0
back
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat pohodlné auto pro aktivní rodinu?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, česká vozidla, americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 19:24, rada
Mám nalítáno 200000km s TDCI a maximální spokojenost ťuk ťuk.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 19:27, rada
Kylie: tak to vysvětli mému šéfovi, proč s tou C5 pořád sedí v servisu s elektrikou,hydraulikou apod.A my mu na to musíme vydělávat?!A nejen šéf naletěl na ty kecy o spolehlivosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 19:27, rada
Dobrý večer Kylie! O C5 vím své, a vím, že si určitě nevymýšlíte nějaké pohádky. Znám jich více, více motorizací, více ročníků (už jsem zde jednou psal, že naší majitelé jsou tak trochu frantíci). Ovšem obávám se, že to prostě neobstojí. Čech má představu, že VW je prostě něco "nad", a francouz něco "pod".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 19:28, rada
Volvo= Ford, ta drivejsi kvalita made in Sweden je bohužel v trapu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 19:43, rada
Volvo rozhodně není Ford. Jisté finanční vazby a jakási spolupráce je dnes naprosto běžná věc, týkající se většiny automobilek. Ale to ještě neznamená, že jsou to auta stejná. Ford je naprosto jinde. O tom prostě není třeba pohcybovat. Volvo je přece jen pořád tak trochu premiovka. Navíc, ruku na srdce-kdo by vyměnil mondeo za S60?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 19:51, rada
houby s octem prémiovka....obycejný sunt...XC 70 za mega a půl, najeto 5000, stáří 3měsíce, Výměna chladiče, vyteklých tlumičů, palubního počítače, blikající kontrolky airbagů, a nakonec výměna komplet řídící jednotky....Víc není třeba uvádět, sunt, sunt, sunt, prostě po vstupu FMC rapidně klesla kvalita, ceny bohužel nee. Apropo, auto už stojí v bazaru na prodej a čeká na novýho neštastnika a já si happy hovím v novém a zatím bezproblémovém ALLroadu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 20:03, rada
Ruku na srdci mám,klidně bych ho vyměnil za Forda.Mě se volvo moc nelíbí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 20:44, rada
..rozum do hrsti - Ford a Volvo (již docela dlouho) jedna firma jsou (stejné součástky a díly z toho plynou .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 20:47, rada
Ještě k onomu Ford = Volvo = pravda. Takový Focus a Mazda 3 a Volvo 30 a Volvo 40 a Volvo 50 - to je stále jedno a to samé auto, stejné (částečně) motory, stejné (částečně) převodovky atd. atp. ...
PS: Volvo NENí až taková "prémiovka" jak na něj je někdy (třeba zde v česku) nahlíženo! To POZOR!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 21:02, rada
Ono to je pravda. Ale ne tak úplně, jak se zdá. To, co jde dnes považováno za dobré u Fordu, většinou od volva převzato jest. Bohužel, s tímo je spojeno i to, že to co je dnes špatné u Volva, je naopak od Fordu. Navíc já nemluvil o NL produkci,ale o volvu. I když-kdo pamatuje 480 turbo (NL), to byla skutečná kára!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 21:42, rada
A na kopci byl zvonec a pohádky je konec,dobrou noc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 22:22, rada
Volvo 480 si nejen pamatuji ... "šik" sice bylo, ale jinak ...
To s tím "dobré převzato od volvo" - TAK růžové to věru nebylo. Docela ZÁSADNÍ problém vozů Volvo (už hooodně let nazpátek) byly podvozky (tam Ford VELMI vypomohl), ostatně OD Volvo ZU Ford směřoval snad jen (opravdu docela povedený) pětiválcový dvaapůlitrový turbo motor (spíše trošičku "vedlejší" motorizace), naopak nafty 1.6 a 2.0 - VELMi žádané motorizace - opačně . To PODSTATNÉ, kde volvo v době převzetí fordem zaostávalo, byly elektronické systémy (já bych řekla, hoooooodně důležité) atd. atp., de facto Volvo bylo ve VELMI neradostné NEkonkurenceschopné situaci. Ford know-how dodal, platil platil platil - volvo vzhůru popostrčil (ale nestačilo) - špička opět poodjela a (bohužel) dnes (už cca celé tohle tisíciletí) volvo dokonce i v bezpečnosti ZAOSTÁVÁ! Zde "pověst" ještě trochu přetrvává, ale ... Ostatně Ford poslední rok volvo k prodeji nabízel a kdyby někdo alespoń trochu smysluplnou částku dal, jistě by ho i prodal. Mimochodem aut v Kolíně (což zde většina lidí snad ani nebere jako automobilku) se dnes vyrobí tak nějak podobně jako celého sortimentu Volvo (ne-li víc!). Prostě POVĚST volvo momentálně PŘEDSTIHUJE realitu. O "big" letošním propouštění u volvo jste asi i slyšeli, někde (nevím jak v česku) některé modely za cenu (např.) citroën koupíte. Všechny výše jmenované problémy se trošičku/nepřímo i do nabídky (pochopitelně) odrazily. Těžko říci CO bude (jednu chvíli to na převzetí automobilky indickým či čínským výrobcem vypadalo - bohužel z toho sešlo, kupec po "prověření" situace odstoupil), MOMENTÁLNĚ tedy okolo Volvo spíše nejistota a "chaos" panuje (poprvé byl do čela jmenován NEšvédský šéf - typ rizikový manažer - to se dělá JEN v opravdu "problémových" situacích.
Takže = Volvo (raději) momentálně NE
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 23:22, rada
...stejně v tomto konkrétním případě, bych rozhodně V70 D5 do výběru zařadil. Nejsem si vážená Kylie až tak jist, takovou situací ve Volvu, jakou popisujete. Finančně snad... technicky je Volvo opravdu stále v kondici. Rozumějte prosím, nechci se s Vámi nějak přít, ale věc se má tak, že částečně můj obor zasahuje do automobilového průmyslu. Tudíž Vás mohu ujistit, že převážná většina použitých materiálu na stěžejních konstrukčních uzlech je naprosto odlišná od materiálů určené pro montáže například v Belgii. Mám na mysli například jiný materiál na kulové čepy řízení, jiné jejich tepelné zpracování, dále pak jejich finální úpravu atd. Vím o potížích, které jste popsala. Nevím – nemohu si pomoci - přece jen bych to Volvo až tak neodsunul. Pořád bych je rozhodně řadil před všechny tři zmíněné favority.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 23:29, rada
konkrétně: mondeo 05 nebo S60 ze stejnýho járu? Já mám teda jasno! Ford je přes všechnu svou spřízněnost s volve pořád jen ford. A je to hodně ponat. Nevím kylie, co máš s tím podvozkem. Nebavme se tady o úplných sračkách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 23:51, rada
Nenechte si do toho kecat,zadny hnusny citroeny si nenechte cpat do hlavy,jak tady ctu,tak ta trapna zastankyne c5,fordu a vseho poruchovyho mele dokola stejnou kasi.Kupte BMW 530d po faceliftu a za 300 budete mit peknej kousek,daleko vis postavenej a kvalitnejsi,nez c5 a ford.Passat a oc2 neni spatny,ale za ty penize je bmw nejlepsi.Nebudou se vam trapne smat na silnici jak v nekym frantikov.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 01:46, rada
Ohledně podvozků Volvo, to je HODNĚ stará písnička, to si (víceméně ve všech) testech vozů volvo tak deset, možná i více let nazpátek dočtete (NEplatí to pro podvozek Focus v "nových" modelech 30, 40, 50). Volvo totiž, třeba narozdíl od bmw, NEkonstruuje vůz (jako bmw) na zcela ideální jízdní vlastnosti, ale z pohledu bezpečnosti, resp. pro vytvoření co největších deformačních zón (což na jednu stranu rozhodně NENí špatně!) důsledkem čehož ale ..
Prostě volvo "stejný" motor do karoserie "uloží" zcela jinak (vlastně až "obráceně") než bmw, čehož důsledkem jsou, mimo jiné, "slabší" jízdní vlastnosti.
Je to ideální kombi pro "americké" poměry - tam rozhodně ANO, docela kvalitně zpracované, trvanlivé kombi za rozumnou cenu (levnější než octavia) - ANO - to JE zajímavá nabídka; na evropské silnice .. na to tu jsou lepší (podvozky) - a je jich dokonce hodně!
Vím, že se vám to líbit nebude, ale i takový Brumla Citroën C5 se silnice "drží" lépe než Volvo 60 (dle testů, teoreticky i prakticky - verzi s motorem 2.4 má kamarádka, co "nadohled" bydlí). Ale máte pravdu, že pokud Prahou za sebou pojedeme, její vůz na okolí "lépe, dráž, luxusněji atd. působit bude (ale když se omylem srazíme, překvapivě v C5 lepší sedět bude, když prudce brzdit budeme - no nevím - tedy že "systém panického brždění" tam nemá vím, když na silnici sněhová břečka bude - to je SNADNÝ výběr - snazší, než by laik řekl ... ale celkově "bubější" auto jistojistě já mám .-)
Mimochodem doporučuji "mrknout" na německé ceny nových aut C5 a Volvo S60 - nebudu vás napínat - jsou (víceméně) stejné! (vím že v česku je to - zatím - trochu nepochopitelné, ale je to tak .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 01:50, rada
Milý Marcusi! Vy jste jistě (u vás v hospodě? pilně fakta data testy o autech studoval .-)
Nemám nic proti bmw, ale trošičku jste na CENU zapomněl! O kolik let bude muset být vámi doporučované bmw 530d starší? Nebo obráceně, o kolik bude dražší? Nemusíte mi vysvětlovat ŽE je lepší (to dá rozum!), ale to bych mohla rovnou všem doporučovat můj oblíbený Bristol - protože je nejlepší, takže CO řešíme - bmw si na dálnici jako jednohubku dává (a klidně i M5!)
K tomu "smát se", to je ryze místní (a naštěstí jen někde) záležitost. Vloni jsem půl roku pohybovala od Cannes po Monaco (a tuto oblast řadím k tomu NEJ v evropě) a auty typu C5 tam jezdí lidé .. jak bych to řekla ... o 15 kategorií NAD vámi (soudím dle stylu, chyb a slovosledu vašeho příspěvku .-)
PS: Věta "O2 není špatný" bavíme-li se o vozech střední třídy, to jste docela DOST "out" - tak s O2 bych např. po onom Monaco tedy jezdit NEchtěla (to je tam tak pro uklízečku), to opravdu raději v C5 (vy si dělejte jak chcete
Mimochodem ten výmysl o poruchovosti, z čeho čerpáte? Odkud tuto informaci máte? Nebo kluci nad půllitry povídali? Maličko popichuji, ale dotaz myslím naproto vážně. Kde jste to "vzal"? Vymyslel si?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 02:09, rada
Ještě k Volvo a Tomáš J. - aby jsme si rozuměli, neříkám že volvo používá NEkvalitní materiály v konstrukci vozu či něco takového - to rozhodně NE! Ono je konstrukčně (morálně) zastaralé - což je způsobeno tím "dlouhodobým" nedostatkem financí. Můj příspěvek ohledně "historie" volvo jistojistě "sedí", ale neznám detaily a určitě se k tomu dají dodat přesnější a konkrétnější informace, ale ŽE to tak v principu je, to je bohužel pravda, stejně jako informace, že za jakoukoliv trochu rozumnou nabídku by se ho ford rád zbavil. Volvo je v trochu podobné situaci jako saab. Původně NADstandardní vozy, teď konstruktéři "zuby nehty" drží nad vodou a dělají "psí kusy" aby dlouhodobý nedostatek financí na vývoj a slabé prodeje nebyly vidět. Rozhodně výsledkem nejsou nějaké "katastrofy", ale technická úroveň a know how audi, bmw, mercedes či lexus je někde zcela jinde, bez přehánění, možná o deset let dopředu (volvo např. snad jako poslední zavedlo hlavové airbagy) . Podívejte se třeba jen na motory, volvo má vlastní "jen" pětiválec 2.4-2.5 (v několika, či spíše mnoha verzích) - osmiválec je původem od ford a upraven yamahou. Firmě prostě dlouhodobě "chybí" peníze, prodeje (hodně) skomírají (pochopitelně tohle se do světa NEtroubí) - ale je to tak. Navíc momentální celosvětové ochlazení přichází vyloženě nevhod - možná i to byl důvod proč se fordu nepodařilo prodat .. Nyní je zájem o malá auta a maloobjemové motory a Volvo je zcela "out". A spadne-li u některých modelů roční výroba na (např.) 30.000 kusů - je dokonce prodělečná (prostě problémy jsou MNOHEM větší, než se může zdát) - to s tím že malá továrna v Kolíně vyrobí podobně aut, jako celá automobilka Volvo - to také není vtip. Jasným důkazem problémů je i fakt, že ford za volvo požadoval dokonce menší částku, než za něj před lety sám dal (o dalších investicích do modernizace raději nemluvě) ... a stejně se NIKDO nenašel. Nechci zbytečně strašit, ale budoucnost firmy je opravdu "nahnutá"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 07:48, rada
Osobně nemám zkušenosti ani z jedním autem, ale jezdí k nám s prací jeden němec, který vlastnil mondeo r.v.2005, s motorem Tdci 96 kw(cena 28 000 EUR), měl ho přesně 2 roky a potom byl rád, když se ho zbavil za 11000 EUR, protože jak říkal on - pořád nějakej problém. Nevím jestli narazil na špatnej kus, ale byl s tím pořád v servise( voda v oleji, atd.). Předtím měl oktávku r.v. 2001 tdi 81 kw, se kterou najezdil cca 158000 km a byla téměř bez problému.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 08:54, rada
A co zkusit mondeo s motorem 2.2TDCi 155PC, mám ho v Jaguaru X-type (stejné jako mondeo ale zbytečně a nepoměrně dražší) a jezdí parádně.
respond
  1 2 3 ... 12


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.