0
back
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat pohodlné auto pro aktivní rodinu?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, česká vozidla, americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 16:31, rada
Volvo je taky dobrá volba ale moc to žere. Hlavně vyřaďte Renault laguna .To je nejporuchovější auto ve své třídě.C5 už je na tom lépe. Skuste se také podívat na saab
9-5 2.2 tid má sice jenom 88 kw ale bohatě to stačí,hlavně nebrat 3.0 tdi ten motor pochází z isuzu a je hodně poruchový.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 16:32, rada
Oktávka je shit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 16:33, rada
Audi a4 teď hodně slevnily
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 17:05, rada
Octavie II v kombíku je sice oproti konkurenci malá,ale je to fakt povedené auto.Ale i přesto všechno bych ve vašem případě volil Toyotu Avensis od r.v.2003 a výš. Svezte se s Octávií, s Avesisem a zvolte podle vašich dojmů a pocitů.....ale prostor v Avensisu je dostatečný pro rodinu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 17:39, rada
Na té Toyotě něco je. Ale na druhou stranu-člověk by těžko našel hnusnější auto. Je to sice to poslední, na co by se měl člověk dívat, ale rozhoduje to vě většině případů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 18:05, rada
Milý Tomáši J.! Budoucnost volvo vskutku nahnutá je, tam není (skoro) o čem diskutovat. Pochopitelně takové věci se moc nezveřejňují, ale myslím že i někteří čeští prodejci ví, že není vše zcela ok a jak by mělo být. Ford sám má poměrně velké finanční problémy, takže (nutný) přísun dotací do švédska pozastavil a .. Myslím, že "pojem" a "jméno" volvo je dostatečné pro to, aby ho v nouzi nejvyšší nekdo koupil, ale ŽE se zhruba rok ford snažil volvo seč mohl prodat - to je FAKT, ŽE se mu to nepovedlo - také. Podrobnosti samozejmě neznám, ale problémy tu jsou a NE malé - toť také fakt.
S volvem S60 rozhodně NEmám problém, ale k motoru D5 jsem se tu již párkát vyjádřila. Po posledním zvýšení výkonu - výkonově naprosto ok. Chodem, kulturou, průběhem - to NENí motor do "prémiového" segmentu, kam výrobce (ne úplně nesmyslně) vůz "tlačí". Menší motory 1.6 a 2.0, které volvo přes mateřský ford bere - to bylo rozumné rozhodnutí, měli totéž s V6 2.7 HDi udělat (to NEpíši že tu za "agentku" citroën jsem - ten motor prostě JE lepší než D5). Chápu PROČ to u volvo udělali, ale myslím že to ne zcela ideální rozhodnutí bylo - skoro až za "chybu" bych ho označila. Projeďte se s V6 2.7 - snad v čemkoliv od peugeot po jaguar a pak s D5 ... volvo NEzvítězí (naopak benzínový pětíválec 2.5 turbo se mi líbil .-)
Já opravdu NEpropaguji C5 (mně, na MÉ ježdění vyhovuje a VÍM proč), ale když doporučím třeba onen 2.7 či 2.2 HDi Biturbo - to nejsou mé výmysly, to jsou opravdu NADprůměrné motory (ostatně možná že i "jen" to Biturbo by dobře v S60 posloužilo). Tak jako mne v česku trošku "vnímání" C5 zaráží (je PODceněna), tak třeba ono volvo je zase spíš PŘEceněno. Je vnímáno jako alternativa prémiových značek a podvozkem a motory se bmw a spol. prostě NEvyrovná a už ani v bezpečnosti a to JE na pováženou!) - NEmluvím o kvalitě materiálů v kabině apod. - tam třeba C5 "hravě" trumfne a pocit prémiovosti nastolí!

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 18:05, rada
Nemyslím, že by majitelé volvo měli "šílet", to rozhodně NE, je že určitá (zatím ne dramatická) morální zastaralost tu už je. Ostatně mnohem více jsem čekala i od nových crash testů (naposledy volvo S80). Je napováženou, že ani prémiový produkt značky nemá třeba kolenní airbagy, u toyoty málem běžné, C5 ho dokonce měla už v minulé generaci atd. Takového drobnosti mám na mysli (to jsou důsledky onoho "šetření", ještě to vysloveně nekřičí, ale ..). Ostatně vzpomínám si i na převodovky, u volvo najdete snad i starší "méněstupňové" převodovky, než u .. lexus, bmw - kterým se "snaží" konkurovat. Ostatně když já a ona níže zmíněná sousedka do bazaru zajedeme (můj vůz disponuje jednoznačně lepším modernější automatem, lepším motorem ale i lepší bezpečností ..) cenový rozdíl v AAA bude (zřejmě) jednoznačný ve prospěch volvo.
Vámi zmiňované mondeo bude (opravdu) mít lepší podvozek, ale "pocit" z něj mít jako ve volvo nikdy mít nebudete - ono je to všechno trochu "hra" (o passat nemluvím - ten patří k těm nejPŘEceňovanějším vozům vůbec!). Ostatně test Auto Tip na 100.000 km s VW passat je ... docela "drsný"
Volvo by prostě potřebovalo silného bohatého majitele (koupi zvažovalo i bmw, ale po neúspěchu s Rover - bohužel, měli by "na to", ale jsou asi až moc "opatrní" - nebo objevili "kostlivce ve skříni" - to by vysvětlovalo tolik "nadějných" až finálových jednání a pak ... úprk) a to RYCHLE!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 18:49, rada
Volvo spolu s audi má za posledních 7 let nejpovedenější design, a jsou to nejlépe odhlučněná auta. Audi je tužší jak podvozkově, tak torzně. Naopak toyotu bych považoval za zcela nejošklivější (hned po škodovce) značku. yaris, auris, avensis a ty různý krabice od bot...je to hnus. Jinak se nenechte zviklat, protože pocitově je S60 a C5 (byť po faceliftu) jiná liga. Ten "vymakanej podvozek" citroenu, který jim určitě sestrojili němečtí inženýři od MB (měli ho v šupleti už od pádu berlínské zdi) je fajn, ale volvo Vám moc zaostávat nebude. Pokud tady píšete něco o passatu, který spatřil světlo světa již někdy 1995-6??? tak se S60 už tuplem pro její "zastaralost" nebojte. narozdíl od C5 ma design, kouzlo a ¨vypadá jak auto. To ostatní jsou tak malinké rozdíly, že....prostě to beru za předmětný něco řešit :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 19:22, rada
Tedy ten příspěvek, že auto vybírat vždy jen a jen dle designu, no nevím NEVÍM (já auto považovala za docela sofistikovanou "horu" součástek a vybírat jen dle "obalu" ...)! Krom toho vzhled je docela individuální věc, že dpwagen(ovi) se zrovna audi líbí - to neznamená že jej za "nej-" třeba člověk designem se profesně zabývající bude považovat! Já osobně bych zrovna ze (stále stejného) vzhledu audi "odvázaná" nebyla.
Odkudpak se vzala věta o torzní tuhosti karoserie Audi? (torzní tuhost podvozku - tato formulace se, pokud vím, NEpoužívá, to je nějaký dpwagennovotvar)?
Ano "pocitově" je S60 proti C5 LEPŠÍ - tak jsem to myslela a také napsala .-) !!!
Ale v mnoha (nikoliv vzhledových, nýbrž "funkčních") věcech je překvapivě horší - což pro někoho může být důležitější než vytvarování vnějších plechů (které bych "důležitostí" asi tak někam těstě před barvu karoserie zařadila .-)
S tím pádem berlínské zdi a hydropneumtickým podvozkem to máte maličko popletené, jeho pra-pra-pra- předchůdce se objevil, myslím, v polovině 50. let (záhy Rolls Royce licenci koupil) a v posledních cca 10ti letech všechny prémiové automobilky (Lexus, Mercedes, Audi, BMW) obdobné systémy (prostě NE konvenční odpružení ocelovou pružinou a tlumičem) do svých "top" modelů zavádějí.
Citát: Sebelepší vyladění klasického pružení u těžkého vozu, ani dnes nezměří své síly s hydropneumatickým systémem.
Pokud jediné auto co vypadá jako auto je audi, passat a ještě S60 - kruciš! - a já bubka snila o Bristol Fighter..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 19:23, rada
Musím se na testy večer podívat, ale ten vtípek s nej- odhlučním (audi a volvo) mi takhle příjde také docela "povedený"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 20:24, rada
Někdo tu psal že Avensis je hnusnej? To je věc každýho, mě přijde slušnej, rozhodně mě v kombíku zaujme víc, než Mondeo nebo Passat. Bral bych Avensise, nebo Mazdu 6. Nic jinýho, jedno nebo druhý - stačí se svézt a hned člověk uvidí co mu sedne víc, jestli tvrdší(ale o to stabilnější)podvozek Šestky, nebo měkčí u Avensisu. Někdo tu taky plácal něco o tom, že plechařina na šestce stojí za prd? Plechařina ne!!! Jen konstrukční provedení některých částí karoserie a také nedostatečná antikorozní ochrana - to ale výrobce napravil koncem roku 2005, takže brát jedině model po faceliftu!!! To tu ale už někdo psal. Do prčic to tady dycky radí lidi co vědí prd? Koroze u dva/tři roky starýho auta bych se tak bál - to se dá proboha snadno a levně zarazit!!! Ono se o auto taky musíte trochu starat, víte? Další kravina - drahý díly na šestku? Proboha řekněte mi, na který nový auto nejsou drahý díly, když vždycky musíte do autorizáku - ano, ani tu pos.....ou novou Octavii Vám jen tak někdo neopraví! Proberte se. Dycky se prohnete! Ten kdo má na takový auto, musí mít taky na jeho provoz ne?!! Věřte nebo ne, Mazda je na tom cenově stejně, nebo velmi podobně nežli třeba Škoda. Akorát Vám to vrátí větší spolehlivostí technických částí - na japonskou ocel zkrátka neni a hlavně je tam, kde má bejt-jak už někdo zmiňoval. Pro nájezd 40 000km/rok bych šel do Japonečky, bez váhání. I za cenu toho, že nenabídne onen ,,komfort" (debil kdo tohle slovo zaved) v takové míře. Jo, Šestka že není prostorná? Další kravina. Myslíte že Mondeo, Passat, Octavia je na tom líp? Neni. Zkrátka, na takovej nájezd km bych věřil jedině Japonečce........ Hlavně se vyhnout těmhle: Vectře, C5, Laguně - frantíkům jako takovým. Beze srandy, je mi jedno kdo se zas naštve - u mě si to tyhle značky definitivně podělali. Přestat se bát Japonců, znamená najít spolehlivý a věrný auto.......... tudy bych šel. Zdary, šťastnou ruku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 20:49, rada
Ještě štěstí, že si to ty značkY nepodělalY ale jen podělali - to je tedy klika!
Jak Laguna v TÜV skončila asi tajemstvím není, u C5 bych se trochu ohradila - zleva zprava tahle statistika támhleta ... průměr (celkově), některé roky dokonce NADprůměr - rozhodně NE problém - to NENí pravda.
Co se ceny náhradních dílů i plánovaných prohlídek týče - zjedošeně řečeno - to je dnes jedno (i "domácí" - asi protože už dávno NENí domácí - škoda je stejně drahá jako všichni ostatní, občas v něčem třeba i dražší - prostě TO NENí rozdíl). Brát vůz podle národnosti - to je pěkná "bubost" - ostatně Porsche i Vectra jsou - "německé" (jedno bych ihned brala, druhé raději ne).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 22:32, rada
Milá slepice Kylie. Přestaň spamovat tuto poradnu, svůj názor lze vyjádřit jedním příspěvkem.Nikdo na tvoje názory není zvědavej prostě napiš jeden a dost a pokud máš potřebu někoho přesvědčovat o tom žá máš pravdu jen a jen ty tak si salož na x-chatu místnost a tam si piš co chceš. Jinak děkuji všem co posílají svoje rady.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 22:36, rada
Milý hulváte Hajdůšku (nebo se za něj jen vydáváte?), který tak nějak unést nemůžete, že blondýna o automobilech trošičku více než vy ví. Mám takový dojem že nějaká gramatická chybka vám tam "ujela" a jste-li opravdu tazatel, tak snad ta octavia - ta by k vám "pasovala"
Pěkný den .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 22:39, rada
Milý "vydavačise" za Pavla Hajdůška, nechala jsem váš a původní tazatelův text "projet" a s docela vysokou pravděpodobností: vy NEJSTE vy.
No nic slušnému člověku - z požadovaných - mondeo (pozor na výběr motoru), nevychovanému - octavii, nejlépe s tdi pd ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 22:43, rada
Je to pořád do kola.Japonec super,němec ujde a frantík do šrotu.Ono ale bohužel to tak pořád, ikdyž né tak přehnaně.Každé nové auto vám 3 roky bude držet,je to v záruce a něco to musí vydržet,ale pak už se to veze.A jak majitel na auto kašlal a choval se spotřebně,bydle v regionu se špatnými cestami (to jsou skoro všude) kde dostává podvozek zabrat a ještě k tomu bydlí v podhůří,kde sůl na cestě leží od listopadu do dubna,je veškerý povrchový výsledek automobilky pryč a ukáže se skutečná kvalita.Těch aspektů je fakt hodně,proč jedno Mondeo je super a druhé je totální šunka.Já v něm jel,a byl jsem z něho dost sklamanej.Nejsem škodovkář,ale jel jsem Octávií II a to je jiný kafe (až na ten prostor vzadu na nohy),dokonce i Passat je o třídu níž (to fakt nechápu).Mazdu znám,je taková pocitově konstrukčně slabší třeba oproti Toyotě,do té když nasednete a zavřete dveře,tak je to hned jiný pocit,že sedíte v opravdovém autě...
A ještě dodoatek,za 300tis už se dá sehnat Subaru Outback,nebo jen Legacy kombi od r.v.2004,ale na toto auto musíte mít tu správnou krevní skupinu
Toyota Avensis Combi 1.8VVti a není co řešit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 08:03, rada
Nazdárek! Já se přikláním k Volvu V70. Sice nvvim, co máme přesně za motor, ale je to také nějaký výkonější 5ti válec D-CR, jezdíme celá rodina a jsme všichni na maximum spokojeni naprosto se vším! Vynikající spotřeba, úžasný pocit na palubě, nepřekonatelná užitná hodnota... vše funguje jak má, prostě auto pro radost!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 08:09, rada
Určitě bych nepovažoval Octavii za rodinné auto. To je opravdu až trapné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 09:42, rada
S těma Japoncema, podle zmiňované statistiky spolehlivosti si Toyota pohoršila nejvíc za posledních 15 let a to u dvou let starých vozů. Propad je o více jak polovinu tabulky. Takže se nabažili slávy a teďka upadají. panu Hajduškovi doporučuji všechna auta, která chce zařadit do výběru projet a porovnat. Aby to překvapivě nedopadlo nejlépe pro Octavii. Viz má zkušenost z roku 2005. Kamarád mě pozval na test malých aut a nižší střední třídy. Hodně to zkrátím. Malá auta - yaris, fabia, polo, 206, clio, corsa, ibiza,punto,grande punto. U mě pocitově vyhrála Fábia 1.4-16V Elegance, jízdně předvídatelná, interiér perfektní - materiály o třídu jinde než u zbytku. Řazení fenomenální stejně jako řízení a ovladatelnost. A to byl již téměř 6 let starý model. Hlavně podvozek, byť s malým rozvorem byl na výkon motoru hodně před hranicí svých možostí. Nižší střední třída...favoritem se stal focus (než jsem se svezl). Dále byla ve výběru astra, corola, C4,megane,golf octavka2 a mazda3. U mě překvapivě zvýtězila astra a octavia/golf. Megane katastrofa, připadal jsem si jak v octavii první generace z počátku výroby (1996), focus krom podvozku, který je fenomenální zbytkem stagnoval (překvapila mě hlučnost, a bída interiéru - hlavně sedadel), corola - jako každá toyota jízdně impotentní, interiérem studená až ošklivá,. Astra měla tlačítko sport, 1.8-16V. Tichý pružný benzin, starší konstrukce, který zabíral od 1500 a nemusel se točít víc jak do 3.000. Pohodička. Takže kdoby nevěřil opelu, já taky ne a byl jsem přesvědčen v opak. Octavia měla tenkrát pouze 2.0 FSI (dnes by bylka situace s 1.8 TSI lepší). Usednutí, nastavení sedadla - vše intuitivní, všechno padlo, auto se skvěle ovládalo, hezky se sním jelo. Řadička jezdila jak měla, autu se chtělo do zatáček a bylo příjemě tužší, ale ne moc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 10:17, rada
No jo chlape, a do teď tady byla řeč o autech. Ne o fokusech, astrách o podobných modelech typi dětská hračka.
respond
  1 ... 3 4 5 ... 12


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.