0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Yeti oficiálně

category of topic classification: automobilky, česká vozidla, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 12:25, Trochu to připomíná ...
... lehce "převytvarovaný" Roomster, nemáte pocit?
PS: Jsem docela zvědavá na 4váleček 1.2, jestli se vyrovná tomu od Renault.
PPS: Slyšela jsem, že prodejní výsledky Roomster jsou po opadnutí první vlny nákupů spíše "zklamamáním" (prý se i stařičká octavia I. generace, dnes určená hlavně pro "východní/nenáročné" trhy prodává víc) a tady NEvím/NEvím - ten "koncept" vypadal asi tak 1000násobně "lépe" - verze 4x4 se někde a někomu jistě hodí a kupce najdou (no záleží na ceně, prý se docela dobře prodává takové to 4kolkové suzuki), ale zatím je Yetti spíše "zklamáním" - řekla bych já
Pěkný den (aby "škodafandové" NEbrblali - takový NOVÝ /starý "tfuj, tfuj, tfuj"/ superb s šestiválcem 3.6 - to je nejen dle Car of the Year, ale i dle mne docela POVEDENÉ vozítko - Yeti NE)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 13:35, RE: Trochu to připomíná ...
Kylie posted by:
... lehce "převytvarovaný" Roomster, nemáte pocit?
PS: Jsem docela zvědavá na 4váleček 1.2, jestli se vyrovná tomu od Renault.
PPS: Slyšela jsem, že prodejní výsledky Roomster jsou po opadnutí první vlny nákupů spíše "zklamamáním" (prý se i stařičká octavia I. generace, dnes určená hlavně pro "východní/nenáročné" trhy prodává víc) a tady NEvím/NEvím - ten "koncept" vypadal asi tak 1000násobně "lépe" - verze 4x4 se někde a někomu jistě hodí a kupce najdou (no záleží na ceně, prý se docela d...
Naprosto souhlasím. Myslím, že ty dveře od Roomsteru si minimálně mohli odpustit. A také tam postrádám (ostatně i na Roomsteru) takové ty "vychytané" zadní kliky jako na Alfě 156. Zadek je takový jaksi designově zfušovaný, dost mi to připomíná Kiu Sportage blahé paměti. Doufám, že motůrek 1.2 HTP do toho nebudou cpát, alespoň ne do čtyřkolky, tam bych tak typoval historickou 1.6 77 kW, nebo 1.9 TDI PD (aby vyprášili sklady). S tím Suzuki - myslím, že to SX 4 se jim docela hodně povedlo (pokud odmyslím sedan, tahkle by vypadala Fabia II, kdyby na ní přilepili kufr), no design je od Giugiara, tak asi proto. Dost se to prodává hlavně kvůli docela příznivé ceně, ale pokud by tam člověk chtěl 4x4 (což není standard, ačkoli se tak to auto tváří), anebo nedejbože fiaťácký diesel, tak to zase bude stál kolem půl mega. No přiznám se, že jsou to Suzuki v dieselu v reálu ještě neviděl, čtyřkolek v reálu asi taky nejezdí bůhvíkolik. Tomu Yetimu by možna šikla jiná kola, asi trošku větší a hlavně širší - potom by se aspoň zepředu možná trošku blížilo té studii, která byla jedna z nejhezších, co ze škodovky kdy vypadlo (vedle Superbu I Coupé, to bylo něco jako A 5, akorát o dost dříve). Osobně si myslím, že to auto není dospělejší, jak říká auto, pouze je to zase a pořád, jak je u koncernu zvykem, z designerského pohledu klasická nuda. A pokud půjde o motory, tak asi taky. K Superbu II - vevnitř paráda, zvenku docela jde, ale to jezevčík (asi jako Accord svého času, ale tam to nevadilo), pohled zezadu nic moc. V takové té tmavě červené metalíze nebo v černé to nevypadá špatně, hloupě to vypadá v takové té zářivě bílé barvě (ale to třeba Range Rover, nebo BMW 7 taky). Jinak motoricky - chybí tam nějaký pořádný diesel (třeba 3.0 TDI), s tou 3.6 FSI to bude žrát i trávu kolem cesty, to si nikdo soudný nebude kupovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 13:56, yeti
budu soudit až se s tím svezu, nebo alespoň až to důkladně uvidím na vlastní oko.. Jinak ten 1,2 TSI se svým výkonem a krouťákem bude zcela jistě fajnovej motor, i když pro hodně lidí kteří nevidí 77kw ale pouze 1,2 to bude asi problém kousnout. Můj osobní názor je pokud by vůz měl logo nikoli Škoda (neboť 3/4 pisatelů zde stále pod škodou vidí škodofku120) bylo by to velice zajímavé auto. To že roomster pravděpodobně nejde na odbyt tak jak byly představy stále nic neznamená, je na trhu velice krátce - po nějakém roce dvou může být situace úplně jiná. Pobavil mě ale článek tisku že Yeti má konkurovat RAVce nebo tuším CR-V, to asi nemyslí Škoda vážně, spíš chtějí auto vyzdvihovat kam zatím nepatří.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 13:58, RE: Trochu to připomíná ...
jiriez posted by:
Naprosto souhlasím. Myslím, že ty dveře od Roomsteru si minimálně mohli odpustit. A také tam postrádám (ostatně i na Roomsteru) takové ty "vychytané" zadní kliky jako na Alfě 156. Zadek je takový jaksi designově zfušovaný, dost mi to připomíná Kiu Sportage blahé paměti. Doufám, že motůrek 1.2 HTP do toho nebudou cpát, alespoň ne do čtyřkolky, tam bych tak typoval historickou 1.6 77 kW, nebo 1.9 TDI PD (aby vyprášili sklady). S tím Suzuki - myslím, že to SX 4 se jim docela hodně povedlo (pokud o...
S těmi motory to částečně beru zpět, aspoň pokud jde o to PD. Nový motůrek - čtyřválcový 1.2 na to bude slabý, nechápu, proč tam nedali tu 1.4 TSI, co se dává do Tiguanu - i tam je to tak tak. No, ale koncernovou politiku jsem nikdy nechápal, a tak mě ani Yeti nepřesvědčí, abych změnil názor na koncern výrábějící lidová auta za nekřesťanské peníze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 14:36, motor 1.2 TSI
Nevím jak bude řehtat v Yetim, ale proč jej nedají do Fábií ? Tam by určitě řehtal lépe. A pak by to bylo o něčem jiném... .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 14:41, tak trochu méně ošklivé káčátko...
...opravdu jen o malinko méně hnusnější roomster. K designu se nedá moc pozitivního říci, snad jen to, že alespoň ve mě nevyvolává okamžité návaly na vrhnutí-na rozdíl od výše zmíněného hnůjstru. Ovšem to je věc velmi diskutabilní, a velmi subjektivní. Motůrky koncernu určené do škodovek nemohou už nějak ničím překvapit. Snad jen chybí nějaká jednoválec, vzduchem chlazený, o objemu 450 ccm, +turbinečka + kompresůrek. Vůbec bych se nedivil. Pane Rubale, nejsem zaujatý (tedy doufám), ale opravdu toto nejsem sto pochopit. Cenová politika, motorizace, design, přístup k zákazníkovi, pojetí třídnosti vozů (standardně vždy minimálně o třídu výše, než konkurence), to vše jsou věci, které této značce jaksi nemohu odpustit. Na závěr si nemohu odpustit dodatek, že jsem si dělal osobní průzkum s asi 30-35 respondenty a opravdu jsem nenašel nikoho, komu by se roomster líbil, či alespoň sympatizoval s cenou, motorizací atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 14:54, RE: tak trochu méně ošklivé káčátko...
T.J. posted by:
...opravdu jen o malinko méně hnusnější roomster. K designu se nedá moc pozitivního říci, snad jen to, že alespoň ve mě nevyvolává okamžité návaly na vrhnutí-na rozdíl od výše zmíněného hnůjstru. Ovšem to je věc velmi diskutabilní, a velmi subjektivní. Motůrky koncernu určené do škodovek nemohou už nějak ničím překvapit. Snad jen chybí nějaká jednoválec, vzduchem chlazený, o objemu 450 ccm, +turbinečka + kompresůrek. Vůbec bych se nedivil. Pane Rubale, nejsem zaujatý (tedy doufám), ale opravdu t...
Stačilo prostě říct: "nemám rád škodovku". Blábolů o vrhnutí, jednoválci a osobních průzkumech už pak není třeba...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 15:23, Nemá šanci
Ať v koncernu přijdou s čímkoli, všechno budou jen ošklivá kačátka a nedochůdčata vedle nesmírně zdařilého nového Pola!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 15:54, RE: Trochu to připomíná ...
jiriez posted by:
S těmi motory to částečně beru zpět, aspoň pokud jde o to PD. Nový motůrek - čtyřválcový 1.2 na to bude slabý, nechápu, proč tam nedali tu 1.4 TSI, co se dává do Tiguanu - i tam je to tak tak. No, ale koncernovou politiku jsem nikdy nechápal, a tak mě ani Yeti nepřesvědčí, abych změnil názor na koncern výrábějící lidová auta za nekřesťanské peníze.
Zadna 1.6 tam neni, a pokud jsem koukal do tabulky tak 1.2 TFSI pro 5 kolku neni dostupna, takze nevim, kde jste to vzal. Jinak o TDI PD tam nepadlo ani slovo, v tabulce jsou vsechno TDI CR, takze common rail.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 16:10, Ale jo...
Ale jo...docela to jde. Na dojíždění do práce, na chalupu, na nakupy si to představit dokážu. Jen nevím co je na tom SUV, spíš je to takový český sub-urban jako Fusion
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 16:15, RE: tak trochu méně ošklivé káčátko...
A4 posted by:
Stačilo prostě říct: "nemám rád škodovku". Blábolů o vrhnutí, jednoválci a osobních průzkumech už pak není třeba...
Stačilo jen říct: "podlehl jsem koncernu". Blábolů o blábolech už pak není třeba.

A teď vážně, pane A4: proč? Uveďte prosím alespoň jeden argument hovořící pro nákup OI/OII/FII/R/Y. Nejde o hádku, jde o diskuzi. Proto se Vás ptám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 16:21, RE: Trochu to připomíná ...
mufik.martin posted by:
Zadna 1.6 tam neni, a pokud jsem koukal do tabulky tak 1.2 TFSI pro 5 kolku neni dostupna, takze nevim, kde jste to vzal. Jinak o TDI PD tam nepadlo ani slovo, v tabulce jsou vsechno TDI CR, takze common rail.
No, do tabulky jsem se kouknul až posléze, proto jsem napsal to doplnění, ale to jste zase nečetl vy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 16:27, RE: tak trochu méně ošklivé káčátko...
T.J. posted by:
Stačilo jen říct: "podlehl jsem koncernu". Blábolů o blábolech už pak není třeba.

A teď vážně, pane A4: proč? Uveďte prosím alespoň jeden argument hovořící pro nákup OI/OII/FII/R/Y. Nejde o hádku, jde o diskuzi. Proto se Vás ptám.
Dovolim si odpovedet na otazku, proc kupovat vyjmenovane vozy. Otazka je spatne polezena, spis proc ne? Jde o standardni auta svych segmentu. Pokud si nekdo racionalizuje sve rozhodnuti (klidne i emocemi), tak nelze rici proti tomuto ani popel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 16:42, RE: tak trochu méně ošklivé káčátko...
A4 posted by:
Stačilo prostě říct: "nemám rád škodovku". Blábolů o vrhnutí, jednoválci a osobních průzkumech už pak není třeba...
Ono se ani člověk nemůže divit,že má škodovka tolik odpurců,pr je to automobilka,kt nepřišla nikdy s ničím novým na trh.Ostatně není se čemu divit,když tuhle automobilku se slepicí ve znaku vlastní VW DAS AUTO.Jsou to škaredé a předražené "auta" a Yety je jen další ničím nevyjimčná Škodovka do počtu,kt si zase hraje na něco co nikdy nebyla a ani nebude.A mít odvahu nazvat ho SUV a přirovnat to k ikoně jako je C-RV nebo Rav,to je směšné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 16:49, RE: tak trochu méně ošklivé káčátko...
sybok_ok posted by:
Dovolim si odpovedet na otazku, proc kupovat vyjmenovane vozy. Otazka je spatne polezena, spis proc ne? Jde o standardni auta svych segmentu. Pokud si nekdo racionalizuje sve rozhodnuti (klidne i emocemi), tak nelze rici proti tomuto ani popel.
...také pravda. Ovšem teď si dovolím odpovědět já Vám. Tyto vozy bych nekoupil:

1/ cena
-jednoznačně mě vychází konkurence levněji. Nemluvím o loganech, ani o merglech.
2/ motorizace
-tady není co dodat
3/třídní nadřazenost
-snad každý ví, že fabie je vlastně focus/308/c4/mzd3/....
-snad každý ví, že okta je vlastně mondeo/407/c5/mzd6/...
-snad každý ví, že roomster je vlastně c-max/partner/picasso/mzd5
a jako vrchol všeho:
předělaný růmstr je vlastně něco jako nissan navara
4/ značně subjektivně: design
-poslední hezká škoda byla OII před faceliftem (doděláním šikmých očí a hnusné růůůůstrácké masky, přiděláním zrcadel s avie atd.).

Uvádím v některém bodě nějakou lež?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 17:02, Milý hmhm(e)!
hmhm posted by:
Nevím jak bude řehtat v Yetim, ale proč jej nedají do Fábií ? Tam by určitě řehtal lépe. A pak by to bylo o něčem jiném... .
To je o "platformách" (a "taktice", kdy audi bude VŽDY 1. a vw VŽDY 2. a až POTÉ na řadu příjdou seat a škoda - neb ŽÁDNÝ seat a škoda vlastně "neexistují" = NEmají ŽÁDNÉ "rozhodovací právo" - majitel VŽDY bude udržovat "odstup" mezi jednotlivými značkami - resp. bude to JEN a JEN TAK, jak ON řekne) do fabie tenhle motůrek dorazí (asi-skoro-určitě) v příští fabii (která bude NEjen "trochu jinak vytvarovaná" jako fabia II, ale bude opravdu JINÁ - mrkněte na nové Polo, maličko ho "přifoukněte", použijte maličko "levnější" plasty materiály tlumiče apod. a Voilá je tu FABIE III.
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 17:05, RE: Nemá šanci
Muroň posted by:
Ať v koncernu přijdou s čímkoli, všechno budou jen ošklivá kačátka a nedochůdčata vedle nesmírně zdařilého nového Pola!
,-) já to CÍTÍM! Někdo se tu ZAMIBLOVAL!
PS: Přeji ti (vám) DLOUHÝ a SPOKOJENÝ společný život ,-)
PPS: Jsem MOC zvědavá, jakou pohonnou jednotku zvolíš!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 17:07, RE: tak trochu méně ošklivé káčátko...
T.J. posted by:
Stačilo jen říct: "podlehl jsem koncernu". Blábolů o blábolech už pak není třeba.

A teď vážně, pane A4: proč? Uveďte prosím alespoň jeden argument hovořící pro nákup OI/OII/FII/R/Y. Nejde o hádku, jde o diskuzi. Proto se Vás ptám.
Pane Jiřičko, s Vaším laskavým dovolením odpovím na Vaší první otázku - proč kupovat:
O1 je léty prověřené české vozidlo s tradicí a designem, který nepodléhá módním trendům. O2 přináší nadčasový design, vyspělé technologie, velkorysý prostor pro posádku a zavazadla, skvělé jízdní vlastnosti, výborný poměr ceny a užitné hodnoty. Fabia II má svůj nezaměnitelný design a styl, který vozu nic neubírá na funkčnosti a prostornosti. I k malému kompaktnímu automobilu totiž patří komfort. Komfort bez užitku si ovšem své místo ve voze nezaslouží. Roomster nabízí prostor pro život i prostor pro moderní technologie. Díky nim se ze stylového vozu stává praktický, komfortní a bezpečný automobil pro každý den. Yeti je auto pro lidi s aktivním životním stylem, kteří se nebojí sněžného muže a nástrah hor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 17:15, RE: tak trochu méně ošklivé káčátko...
T.J. posted by:
...také pravda. Ovšem teď si dovolím odpovědět já Vám. Tyto vozy bych nekoupil:

1/ cena
-jednoznačně mě vychází konkurence levněji. Nemluvím o loganech, ani o merglech.
2/ motorizace
-tady není co dodat
3/třídní nadřazenost
-snad každý ví, že fabie je vlastně focus/308/c4/mzd3/....
-snad každý ví, že okta je vlastně mondeo/407/c5/mzd6/...
-snad každý ví, že roomster je vlastně c-max/partner/picasso/mzd5
a jako vrchol všeho:
předělaný růmstr je vlastně něco jako nissan navara
4/ značně subjekt...
Pane Jiřičko, tuším správně, že Vaše příští auto nebude s okřídleným šípem?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 17:23, RE: Nemá šanci
Kylie posted by:
,-) já to CÍTÍM! Někdo se tu ZAMIBLOVAL!
PS: Přeji ti (vám) DLOUHÝ a SPOKOJENÝ společný život ,-)
PPS: Jsem MOC zvědavá, jakou pohonnou jednotku zvolíš!
Nevybavuji si, že by se mi někdy nějaké auto od prvního pohledu tak zalíbilo!
Bohužel už TDi nenabízí a CR zatím nechci, takže asi starou 1,4 16 V v kombinaci se 7miqaltem. S TSI se dá jezdit buď svižně a žíznivě, nebo plouživě a úsporně, nic mezi, navíc turbíčko a kompresorek dohromady jsou příliš složité. Haťapku jen v případě mimořádně výhodné nabídky ojetiny.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.