitelných 240.000 km a přeplňován je bezproblémovým turbodmychadlem KKK"
Ze stejného materiálu bych mohla "ocitovat" něco i o konkurenčním 3válci, ale NEbudu Rudlíka "trápit" - BEZ urážky a BEZ přehánění a ZCELA "objektivně (odborníky) posouzeno" - co se MOTORů týče, tady vw snad ani "neprohrává" - spíše hraje jinou (o třídu/dvě NIŽŠí) ligu
PS: Promiň Rudlíku - TENto motor se koncernu vw moc NEpovedl (benzínový 3válcový bratránek také moc nee), zajímavé je to až okolo 2 litrů a písmenek TFSi (TO je HODNĚ něco jiného) = 3válce Ne a ne a NEbrat!
Pěkný den (a mazda 2 s motorem 1.4 HDi by se /asi/ zamlouvala mně .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 13:32, RE: Objektivní posouzení - to je RAFINOVANÁ ...
Kylie posted by:
... "manipulace" s veřejným míněním ,-)
SOUHLASím, milý Rudlíku, že ROZUMNÉ je si kandidáte "osahat" a "projet", NEsouhlasila bych s tím "živější" 3válec 1.4 TDi - opravdu bych jako LEPŠí taknějak "všechnojízdně" viděla JAK onen fiatí 1.3 JTD, tak 1.4 HDi (a OPRAVDU bych k "dosehnání" doporučila onen český AutoDiesel s podrobným 6ti stránkovým rozborem/analýzou hodnocením tohoto motoru - PAK si jistojistě koupí "JEDEN-KAŽDÝ" raději právě ten malý - mnohými zahraničními testy, jistě OBJEKTIVN...
Ahoj Kylie, opět mi to nedá nereagovat na tvé příspěvky, i když už jsem si mockrát říkal, že s tím přestanu. Z nich jednoznačně vyplývá, že tvoje TEORETICKÉ vědomosti jsou hodně obsáhlé, a NAČTENO toho máš určitě hodně, ale jakékoli praktické zkušenosti s popisovanými auty ti určitě chybí, že? Pořád takdy okazuješ na nějaké časopisy, katalogy nebo internetové články, ale vsadil bych se, že v drtivé většině tebou popisovaných aut jsi ani neseděla, natož pak jela. Zájemce by si měl určitě každý z obou vozů "osahat", pořádně projet a pak si vybrat ten, který mu víc vyhovuje. Třeba se pak rozhodne jinak než mu doporučuješ ty na základě katalogů...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 13:43, RE: Objektivní posouzení - to je RAFINOVANÁ ...
Kylie posted by:
... "manipulace" s veřejným míněním ,-)
SOUHLASím, milý Rudlíku, že ROZUMNÉ je si kandidáte "osahat" a "projet", NEsouhlasila bych s tím "živější" 3válec 1.4 TDi - opravdu bych jako LEPŠí taknějak "všechnojízdně" viděla JAK onen fiatí 1.3 JTD, tak 1.4 HDi (a OPRAVDU bych k "dosehnání" doporučila onen český AutoDiesel s podrobným 6ti stránkovým rozborem/analýzou hodnocením tohoto motoru - PAK si jistojistě koupí "JEDEN-KAŽDÝ" raději právě ten malý - mnohými zahraničními testy, jistě OBJEKTIVN...
Milá Kylie,
máš pravdu a odborníci z AutoDiesel taky mají pravdu. Pan tazatel to taky ví (viz. jeho dotaz, kde základní charakteristiky motorů popisuje). Vzhledem ke stáří a předpokládanému nájezdu porovnávaných aut (7 a 9 let) je kromě vlastností motorů třeba vzít v úvahu jejich výdrž, ceny a dostupnost náhradních dílů, kvalitu a trvanlivost dalších komponent a podvozku atd. Např. komplet 1,4 TDI se dá sehnat levněji než vstřikovače na HDI.
Ta část dotazu, kde se tazatel ptá na fiatí 1,3 JTD, se mi bohužel nezobrazuje .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 13:52, RE: Objektivní posouzení - to je RAFINOVANÁ ...
A4 posted by:
Ahoj Kylie, opět mi to nedá nereagovat na tvé příspěvky, i když už jsem si mockrát říkal, že s tím přestanu. Z nich jednoznačně vyplývá, že tvoje TEORETICKÉ vědomosti jsou hodně obsáhlé, a NAČTENO toho máš určitě hodně, ale jakékoli praktické zkušenosti s popisovanými auty ti určitě chybí, že? Pořád takdy okazuješ na nějaké časopisy, katalogy nebo internetové články, ale vsadil bych se, že v drtivé většině tebou popisovaných aut jsi ani neseděla, natož pak jela. Zájemce by si měl určitě každý z ...
Milý A4 (nebylo by třeba "R8" lepší? Doufám že to A4 alespoň verzi quattro představuje! Předokolka audi A4 ta "nee", ta NEbýt "zajímavá" ,-)
Ano ČTU ráda (a hodně) a TEORETICKY mi "mozeček" docela funguje - děkuji ,-)
Že "zájemce" by si měl vozy "osahat" a "projet" (to KOPÍRUJETE) - to jsem tu již PŘED vámi napsalá JÁ ,-) .... to je/nebo není NÁHODA, že jste použil (zcela) stejná slova (jako já)?
S tou praxí ... věřte NEvěřte, maličkou/malilinkatou praxi mám (od tříválce 1.0 po 12ti válec 6.0) a shodou okolností jeden 1.4 HDi mám dokonce "v rodině" (4 letý - kruciš, nechtělo by to nové rozvody? .-)
Pokud jsem s něčím NEjela sama pohybuji se "v okolí" lidí kterým důvěřuji (a naprosto většinou se v pohledu na věc "shoduji"), takže problémky s "přehledem/praxí" věru NEmám.
Navíc MOJE praxe říká, že (v NAPROSTÉ) ve VĚTŠINĚ případů se s oněmi testy/hodnoceními a "celkovými" přehledy v Gebrauchtwagen katalog(-zích) spíše shoduji (tedy "praxí" a "lety" jsem se naučila "filtrovat/vybírat" co a KOHO číst a koho nee = Svět motorů např. "moc vážně NEbrat" - raději britské Evo a AutoCar a v česku AutoDiesel a AUTO-MOTO speciál a docela "pravdomluvněseriózní" jsou i české "Ojetiny"
Já doporučuji to co považuji za NEJ- (a "většinou" se shodnu s testy či oněmi hodnoceními v katalozích ojetin - TAKže na ně i "poukáži" - dám odkaz). Konkrétně v TOMTO případě je to vskutku JEDNODUCHÉ, neb ani "doma" NEní 3válec 1.4 TDi brán za nějakého "premianta" (opravdu jsou ve třídě LEPŠí motorizace).




respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 13:56, RE: Objektivní posouzení - to je RAFINOVANÁ ...
Muroň posted by:
Milá Kylie,
máš pravdu a odborníci z AutoDiesel taky mají pravdu. Pan tazatel to taky ví (viz. jeho dotaz, kde základní charakteristiky motorů popisuje). Vzhledem ke stáří a předpokládanému nájezdu porovnávaných aut (7 a 9 let) je kromě vlastností motorů třeba vzít v úvahu jejich výdrž, ceny a dostupnost náhradních dílů, kvalitu a trvanlivost dalších komponent a podvozku atd. Např. komplet 1,4 TDI se dá sehnat levněji než vstřikovače na HDI.
Ta část dotazu, kde se tazatel ptá na fiatí 1,3 JTD, ...
Milý Rudlíku,
já (opravdu) až "nudně" pravdomluvná (občas něco "spletu/popletu", ale NEvymýšlím si a "NEpodvádím" .-)
Co se VÝDRŽ
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 14:00, RE: Objektivní posouzení - to je RAFINOVANÁ ...
A4 posted by:
Ahoj Kylie, opět mi to nedá nereagovat na tvé příspěvky, i když už jsem si mockrát říkal, že s tím přestanu. Z nich jednoznačně vyplývá, že tvoje TEORETICKÉ vědomosti jsou hodně obsáhlé, a NAČTENO toho máš určitě hodně, ale jakékoli praktické zkušenosti s popisovanými auty ti určitě chybí, že? Pořád takdy okazuješ na nějaké časopisy, katalogy nebo internetové články, ale vsadil bych se, že v drtivé většině tebou popisovaných aut jsi ani neseděla, natož pak jela. Zájemce by si měl určitě každý z ...
to A4 : ...přesně tak, mluvíš mi z duše, příspěvky od KYLIE nejsou osobní zkušeností, jsou to jen načtený informace z možná předplacených automagazínů. Že 1,4 TDi je hlučnější je všeobecně známo, stejně tak kdo s ním jezdil ví, že je to v podtatě jediná nevýhoda, motor je dostatečně výkonný a klidně se tu na mě sesypejte, ale běžná cesta(nic eko, normální jízda) Praha-Česká Lípa se dá jet za 3,6-4,2. Jel jsem tuhle trasu tam i zpět s fabií combi s tímhle motorem a jasně, je hlučnější, ale jinak mě docela příjemně překvapila(a že si potrpím na větší a svižnější vozy), hlavně spotřebou a výkonem. Co se týče spolehlivosti, preciznosti zpracování, přesností řazení a nižších nákladů je myslím všem jasné, že se pan 206 nemůže POLU rovnat...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 14:09, RE: Objektivní posouzení - to je RAFINOVANÁ ...
Kylie posted by:
Milý Rudlíku,
já (opravdu) až "nudně" pravdomluvná (občas něco "spletu/popletu", ale NEvymýšlím si a "NEpodvádím" .-)
Co se VÝDRŽ
... kruciš to jsem se "PŘEŤUKLA"! ... takže "pokračování":
Zrovna co se VÝDRŽe týče, tak tam je VELKÉ plus na straně 1.4 HDi, opravdu je (dle textů které jsem četla - nej-lépe/-podrobněji je to popsáno asi v onom AutoDIESEL). NEobávala bych se nějaký "nákladných" oprav u 1.4 HDi (už se pár let vyrábí a nejsou zaznamenána žádná "dramata" - naopak, jak jsem "ocitovala", i v katalozích ojetin je motor chválen a doporučován jako OPTIMÁLNí pohonná jednotka).
To mi připomnělo, že se mi dostal do rukou nový test paliv v čr. V loňském letním testu mnohé v česku prodávané nafty NEuspěly (pro srovnání nabrané 2 německé vzorky byly DRTIVĚ "lepší") a některé značky/prodejci by se docela STYDĚT měli ... Nyní, o půl roku později, proběhl STEJNÝ test se zimní naftou. A výsledek? STEJNÝ - stejně "smutně žalostný" (německé vzorky opět "NA VÝBORNOU", nově odebraný slovenský vzorek nafty na "CHVALITEBNÝ" a až POTÉ/ZA NIMI skončily české nafty ... TO samozřejmě motory (vstřikovače) vznětových motorů může ovlivnit (a ovlivňuje). PROČ tomu tak v česku je, PROČ je zde horší palivo než v Deutschland či na Slovensku NEvím (ale RADOST z toho věru NEmám!)
Tak nějak "cítím", že dotaz na 1.3 JTD se ti ani NEzobrazí (neb to já jen "dodala", neboť to TAKÉ "chválený" malý nafťáček jest ...)
Končím/přepínám, jdu něco "dělat" (se koupat ,-)
Pěkný den (tu je - a zítra má být prý ještě "lépe" ...)

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 14:12, RE: Objektivní posouzení - to je RAFINOVANÁ ...
Muroň posted by:
Milá Kylie,
máš pravdu a odborníci z AutoDiesel taky mají pravdu. Pan tazatel to taky ví (viz. jeho dotaz, kde základní charakteristiky motorů popisuje). Vzhledem ke stáří a předpokládanému nájezdu porovnávaných aut (7 a 9 let) je kromě vlastností motorů třeba vzít v úvahu jejich výdrž, ceny a dostupnost náhradních dílů, kvalitu a trvanlivost dalších komponent a podvozku atd. Např. komplet 1,4 TDI se dá sehnat levněji než vstřikovače na HDI.
Ta část dotazu, kde se tazatel ptá na fiatí 1,3 JTD, ...
souhlasím !! když člověk uvažuje reálně je tří nebo čtyřválcová koncepce jedno! Ani jedno auto není špatná volba a když nejsou koruny platí to dvojnísob...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 14:18, RE: Objektivní posouzení - to je RAFINOVANÁ ...
Kylie posted by:
... kruciš to jsem se "PŘEŤUKLA"! ... takže "pokračování":
Zrovna co se VÝDRŽe týče, tak tam je VELKÉ plus na straně 1.4 HDi, opravdu je (dle textů které jsem četla - nej-lépe/-podrobněji je to popsáno asi v onom AutoDIESEL). NEobávala bych se nějaký "nákladných" oprav u 1.4 HDi (už se pár let vyrábí a nejsou zaznamenána žádná "dramata" - naopak, jak jsem "ocitovala", i v katalozích ojetin je motor chválen a doporučován jako OPTIMÁLNí pohonná jednotka).
To mi připomnělo, že se mi dostal do ruko...
Milá Kylie, Tvoji sečtenost i jízdní praxi respektuji a dovolím si předpokládat, že sama jistě víš, na jaký typ vstřikování má NEkvalitní NAFTA fatálnější vliv. Dále si dovoluji předpokládat, že panu tazateli nelezou prachy z uší (to by si pak na slušný nájezd 30tkm nekupoval 7-9 let staré auto ze třídy malých vozů) a že mu servisní náklady nejsou úplně WURST. Pokud se mýlím, nechť se pan tazatel hned rozběhne pro nadčasovou 206, jíž pod kapotou tepe "Velmi vyspělý vznětový motor, jenž díky piezoelektricky ovládaným vstřikovačům vyniká příkladnou kulturou chodu a harmonickým zátahem v širokém rozsahu otáček. Interval výměny rozvodů je těžko uvěřitelných 240.000 km a přeplňován je bezproblémovým turbodmychadlem KKK" (cituji z Tvé citace z AutoDiesel).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 14:25, RE: Objektivní posouzení - to je RAFINOVANÁ ...
Kylie posted by:
Milý A4 (nebylo by třeba "R8" lepší? Doufám že to A4 alespoň verzi quattro představuje! Předokolka audi A4 ta "nee", ta NEbýt "zajímavá" ,-)
Ano ČTU ráda (a hodně) a TEORETICKY mi "mozeček" docela funguje - děkuji ,-)
Že "zájemce" by si měl vozy "osahat" a "projet" (to KOPÍRUJETE) - to jsem tu již PŘED vámi napsalá JÁ ,-) .... to je/nebo není NÁHODA, že jste použil (zcela) stejná slova (jako já)?
S tou praxí ... věřte NEvěřte, maličkou/malilinkatou praxi mám (od tříválce 1.0 po 12ti ...
Milá Kylie, (možná ano, možná ne) tě zklamu, ale moje A4 je pouze předohrab, ale co víc, hlavně je osazena (nejen) tebou do pekel zatracovaným šestiválcem 2,5 TDi (110 kw).
Ale k věci: to "osahání" mě v dané situaci přišlo jeko velmi vhodné slovo, takže pokud jsme se na tomto slovu shodli, je to opravdu NÁHODA.
To, že se se svými doporučeními "většinou" shodneš s testy či oněmi hodnoceními v katalozích, to mě vůbec nepřekvapuje, vždyť právě z těchto pramenů čerpáš veškeré info pro své příspěvky, ne?
Jinak si myslím, že "až na" motor je z této dvojice kvalitnější a spolehlivější POLO, i když tvoje katalogy a hodnocení možná mluví jinak. Vím že je to asi dilema, jestli zvolit P206 pro lepší motor a nebo POLO pro lepší zbytek auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 14:28, RE: Objektivní posouzení - to je RAFINOVANÁ ...
cruise posted by:
to A4 : ...přesně tak, mluvíš mi z duše, příspěvky od KYLIE nejsou osobní zkušeností, jsou to jen načtený informace z možná předplacených automagazínů. Že 1,4 TDi je hlučnější je všeobecně známo, stejně tak kdo s ním jezdil ví, že je to v podtatě jediná nevýhoda, motor je dostatečně výkonný a klidně se tu na mě sesypejte, ale běžná cesta(nic eko, normální jízda) Praha-Česká Lípa se dá jet za 3,6-4,2. Jel jsem tuhle trasu tam i zpět s fabií combi s tímhle motorem a jasně, je hlučnější, ale jinak...
to cruise: to víš, to je prostě Kylie a její velká kamarádka TEORIE...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 14:44, Motor PSA, auto VW
Kdyby to bylo možné, dal bych do pola motor HDI a bylo by to svaté!
Ty úžasné spotřeby TDi za 3,6 litru zase vyrovná fantasticky drahý speciální motorový olej spedifikace VW, proto srovnání nákladů s HDI je šul nul.
Měl jsem turbodiesel tříválec a i když šlapal pěkně, ten zvuk jsem nepřekousl. Pravda, někomu to nevadí, ale já prominu trochu menší výkon, který se dálvyrovnat prudším sešlápnutím plynového pedálu, před chrchlajícím tříválcem. Nevím, proč se tu vyzvihují přednosti TDi PD, když je to mrtvá a truchlivá kapitola die deutsche Vorsprung durch Technik.
Pro Kilie - doporučený tisk Autodiesel, Autoojetiny a Auto Moto speciál je z jednoho chovu, vyd. Martin Vacek. Čtu s oblibou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 14:53, RE: Motor PSA, auto VW
donald posted by:
Kdyby to bylo možné, dal bych do pola motor HDI a bylo by to svaté!
Ty úžasné spotřeby TDi za 3,6 litru zase vyrovná fantasticky drahý speciální motorový olej spedifikace VW, proto srovnání nákladů s HDI je šul nul.
Měl jsem turbodiesel tříválec a i když šlapal pěkně, ten zvuk jsem nepřekousl. Pravda, někomu to nevadí, ale já prominu trochu menší výkon, který se dálvyrovnat prudším sešlápnutím plynového pedálu, před chrchlajícím tříválcem. Nevím, proč se tu vyzvihují přednosti TDi PD, když je t...
Souhlasím, že Polo 6N2 s motorem 1,6 HDi by byla nejlepší volba v této třídě. Nepřijde mi, že by specifikaci VW splňovaly jen drahé oleje - mé TDi chce VW 505.00 či 505.01 a tu splňuje třeba Mogul Extreme 10W/40, který jsem onehdá viděl v nejmenovaném hypermarketu Globus za 399 Kč/ 4l. A určitě to není nejlevnější olej dané specifikace.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.