0
back
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat pohodlné auto pro aktivní rodinu?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, česká vozidla, americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 10:56, rada
Sem to NEpatří, ale zaskočilo mne dpwagenovo chválení fabie. Zrovna nedávno jsem totiž test Ceed x fabia 1.4 četla (299 t. x 419 t.) a to levnější větší auto (samozřejmě) naprosto totálně vyhrálo...
Snad jen dodám že i docela povedené nové bravo 1.6 v plné výbavě v testu "vedle" byla cenově na úrovni oné fabie 1.4 (434 t. v top výbavě, základ 364 t. korun!). Takže ŽE malé auto z koncernových dílů v stále ještě "levném" (na pracovní sílu) česku vyrobené by za tu astronomickou cenu MĚLO být "kvalitní"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 11:32, rada
1.OCTAVIA sice méně místa o to více spolehlivosti a méně nákladů.
2.PASSAT Kvalitní, vzadu málo místa relativně užraný kvůli váze. A ta přední náprava ještě ted se mi ježí vlasy když si na to vzpomenu, jo po výměně je tak na 60000 km maximálně ale zase zlevnila v německu už kolem10000 kč
3.MONDEO Už sem tady o tom psal problém, problém,problém. Je to hezký, velký hezky se s tím jezdí i když pravda trochu plavnější jízda pěkně sedí ale je to sráč.
Prosím necitujte mi nějaké srovnávací testy poruch atp. nesleduji nevím jen čerpám z toho co mi jezdí na dílnu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 11:46, rada
1. Octavia - tazatel plánuje ročně 40.000 km = diesel - tady to s tou spolehlivostí bude horší (doporučuji ke koupi nové číslo Auto Tip a test passat 2.0 TDi na 100.000 km a PODROBNĚ si přečíst co všechno "odešlo" a zlobilo - protože, kdybych to "jen" opsala, ukamenujete mne a stejně věřit NEbudete)
2. Auto Tip č. 21/08 (česká verze - právě na stáncích)
3. Nemyslím, že by zrovna mondeo "plavný" podvozek mělo (kvalitní ano, plavný ne), poruchovost starších naftových motorů je opravdu vysoká - vím proč C5 2.2 HDi doporučuji .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 12:17, rada
Docela bych řekl, že to sem patří....nechci propagovat určité značky, ale je zde vidět, že test z nějakého časopisu zase tak rozhodující není. Ceed to sice vyhrál, byl porovnáván s Fabií 2. generace (ta je například jízdně horší, než ta první, navíc je více plastová, je hlučnější a to je opět z vlastní zkušenosti, ne z testů). Ceed vyhrál, ale samozřejmě, protože je to auto nové konstrukce (mimochodem koplet postaveno v Německu za nekřesťanský prachy), o třídu výše než fábie. Aby nebylo lepší s víceprvkem, kdyby uzká fábia porazila ceed v podvozku, bylo by něco špatně. Reklama společnosti Kia 7 důvodů proč ceed ve srovnání s Fábií....nevím, za prvé je to pomalu na žalabu, a myslím, že by neprohráli a druhá věc srovnávaj jablka s hruškama, takže klamavá reklama a žaloba číslo 2. Navíc dnešní akce na př. Focus v plný náloži (včetně klima a tempomatu) s 1.6 74kW za 369.000.- je podle mě lákavější. Nevim k čemu naprosto debilní vysokootáčkovej motor 1.4-sice 80kW, kterej při 130 bude rvát 4.500 ot./min...vysokootáčkové motory do běžnejch aut jsou blbost. Napíšou spotřeba 5l, OK, ale při 90km/h po rovině. Jako u HTP....tam dokážu jet za 4.5, ale na dálnici při 130 min. za 7,5, spíš za 8. Jenom u blbéFelicie s prastarým motorem (mimochodem ten stařec mástovku za 13s, což v objemu do 1.4 není zase lenoch-jedu po dálnici ve 130 do 7l. A proč? Protože málo točí (asi 3.500). On každej vidí velký auto - relativně za 300.000.- (myslím že ta cena je v případě leasingu?? to už nevím, ale citroen má C4 za 250.000.- a s leasingem!!!! a pakl vyjde na více jak 350.000.-:) Napíšou 7 let záruka (ale ta je jenom na motor, kterej většinou přežije auto)....je to jenom o reklamě. Říkám TO ZNOVU!!!!! kdo chce koupit auto, voxidovat v bazarech, v autosalonech a jezdit. Dívat se na detaily, brát auta se serviskou, pokud možno - když je možno si to nechat projet diagnostikou atd...ale fakt se projet a nedat na keci ostatních. Když to vidím kolem sebe, lidi co se v autech hrabou a je to jejich práce mají buď škodovky, protože jsou to zaměstnanci a druhá sorta (vlastnící bazarů, opraven) mají BMW, Audi a jeden nedá dopustit na Opel, ale je to vyjímka. Nejeden mechanik mi řikal, jak hlavně KIA šidí na meteriálu, má špatné konstrukční prvky, zastaralé řešení. Co není vidět. Například ceed combi - řešení pátých dveří, materiál na výplních, vnitřní kličky, které v mrazu praskají, kryty podběhů, pod kterýma rezne plech a pod...to se dneska neví, za 2-4 roky se o tom začne mluvit!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 12:37, rada
Souhlasim s Tridim.A jestli tady neni nahodou nekdo natvrdlej,on psal,ze nemate citovat srovnani casopisu,ktere tady nekdo cte vice,nez spy apod.Nevim proc,tady nekdo musi byt viden4krat na jedne strane a dokola nas ujistovat,ze c5 je nej,kdyz se stejne 90% nelibi a nechteli by ho.Tipcars zde uverejnuje dokola stejne vozy a myslim si,ze si uziva v pomlouvani a natvrdlosti lidi,kteri se zde jen hadaji.Prosim vas,pan se rozhoduje mezi b6,o2,mondeo,tak mu radte k temto vozum,kdyby chtel poradit,ze nevi co ma poridit,tak to je jina.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 13:27, rada
Srovnání fabie a cee´du je v té reklamě uvedeno hlavně kvůli ceně. Každej normální člověk si radši koupí větší, konstrukčně lepší a vyspělejší auto, než předraženej německej krám s průměrnou spolehlivostí, do kterýho se nevejde ani nákupní taška. Opravdu nevidím ani jeden důvod proč si kupovat fabii - snad jen, že je to z 1% procenta české auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 13:34, rada
jakej má tohle smysl? procházím to tady a čtu pouze nějaký zakomplexovaný stížnosti na něco a vychvalování něčeho. jedné osobě vystupující tady ženským jménem bych doporučil chladnou sprchu a víc práce, aby neměla čas tady psát ty svoje výplody, které se stejně číst nedají.
Boha jeho.. když chci passat tak si ho koupím, když uvažuji o octavii tak jdu pro ní.
U těchto aut bych bral pouze v potaz rozměry a pokud si na to potrpím tak image, jinak je to myslím nemlich stejná technika.
Mondeo bych si možná koupil kdybych neměl ani na jedno z těchto aut ve stavu jaký mi vyhovuje. Spíš bych ale hledal Oct.II..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 13:40, rada
Myslela jsem že dlouhodobé přetrvávající nečekaně až neuvěřitelně závažné problémy motorů TDi by případného kupce zajímati mohly a za těch 29.90 by násobně více informací (včetně fotografií a rozboru co, proč, jak ..) dostati mohl .. a test zimních pneu, který je shodou okolností v tomto čísle také není úplně "od věci" ..
VW Passat: ...převodovce nesvědčil mráz .. po ujetí 18 t. km začal motor "pokašlávat", výkon poklesl (při testu na stolici byl naměřen výkon o nějakých 12 koní MENŠÍ výkon než udávaný - NE ve chvíli "poklesu", PO opravě ve chvíli "plného" výkonu - zde doporučím dlouhodobé porovnávání a měření udávaných a naměřených výkonů motorů v Auto Diesel - občas docela "šok"!) ... naftový "kašel" předznamenal chronické potíže .. zdálo se, že passat je na diagnostiku napojen častěji, než mládež na internet .. během 100.000 tisíc km bylo na motoru provedeno 9 (!!!) složitých úprav a operací ..na hlavě motoru se objevily praskliny vzniklé tepelným a mechanickým pnutím .. technici s údivem zaznamenali "poztrácené" úchytky kabeláže a krytů, kvůli nimž do motorového prostoru pronikaly nečistoty .. nýty fixující brzdové obložení se "zakously" do materiálu brzdového obložení .. výkyvy volnoběžných otáček motoru .. na příčném nosníku v motorovém prostoru tenkou vrstvu laku vystřídal hnědavý potah koroze ..tempomat většinou přišel k rozumu po opětovném nastartování .. nepojízdný passat zůstal stát na dálnici .. do vztahu mezi zkušebními řidiči a vozem se vkradl trvalý strach z poruch, nepředpokládaných výdajů a promarněného času .. panických hlášení si všichni užili dost a dost ..
Zdůrazňuji, že se jedná o nejkomplexnější možný test jaký je na autech prováděn a je dělán NĚMECKÝM magazínem na NĚMECKÉM voze (celkové hodnocení spolehlivosti 5-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 13:54, rada
Řidič znalý tohoto "lidového zázraku" za naprosto nelidové peníze se divit opravdu nemůže. Naopak - trubec hlásající do světa neustále stejnou frázy (něco jako "Das Auto" a "passat je hold passat" usw) - by měl konečně pochopit, že se plete. Ale to se určitě, milá Kylie, nestane. Možná je tomu dobře, neboť to sráží cenu oněch "nepovedených frantíků".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 14:14, rada
http://www.autobild.de/artikel/dauertest-vw-passat-variant-2.0-tdi_785569.html
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 14:56, rada
Děkuji za odkaz ! !
Něco pro Kylii.....za tím VW Passat, který jako ve škole do stal 5.....jsem zjistil, že to nebylo jako ve škole, ale do 10 :) druhá věc, za tim VW passat byla C8, Octavie skončila s 1- na 5. místě atd.....takže prosím neskreslovat...Ona ta octavia zase až tak špatná není....kylie umí asi špatně Německy, on ani ten passat krom motoru nebyl nějak špatnej, prostě konstrukční vadä....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 15:27, rada
Vážená redakce. Tešil jsem se,že si zde pročtu rady několika desítek různých lidí na položenou otázku panem Pavlem Hajduškem.Místo toho je předemnou zaspamovaná diskuze jednou nejmenovanou osbou. OPRAVDU BY NEŠLO NĚCO UDĚLAT S TÍM ABY KAŽDÝ REGISTROVANÝ POSLAL DO DISKUZE TŘEBA MAXIMÁLNĚ 3 PŘÍSPĚVKY? Víte nenávidím lidi co všem okolo vnucujou svoje názory a svoje pravdy.Každej má svůj rozum a rozohdně je dle mého názoru lepší vyslechnout si názor třiceti lidí než třicet názoru jednoho člověka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 16:30, rada
Kylie pro boha Si proste skvělá takových načtených info má snad jen novinový stánek někde na průtahu vezmu tě do dílny a klidně ti vysvětlím jak věci fungují nebo ne a všechny ty testy o kterých mluvíš nebuď směšná je to fraška většinou podplacená. Vážně je mi líto všech těch lidí kterým svou moudrou radou pomáháš.Každý auto má svoje vrtochy a problémy ať nový nebo starý jde jen o to kolik jich má a jak často a hlavně kolik to stojí. Jo a k tomu podvozku na Fordu vydělas ho někdy nemyslím na obrázku a co zadní uložení ramen ty sis taky prohlídla pěkný takový malý co.?A co jízda jak se ti v něm jelo? pohoda že jo ? no jo no po rovině nádhera. Potíže se startéry jenom trošku......Bože je tady vůbec nějaký mechanik. Nekoupil bych si ani jedno z aut o kterých je řeč.Nejmenší zlo je octavia a zatím si stojím!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 16:30, rada
dpwagen
zjevně nejste fanda vozů francouzské proveniencie. fajn, každý máme jiný vkus. Ale srovnávat Octávii II s benzínovým dvoulitrem nové konstrukce v ostatní konkurenci vozů střední třídy které měli jaké motorizace? 1.6? Nebo starší verze 1.8 u Astry. A pak jí vyhlásit za nejlepší....
No a přirovnávat interiér Megana k Oktávce 1, řeknu to slušně, trochu jste ulítl. Já uznávám, že Oktávia II má velice povedný interiér. Ale že by Megane na ní strácel až tolik, to zas ne. Mám zkušenost s oběma vozidly, takže nevařím z vody.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 16:37, rada
nižší střední jsem samozřejmě myslel, už i mně zblbly s tou Oktávkou ve střední....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 17:07, rada
Prosím Vás, děte s tou kotávou do piče. Je to malej zmrd, za strašně moc lovů. Komu to nedojde, je prostě kokot. To je jasná věc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 17:16, rada
Děkuji za označení "novinový stánek" - jeden malý kurz rychločtení za sebou mám. Jak vypadá vůz "zdola" jsem již viděla (možná již v době, kdy jste si ještě autem na provázku hrál ,-)
Pro jednu takovou malou automobilku jsem pracovala (a uklízečku tam nedělala .-)
Milý dpwagen(e), C8 (příliš) za citroën (to co na citroën ráda mám je DS, GS, SM, C5, C6 - TATO "geneze" automobilu) nepovažuji, pokud o něm řeknete něco jako: "poruchová plečka" - hádat se nebudu ("jen" motor 2.2 HDi pochválím - a že se vevnitř stolní tenis hrát dá) - ostatně, JE to pravda ..
STEJNĚ, jako že VW Passat STEJNĚ (špatně) dopadl. Mimochodem nejhorší známka kdy udělaná je 6 (také vozům koncernu VW) .. takže prosím NEzkreslovat!
Octavia "až tak špatná není" - s motorem 1.6 benzín velmi dobře dopadla (s motorem 1.9 TDi byla, myslím, také 5. - ale odzadu! Problém byl je (a bude?) v naftových pohonných jednotkách - a DNEŠNÍ tazatel chce 40.000 km ročně jezdit, tedy dieslový agregát jako rozumnější/úspornější se jeví .. (poukázat tedy na bývalé i současné problémy motorů TDi rozumné zdá semi!)
Mimochodem, považuji spíše "za své" vítězství, že C8 a Passat STEJNĚ poruchové jsou. "Obecné" vnímání značky Citroën v česku je spíše NEgativní (poruchové atd.), že tak "out" model jako "autobus" C8 dopadá (v Německu!!!) stejně jako passat ...
Ano motor(y) TDi jsou dlouhodobě kritizovány (proč v německu již dávno se o tom píše a "ví" a tady tolik "obhájců" stále mají - těžko říct) a jinak celkově Passat (třeba dle J.D.Power - opět německého) v jasný průměr se řadí ("o příčku, o místo" vedle C5 jakési ,-) ... TAK to prostě je
Milý tridi, vzhledem k počtu pravopisných chyb zřejmě opravdu mechanik budete, pokud za to "nej" auto považujete zlevněnou verzi golf s batohem - je to vaše věc (co říkáte na identický klon, seat zvaný?). Mimochodem, majitel na vozy nebude koukat jen na zvedáku, ale pravděpodobně i jezdit (a vzhledem k plánu 40. t ročně i dost) a TAM je mezi mondeo a octavia ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 17:17, rada
Hezké
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 18:03, rada
Neměla jsem na mysli interpunkci, to ale není podstatné. Jaké tedy je ono vaše "nej-" auto? Já preferuji Bristol Fighter.
Honit triko? Ne, že by mne "trápilo", že mám občas větší přehled (to bych si vymýšlela), ale pokud si tu přečtu pravý opak toho co před týdnem psal renomovaný autor v britském ... a vyvracení toho co se opakované - již roky - píše v německém ... PROČ na to neupozornit? Jistojistě jste lepší mechanik - praktik, než jsem já; jistojistě znám lepší mechaniky - praktiky, než jste vy .-)
Považujete-li octavii za nejvhodnější vůz combi střední třídy - já mám poněkud jiný názor - a jsem si VELMi jista, že i v německu - jde o NĚMECKÝ vůz (do posledního šroubku!) - by se s vámi "přeli" - i technici mechanici odborníci novináři konstruktéři profíci (ale třeba se pletu, na což já mám nárok - jsem blond ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 18:30, rada
Děkuji za korekci textu, s interpunkcí sem měl vždy potíže.Autíčko na provázku sem nikdy nevlastnil. Milá Kylie za nej auto skutečně nepovažuji ani golf ani seat a světe div se ani C5 koneckonců ani žádný jiný citroen. Jinak nestačí jen vidět je potřeba i rozumět, protože se zdá, že spadáte do kategorie velice teoretického vědění.Chápu že touha honit si triko a ukázat že jsem nej, je silnější než racionalita, Vám jistě tak blízká. Zdá se, že jste vůbec nepochopila podstatu věci. Ostatně to se dalo očekávat, pročetl sem si totiž všechny Vaše příspěvky k poradně a nic nového sem se, světe div se, nedozvěděl. P.S. B.T.P.
respond
  1 ... 4 5 6 ... 12


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.