0
back
 

diskuze k tématu: RAPID nabízí jistotu, ale žádné vzrušení

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 23:02, RE: Ačkoli Škoda ještě nezveřejnila ceny
PettrT posted by:
Rapid s motorem vzadu sportovně jen rádoby vypadal, jízdní vlastnosti tragické i na dobu vzniku. Ale tenkrát jiná volba nebyla, takže bylo dobré cokoliv.
Rapid bez úprav je jízdními vlastnostmi plně srovnatelný se současným. A to myslím zcela vážně!! Vzhledem k tomu, že je dělí 25 let (technologicky 40-50let) je to pro současný model dosti tristní informace. O motoru vzadu bych pomlčel, porsche má motor kde?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 23:07, RE: Proč?
Fanda posted by:
Aha ,tak stádo jsou ti hloupí a ti co to ještě ani neměli možnost si to prohlédnout,natož se s tím svézt,ale již vědí,že je to totální šmejd,jako ostatně prakticky všechno od škodovky jsou ti chytří.
Ano, stádo má vždy inteligenci nejhloupějšího kusu, to jsi nevěděl? Kritické připomínky k novému modelu si musí vyslechnout jakákoli automobilka. Pokud už jsou ve fázi porodu modelu pochybnosti je to na zvážení (v podstatě se čeká na cenovku, jak moc ten model k smíchu). Kupř u O2 bylo rozhodně více signálů, že to není auto typu "totálně vymlácená sláma".....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 23:11, RE:
PettrT posted by:
A co je na tom favoritu tak skvělého? V roce 1992 vyrábět tohle jako topmodel... tím bych se nechlubil.
Když se podívá člověk na top produkt vyráběný ve stejné třídě VW (tedy Golf II) byl bych se soudem velmi, velmi opatrný. Ano, Favorit měl socialistického porodníka a v detailech je to znát, celek je i užitkovost je shodná.... Kdo to nevidí musí mít hodně pokřivenou optiku...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.07.2012 07:52, RE: Proč?
typek posted by:
Ano, stádo má vždy inteligenci nejhloupějšího kusu, to jsi nevěděl? Kritické připomínky k novému modelu si musí vyslechnout jakákoli automobilka. Pokud už jsou ve fázi porodu modelu pochybnosti je to na zvážení (v podstatě se čeká na cenovku, jak moc ten model k smíchu). Kupř u O2 bylo rozhodně více signálů, že to není auto typu "totálně vymlácená sláma".....
Posuzovat inteligenci druhých podle toho zda se jim líbí ten či onen model vozu je nesmysl.Zařazovat skupinu lidí co si koupí podle někoho nepovedený model do hloupého stáda ještě větší a o něčem to vypovídá.Někteří zde vůbec nepochopili,co jsem vlastně chtěl říct.Jenom prostě nejsem tak dobrý,abych o autě co ještě není ani v autosalonech na základě článečku zde na TipCarsu,který mi mimochodem připomíná výtažek z článku jistého motoristického časopisu již dopředu věděl zda to bude propadák či ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.07.2012 08:01, RE: Proč?
typek posted by:
"Nějak nevim co by místní kritici od Škodovky chtěli. At tam udělají cokoliv vždy je to podle nich špatně".
Není to vždy špatně ale vždy to jde líp. Pokud budeme Škodovku rozmazlovat jen chválou, to budou teprv dreky....
"Nekoupit jí před lety VW tak už žádná Škodovka neni a v lepším případě tam ted Renault třeba montuje megany. V tom horším tam je mega vietnamská tržnice a lidi v MB nemají co žrát"
Kdyby byly v prdeli ryby.....aneb křišťálová koule křížená se socialistickým smýšlením litajíc...
Ty jsi vážně klaun,mohl by jsi rozesmát i spoustu lidí v cirkuse.Ve škodovce si přečtou třeba zdejší příspěvky a podle toho upravý kvalitu svých aut.Dík za tenhle příspěvek,není nad to se hned po ránu dobře zasmát.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.07.2012 11:28, RE: Proč?
Fanda posted by:
Ty jsi vážně klaun,mohl by jsi rozesmát i spoustu lidí v cirkuse.Ve škodovce si přečtou třeba zdejší příspěvky a podle toho upravý kvalitu svých aut.Dík za tenhle příspěvek,není nad to se hned po ránu dobře zasmát.
Ne, neupraví. Pořád to bude lokální automobilka vyrábějící to, co jim dovoluje hiearchie VW, tedy na posledním místě i za Seatem. Tedy recyklace technologií a postupů a obsazování nejnižších stupínků nároků segmentu, kdy na Českém trhu se podaří jejímu PR udělat z tohoto produktu segmentární TOP. Rád budu tím klaunem, který tuto směšnou "novinku" oznámí, smát se naivitě nadšených nekritických konzumentů a důvěře v "nekalkul" obchodního modelu Škody se budu klidně smát s červenou bambulí na nose
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.07.2012 11:39, RE: Proč?
Fanda posted by:
Posuzovat inteligenci druhých podle toho zda se jim líbí ten či onen model vozu je nesmysl.Zařazovat skupinu lidí co si koupí podle někoho nepovedený model do hloupého stáda ještě větší a o něčem to vypovídá.Někteří zde vůbec nepochopili,co jsem vlastně chtěl říct.Jenom prostě nejsem tak dobrý,abych o autě co ještě není ani v autosalonech na základě článečku zde na TipCarsu,který mi mimochodem připomíná výtažek z článku jistého motoristického časopisu již dopředu věděl zda to bude propadák či ne.
Ne, konstatování o stádu a inteligenci je axiom. Platí pro veškeré projevy stádovitosti. Já myslím, že to propadák nebude, naopak, protože nejde o "přímého" nástupce bude prodej o 100% vyšší. To by bylo, aby se toho nepoužilo v PR ve smyslu, že jde auto na dračku (už to, že se Indové perou před autosalony je ke čtení v každém provincionálním plátku kde je alespoň sloupek o motorismu). Načtěte si něco ze Sokrata nebo Williama z Ockamu ať vám nemusím vysvětlovat základní modely lidského chování které tito pánové dokázali přesně pojmenovat před 2400 lety potažmo ve třináctém století. Myslím, že pokud se bavíme o předpovědích lidského chování je to základní učivo....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.07.2012 11:47, RE: Rapid
Fanda posted by:
Ono když se na to podíváte globálně,tak je škodovka malá automobilka,která může těžko konkurovat objemem výroby těm velkejm i když roste hodně rychle.Měl jsem na mysli a i jsem to napsal prodeje v ČR.
Tak a je to venku. Kritika v zemi úspěchu se nepřipouští, přece si nenecháme urážet zákazníky, že?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.07.2012 21:46, Diskuse
Týpek mě opět pobavil svým skvělým způsobem, jak popsat (své) vnímání reality. Na prodeje jsem opravdu sám zvědav, ale z fornty to sledovat nebudu. Modely Škoda pro mě atraktivní nejsou a je to dáno cenami.
Ovšem, jak už někde zaznělo, Rapid není nejvhodnější pro tento "vybrakovaný" model, Populár by byl trefnější, ale vím, název není dostatečně zvučný. Zní to jako něco, co má každý...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.07.2012 08:33, RE:
PettrT posted by:
Nesouhlasím, i ta dacia potřebuje na motor diagnostiku, má hafo elektroniky a musí splnovat debilní eura. To už doma taky běžný kutil neopraví.
V "rámci doby" je dacia to nejjednodušší co lze koupit. Diagnostika navíc není nezbytně nutná, stačí si na netu stáhnout "blikací" kódy závad, nebo lépe za pár korun koupit konektor + stáhnout diagnostický program do notebooku. Pro technicky gramotného jedince otázka na hodinu maximálně na dvě kdy se tu druhou hodinu bude učit ovládat diagnostický program. A mechanika je maximálně jednoduchá a dlouhá léta osvědčená u renaultu. Kdo nedokáže opravit tohle, tak si dnes pojmenování kutil ani nezaslouží.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.07.2012 11:26, RE: Ačkoli Škoda ještě nezveřejnila ceny
typek posted by:
Rapid bez úprav je jízdními vlastnostmi plně srovnatelný se současným. A to myslím zcela vážně!! Vzhledem k tomu, že je dělí 25 let (technologicky 40-50let) je to pro současný model dosti tristní informace. O motoru vzadu bych pomlčel, porsche má motor kde?
Stará škodovka má motor jestli se nepletu za zadní nápravou, kdežto porsche před ní, wiki uvádí dokonce že uprostřed. To je dost velkej rozdíl.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.