0
back
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat pohodlné auto pro aktivní rodinu?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, česká vozidla, americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 01:00, Na 40.000 km ročně C5
Kylie posted by:
Že jsem poněkud "hyperaktivní" je pravda - k tomu jsem se "přiznala" dávno tomu ..
Snažím se pochopit vaše "plné zuby" - na druhou stranu tady najdete TAKOVÉ množství "pitomostí" a občas vulgarit - co píši já se vám líbit nemusí, ale snažím se psát jen fakta, přečtené testy a statistiky a vlastní zkušenosti (nevymýšlím nebajkařím). A to že jsem s trošičku více vozy než je průměr jezdila, to je prostě pravda (a ano, MÁM potřebu se o to podělit - je mi líto ,-)
Bez urážek, bez emocí - důvodně se domnívám, že (např.!) vůz citroën C5 s motorem 2.2 HDi by jako prostorné rodinné kombi na velké nájezdy kim a výlety k moři apod posloužil lépe, než některé tazatelem jmenované - úplně, smrtelně, naprosto, totálně, vážně..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 09:28, RE: Já keci píšu s měkkým i milá Kylie (ve škole jsem nedával pozor) a jen tak mimochodem pracuji se píše s "j"
Kylie posted by:
1) Vy možná o autech víte (víte CO chcete) tazatel (dle mého mínění) v tom trochu "plave" - na to CO chtěl - prostě vůz typu C5 "pasuje"
2) Já bych místo Jaguar možná raději Maserati a místo Bentley raději Rols a místo všech nejraději Bristol
3) Nechci urážet české servisáky, ale je-li kritériem při výběru vozu hlavně jejich názor .. já raději vybírám co vyhovuje mně a mému "ježdění"
4) Já neříkám, že C5 je nej- auto na světě, je jen (zbytečně) podceňována (a v TOMTO případě) její doporučení b...
Máte pravdu C5 je v České republice velmi podceňována a je to myslím tím že v minulosti neměl Citroën v čechách zrovna nejlepší pověst.
Tazatel na variantu francouzkého Mercedesu ani nepomyslel zřejmě právě k vůli tomu.
Koncernové (VW) motory typu pumpe düse jsou už zastaralou koncepcí, ale mají vynikající spotřebu. Co se mi vážně na koncernových motorech Tdi nelíbí je spotřeba oleje. Je to jen z mé zkušenosti VW Passat B6, Škoda Octavia tour.
"Moderní" common-rail už zpravidla mívá spotřebu vyšší. Někdy v poměru ku výkonu motoru, někdy však ne.
Fiatu Croma bych se dnes už také nebál, ale domnívám se tento vůz má v Čechách daleko horší pověst z minulosti než Citroën.
Podle mého mínění je nejlepší nízko objemový motor z koncernu VW u starších vozů asi 1.8 přeplňovaný turbem. Jeho poměr spotřeby ku výkonu a trvanlivost jsou velice příznivé, olej nežere (vlastní zkušenost).
U Citroënu C5 bych zřejmě volil motor 2.0 Hdi (budeme-li brát v potaz že tazatel chce diesel), který má dostačujících 136 koní a spotřeba je o něco (nevím přesně) nižší než u 2.2 Hdi.

Tazatel dále zmiňoval Ford Mondeo 1.9 TDCi 96 kW, tento motor jsem snad nikdy nikde neviděl, ale neberme tazatele za slovo, myslel určitě 2.0 TDCi 96 kW. Ford Mondeo jako takový není špatný a musím říci že jsem o něm také uvažoval ovšem zmiňovaný naftový motor má přece jen vyšší spotřebu nežli ostatní zde zmiňované dieselové vozy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 09:30, RE: Na 40.000 km ročně C5
Kylie posted by:
Bez urážek, bez emocí - důvodně se domnívám, že (např.!) vůz citroën C5 s motorem 2.2 HDi by jako prostorné rodinné kombi na velké nájezdy kim a výlety k moři apod posloužil lépe, než některé tazatelem jmenované - úplně, smrtelně, naprosto, totálně, vážně..
Vyjádření k tomuto máte uvedené výše.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 10:31, RE: Na 40.000 km ročně C5
Rubal posted by:
Vyjádření k tomuto máte uvedené výše.
dtto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 10:53, Absolutní (no téměř .-) souhlas!
Rubal posted by:
Máte pravdu C5 je v České republice velmi podceňována a je to myslím tím že v minulosti neměl Citroën v čechách zrovna nejlepší pověst.
Tazatel na variantu francouzkého Mercedesu ani nepomyslel zřejmě právě k vůli tomu.
Koncernové (VW) motory typu pumpe düse jsou už zastaralou koncepcí, ale mají vynikající spotřebu. Co se mi vážně na koncernových motorech Tdi nelíbí je spotřeba oleje. Je to jen z mé zkušenosti VW Passat B6, Škoda Octavia tour.
"Moderní" common-rail už zpravidla mívá spotřebu v...
Jsem (moc) ráda, že se na 99% shodujeme (a s tím 1% mne neberte vážně)!
"Pověsti" o poruchovosti a další bajky mají neuvěřitelný život (momentálně má snad dokonce větší problémy i ono stále všeobecně za "etalon" považované vw) - přitom dnes je většina přehledů statistik apod snadno dostupná ..
Já klady a zápory TDi (víceméně) znám chápu .. jejich "vyzdvihování" před lety určitě smysl mělo, ale od té doby přeci jen trochu vody uteklo a tazatel požaduje vůz spíše z onoho "problematičtějšího" období (přiznávám, že mne "rozčiluje", jak lidé chválí TDi i v době, kdy se jich sám výrobce "zřekl" - ostatně onen dlouhodobý test v posledním Auto Tip na který jsem odkazovala byla taková další-poslední "kapka").
Ke spotřebě oleje, jsme z "dávných" časů zvyklá vozit "baňku" oleje v zavazadelníku (a vzhledem ke kilometrům které najezdím olej "pravidelně" kontrolovat, což jsem první rok dělala i ve svém posledním voze, takového "nežrouta" oleje jakým je (jinak nijak výjimečný, "jen" provozně příjemný) šestiválec 3.0 v Brumlovi jsem nezažila.. (no na Mazda - wankel ani tdi nemá ,-)
Ano spotřeba (vždy) byla velkou předností motorů TDi - já vím, tam jim asi nekonkuruje nikdo..
Nejsem fanynka malých turbomotorů, ale 1.8 T se VELMi povedl (do octavia rozhodně ano, trošičku mne "urážel" v audi - tedy to že konkurence nabízí 6ti válce - což vw řeší "levnější" cestou "nadopovaného" 4válce = vím, že díky turbu měl onen 1.8 T často i lepší elasticitu .. jsem asi jen "stará" škola ,-)
U C5 je 2.0 HDi určitě nejrozšířenější a po úpravě měl nějakou chvíli dvoulitr dokonce o 2 kW (než přišlo Biturbo) vyšší výkon než 2.2 (výkon rozhodně NEbyl problém, rozdíl mezi oběma motory je v "chodu" - ano 2.0 určitě má i o něco menší spotřebu - přesto když ujedete 400 km Praha - Weiden a zpět - to jsem jela s oběma vozy - ve svém a s tetou mající dvoulitr - je to VELKÝ rozdíl!)
Tazatel "působí", že sice plánuje BIG nájezdy, ale o autech moc neví (mít tu možnost, nechám ho projet oním Fiatem Croma a C5 .. možná by své "představy" poněkud upravil ,-)
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 20:45, BIG slevy (trvalé) octavia
Vozy octavia (konečně!) dostaly "reálnější" ceny (až o 80.000 kč), což se jistojistě (a brzy) projeví i v barazech.
Myslím, že to je tak správné - ostatně i přes trochu "NErealistické" místní hodnocení, jde o "typický" vůz nižší střední třídy (golf s batohem - to je docela výstižné označení).
Tím jsem potencionálního zájemce o koupi vozu "pro aktivní rodinu" chtěla upozornit, že právě teď (než "spadnou" ceny i v bazarech) je období pro koupi ojeté škodovky jednoznačně NEvýhodné!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.10.2008 11:12, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Teorie je jedna věc, já nabízím pár "reálných dat" z C5 - třílitr automat, jízda dle předpisů, ale také "neomezeně" na dálnicích
respond
  1 ... 10 11 12


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.