0
back
 

diskuze k tématu: Jaké koupit auto pro 50 tis.km ročně?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, japonská vozidla, americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 09:04, RE: Hmm
Tomáš posted by:
Ne,.......pane Dvorský, přečtěte si prosím svůj článek ještě jednou a zjistíte, že jste tomu "chudákovi", který se na Vás obrátil nedoporučil vůbec, ale vůbec nic. Dumání nad tím, kolik asi tak bude mít auto najeto a jakou bude mít výbavu, to kupující zjistí v prvním bazaru, ale co takhle napsat, že Mazda 6 má lichoběžníkovou př.nápravu, a že si pravděpodobně bude po čase žádat větší investice než přední osa v Mondeu, nebo že čerpadlo Delphi je rizikovější než ostatní apod - to je to co tazatel ...
Proč by to pořád psal dokola, vždyť už je to tady x-krát !
Pokud má člověk zájem, tak si tady patřičnou recenzi vyhledá.
Nemá smysl opisovat už hotové články, to by tenhle byl 3x delší ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 09:06, RE: bez předmětu
eftik posted by:
Mozna by bylo lepsi 200tisic pouzit jako prvni splatku a vzit vuz kolem ceny 300t s najezdem kolem 70-80tisic r.v. 2006. Ja bych volil Hondu Accord 2,2 nebo 2,4 nebo Toyotu Avensis. U benzinove hondy je velka pravdepodobnost, ze ta 2,4 zvladne i vysokou porci kilometru rekneme tak kolem 400tisic.
Hondu Accord kombika benzin bych bral z fleku... ale ne pri najezdu 50 tkm a potrebe nizkych provoznich nakladu... to by se dostal hnedle jenom za benzin cca +40 tisic rocne a to je dost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 09:15, doporuceni
Doporuceni zhruba odpovida probehle diskuzi pred clankem a jsou tam shrnuty vesmes rozumne nazory. Pokud chce tazatel stredni tridu, at si koupi diesel stari 2-3 roky, najezd 90-120 tkm (nejlepe po velkem servisu), znacka zalezi na nem (napr. Passat nebo C5), cenove kolem 250 tisic - drazsi hav. pojistka, vyhledove vyssi servisni naklady, ale urcite vyssi komfort. Pokud chce novy vuz (nelze nez doporucit), pak Octavia Prima TDI kolem 400 tisic - nizke pojistky, nizsi servisni naklady, vyssi prodejni cena... nizsi komfort.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 09:30, RE: Hmm
Tomáš posted by:
Ne,.......pane Dvorský, přečtěte si prosím svůj článek ještě jednou a zjistíte, že jste tomu "chudákovi", který se na Vás obrátil nedoporučil vůbec, ale vůbec nic. Dumání nad tím, kolik asi tak bude mít auto najeto a jakou bude mít výbavu, to kupující zjistí v prvním bazaru, ale co takhle napsat, že Mazda 6 má lichoběžníkovou př.nápravu, a že si pravděpodobně bude po čase žádat větší investice než přední osa v Mondeu, nebo že čerpadlo Delphi je rizikovější než ostatní apod - to je to co tazatel ...
Nemyslím si že pan Dvorský neporadil, právě naopak. Pan psal, že ani neví jestli se vyplatí víc nafta nebo benzín a že má spoustu favoritů. Pokud autům nerozumí, tak dostal důležité info na co si dát pozor. Všechny auta, která vyjmenoval si nemají co vyčítat, je to jedno. U jednoho se dřív rozloží náprava, u druhého odejde čerpadlo a třetí je náchylnější na vstřiky...bla bla bla. To že mondeo je nej...laguna je nej...atd..uslyší na každém rohu a v každé hospodě. Tady opravdu při jeho nájezdu bude rozhodovat hystorie, stav a opravdový kilometrový nájezd vozu než značka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 09:34, RE: bez předmětu
a--c posted by:
Hondu Accord kombika benzin bych bral z fleku... ale ne pri najezdu 50 tkm a potrebe nizkych provoznich nakladu... to by se dostal hnedle jenom za benzin cca +40 tisic rocne a to je dost.
Tak ať si auto přestaví na LPG, nebo doveze z D original ať už LPG nebo CNG. Tam jsou provozní náklady poloviční ve srovnání s dieselem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 09:43, RE: doporuceni
a--c posted by:
Doporuceni zhruba odpovida probehle diskuzi pred clankem a jsou tam shrnuty vesmes rozumne nazory. Pokud chce tazatel stredni tridu, at si koupi diesel stari 2-3 roky, najezd 90-120 tkm (nejlepe po velkem servisu), znacka zalezi na nem (napr. Passat nebo C5), cenove kolem 250 tisic - drazsi hav. pojistka, vyhledove vyssi servisni naklady, ale urcite vyssi komfort. Pokud chce novy vuz (nelze nez doporucit), pak Octavia Prima TDI kolem 400 tisic - nizke pojistky, nizsi servisni naklady, vyssi prod...
Rád bych v ČR viděl jedno auto které jde do prodeje bezprostředně po tom co na něm majitel udělá velký servis
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 09:44, RE: bez předmětu
a--c posted by:
Hondu Accord kombika benzin bych bral z fleku... ale ne pri najezdu 50 tkm a potrebe nizkych provoznich nakladu... to by se dostal hnedle jenom za benzin cca +40 tisic rocne a to je dost.
No ono je jedno, zda tech 40tisic za benzin date za benzin, nebo 30t za opravdu cerpadla + treba jeste neco za nové turbo. Nejak me nenapada,co by se mohlo rozsekat na 2,4 benzinu. Zkuste projit americke bazary, kde motory od hondy polykaji stovky tisic kilacku. S tim LPG by to bylo na uplne jine urovni, skvely napad
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 10:45, RE: bez předmětu
eftik posted by:
No ono je jedno, zda tech 40tisic za benzin date za benzin, nebo 30t za opravdu cerpadla + treba jeste neco za nové turbo. Nejak me nenapada,co by se mohlo rozsekat na 2,4 benzinu. Zkuste projit americke bazary, kde motory od hondy polykaji stovky tisic kilacku. S tim LPG by to bylo na uplne jine urovni, skvely napad
Snad si nemyslíte, že to čerpadlo nebo turbo odchází každý rok (každých 50 tis km) - to přece ne.
Samozřejmě varianta benzín na LPG jistě stojí za zvážení-to určitě ano. Kdysi mohl existovat protiargument, že pokud se dá nádrž místo rezervy, tak ta rezerva zabírá místo v kufru, což dnes už nemusí pokud máte sadu na opravu a omezení na vjezd do podzemních garáží možná brzo taky už nebude, takže benzínák na plyn by byl asi můj favorit v tomto případě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 11:08, RE: bez předmětu
TOM posted by:
Snad si nemyslíte, že to čerpadlo nebo turbo odchází každý rok (každých 50 tis km) - to přece ne.
Samozřejmě varianta benzín na LPG jistě stojí za zvážení-to určitě ano. Kdysi mohl existovat protiargument, že pokud se dá nádrž místo rezervy, tak ta rezerva zabírá místo v kufru, což dnes už nemusí pokud máte sadu na opravu a omezení na vjezd do podzemních garáží možná brzo taky už nebude, takže benzínák na plyn by byl asi můj favorit v tomto případě.
Ma chybka, tech 50 tisic za ROK sem prehledl. Jsou to opravdu velke penize...pokud to je opravdu tak. Nemam cas to ted pocitat:)) Tak tem 50 tis. za benal budu verit:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 11:17, RE: doporuceni
Valnoha posted by:
Rád bych v ČR viděl jedno auto které jde do prodeje bezprostředně po tom co na něm majitel udělá velký servis
Já jsem svoje Volvo V70 po velkém servisu prodával. I když mělo jen 130 tisíc, mělo tolik závad, že bych se ho jinak nezbavil. A pak jsem se ještě půl roku modlil, aby se v něm něco dalšího nevysypalo ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 13:07, RE: doporuceni
Valnoha posted by:
Rád bych v ČR viděl jedno auto které jde do prodeje bezprostředně po tom co na něm majitel udělá velký servis
No tak to abyste se v příštím roce podíval po BRUMLOVi (Citroën C5 V6 211 PS .-)
PS: Za chvíli ho čeká "velká" (jinak 4tá) prohlídka ve 120ti tisících km a pak příjde na řadu Ž(l)alok (Citroën C5 V6 HDi 244 PS)
PPS: Ale je OPRAVDU možná, že jsem (tu) JEDINÁ
Ach a JEŠTĚ něco - přesně na TAKovýto nájezd a za TAKovouto cenu si kamarád před rokem koupil 3 roky starý Citroën C5 2.2 HDi a jezdí a jezdí a jezdí (bezpečně - z "postarších" aut úplně NEJbezpečněji - alespoň dle Euro NCAP, pohodlně - tady asi "není o čem" - VŠICHNi ostatní jsou v tomto směru opravdu "pozadu" , NÁKLADově "rozumně") - motor je to VÝBORNÝ - alespoň dle Engine of the Year a také dle MÉ "maličké" praxe, spotřeba je "přiměřená", tak asi tak.. (to vidím JÁ ,-)
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 13:46, RE: bez předmětu
TOM posted by:
Snad si nemyslíte, že to čerpadlo nebo turbo odchází každý rok (každých 50 tis km) - to přece ne.
Samozřejmě varianta benzín na LPG jistě stojí za zvážení-to určitě ano. Kdysi mohl existovat protiargument, že pokud se dá nádrž místo rezervy, tak ta rezerva zabírá místo v kufru, což dnes už nemusí pokud máte sadu na opravu a omezení na vjezd do podzemních garáží možná brzo taky už nebude, takže benzínák na plyn by byl asi můj favorit v tomto případě.
Je pravda, že co 50 tisíc km tyto věci měnit nebude. Ale jestilže koupí vůz se 100 a více tisíci km, Do 200 tisíc je vymění téměř jistě. Minimum jsou vstřiky (5 tis. za kus po repasi), dvouhmotový setrvačník (25 tis. z druhovýroby) a to v benzínu není. Turbo při slušném zacházení těch 250 tisíc km vydrží (25-30. tis z druhovýroby). Spojka, tlumiče a nápravy beru jako samozřejmost - ty jsou u každého auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 14:27, RE: doporuceni
Valnoha posted by:
Rád bych v ČR viděl jedno auto které jde do prodeje bezprostředně po tom co na něm majitel udělá velký servis
neni to zase tak vyjimecne... zkuste se porozhlednout po nabidce i na tomto serveru - auta kolem 110-130 tkm po "velkem" servisu se bezne prodavaji, zvlaste u dealeru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 14:29, RE: doporuceni
janseb posted by:
Já jsem svoje Volvo V70 po velkém servisu prodával. I když mělo jen 130 tisíc, mělo tolik závad, že bych se ho jinak nezbavil. A pak jsem se ještě půl roku modlil, aby se v něm něco dalšího nevysypalo ...
takze ani V70 po velkem servisu neni "jistota"... saaakrys, a zrovna takova auta me zajimaji, 3-lete vozy s najezdem 90-130 tkm po velkem servisu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 14:36, RE: doporuceni
Kylie posted by:
No tak to abyste se v příštím roce podíval po BRUMLOVi (Citroën C5 V6 211 PS .-)
PS: Za chvíli ho čeká "velká" (jinak 4tá) prohlídka ve 120ti tisících km a pak příjde na řadu Ž(l)alok (Citroën C5 V6 HDi 244 PS)
PPS: Ale je OPRAVDU možná, že jsem (tu) JEDINÁ
Ach a JEŠTĚ něco - přesně na TAKovýto nájezd a za TAKovouto cenu si kamarád před rokem koupil 3 roky starý Citroën C5 2.2 HDi a jezdí a jezdí a jezdí (bezpečně - z "postarších" aut úplně NEJbezpečněji - alespoň dle Euro NCAP, pohodlně - tady...
... no tak tohle nám tady ještě chybělo. "Ms. Citroen vždy, všude a pro každého za každou cenu" se vrátila....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 14:54, RE: doporuceni
A4 posted by:
... no tak tohle nám tady ještě chybělo. "Ms. Citroen vždy, všude a pro každého za každou cenu" se vrátila....
Kylie vzala roha z Bohnického sanatoria ? Tak to se jdu vopít, to chce klid !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 14:59, RE: doporuceni
Švejk posted by:
Kylie vzala roha z Bohnického sanatoria ? Tak to se jdu vopít, to chce klid !
A máme po klídku Švejku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 15:00, RE: doporuceni
Kylie posted by:
No tak to abyste se v příštím roce podíval po BRUMLOVi (Citroën C5 V6 211 PS .-)
PS: Za chvíli ho čeká "velká" (jinak 4tá) prohlídka ve 120ti tisících km a pak příjde na řadu Ž(l)alok (Citroën C5 V6 HDi 244 PS)
PPS: Ale je OPRAVDU možná, že jsem (tu) JEDINÁ
Ach a JEŠTĚ něco - přesně na TAKovýto nájezd a za TAKovouto cenu si kamarád před rokem koupil 3 roky starý Citroën C5 2.2 HDi a jezdí a jezdí a jezdí (bezpečně - z "postarších" aut úplně NEJbezpečněji - alespoň dle Euro NCAP, pohodlně - tady...
Jen by me zajimalo jestli Engine of the Year zajima taky treba zivotnost motoru, nebo jestli car of the year ma neco spolecneho z poruchovosti auta....nevim kolik vydrzi vstriky HDI, atd, je pravda, ze TDI PD v passatu ujedou klidne pul milionu km a na motoru nebude vetsi zavady, krome vahy vzduchu....turbo samo na TDI neodchazi, jen ho nekdo upece a nebo zase zadre pomalou jizdou....vstriky u TDCI a ostatnich CR ovlivnite leda tankovanim kvalitni nafty, ale stejne se vstriky casem unavi a ceka je repase, ty TDI jsou v tomhle opravdu nesmrtelne, a napravy na passata nejsou tak drahe jak se zda, na aurku mate nekolik kompletnich sad od 3 - 5 tis, vcetne nemeckych DELPHI, takze pak jen sehnat nekoho kdo to udela a je to...ja osobne bych bral Mondeo nebo Mazdu a mel proste v zaloze 30 tis na repasy kdyby nahodou a jinak proste jezdil, bral kvalitni naftu a taky cas od casu koupil kvalitni aditivum a pridal ho tam na procisteni....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 15:02, RE: doporuceni
frupo posted by:
A máme po klídku Švejku.
Neboj, stanu se citroenářem a ukecám i Bretšnajdra.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 15:25, NE moc milý A4ko!
A4 posted by:
... no tak tohle nám tady ještě chybělo. "Ms. Citroen vždy, všude a pro každého za každou cenu" se vrátila....
Tak buďte KONKRÉTNí a "vymyslete" LEPŠí ,-)
Tazatel napsal cenu a že chce vůz BEZPEČNÝ (oba víme že bezpečnější NEnajdete) a POHODLNÝ (pohodlnější TAKÉ ne .-)
a při TAKovém nájezdu je diesel ROZUMNOU (dalo by se říci "jednoznačnou") volbou.
Tak jsem ZVĚDAVA a OČEKÁVÁM vaše KONKRÉTNí tipy - a informaci (ne vaši "představu" ,-) v čem že to jsou LEPŠí, v čem že to LÉPE splňují zadané požadavky..
Já čok- čok- čokám! ,-)
respond
  1 ... 3 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.