0
back
 

diskuze k tématu: RAPID nabízí jistotu, ale žádné vzrušení

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 11:20, RE: Proč?
PettrT posted by:
Nějak nevim co by místní kritici od Škodovky chtěli. At tam udělají cokoliv vždy je to podle nich špatně, je to zastaralé, drahé, poruchové ( Franta říkal jak se mu ta "nová" oktávka z AAA sype čeče... " ) Nekoupit jí před lety VW tak už žádná Škodovka neni a v lepším případě tam ted Renault třeba montuje megany. V tom horším tam je mega vietnamská tržnice a lidi v MB nemají co žrát.
Ale díky VW je tam prosperující automobilka, i když v celosvětovém pohledu celkem bezvýznamná. To koncernu myslí...
Nikdo nekope, jen se divíme, jak každej novej model od šáde dokáže způsobit tolik orgasmů u angažovanejch novinářů. Ti z toho alespoň něco mají, na rozdíl od stáda, které se chytí na vějičku oboustranného koberce a koupí hromadu výběhovejch nebo moderních nespolehlivejch technologií... Zvláštní, Škoda je pro VW to samý co Dacie pro Renault, jen díky imidži o dost dražší...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 11:24, RE:
PettrT posted by:
Výhoda korejců je že oni prostě nemůžou být horší než starší model. To ani nejde. Měl jsem možnost jezdit pár dní se starším ceedem kombi 1,6 a kdyby někdo vyrobil něco horšího neprodá ani jeden kus. Soused má i40, je to hezké, to ano, ale dle jeho slov už podruhé nekoupí. Ne že by se to sypalo, ale spousta drobných chyb a nedostatků. Měl před tím mondeo, lituje změny.
Zajímavé. Oba modely "ve starším provedení (elantra, acent) " si ročně koupí přes milion a půl lidí po celém světě (asi proto že stojí za prd). Jsou to blbci, měli si koupit oktávku protože je to v čechách nejoblíbenější auto. A holit hlavy jim budem až příští rok, ne
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 11:45, RE:
typek posted by:
Zajímavé. Oba modely "ve starším provedení (elantra, acent) " si ročně koupí přes milion a půl lidí po celém světě (asi proto že stojí za prd). Jsou to blbci, měli si koupit oktávku protože je to v čechách nejoblíbenější auto. A holit hlavy jim budem až příští rok, ne
Ten ceed byl strašnej, to je prostě fakt. Kia i hyundai jsou na mnohem více trzích než škodovka, porovnávat prodeje je trochu mimo mísu. V tom se jim škodovka nikdy nevyrovná, to souhlasím. Navíc všude je to ekonomická volba, což zaručuje prodej i horšího zboží. Zrovna ta i40 levná už zrovna neni a rekordy v prodejích netrhá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 11:51, RE: Proč?
Pepe posted by:
Nikdo nekope, jen se divíme, jak každej novej model od šáde dokáže způsobit tolik orgasmů u angažovanejch novinářů. Ti z toho alespoň něco mají, na rozdíl od stáda, které se chytí na vějičku oboustranného koberce a koupí hromadu výběhovejch nebo moderních nespolehlivejch technologií... Zvláštní, Škoda je pro VW to samý co Dacie pro Renault, jen díky imidži o dost dražší...
V současnosti si nejsem jistý jestli role Dacie neni v koncernu už určena spíš Seatu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 12:15,
Asi nejlepší a troufnu si tvrdit (díky předchozím recenzím autora) asi i nejvyváženější recenze Rapida v ČR - http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-rapid-1-6-tdi-presne-podle-sitoveho-grafu/
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 12:22, RE: Proč?
PettrT posted by:
V současnosti si nejsem jistý jestli role Dacie neni v koncernu už určena spíš Seatu...
Pustím se na tenký led estetična - srovnáním Ibizy kombi a Fabie kombi...a Exeo je taky dost hezký... Při stejné technice je podle mě Škoda až za Seatem. Což je mi jedno, páč mě nic z toho neoslovuje. Takovej P 508 bk 2,0hdi 120kW za 460 tKč bez DPH je pro mě zajímavej. Technicky, finančně i esteticky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 12:56, RE: Proč?
Pepe posted by:
Pustím se na tenký led estetična - srovnáním Ibizy kombi a Fabie kombi...a Exeo je taky dost hezký... Při stejné technice je podle mě Škoda až za Seatem. Což je mi jedno, páč mě nic z toho neoslovuje. Takovej P 508 bk 2,0hdi 120kW za 460 tKč bez DPH je pro mě zajímavej. Technicky, finančně i esteticky.
No ibiza je zvenku asi i hezčí, ale interierem to teda dokonale podělá. Vlastně jediný seat co má slušný interier je exeo, a to jen díky audi. A protože sedím uvniotř je to pro mě důležitější než venek. P 508 se mi zase vůbec nelíbí zvenčí, ale interier je dokonalej. A při té ceně je to dobrá volba. Oni moc ale frantíci na výběr nemají, za vyšší ceny to lidi kupovat nebudou. Ne že by to tu cenu nemělo, ale dnes je spojení francouzké auto synonymum pro slovo sleva.... bohužel pro ně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 12:57, RE: Ačkoli Škoda ještě nezveřejnila ceny
Joska posted by:
Původní starý dobrý Rapid se jistě v hrobě obrací...... Tohle nepovedené "Toledo" osadit okřídleným šípem a pojmenovat po legendě (no, alespoň mezi pravověrnými Škodováky), je minimálně drzost, trefněji napsáno hloupost.
Myslíš původní Rapid nebo ten paskvil co komouši z nouze dělali ze 120?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 14:13, RE: Ačkoli Škoda ještě nezveřejnila ceny
PettrT posted by:
Myslíš původní Rapid nebo ten paskvil co komouši z nouze dělali ze 120?
Ani ti komouši nedali pod název Rapid nejslabší motor z nabídky. Rapid byl synonymum nejrychlejšího "sportovně střiženého vozu" v nabídce. Raději bych do toho moc neryl nebo by si taky člověk mohl naběhnout.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 14:20, RE:
anonym posted by:
Asi nejlepší a troufnu si tvrdit (díky předchozím recenzím autora) asi i nejvyváženější recenze Rapida v ČR - http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-rapid-1-6-tdi-presne-podle-sitoveho-grafu/
No jo, Janda. Jeho Favorití recenze je legendou. Doporučuji všem škodovkářům, kteří si myslí že před vstupem VW vyráběla škodovka hrábě a lopaty.....
http://www.autorevue.cz/test-skoda-favorit-135-ls-posledni-mohykan_5
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 14:38, RE: Proč?
PettrT posted by:
Nějak nevim co by místní kritici od Škodovky chtěli. At tam udělají cokoliv vždy je to podle nich špatně, je to zastaralé, drahé, poruchové ( Franta říkal jak se mu ta "nová" oktávka z AAA sype čeče... " ) Nekoupit jí před lety VW tak už žádná Škodovka neni a v lepším případě tam ted Renault třeba montuje megany. V tom horším tam je mega vietnamská tržnice a lidi v MB nemají co žrát.
Ale díky VW je tam prosperující automobilka, i když v celosvětovém pohledu celkem bezvýznamná. To koncernu myslí...
Nějak mi uniká ten diametrální rozdíl mezi situací kdy polák, mongol, slovák a sem tam nějaký čech montují ošizený volkswagen se znakem škoda a montovnou se znakem renault, kde bude stejná sestava pracovníků (u TPCA to není jiné). Zaměstnanci tam budou tak jako tak, české firmy dodávají díly téměř všem značkám, takže i subdodavatelé by měli stejné zakázky......kde je tedy rozdíl? Zisky škoda auto tečou stejně do německa, takže by se jen změnila cílová země na francii.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 15:03, RE: Proč?
PettrT posted by:
No ibiza je zvenku asi i hezčí, ale interierem to teda dokonale podělá. Vlastně jediný seat co má slušný interier je exeo, a to jen díky audi. A protože sedím uvniotř je to pro mě důležitější než venek. P 508 se mi zase vůbec nelíbí zvenčí, ale interier je dokonalej. A při té ceně je to dobrá volba. Oni moc ale frantíci na výběr nemají, za vyšší ceny to lidi kupovat nebudou. Ne že by to tu cenu nemělo, ale dnes je spojení francouzké auto synonymum pro slovo sleva.... bohužel pro ně.
Já s tím naštěstí téměř 14 let problém nemám. Všechny Péžoti koupení od nova sloužili (resp. slouží) bez vážných problémů - a to se bavím o autech se stovkama tisíc km na hrbu... Tenhle tejden byla na servise "městská" benzínová kombíková 307. 8 let a 90tkm, komplet servis (olej,filtry,kapaliny,kontrola) + kulový čep + tyčka stabil. za 4.500 Kč bez DPH v autorizovaným servisu!!! To auto je v servisu 1x za rok - a pozor, tohle byl ten DRAŽŠÍ servisní cyklus. Mezikontrola je za polovic... Svýho času se do toho narvaly 2 kočárky, dneska dětský kola, koloběžka - jako nic. Jo, u Boxera praskají hadice od turba (2x za 330tkm), u 306 odešla přední lambda sonda (ve 160tkm), u 406 řemenice vyvažovacího hřídele, ložiska př. kol a 2x proplach FAPu + 1x doplnění aditiva. Za 266tkm...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 15:08, RE: Proč?
Pavlik posted by:
Nějak mi uniká ten diametrální rozdíl mezi situací kdy polák, mongol, slovák a sem tam nějaký čech montují ošizený volkswagen se znakem škoda a montovnou se znakem renault, kde bude stejná sestava pracovníků (u TPCA to není jiné). Zaměstnanci tam budou tak jako tak, české firmy dodávají díly téměř všem značkám, takže i subdodavatelé by měli stejné zakázky......kde je tedy rozdíl? Zisky škoda auto tečou stejně do německa, takže by se jen změnila cílová země na francii.
Amen. Díky znalosti automotive "zevnitř" jako "správce budov" tohle tvrdím už nějakých 10 let. Že by lidi z MB neměli práci? Největší ránu by utrpěli majitelé pracovních agentur... Vlastně ne, ti by se šoupli jinam.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 15:18, RE: Proč?
Pepe posted by:
Já s tím naštěstí téměř 14 let problém nemám. Všechny Péžoti koupení od nova sloužili (resp. slouží) bez vážných problémů - a to se bavím o autech se stovkama tisíc km na hrbu... Tenhle tejden byla na servise "městská" benzínová kombíková 307. 8 let a 90tkm, komplet servis (olej,filtry,kapaliny,kontrola) + kulový čep + tyčka stabil. za 4.500 Kč bez DPH v autorizovaným servisu!!! To auto je v servisu 1x za rok - a pozor, tohle byl ten DRAŽŠÍ servisní cyklus. Mezikontrola je za polovic... Svýh...
Vidíš, já mám třeba zase dobré zkušenosti s VW, i když to se tu asi moc nenosí. Ve firmě jsem začínal s tranzitem, přes fiaty a citroeny se dostal k VW a nemám důvod měnit. Myslím tím transportery, caddy a soukromě multivan. Nemyslím že by ostatní bylo nějak horší, ale mě vyhovuje to co mám. Naprosto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 15:23, RE:
typek posted by:
No jo, Janda. Jeho Favorití recenze je legendou. Doporučuji všem škodovkářům, kteří si myslí že před vstupem VW vyráběla škodovka hrábě a lopaty.....
http://www.autorevue.cz/test-skoda-favorit-135-ls-posledni-mohykan_5
A co je na tom favoritu tak skvělého? V roce 1992 vyrábět tohle jako topmodel... tím bych se nechlubil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 15:25, RE: Proč?
Pavlik posted by:
Nějak mi uniká ten diametrální rozdíl mezi situací kdy polák, mongol, slovák a sem tam nějaký čech montují ošizený volkswagen se znakem škoda a montovnou se znakem renault, kde bude stejná sestava pracovníků (u TPCA to není jiné). Zaměstnanci tam budou tak jako tak, české firmy dodávají díly téměř všem značkám, takže i subdodavatelé by měli stejné zakázky......kde je tedy rozdíl? Zisky škoda auto tečou stejně do německa, takže by se jen změnila cílová země na francii.
To, že škodovku získal koncern je pro republiku určitě větší výhra než renault, který tu chtěl pouze montovat tehdy nové twingo. Koncern tady nechal a dále rozšířil vývoj aut, koncern během těch let postavil a kompletně zmodernizoval všechny tři závody.
A co si budem vykládat Mladá Boleslav by bez škodovky nebyla tam kde je teď. Kolín je pořád stejný jako před TCPA, akorát je tam víc poláků a místní potvrdí že se na kolínsku zvýšila drobná kriminalita.
Zisky (po zdanění na rozdíl od různých investičních společností se sídlem někde na kypru) tečou do dojčlandu, ale i tak škoda odvádí do státní kasy zdaleka nejvíc snad vyjma ČEZu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 15:37, RE: Ačkoli Škoda ještě nezveřejnila ceny
typek posted by:
Ani ti komouši nedali pod název Rapid nejslabší motor z nabídky. Rapid byl synonymum nejrychlejšího "sportovně střiženého vozu" v nabídce. Raději bych do toho moc neryl nebo by si taky člověk mohl naběhnout.....
Rapid s motorem vzadu sportovně jen rádoby vypadal, jízdní vlastnosti tragické i na dobu vzniku. Ale tenkrát jiná volba nebyla, takže bylo dobré cokoliv.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 15:39, RE: Proč?
PettrT posted by:
Vidíš, já mám třeba zase dobré zkušenosti s VW, i když to se tu asi moc nenosí. Ve firmě jsem začínal s tranzitem, přes fiaty a citroeny se dostal k VW a nemám důvod měnit. Myslím tím transportery, caddy a soukromě multivan. Nemyslím že by ostatní bylo nějak horší, ale mě vyhovuje to co mám. Naprosto.
Já to akceptuju. Každou vlastní zkušenost. Když ale někdo jen papouškuje hospodský moudra (kterýhžto bejvá P častým terčem), tak se jen divím. Já taky nemám důvod měnit, nemám na to, abych připlácel za něco, co nedostanu, nebo neocením.
V poslední době i Škoda dělá kroky správným směrem - taková O2 Champion 2,0TDI za cenu, za kterou byla k mání, je pro určitý segment zákazníků terno. Nepopírám.
Rapid jde cestou prodat starou (nebo nespolehlivou) techniku co nejvíce lidem vyžadující ekonomické řešení. Těží z historie, kterou si konkurence ani vybudovat nemohla, proto to zkouší prolomit masivní reklamní strategií (47tKč/prodaný vůz je fakt maso - Hyundai). Že jsou lidi ovce, které je třeba stříhat, jsem už pochopil. Že se mezi ně (snad) neřadím je snad ok, ale za "osvětu" bych kamenovanej bejt nemusel...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 15:48, RE: Proč?
Pepe posted by:
Já to akceptuju. Každou vlastní zkušenost. Když ale někdo jen papouškuje hospodský moudra (kterýhžto bejvá P častým terčem), tak se jen divím. Já taky nemám důvod měnit, nemám na to, abych připlácel za něco, co nedostanu, nebo neocením.
V poslední době i Škoda dělá kroky správným směrem - taková O2 Champion 2,0TDI za cenu, za kterou byla k mání, je pro určitý segment zákazníků terno. Nepopírám.
Rapid jde cestou prodat starou (nebo nespolehlivou) techniku co nejvíce lidem vyžadující ekonomické ...
Ne vždy jsou to jen hospodské kecy... tak třeba ted u kamaráda mám možnost sledovat dva pomalu se rozpadající trafiky. Taky mi říkal něco o ovcích a přeplácení když jsem ve stejné době kupoval transporter. Navíc byl ten renault i větší a asi i hezčí, zvenku. Co zažívá ted bych nepřál nikomu, po dvou letech a něco kolem 100t km u každého. Navíc už ted ví že ty auta neprodá jinak než na protiučet za pár korun. No třeba měl smůlu. Třeba ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2012 15:49, RE: Proč?
ctverak posted by:
To, že škodovku získal koncern je pro republiku určitě větší výhra než renault, který tu chtěl pouze montovat tehdy nové twingo. Koncern tady nechal a dále rozšířil vývoj aut, koncern během těch let postavil a kompletně zmodernizoval všechny tři závody.
A co si budem vykládat Mladá Boleslav by bez škodovky nebyla tam kde je teď. Kolín je pořád stejný jako před TCPA, akorát je tam víc poláků a místní potvrdí že se na kolínsku zvýšila drobná kriminalita.
Zisky (po zdanění na rozdíl od různých i...
Ve vývoji ve škodovce pracuje relativně pár lidí (promile zaměstnanců) a co skutečně vyvinuli (tedy především HTP), stojí za starou belu. Je úplně jedno, jestli by to tehdy byl v MB renault, BMW nebo třeba toyota, kdokoli tam chtěl montovat auta, musel investovat, protože původní továrny byly beznadějně zastaralé. A nejvíc mě pobavila zmínka o daních, protože je na ní vidět "vysoká odborná erudice" - TPCA nebo hiunday v daně ze zisku neplatí?? Že škodovka platí vetší daně je nejspíše tím, že vyrábí ve větších počtech (alespoň zatím) a má větší marže (také zatím - dokud jsou tu nadšenci ochotní akceptovat jejich ceny). Takže bych tehdejší spojení s VW tolik neglorifikoval - nebylo to špatné, ale nic převratného.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.