0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Yeti oficiálně

category of topic classification: automobilky, česká vozidla, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 17:29, RE: tak trochu méně ošklivé káčátko...
Muroň posted by:
Pane Jiřičko, s Vaším laskavým dovolením odpovím na Vaší první otázku - proč kupovat:
O1 je léty prověřené české vozidlo s tradicí a designem, který nepodléhá módním trendům. O2 přináší nadčasový design, vyspělé technologie, velkorysý prostor pro posádku a zavazadla, skvělé jízdní vlastnosti, výborný poměr ceny a užitné hodnoty. Fabia II má svůj nezaměnitelný design a styl, který vozu nic neubírá na funkčnosti a prostornosti. I k malému kompaktnímu automobilu totiž patří komfort. Komfort bez uži...
1/ o1 je zastaralá nehezká malá pixle. Ale ano-léty prověřená, do značné míry spolehlivá. Ovšem drahá.

2/ "dvojka" rozhodně nepřináší nadčasový design, rozhodně nepřináší nějaké vyspělé technologie (proboha jaké?), rozhodně neoslní prostorem pro posádku. Nemá v žádném případě výborný poměr ceny a užitné hodnoty. Za to co nabídne, nehorázně drahá. Ale ano - má velkorysý prostor pro zavazadla. A ano - má ucházející jízdní vlastnosti (ovšem obyčejný a hlavně levnější, líbivější focus ji to nandá).

3/ F2 nemá žádný komfort cestování (nebo snad ano? To myslíte vážně???) Za to co nabídne, nehorázně drahá. Ale ano – má nezaměnitelný design s styl. Tedy až na to, že je podobná o několik let staršímu sviftu, či tak trochu i mini (myšleno pouze profilem).

4/ Roomster má nějaké moderní technologie? Jako to, že především z boku auto vypadá jako složené ze dvou různých, hnusných a věkem odlišných vozů? Klikou druhých dveří? Nevím o žádné závratné moderní „vychytávce“. Komfort a bezpečnost? To je sporné, pro mě tedy rozhodně není ani jedno. Ale ano – vlastně tady žádné ano nenacházím.

5/Yeti je auto? Je to roomster - tedy viz. bod 4.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 17:31, RE: Milý hmhm(e)!
Kylie posted by:
To je o "platformách" (a "taktice", kdy audi bude VŽDY 1. a vw VŽDY 2. a až POTÉ na řadu příjdou seat a škoda - neb ŽÁDNÝ seat a škoda vlastně "neexistují" = NEmají ŽÁDNÉ "rozhodovací právo" - majitel VŽDY bude udržovat "odstup" mezi jednotlivými značkami - resp. bude to JEN a JEN TAK, jak ON řekne) do fabie tenhle motůrek dorazí (asi-skoro-určitě) v příští fabii (která bude NEjen "trochu jinak vytvarovaná" jako fabia II, ale bude opravdu JINÁ - mrkněte na nové Polo, maličko ho "přifoukněte...
Dovolím si nesouhlasit. VW, Škoda i Seat jdou odlišnými designovými cestami. Fabie III. bude ještě korejštější než facelift Octavie II.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 17:33, RE: tak trochu méně ošklivé káčátko...
T.J. posted by:
1/ o1 je zastaralá nehezká malá pixle. Ale ano-léty prověřená, do značné míry spolehlivá. Ovšem drahá.

2/ "dvojka" rozhodně nepřináší nadčasový design, rozhodně nepřináší nějaké vyspělé technologie (proboha jaké?), rozhodně neoslní prostorem pro posádku. Nemá v žádném případě výborný poměr ceny a užitné hodnoty. Za to co nabídne, nehorázně drahá. Ale ano - má velkorysý prostor pro zavazadla. A ano - má ucházející jízdní vlastnosti (ovšem obyčejný a hlavně levnější, líbivější focus ji to nandá...
Pane Jiřičko, zkopíroval jsem to sem z webu Škoda Auto. Chtěl jsem Vás rozveselit, nikoli rozčílit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 18:44, RE: tak trochu méně ošklivé káčátko...
Muroň posted by:
Pane Jiřičko, zkopíroval jsem to sem z webu Škoda Auto. Chtěl jsem Vás rozveselit, nikoli rozčílit.
áááha! A já Vám původně chtěl jen odpovědět, že jste byl patrně stvořen pro marketingové oddělní... tak to to opravdu vysvětluje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 19:02, RE: tak trochu méně ošklivé káčátko...
Muroň posted by:
Pane Jiřičko, tuším správně, že Vaše příští auto nebude s okřídleným šípem?
No nevím, pokud nabídnou technicky dobrý vůz za přijatelnou cenu, s přijatelným designem, nevidím v tom problén. Osobně vozy dle značky(loga na kapotě - chcete-li) nevybírám. Je jedno, zda je to R-R, mergl nebo třeba záporožec (pamětníci vědí...). Podstatné je to, co je "pod pokličkou". A toho se snažím držet už dlouhá léta, zatím se mi to opravdu hodně vyplácí. Rád bych také někdy "srdcovku", ale rozum a peněženka mi velí jinak...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 19:12, taky v tom vidim uz neco jinde videne
kdyby tento vuz pojmenovali napr. Roomster Freetrack ci tak nejak (i kdyz pravda tento nazev si jiz zabral Seat), tak by to vice vystihlo tento vuz. Spojitosti s Roomsterem tam je opravdu hodne (aspon pri prvnim pohledu zepredu a z boku), celni mlhovky mi prijdou, ze tam dali az na posledni chvili, nejak mi tam proste ty velky kulaty mlhovky nesedi k tomu celkovemu krabicoidnimu designu. O zadi se da rict snad jen jedine, neni to z jineho auta? Kdyby tam nechali ty vysoke sdruzene zadni svitilny, sice by podobnost s jiz zminenym "rumstrem" byla dokonana, ale takhle to spis doklada snahu za kazdou cenu se odlisit, ale moc se to nepodarilo. Aspon ze jsou pryc stary PD diesely. Jsem skutecne zvedav na pomer 4x4 vs 2x4 prodanych vozu v zakladnim provedeni. Tak nejak lze vytusit, ze 4x4 nebude tim, kdo v tomto pomeru zvitezi ... i kdyz bych se rad mylil. Konkurenta (2x4) k tomuto vozu bych tedy spis videl v nove Kii Soul, i kdyz ten je hravejsi co se designu tyce, ale je to holt korejec a nema takovou nabidku motorizaci (aspon tedy zatim).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 20:13, RE: Milý hmhm(e)!
Muroň posted by:
Dovolím si nesouhlasit. VW, Škoda i Seat jdou odlišnými designovými cestami. Fabie III. bude ještě korejštější než facelift Octavie II.
Já popravdě NEměla na mysli až tak design "konkrétně" (tedy KONKRÉTNí TVARY "plechů" či "světlometů" ale spíše PODSTATU)
PS: Ale design octavie II po faceliftu a yeti jsou vzhledově ... nevím takové ... "nijaké" - mne na tom "NEbere" ni použitá technika ni "vzhled"
PS: Ale do Fabie III ten nový motůrek 1.2 dorazí a MOŽNÁ (uvidíme) by mohl být "zajímavý" i pro tebe a tvé new polo (tedy JESTLi bude takový jak slibovali a VYROVNÁ se výkony motůrku 1.2 Renault - TŘEBA by za úvahu stál ..)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 20:18, RE: yeti
karlos posted by:
budu soudit až se s tím svezu, nebo alespoň až to důkladně uvidím na vlastní oko.. Jinak ten 1,2 TSI se svým výkonem a krouťákem bude zcela jistě fajnovej motor, i když pro hodně lidí kteří nevidí 77kw ale pouze 1,2 to bude asi problém kousnout. Můj osobní názor je pokud by vůz měl logo nikoli Škoda (neboť 3/4 pisatelů zde stále pod škodou vidí škodofku120) bylo by to velice zajímavé auto. To že roomster pravděpodobně nejde na odbyt tak jak byly představy stále nic neznamená, je na trhu velice ...
Škoda Yeti POCHOPITELNĚ RAV4 konkurovat NEmůže - to je JEN (trošičku "trapná") reklama a "oblbování" potencionálních kupců ..
PS: Ono to s tím Roomster(em) možná bude právě NAOPAK! Pokud se nechytl v úvodu, do budoucna to bude spíše HORŠí a HORŠí (než naopak - navíc bude přicházet NOVÁ a NOVÁ /a lepší/ konkurence)
PPS: Uvidíme, ale já myslím že motůrek 1,2 TSi by MOHL být zajímavý (jistojistě bude NÁSOBNĚ zajímavější, než stávající 3válec!)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 20:21, RE: tak trochu méně ošklivé káčátko...
A4 posted by:
Stačilo prostě říct: "nemám rád škodovku". Blábolů o vrhnutí, jednoválci a osobních průzkumech už pak není třeba...
Jak tak "koukám", vy A4 si to HODNĚ "zjednodušujete" na TUHLE značku = MÁM rád; TUHLE značku = NEmám rád ...
PS: JEDNOválec (a vypadá docela HODNĚ zajímavě) připravuje Lotus - to jen tak "mimchodem" ,-)
PPS: Vám se konstrukce/cena/motory Roomster, milý A4, snad "líbí"?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 20:26, RE: Nemá šanci
Muroň posted by:
Nevybavuji si, že by se mi někdy nějaké auto od prvního pohledu tak zalíbilo!
Bohužel už TDi nenabízí a CR zatím nechci, takže asi starou 1,4 16 V v kombinaci se 7miqaltem. S TSI se dá jezdit buď svižně a žíznivě, nebo plouživě a úsporně, nic mezi, navíc turbíčko a kompresorek dohromady jsou příliš složité. Haťapku jen v případě mimořádně výhodné nabídky ojetiny.
Zatím je brzy říkat jaké new Polo BUDE, ale PŮSOBí, že "LEPŠí" motor by to chtělo (taková 1.4 70 kW od bmw co jí v citroën najdeš - TO by byl motor ,-)
NE VÁŽNĚ - psala jsem to výše - ten přímovstřikový 4válec by MOHL být "zajímavý" (a do Polo se spíše NEbude dávat "plná" verze 1.4 TSi s turbem i kompresorem, nebo?) - prostě POČKÁME a UVIDÍME - však my ti nějaký "slušný" motor najdeme ...
Pěkný den ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 20:34, RE: Trochu to připomíná ...
jiriez posted by:
S těmi motory to částečně beru zpět, aspoň pokud jde o to PD. Nový motůrek - čtyřválcový 1.2 na to bude slabý, nechápu, proč tam nedali tu 1.4 TSI, co se dává do Tiguanu - i tam je to tak tak. No, ale koncernovou politiku jsem nikdy nechápal, a tak mě ani Yeti nepřesvědčí, abych změnil názor na koncern výrábějící lidová auta za nekřesťanské peníze.
...proč tam nedali tu 1.4 TSI??? Přece speciálně pro českého kupce, který v první řadě hledí na to, aby spadal objemem motoru pokud možno do nejnižší sazby povinného ručení.... ))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 21:48, RE: Trochu to připomíná ...
Fire posted by:
...proč tam nedali tu 1.4 TSI??? Přece speciálně pro českého kupce, který v první řadě hledí na to, aby spadal objemem motoru pokud možno do nejnižší sazby povinného ručení.... ))))
PROTO tam je přeci motor 1.2 TSi (a ten bude v česku NEJprodávanější - bych si "tipla")
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.03.2009 00:00, RE: tak trochu méně ošklivé káčátko...
T.J. posted by:
...také pravda. Ovšem teď si dovolím odpovědět já Vám. Tyto vozy bych nekoupil:

1/ cena
-jednoznačně mě vychází konkurence levněji. Nemluvím o loganech, ani o merglech.
2/ motorizace
-tady není co dodat
3/třídní nadřazenost
-snad každý ví, že fabie je vlastně focus/308/c4/mzd3/....
-snad každý ví, že okta je vlastně mondeo/407/c5/mzd6/...
-snad každý ví, že roomster je vlastně c-max/partner/picasso/mzd5
a jako vrchol všeho:
předělaný růmstr je vlastně něco jako nissan navara
4/ značně subjekt...
vy jste nějakej chytrák pane... nikdo vám nenutí, že je škodovka top, tak tady nikomu nenuťte, jaká je shit... že je tu škoda mluvit o motorech v O2? Takže jsem asi divnej, ale nabízí ten vámi vychvalovanej Focus nějaký motor konkurence schopný motorům 1,4 TSi nebo 1,8 TSi ? Silně o tom pochybuju a pane bože, já zapomněl, natře mi to v zatáčkách ? Zas tolik s přehledem ne, ty doby, kdy octavia neměla vzadu víceprvkovou nápravu jsou minulostí. Ale jinak...ten úchvatnej Fokus mi to jistě natře i na horách že? Dělá se doufám Focus 4x4? Nebo snad ne ? Aha...tak to mě mrzí, já chtěl rodinné kombi, německé kvality, ale s pohonem 4x4...sakra...tak to ten Fokus asi nebude zas ve všem nejlepší co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.03.2009 02:13, původní studie byla přecejen lepší
Původní bleděmodrá studie na BVV byla přecejen lepší, měla svůj styl. Tady jsou hrozně fádní ty zadní světla, připomíná mi to Feliciu pick-up. Mohly se zvednout až do střechy, jako na studii, aspoň by to zamaskovalo ty enorormní sloupky. Takhle jsou ty zadní dveře fádní. Víčko pro nádrž by tam líp pasovalo hranaté. A může mi někdo pls vysvětlit, proč ty moderní auta mají poslední dobou tak ohromný přední převis a vzadu nic? (deformační zóny?) Zejména s tím 2.0 tdi čr to bude těžké na předek jak hrom. Dveře z roomstra bych překousl, ať je to kompatibilní, na stará kolena se budou lépe shánět díly (a těch na moderních autech je/bude). Spíš mi vadí stejné detajly, jako stejné fádní kliky (VW má tak hnusné, levné fádní kliky bléé grr shit fuj) a páčky atd skrz celý koncern. Usměvavý volant je věcí vkusu, osobně mě nebete, ale věnec má velmi příjemný. Středový panel ve spodní části esteticky jde (pravé řidičovo koleno ale opět uřezat), v horní malinko nuda. Přídavné přední světlomety vpředu by mohly být decentněji zakomponovány, resp mohly být trošku níž aby tolik sezasahovaly. Už se těším až si majitelé nové AZNP s tím budou hrát na Touareg Motor 1.2 TSI by mohl být celkově zajímavý, ale do Fabie. Snad tu časem přibude nějaká 1.4 - 1.6 v ropě, tam by se hodila. Ale neubráním se dojmu, že to auto mělo přijít už před pár lety. (asi museli být Q5 a Tichuana dřív) . Že se to dělá i předokolka je dobře. Problém našich cest jsou díry a ještě jednou díry, trakce ani tak ne. 4x4 je super věc, ale využije ji tak 2% lidí z hor. Ostatní to mají jen marketing, protože neumí jezdit. Stačí 2 slušné zimáky a pohoda jazz. Auto je v reálu náhodou celkem široké, prostor pro cestující vzadu se mi zdá proto trochu úzký, zejména přes hýždě a boky. Ale podélně + hlava zase OK. Kufr má příjemný tvar a vzájemné poměry svých rozměrů. Velkou otázkou bude cena, nabídka motorizací, konstrukce a výdrž podvozku. Ale na ježdění po městě jako druhé vozítko do rodiny proč ne

PS: Roomstru se všichni designově smějete, mi ale přijde proporčně vyváženější než Fabia II combi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.03.2009 06:08, RE: tak trochu méně ošklivé káčátko...
cruise posted by:
vy jste nějakej chytrák pane... nikdo vám nenutí, že je škodovka top, tak tady nikomu nenuťte, jaká je shit... že je tu škoda mluvit o motorech v O2? Takže jsem asi divnej, ale nabízí ten vámi vychvalovanej Focus nějaký motor konkurence schopný motorům 1,4 TSi nebo 1,8 TSi ? Silně o tom pochybuju a pane bože, já zapomněl, natře mi to v zatáčkách ? Zas tolik s přehledem ne, ty doby, kdy octavia neměla vzadu víceprvkovou nápravu jsou minulostí. Ale jinak...ten úchvatnej Fokus mi to jistě natře i n...
Focuse jsem uvedl jen jako příklad, jaký že to scela ubohý vůz dokáže natřít oktě. A to je holý fakt. Jinak na tomto místě je nutné upozornit, že osobně bych si nekoupil ani focuse, ani mondeo. Vlastně žádného rezavého forda se slabým lakem. Celkově se tedy omlouvám všem škodovkářům, kterým jsem tradičně ublížil, a dovolil si poukázat na nedostatky jejich oblíbenců. To se přece opravdu nedělá.

PS: ještě mi to nedá s těmi motory: 1,4/1,8 TSi považuji osobně za slepou cestu, co se konstrukce týká. Je to trend podléhající době, ekologickým limitům. Osobně jsem velký odpůrce těchto bastlů. Vždy jsem si myslel, že motor v autě má vydržet alespoň 300tkm. No, škoda. Konstrukční svět motorů je také jen prodejná dívka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.03.2009 07:28, RE: tak trochu méně ošklivé káčátko...
cruise posted by:
vy jste nějakej chytrák pane... nikdo vám nenutí, že je škodovka top, tak tady nikomu nenuťte, jaká je shit... že je tu škoda mluvit o motorech v O2? Takže jsem asi divnej, ale nabízí ten vámi vychvalovanej Focus nějaký motor konkurence schopný motorům 1,4 TSi nebo 1,8 TSi ? Silně o tom pochybuju a pane bože, já zapomněl, natře mi to v zatáčkách ? Zas tolik s přehledem ne, ty doby, kdy octavia neměla vzadu víceprvkovou nápravu jsou minulostí. Ale jinak...ten úchvatnej Fokus mi to jistě natře i n...
Hmmm, onehdá jsem si nechával dělat konfiguraci na O2 1,8 TSi kombi. A to u významného dealera, kterého známe i jinak, než obchodně... Když jsem viděl tu cenu a hypoteticky bych přidal 4x4 (což je nejspíš pro tebe nepostradatelné), tak jsem se dostal na cenu legacy kombi... Na outback to sice nebylo, ale je to trochu jiná káva...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.03.2009 10:09, RE: tak trochu méně ošklivé káčátko...
Pepe posted by:
Hmmm, onehdá jsem si nechával dělat konfiguraci na O2 1,8 TSi kombi. A to u významného dealera, kterého známe i jinak, než obchodně... Když jsem viděl tu cenu a hypoteticky bych přidal 4x4 (což je nejspíš pro tebe nepostradatelné), tak jsem se dostal na cenu legacy kombi... Na outback to sice nebylo, ale je to trochu jiná káva...
neuraž se, ale to co tu teď píšeš je fakt jen prázdný blablabla...onehdá znamená kdy??? Aktuální ceny: Škoda Octavia combi Ambiente 1,8TSi 4x4 - 620 900.
Nejlevnější Legacy kombi s benzínem stojí 803 800.- .Rozdíl tedy 182 tisíc !!!! Když mrkneme na diesel, tak nejlevnější u Subaru Legacy je za 853 800.-, nejlevnější u octavie je za 584 900.-, což dejme tomu nebudeme počítat, páč je to jen 1,9 Tdi s nepřesvědčivým výkonem. Podíváme se tedy na 2,0TDi a jsme na 660 900.- Rozdíl 192 tisíc !!! A nesnaž se mě tady přesvědčovat, že pro každého je modlou boxer-diesel, i když je fakt, že e to opravdu povedený motor. za 200 tisíc navíc mi ale opravdu nestojí. Nevím, kde jsi přišel na to, že za cenu octavie Combi 1,8TSi máš Legacy kombi, ale být tebou, hodím sem na sebe kontakt a lidi ti tu za tak levný subaru urvou ruce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.03.2009 10:15, RE: tak trochu méně ošklivé káčátko...
T.J. posted by:
Focuse jsem uvedl jen jako příklad, jaký že to scela ubohý vůz dokáže natřít oktě. A to je holý fakt. Jinak na tomto místě je nutné upozornit, že osobně bych si nekoupil ani focuse, ani mondeo. Vlastně žádného rezavého forda se slabým lakem. Celkově se tedy omlouvám všem škodovkářům, kterým jsem tradičně ublížil, a dovolil si poukázat na nedostatky jejich oblíbenců. To se přece opravdu nedělá.

PS: ještě mi to nedá s těmi motory: 1,4/1,8 TSi považuji osobně za slepou cestu, co se konstrukce týká...
Nikomu nevadí kritiky, všechny značky mají svoje slabý místa, nejen škodovka, ale forma jakou tady zvracíš nad škodovkou, je ubohá a neobjektivní. Každému se líbí něco jiného, vyhovuje jiný druh motorů, někomu turba, někomu, 4, nebo více válce. Faktem je , že tebou proklínaný 1,4 Tsi byl zvolen motorem roku(nevím přesně rok 2007,2008?) a moje osobní zkušenost s 1,8 Turbo(ještě to bylo v octavii r.v2001) byla 370 tisíc km, se servisní knihou. od výměny do výměny bez nutnosti dolévat olej, na 290 tis. repase turba za cca 5tis... toť vše. Nebojím se tedy toho, že by 1,8 TSi byla méně spolehlivá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.03.2009 11:13, RE: tak trochu méně ošklivé káčátko...
cruise posted by:
Nikomu nevadí kritiky, všechny značky mají svoje slabý místa, nejen škodovka, ale forma jakou tady zvracíš nad škodovkou, je ubohá a neobjektivní. Každému se líbí něco jiného, vyhovuje jiný druh motorů, někomu turba, někomu, 4, nebo více válce. Faktem je , že tebou proklínaný 1,4 Tsi byl zvolen motorem roku(nevím přesně rok 2007,2008?) a moje osobní zkušenost s 1,8 Turbo(ještě to bylo v octavii r.v2001) byla 370 tisíc km, se servisní knihou. od výměny do výměny bez nutnosti dolévat olej, na 290...
Co konkrétního je ubohé a neobjektivní? Motor (je jedno jaký) mohl být zvolen motorem roku. Fiat Panda byla také "kár of d´ jár" punkt. Jedinou ubohost vidím v nadřazenosti. Rozeber si to, jak chceš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.03.2009 14:52, RE: tak trochu méně ošklivé káčátko...
Kylie posted by:
Jak tak "koukám", vy A4 si to HODNĚ "zjednodušujete" na TUHLE značku = MÁM rád; TUHLE značku = NEmám rád ...
PS: JEDNOválec (a vypadá docela HODNĚ zajímavě) připravuje Lotus - to jen tak "mimchodem" ,-)
PPS: Vám se konstrukce/cena/motory Roomster, milý A4, snad "líbí"?
dámo klídek, co se líbí vám se nemusí líbit jinému.. opět tady něco vnucujete .. hupněte si do citrouše a buďte v klidu
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.