0
back
 

diskuze k tématu: RAPID nabízí jistotu, ale žádné vzrušení

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 15:53, RE:
PettrT posted by:
A co je na tom favoritu tak skvělého? V roce 1992 vyrábět tohle jako topmodel... tím bych se nechlubil.
Nejspíš to, že to byla poslední skutečně provozně levná a jednoduchá škodovka (nepočítám li felicii - což je "jen" favorit s velkým faceliftem).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 16:02, RE: Proč?
Pavlik posted by:
Ve vývoji ve škodovce pracuje relativně pár lidí (promile zaměstnanců) a co skutečně vyvinuli (tedy především HTP), stojí za starou belu. Je úplně jedno, jestli by to tehdy byl v MB renault, BMW nebo třeba toyota, kdokoli tam chtěl montovat auta, musel investovat, protože původní továrny byly beznadějně zastaralé. A nejvíc mě pobavila zmínka o daních, protože je na ní vidět "vysoká odborná erudice" - TPCA nebo hiunday v daně ze zisku neplatí?? Že škodovka platí vetší daně je nejspíše tím, že vyr...
v tu dobu to byla nejspíš nejlepší volba pro to aby zůstala značka Škoda zachována. Ten HTP je jasný důkaz že bez silného partnera prostě v MB nic sami nevymyslí, to je fakt. V principu máš pravdu že je jedno jaké auta se tam dělají, hlavně že se dělají. Ale když jsem v Barceloně viděl že snad půlka taxíků jsou oktávky trochu mi to radost udělalo. Výrobků z Kolína si ani nevšimnu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 16:06, RE:
Pavlik posted by:
Nejspíš to, že to byla poslední skutečně provozně levná a jednoduchá škodovka (nepočítám li felicii - což je "jen" favorit s velkým faceliftem).
A kdo dnes vyrábí provozně levná a hlavně jednoduchá auta? Nikdo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 16:17, RE: Proč?
PettrT posted by:
Ne vždy jsou to jen hospodské kecy... tak třeba ted u kamaráda mám možnost sledovat dva pomalu se rozpadající trafiky. Taky mi říkal něco o ovcích a přeplácení když jsem ve stejné době kupoval transporter. Navíc byl ten renault i větší a asi i hezčí, zvenku. Co zažívá ted bych nepřál nikomu, po dvou letech a něco kolem 100t km u každého. Navíc už ted ví že ty auta neprodá jinak než na protiučet za pár korun. No třeba měl smůlu. Třeba ne.
Tak pořád je to přenesená zkušenost, ne vlastní. Až "kamarád" napíše pár vět, bude to mít jinou váhu. Bude moct popsat, jak se k tomu (ne)choval, proč za pár korun nepřikoupil prodlouženou záruku, nebo třeba rovnou Optiway (jako já). Mojí potřebě odpovídal Crafter nebo Sprinter, ale sorry, 200k jsem navíc dát nehodlal. Auto je po 2,5roku jako nový (Boxer 2,2 L3H2, 120k), do konce Optiwaye nechám vyměnit komplet brzdy, tlumiče a EGR, takže 5let prakticky bez nákladů (kromě paliva).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 16:40, RE: Proč?
Pepe posted by:
Tak pořád je to přenesená zkušenost, ne vlastní. Až "kamarád" napíše pár vět, bude to mít jinou váhu. Bude moct popsat, jak se k tomu (ne)choval, proč za pár korun nepřikoupil prodlouženou záruku, nebo třeba rovnou Optiway (jako já). Mojí potřebě odpovídal Crafter nebo Sprinter, ale sorry, 200k jsem navíc dát nehodlal. Auto je po 2,5roku jako nový (Boxer 2,2 L3H2, 120k), do konce Optiwaye nechám vyměnit komplet brzdy, tlumiče a EGR, takže 5let prakticky bez nákladů (kromě paliva).
Ty auta vidím obden, spolupracujeme spolu. Auta jsou snad i v záruce, ale to ti moc nepomůže když nejezdí. Má to pro zaměstnance, takže přístup k autům tomu odpovídá, to by ale u dodávek neměl být problém. Na recenzi se ho pokusím ukecat, možná jako varování to udělá. K tomu boxeru - ono PSA vždy bylo přece jen minimálně v dodávkách kvalitnější než renault, to zase ano. Já tak velké auto ve firmě nepotřebuju a jumpy se mi nelíbí. Osobní multivan navíc nemá konkurenci, není z čeho vybírat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 16:48, RE: Rapid
typek posted by:
Jak vidno, relativita Vám nic neříká.
http://www.auto.cz/nejprodavanejsi-auta-sveta-v-1-ctvrtleti-2012-toyota-jasne-vede-67054
Nejúspěšnější český vůz (O2) je v globálním prodeji na 37. místě. I ten blbej Cruze bez měkoučkých plastíků má prodej dvojnásobný. Optikou prodeje v globálním měřítku je Škoda zcela zanedbatelná, lokální a úzce provincionální značka. I přes významný růst (v rámci procent - aby dohnala lídry trhu alespoň za 20 let, musela by růst každoročně o desítky procent) tomu tak z...
Ono když se na to podíváte globálně,tak je škodovka malá automobilka,která může těžko konkurovat objemem výroby těm velkejm i když roste hodně rychle.Měl jsem na mysli a i jsem to napsal prodeje v ČR.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 16:58, RE: Proč?
Pepe posted by:
Nikdo nekope, jen se divíme, jak každej novej model od šáde dokáže způsobit tolik orgasmů u angažovanejch novinářů. Ti z toho alespoň něco mají, na rozdíl od stáda, které se chytí na vějičku oboustranného koberce a koupí hromadu výběhovejch nebo moderních nespolehlivejch technologií... Zvláštní, Škoda je pro VW to samý co Dacie pro Renault, jen díky imidži o dost dražší...
Aha ,tak stádo jsou ti hloupí a ti co to ještě ani neměli možnost si to prohlédnout,natož se s tím svézt,ale již vědí,že je to totální šmejd,jako ostatně prakticky všechno od škodovky jsou ti chytří.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 17:17, RE: Proč?
PettrT posted by:
Ty auta vidím obden, spolupracujeme spolu. Auta jsou snad i v záruce, ale to ti moc nepomůže když nejezdí. Má to pro zaměstnance, takže přístup k autům tomu odpovídá, to by ale u dodávek neměl být problém. Na recenzi se ho pokusím ukecat, možná jako varování to udělá. K tomu boxeru - ono PSA vždy bylo přece jen minimálně v dodávkách kvalitnější než renault, to zase ano. Já tak velké auto ve firmě nepotřebuju a jumpy se mi nelíbí. Osobní multivan navíc nemá konkurenci, není z čeho vybírat.
To souhlasím. Pro mě je zase Multivan zbytečně velkej a drahej, to přiznám. Taky jezdím auto 4-5 let, pak putuje k montážníkům. Na tohle se těší, nechal jsem tam dát klima a nezávislý topení. Nový je pro ně škoda, stejně by z toho do roka vyrobili vrak, nedělám si iluze. Zajímala by mě zkušenost s 2,0 biTDI, nejlépe v Amaroku. To auto bych docela užil, ale spíš to vypadá na kombinaci osobního (P508) a pikapa (D. Dokker). Cenově nastejno
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 17:33, RE:
PettrT posted by:
A kdo dnes vyrábí provozně levná a hlavně jednoduchá auta? Nikdo.
Řekl bych, že dacia je dobrým příkladem. Bohužel ta auta jsou opravdu "jako tenkrát" a tak také reznou jako stará dobrá jednoduchá auta. Jinak je ale trochu schopný kutil opraví klasickým trojblokem - kladivo, kleště, šroubovák.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 17:39, RE: Proč?
Pepe posted by:
To souhlasím. Pro mě je zase Multivan zbytečně velkej a drahej, to přiznám. Taky jezdím auto 4-5 let, pak putuje k montážníkům. Na tohle se těší, nechal jsem tam dát klima a nezávislý topení. Nový je pro ně škoda, stejně by z toho do roka vyrobili vrak, nedělám si iluze. Zajímala by mě zkušenost s 2,0 biTDI, nejlépe v Amaroku. To auto bych docela užil, ale spíš to vypadá na kombinaci osobního (P508) a pikapa (D. Dokker). Cenově nastejno
TDI biturbo mám rok a něco v novém multáku. Oproti pětiválci v tom minulém má horší zvuk a jede stejně při trochu vyšší spotřebě, což možná ale zkresluje dsg a 4motion. To jsem v minulém neměl. Poruchy zatím žádné, najeto 37t.. Amarok jsem měl nedávno půjčený od prodejce na víkend, biturbo v nějaké vyšší výbavě. Vypadá v hnědé metalíze výborně, uvnitř kůže ale o dost horší než v multáku a i na zpracování je vidět že to nedělají v evropě. Zase je to ale pořád jen pickup, i když asi luxusnější než třeba navara. Prázdný to skáče jako koza, moc místa v tom neni. Uznávám ale že jsem hodně zmlsanej, i toareg mi přijde uvnitř malej. Lepší rozhodně bude ten P508 a nějaký pickup. Vem si jen kolik dáš za pneu když tam budou nějaké aby to vypadalo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 17:42, RE: Proč?
PettrT posted by:
v tu dobu to byla nejspíš nejlepší volba pro to aby zůstala značka Škoda zachována. Ten HTP je jasný důkaz že bez silného partnera prostě v MB nic sami nevymyslí, to je fakt. V principu máš pravdu že je jedno jaké auta se tam dělají, hlavně že se dělají. Ale když jsem v Barceloně viděl že snad půlka taxíků jsou oktávky trochu mi to radost udělalo. Výrobků z Kolína si ani nevšimnu.
Přiznám se, že je mi zcela jedno jestli značka škoda přežila - jednou stejně zanikne jako každá jiná firma. Jinak octavie i superby jsou oblíbená taxikářská auta. Taxikáři potřebují převážet zavazadla zákazníků, takže ocení ten oooobr kufr a protože se zákazníci vozí pár kilometrů, tak jim ani nevadí ošizené odhlučnění a málo místa. Další věcí je cenová politika škodovky v ČR a venku - zvláště při flotilových nákupech je možné venku škodovky koupit za velmi dobré ceny, kdy už je rozumně nastavený poměr cena / užitek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 17:49, RE:
Pavlik posted by:
Řekl bych, že dacia je dobrým příkladem. Bohužel ta auta jsou opravdu "jako tenkrát" a tak také reznou jako stará dobrá jednoduchá auta. Jinak je ale trochu schopný kutil opraví klasickým trojblokem - kladivo, kleště, šroubovák.
Nesouhlasím, i ta dacia potřebuje na motor diagnostiku, má hafo elektroniky a musí splnovat debilní eura. To už doma taky běžný kutil neopraví.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 17:53, RE: Proč?
PettrT posted by:
TDI biturbo mám rok a něco v novém multáku. Oproti pětiválci v tom minulém má horší zvuk a jede stejně při trochu vyšší spotřebě, což možná ale zkresluje dsg a 4motion. To jsem v minulém neměl. Poruchy zatím žádné, najeto 37t.. Amarok jsem měl nedávno půjčený od prodejce na víkend, biturbo v nějaké vyšší výbavě. Vypadá v hnědé metalíze výborně, uvnitř kůže ale o dost horší než v multáku a i na zpracování je vidět že to nedělají v evropě. Zase je to ale pořád jen pickup, i když asi luxusnější než...
Tohle dilema u mě trvá už nějakou dobu, možná 2-3 roky. Za tu dobu velký pickupy zcivilněly, ale pořád to není Amerika. Dodge by byl super, ale živit HEMI nemůžu. Najedu ročně s osobákem skoro 40 + 30 s dodávkou. Když to spojím, tak do roka a do dne skončím. Zase ale má ten RAM super vychytávky (kapsy v bocích), komfort jak v Bentley... Dost často ale jezdím po dálnici, takže zase s velkým pikapem špatně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 18:00, RE: Proč?
Fanda posted by:
Aha ,tak stádo jsou ti hloupí a ti co to ještě ani neměli možnost si to prohlédnout,natož se s tím svézt,ale již vědí,že je to totální šmejd,jako ostatně prakticky všechno od škodovky jsou ti chytří.
Ne. Je to auto se spoustou blbostí, který jsou víc využitelný marketingově, než prakticky. Bagáž pocestuje díky obr kufru komfortně, zato posádka se díky mini rozměru v příčném směru bude mačkat. A nezávislý novinář zmasírovaný na testování v zahraničí má jasno o výborném poměru cena/užitná hodnota. Sice tu cenu nezná, to je ale jen detatil. V hodnocení mu to nebrání.
Možná by to chtělo používat tu kuličku na krku, a sumírovat si v ní vlastní názor, přestože se mě článek snaží ovlivnit jiným směrem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 18:03, RE: Proč?
Pavlik posted by:
Přiznám se, že je mi zcela jedno jestli značka škoda přežila - jednou stejně zanikne jako každá jiná firma. Jinak octavie i superby jsou oblíbená taxikářská auta. Taxikáři potřebují převážet zavazadla zákazníků, takže ocení ten oooobr kufr a protože se zákazníci vozí pár kilometrů, tak jim ani nevadí ošizené odhlučnění a málo místa. Další věcí je cenová politika škodovky v ČR a venku - zvláště při flotilových nákupech je možné venku škodovky koupit za velmi dobré ceny, kdy už je rozumně nastaven...
Ceny určuje trh a lidi to kupují i tak. Až poptávka klesne škoda zlevní, bude muset. Jinak při flotilovém nákupu dává škodovka velmi dobré ceny i u nás.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 18:08, RE:
PettrT posted by:
Nesouhlasím, i ta dacia potřebuje na motor diagnostiku, má hafo elektroniky a musí splnovat debilní eura. To už doma taky běžný kutil neopraví.
Ale nemusí se tam dodatečně dávat nějaká podložka pod turbo, řemeny se mění méně často než "doživotní" řetězy...
Byla jasně daná (a veřejně deklarovaná) strategie, že se bude používat stará osvědčená technika Renaultu. Zato Škoda se prezentuje jako moderní firma vyrábějící sofistikované výrobky, přitom jde o kombinaci "Dacia řešení" a pokusného králíka.



respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 18:09, RE: Proč?
Pepe posted by:
Tohle dilema u mě trvá už nějakou dobu, možná 2-3 roky. Za tu dobu velký pickupy zcivilněly, ale pořád to není Amerika. Dodge by byl super, ale živit HEMI nemůžu. Najedu ročně s osobákem skoro 40 + 30 s dodávkou. Když to spojím, tak do roka a do dne skončím. Zase ale má ten RAM super vychytávky (kapsy v bocích), komfort jak v Bentley... Dost často ale jezdím po dálnici, takže zase s velkým pikapem špatně.
No on HEMI má i celkem drahý a častý servis - docela mě to překvapilo u 300C co má jeden náš zákazník. Ale spotřeba byla celkem ok, tvrdí že jezdí do 14 litrů. Ale Amarok neni full size pickup ani omylem, to by jsi asi byl zklamanej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 18:36, RE: Proč?
PettrT posted by:
No on HEMI má i celkem drahý a častý servis - docela mě to překvapilo u 300C co má jeden náš zákazník. Ale spotřeba byla celkem ok, tvrdí že jezdí do 14 litrů. Ale Amarok neni full size pickup ani omylem, to by jsi asi byl zklamanej.
Přeci jen beru auto jako nutnost a snažím se minimalizovat pobyt v něm. Ta 300C má jiný Cx, spotřeba u RAM bude úplně jinde. Servis nebude z nejlevnějších, a už vůbec ne na každým rohu. Mám svý vyšlapaný cestičky, i s VW je to pro mě krok do tmy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 20:13, RE: Proč?
Pepe posted by:
Nikdo nekope, jen se divíme, jak každej novej model od šáde dokáže způsobit tolik orgasmů u angažovanejch novinářů. Ti z toho alespoň něco mají, na rozdíl od stáda, které se chytí na vějičku oboustranného koberce a koupí hromadu výběhovejch nebo moderních nespolehlivejch technologií... Zvláštní, Škoda je pro VW to samý co Dacie pro Renault, jen díky imidži o dost dražší...
Nevím co je divného na tom, že se novináři zajímají o nový model domácí automobilky, okolo Hjundoo i30 byl taky pěkný humbuk a na tipcarsu v dikuzi najenou klid.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 20:44, RE: Proč?
PettrT posted by:
Ceny určuje trh a lidi to kupují i tak. Až poptávka klesne škoda zlevní, bude muset. Jinak při flotilovém nákupu dává škodovka velmi dobré ceny i u nás.
Ceny venkou jsou úplně jinde, kamarád má menší taxikářskou firmu v Paříži (žije tam cca 16 let) a kupuje pouze škodovky. Ale jeho vychází O II 1,6 TDI kombi elegance v kůži na cca 320 tisíc bez daně - ukaž mi firmu v česku která dostala takovou nabídku (nákup cca 20 aut ročně).
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.