0
back
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat pohodlné auto pro aktivní rodinu?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, česká vozidla, americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 09:08, rada
BMW 320d Touring, rv. 2005, za cca 270 tis bude hezkej kousek a krásný svezení, horší je to s dražšim servisem. O2 je fajn auto, ale ojetiny jsou předražený. Mondeo je fajn nový, ale ojetiny bych se bál
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 11:26, rada
Včera jsem se tu trošičku "rozvášnila" ohledně volvo. Vše je pravda, vše "platí", jen s brzdami jsem to "přehnala". Brzdy Volvo 60 i 70 jsou naprosto ok, C5 je "trumfne" je při pí-split testu brzd (test "stability" vozu při brždění na NEstabilním, restp. NEstejném povrchu). V tomto konkrétním případě simulujícím suchou vozovku ve středu silnice a "cosi" při kraji vozovky, tam je C5 (nepatrně 3-4 metry) lepší, jinak ne. Omlouvám se.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 11:39, rada
Na tvém místě bych se rozhodoval mezi Mondeem a Vectrou. Chce to se v obou svezt a uvidiš co ti bude vzhovovat. Jinak jak už někdo psal když mondeo tak 2,2TDCi 114kw.
V obouch případech bych nakupoval v D kde mají vozy standartně vyšší výbavu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 12:14, rada
Zrovna jsem pod článek o Xantii v odpověď přepis BIG testu vozů střední třídy prováděla a Vectra tam z jedenácti testovaných jako první skončila (bohužel z té "špatné" strany) - jen upozorňuji.
Ostatně PROTO také GM název "Vectra" do odpadiště dějin odložil a s novým jménem přišel (a Insignia se mi vzhledově sice příliš NElíbí, ale auto špatné to asi NEbude!)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 12:26, rada
Hele akorát bych Tě Kylie nechtěl vidět, kdybych kolem tebe proletěl s 2.4T třeba S60....toto auto jsem užíval 1x v životě, a neměl jsem konkurenci....Je to dobrá pocitovka, tohle všechno......tohleje moje. Všude spousta plastů, (v mém případě kůže), ticho, silný motor a auta vypadají dobře, designově. O zastaralé technologii se hádat nebudu, je to pravda. Ale myslím, že bych tvé C5 sklepnul křídla. :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 12:32, rada
No jinak pán se ptá na auto, s klidem Octavii Combi, otázka kolik toho vozí. Podvozkově je lepší než Passat a pokud bude zájem, mohu i optařit:) Mondeo v naftě je risk, ikdyž v mém okolí nikdo problém neregistroval, o tom čtu jen na tipcars. Jinak bych mondeo jako rodinné auto asi nevzal. Sice je prostorné, ale v kombi zanikají jízdní vlastnosti 4 a 5dv. verzí docela HODNĚ!!, a krom podvozku a svezení není jiný důvod na něm trvat...Další adept Vectra combi, popř. Mazda6. Vectra je určitě komfortnější, lépe odhlučněná i vybavená, mazda6 má zase sportovnější švih za cenu horších materiálů a pocitu v interiéru (akusticky, vzhledově).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 13:43, rada
Mazdu 6 kombi v naftě, teda pokud ti nevadí tvrdší podovzek? Ale to je dneska skoro u všech novejch vozů. To auto ale sedí jak přikovaný(to oceníš po řidičské chybě, dá ti takzvaně šanci to napravit) - když vozíš rodinu, tak to oceníš. Pro někoho, kdo najede 40tis km ročně, je to dobrá volba - už jen kvůli jeho spolehlivosti, málokterý auto to vydrží bez ,,ceknutí"(Šáde určitě ne), super přístupnej kufr, skvělý jízdní vlastnosti (i Mondeo je pozadu), podvozek kterej vydrží bez zásahu o hodně víc km než konkurence(prostě ocel je tam, kde má bejt ocel), prostorný, skvělá výbava, navíc krásný auto...... Toť můj názor. To auto snese dost a při takovým nájezdu km za rok, bych mu věřil z těch zmiňovaných nejvíc........ Jediný co bych mu vytknul, je opravdu slabší antikoro(u mladýho auta se dá snadno napravit), trochu ošizený zpracování plastů(interieru-ač na první pohled se to nezdá), odhlučnění interieru. Je to žádaný auto. Dál bych se zamyslel také nad Toyotou Avensis kombi v naftě? Diesel se Toyotě celkem povedl. Je komfortnější něž Šestka, není tak tvrdá, jinak to vyjde celkem nastejno bych řek. Nemá cenu tu rozebírat auta do detailů, chce se to svézt......!A podle toho vybírat.Tyhle dvě auta bych do výběru zařadil určitě radši, než Octavii. Zkus se v nich taky povozit, v Japonečkách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 13:48, rada
Jo a určitě bych nebral dieselovou Vectru, to je tak akorát si nas.... do bot. To auto nevydrží 40tis km za rok, teda auto jo, ale motor bude stávkovat-čerpadlo byla chronická závada za docela velký prachy........ Vyhnul bych se jí, zrovna tak Frantíkům. Šťastnou ruku při výběru přeju.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 13:59, rada
Pro velkej nájezd km za rok rozhodně Japonečku! Posimtě jen ne Vectru!!! Ani Frantíky, nenech se do nich ukecat, nebo se uchlácholit tim, že maj ,,krásně měkoučkej" podvozek!!! Taky jsem byl tak hloupej. V tom souhlasim s Chosem. Bral bych Šestku-když oželíš její, jinak celkem nepodstatné nedostatky, tak budeš spokojenej. Ale jen model po Faceliftu! Jsou na tom líp s antikoro atd.......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 14:08, rada
Všichni tady vychvalujete mazdu 6, ale já si myslím, že plechařina za moc stát asi nebude, když už po dvou letech tomu začínají kvést blatníky. A to si myslím, že je dost závažnej nedostatek( aspoň pro mně).Ceny ND budou asi taky úplně někde jinde. Pokud dobře čtu požadavky, tak je největší důraz kladenej na komfort a na prostor a to si myslím, že mazda taky moc nesplňuje. Komfort = citroen c5, prostor = c5, to je můj názor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 14:10, rada
Tedy, milý dpwagen(e) motor 2.4T od volvo neznám, ale dvaapůllitr pětiválec turbo mi mooooc vyhovoval .-)
To si NEdělám legraci, to JE povedený motor. Projela jsem s ním 2 nádrže (jednu mi "darovalo" volvo) a spokojená jsem opravdu byla. Chce to (jen zpočátku) si zvyknout na ten nástup turba (někde okolo 1500 ot.) a "vhodně" řadit a paráda! Mám takové "podezření", že stále za "bubku" co si bez porovnání rozmýšelní pro "citrón" šla, mne považujete .-)
Na mé ježdění (např. Praha - Basel - Praha) je C5 o něco vhodnější (a domníváte-li se, že by jste okolo mne "proletěl" - nebudu se přít, ale tipla bych, že do cíle bych možná i já o něco dříve dorazila
Tím ale nechci zpochybňovat onen motor, třeba na předjíždění (kamionů) mi VELMI vyhovoval, ten záběr je skvělý..
Že momentálně S60 a C5 (s odpovídajícími motorizacemi) za cca stejnou cenu koupíte, je ale fakt a cosi (určitě) naznačuje .. (že ve volvo NENí tolik airbagů jako v citroën to překvapuje, že v EuroNCAP trochu lépe minulá i současná C5 dopadla - to NEbýt dobré - pro volvo)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 14:15, rada
Octavia má "lepší" podvozek než passat? Nevím nesrovnávala jsem, ale překvapuje! Vždyť je to jedno a to samé v "levnější" a "dražší" verzi (tedy passat "o třídu" výš!). "Neudělali někde soudruzi z VW chybu?" - nebo jak to v tom filmu bylo..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 14:35, rada
srovnávám OCT.2 a passat minulé generace.....jenom dodatek, jízdní vlastnosti 5dv. mazdy 6 nejsou!!! lepší než mondea....v kombi již ano. Každopádně šestková mazda je rumpál a opravdu brzy kvete (mimochodem to mondeo do faceliftu taky). Nejlepší antikorozní ochranu mají Německá auta a duo Volvo/Saab. Jinak doufám že kylie četla včerejší články o nové C5 "opět pouze průměrné auto" :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 14:56, rada
Že C5 je NEJlepší na světě - to přeci nepíši já .-)
Já (stále dokola) opakuji, že v česku PODCEŇOVANÉ je! A české články já četla, stejně jako britské a německé - jak je možné, že JINAK končí?
V Autocar z C5 na zadek si NEsedli, ale že LEPŠÍ než Audi A4 je - to napsali (proč NE v česku - JAK to tedy je?)
V německu dokonce vítězem testu se stala .. (nebude to "hlavně" v autorovi?)
Ostatně to co předvedl ve svém vyjádření minulý týden pan Hyan - mne docela šokovalo - stejně jako jeho odmítnutí vůz testovat - VELMI neobvyklé!
Zcela evidentně to NEMÁ souvislost s autem jako takovým, co je příčinou "jiného" vidění - nevím.
Ale i zde, mezi laiky-fandy (skoro) "každý" ví o poruchovosti ... atd. (odkud se takové informace berou?). Mimochodem v posledním testu Auto Tip na 100.000 km se propadákem roku s titulkem "Skandální odhalení" stává Passat Variant 2.0 TDi!!!!!!!!!!! Mimochodem POSLEDNÍ dvě místa tabulky obsadil též VW s modely Polo 1.2 a Touran 2.0 TDi DSG. Naopak NEJlépe nejnáročnější možný test na 100.000 km (vůz je pak kompletně rozebrán a dokonale do detailu zkontrolován) zvládla Mazda 6, mazda 5, Toyota Prius a bmw 320 (ta už ale 3 trestné body dostala - passat 41 a celkové hodnocení 5 - jako ve škole)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 15:41, rada
Kylie proč píšeš každou druhou větu jak padlá na hlavu?myslím ten divný slovoslet. ...z C5 na zadek si NEsedli,ale ,že lepsí než audi a4 je... je to tak od tebe v každém příspěvku,ty tak "zajímavě" mluvíš i normálně?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 15:53, rada
Nevim, jestli je lepsi nez nova A4, kazdopadne nova A4 uz jenom vypada mnohem lip a to staci. Dalsi vec spolehlivost - ta me nezajima, kdyz si kupuju auto, zasadne nove, najedu 50.000km a jde do sveta. A jinak vsechny auta mam tak mesic, nez je poslu dal, abych je odzkousel a pak tradá...do světa. Jediné auto které si držím je Felda na trmácení prahou, ta je moje od nova....(resp. od 8.750km) a do dneška ani jedna porucha. Jinak v pátek jedu pro C4 2.0 16V a jsem upřímě zvědav, hned pošlu recenzičku.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 16:03, rada
Já NE češka být, ale česky jinak dobře umět .-)
Ne umím mluvit "normálně", ale někdy prý mluvím "komplikovaně" a vyjadřuji se "složitě" - to jsem už (vícekrát) slyšela - i od jednoho profesora z FFUK co 26 jazyků ovládá, takže na tom asi něco bude..
Milý dpwagen(e) - "..že lépe vypadá - to stačí" ?!?!?!? Tak to tedy NEbrat! Kvůli vytvarování vnějších plechů si auto nekupuji (to jako myslím zcela vážně).
To já prostředky na tak častou obměnu vozů nemám, když už auto vyberu, tak cca 150.000 s ním alespoň najedu.
Škoda, že ta C4 není s tím vysokootáčkovým motorem - tam jsou, myslím, i jiné tlumiče a jiná sedadla a ... ale i tak jsem zvědavá (jak jsem dříve řekla, spíš jsem tento model poněkud "podceňovala" - to docela kladné hodnocení mne až překvapilo - stejně jako naměřené hodnoty)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 16:12, rada
Dobrý den, nezlobte se prosím, já se musím ještě krátce vrátit k volvu. Kylie, nějak jsem nabyl dojmu, že se obáváte o budoucnost značky volvo? To opravdu vidíte tak černě? A ještě jednou-opravdu považujete S60 za spíše průměrný (nebo snad podprůměrný?!) vůz? Já tedy nevím, čím Vás tento model tak fatálně zklamal, ale já jsem velmi spokojený. Když si mám vybrat auto na dálku, šáhnu po S60. V70 jsem doporučil, protože dle mého plně odpovídá požadavkům tazatele. Slušný prostor, vynikající D5, slušná spotřeba a dle mého i ucházející jízdní vlastnosti. C5 s 2.2 HDi se přeci jen trochu obtížně hledá, osobně bych si nechal dovézt z D, ostatně jakýkoliv jiný vůz bych si nechal dovézt. Je to jen o vkusu a gustu budoucího řidiče, a mě prostě volvo pasuje o něco lépe, než-li jinak naprosto vynikající C5 2,2 HDi BT. Nevím, možná je to pocit, který mě dokonale mate. Nicméně já bych rozhodně dal přednost V70/S60 před podle mě „obyčejným “mondem“, a už určitě před lavicí tipu passat. O oktávii se nehodlám vůbec bavit. To podle mě není auto, nýbrž předražené přibližovadlo, s obrovskými převisy karoserie, které jsou jen k vzteku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 16:23, rada
Ford Mondeo 2.0 tdci je určitě dobrá volba sám ho mám jako ghiju kombíka. Je to výborné auto hlavně z hlediska jízdních vlastmostí které jsou nejlepší ve své třídě .VW má drahé oleje přičemž za jednu výměnu oleje dáte kolem 5. tisíc u mondea je to pětina.U vw jsou navíc poruchové hliníkové nápravy které při českých podmínkách nic moc vydrží .Mondeo má navíc rozvodovej řetěz , zatímco passat jenom řemen. Pokud možno vezměte ročník 2004 a výše
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 16:27, rada
řetěž se zase vytahuje... všechno potřebuje svůj servisní interval. Kdyby byl řetěz ideálem, nebyl by v žádném autě řemen.
respond
  1 2 3 4 ... 12


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.