0
back
 

diskuze k tématu: Octavia 1.8T versus 1.9TDI - který motor je lepší?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.02.2009 22:49, rada
Chci uvést spotřebu vozů na pravou míru. Motorizace 1.8T žere 8-9l při běžné jízdě. Při 11l jak píše pan Lubík letíte jak šutr, nebo jedete brzda plyn. Což by jste jistě ocenil na získaných bodech od policie české republiky.
Teď k té radě: pokud jezdíte do 20000km ročně, tak jděte do benzínu 1.8T není o čem přemýšlet. Je to povedený motor. Svezení je s ním lepší.
Pokud najedete nad 20000km za rok tak se Vám motor 1.9TDI s průměrnou spotřebou do 6l/100km vyplatí. Pozor na stočené tachometry týká se to především motorů 1.9TDI kdo si vůz z naftovým motorem koupil, tak předpokládal, že bude točit velké kvantum kilometrů. Bazary stáčení využívají k navýšení ceny. Servisní kniha se dá zfalšovat. Nedá se na ni spolehat. Nechte vůz před koupí prověřit v autorizovaném servise.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.02.2009 07:13, rada
Měljsem Octavii s 1.9TDI i 1.8T, s oběma jsem najezdil přes 100tisíc km.. Poruchovost u obou byla minimální, rozdíl ve spotřebě 2-2,5litru, ohromný rozdílbyl ve svezení. Ježdění ve městě s benzínem je opravdová radost, narozdíl od nafty, kde neustálá akcelerace je skutečným utrpením. Motor TDI PD je hlučný, hrubý a nevychovaný, jízdu Octavií I přímo deklasuje. Pokud se neživíte jako cesťák(cesťačka), tak jednoznačně doporučuji 1.8T. Pokud chcete "jen" dopravní prostředek a o víkendech je vaším koníčkem jízda v traktoru - pak určitě sáhněte po TDI.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.02.2009 07:24, rada
Měljsem Octavii s 1.9TDI i 1.8T, s oběma jsem najezdil přes 100tisíc km.. Poruchovost u obou byla minimální, rozdíl ve spotřebě 2-2,5litru, ohromný rozdílbyl ve svezení. Ježdění ve městě s benzínem je opravdová radost, narozdíl od nafty, kde neustálá akcelerace je skutečným utrpením. Motor TDI PD je hlučný, hrubý a nevychovaný, jízdu Octavií I přímo deklasuje. Pokud se neživíte jako cesťák(cesťačka), tak jednoznačně doporučuji 1.8T. Pokud chcete "jen" dopravní prostředek a o víkendech je vaším koníčkem jízda v traktoru - pak určitě sáhněte po TDI.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.02.2009 08:22, rada
Hloupost octávii milujících lidí nemá konce!!!Za 150.tis je opravdu dnes výběr a né jedno z nejhorších vozů v nižší střední třídě!!!Naštěstí ceny octávií 1 dnes již klesly skoro na úroveň kam měli vždy patřit,jestě tak 20% dolů a bude to O.K.,reálná cena toho krámu z r.v.98 -99 je tak 40-60tis dle stavu!!Potom bude O1 relativně dobrá koupě,za 150.000,-kč by musela mít nejmíň zlatý volant!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.02.2009 08:53, rada
To je zvláštní, já kupoval Octávii 1.8 Turbo před dvěma lety a dal jsem za ni 138 500,-. Je vyrobená 9/1999 a v době koupě měla najeto 102 tis. km. Tenkrát se mi to zdálo levné, tak jsem si s sebou vzal odborníka ze servisu a ten kontstatoval že je vše v pořádku (hodinu a půl ji prohlížel). Dva roky jezdím bez poruchy, pouze dodržuji servisní intervaly podle servisní knihy a tím jsem navázal na předchozího majitele. Loni v létě jsem si na ni nechal dát facelift.
Rada pro tazatele: Kupte Octavii se servisní knížkou, budete mít přehled o tom jak byla servisovaná a jestli byl v čas měněn olej. Právě na výměně oleje, u motorů přeplňovaných turbem, záleží.
Na závěr se ještě musím vyjádřit ke spotřebě: Nikdy jsem se nedostal na zde uváděných 11 litrů. Teď v zimě mám spotřebu okolo 9,5 až 10,0 l/100 km a to nejezdím s lehkou nohou. V létě je pak průměr okolo 8 litrů.
S naftovým 1.9 Tdi se dá jezdit za 5,5 až za 6 litrů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.02.2009 09:37, rada
Stran servisní knihy: takových Vám do rána seženu přesně tolik, kolik jich budete potřebovat. Na přesně takové kilometry, jaké budete potřebovat. S přesně takovými prohlídkami, jaké budete potřebovat. Zvlášť pro Škodu není s tímto problém. V mých rukách jezdí O1 TDi za 6,2; 1,8T jsem vyzkoušel před cca hodinou, a na 11litrů se dostat není žádný problém. Ale dá se i za těch 8, s průměrně klidnou a spořádanou jízdou. Ovšem dle PP from Das Auto. Jak známo-je nutné něco málo přičíst (nejlépe vyzkoušet dojezd na jednu nádrž). O1 není zrovna povedený vůz, v těchto končinách je více než přeceňován, a jeho koupě je vždy finančně nevýhodná, a to hodně nevýhodná. 10 let staré malé auto by mělo stát tak 30-50t kč. Ostatně takto je ceněná konkurence. Ale komu není rady...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.02.2009 10:06, rada
Milý pane Juřičko, ano máte pravdu servisní kniha se dá bez problémů zfalšovat, nátisk štítku v servisní knize, který musí souhlasit se štítkem nalepeným na skeletu vedle rezervy pod kobercem v kufru, už dá ale celkem dost zabrat. Tenkrát po koupi Octávie jsem si nechal rovněž udělat jakýsi test (dělal ho můj servismen - sám nevím o co přesně jde) opotřebení motoru, kde mi potvrdil, že 102 tis km na tachometru je pravdivých. Navíc nebyl omačkaný volnat, či ošoupané sedačky... atd. Vím že teď bude argumentovat tím že interiér může být vyměněn, ale proč by to někdo dělal? Proto aby potom dal auto do inzerátu o 10 000 kč dráž? Servisní kniha je zkrátka doklad, sice padělatelný, ale člověk který alespoň trochu ví o co jde pozná padělek.
S tím palubním počítačem nevím jak to je. Já většinou beru do plné nádrže, po dvě cvaknutí pistole. Většinou je to podle PP. Někdy třeba o litr méně, někdy o litr více.
Píšete že Octavie není povedené auto, neříkám že je to bůh ví co a potvrzuji že je předražená, ale proč s ní tedy jezdíte když jí zatracujete? A jezdíte jak v benzínové, tak v naftové, to je zvláštní. Pokud je máte jako služební, proč jste si nenechal koupit jiné auto?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.02.2009 10:26, rada
Dobrý den, jako služební ji rozhodně nemám. Tak trochu pracuji v oboru Auto-Moto, není tedy pro mne problém se svézt v čemkoli, co je tak běžně v provozu. Po přečtení příspěvků v této poradně jsem se rozhodl otestovat oba vozy (TDI/T) vlastní nohou. Toť byly moje závěry. Nevyjadřuji znepokojení nad vozem jako celkem, nýbrž nad pořízením tohoto, za stávajících podmínek. Nejde snad právě o to? Není přeci problém koupit nějakou popelnici, lecjakou. A ať už je pořizovatel finančně limitován, či nikoliv, věřím pevně v to, že si každý rozmýšlí, za co své peníze utratí. A nemohu souhlasit prostě s tím, že desetiletá oktávie má cenu 150.000,- Kč. To se na mě nemůžete ani trochu zlobit. Jde přeci najít spoustu aut, větších, lépe vybavených, novějších, spolehlivější, snad i s lepším motorem (tedy pokud jde o PD rozhodně, T je dobrý tak do 50tkm (při koupi)) za daleko menší peníz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.02.2009 11:17, rada
Tak já si před dvěma měsíci přivezl z Rakouska Octavii Combi 1,8T Elegance r.v.2003, najeto bylo 103tis. km. Vyšla mě na 156 tis. Kč Chtěl jsem přímo tento motor a jsem maximálně spokojený. Přecházel jsem z Nissana 2,0 benzín a naftu jsem nechtěl v žádném případě. Ročně najedu asi 15.000 km a chci se občas sportovně svézt a bezpečně předjet. S TDI jsem občas jel a je opravdu hlučný. To tady ten 1,8T je neskutečně tichý, při běžné jízdě podle předpisů vlastně není třeba točit víc jak 2,5tis otáček. Vlastně skoro ani nevím, že to auto má motor. Ozývá se až nad 3 tis otáček. Kolem 5-6 tis. má hezký sportovní zvuk. Pokud jde o moje zkušenosti se spotřebou, tak za ty dva měsíce jsem ujel 3800km při průměrné spotřebě 6,9 dle PP, podle tankování to vychází asi 7,2. Je ale fakt, že jezdím spíš klidně podle předpisů, to víte 4 body už jsou pryč, ale občas mi to taky ujede. No není se co divit, táhne nádherně a když jí občas vytočím k omezovači, tak je to úplná raketa. Jen pro názornost cesta do Alp na lyže 500km 3 lidi + plný kufr (bez rakve, lyže se vešly do kufru )) ) tam dálnice 130km/h spotřeba 7,4 a cestu zpět pršelo + sníh dálnice 100-110km/h spotřeba 6,1. Vše dle PP. Za TDI bych tedy rozhodně neměnil.
Jinak dojezd na plnou nádrž do rozsvícení rezervy je u mě asi 680km. Dalších 100 to ujede na rezervu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.02.2009 11:54, rada
To vasapasa: Was ist das "sračka"? To je nějaké vaše "Traumauto"?
BEZ (vasapasích) narážek a "rádobyvtípků" - vzhledem k situaci na trhu se nyní dá pořídit vůz STŘEDNí třídy (NEjen zrovna Citroën C5) cca 4 letý za cca 200 + něco tisíc kč a to někdy i v zajímavých "skorotop" verzích (můj V6 Exclusive Brumla s "absolut" péčí a téměř "max." výbavě MOŽNÁ za 250. t. - možná MÉNĚ - takže vůz o třídu níž, navíc VÍCE NEŽ 10ti letý - tak trochu do "ZÁVĚREČNÉ" části života se blížící - MUSí být VÝRAZNĚ levnější!!! Prostě MUSí-li to octavia býti, tak o 5 let novější - jinak NEsmysl to je (v dnešní době - "slevovací" - OBZVLÁŠŤ!)
(NEmoc "milý" vassapas(o)!) NEšlo mi zrovna o C5, ale spíše o pravý OPAK, a to že octavia (konstrukčně NEnáročněji to už moc NEjde - to jste NEvěděl? .-) je v česku (to "spíše" je tam "spíše" ze SLUŠNOSTi) PŘEdražená .. (a 150 t. za "běžný/masový" vůz nižší střední 10-11 let starý je prostě STRAŠNĚ "moc" a TOTÁLNĚ přehnaná cena) - TO byl smysl příspěvku.
PS: Jinak o cenách rozhoduje "trh" (což NEní vždy /ani v jiných oborech/ a jen o "kvalitě") - až jednou budete "velký" (třeba) to pochopíte ,-)
PPS: Také bych jistě NEbyla nadšena z C5 s automatem k 18ti nám (já dostala malou hondu) ale maličko praxe a malilinko znalostí teorie mne k ní lety dovedlo (přes docela HODNĚ aut - ať vlastních či "půjčovacích")
Mimochodem ten "novonabyvatel" Exclusive C5 - zdá se - je zatím VELMi spokojen a až (a jestli) jednou (za pár let) nějaký takový automobil ozkoušíte - (třeba) pochopíte ...
Jinak pro TAZATELE/potencionálního kupce octávie (za 150.000 kč) - ROZHODNĚ bych doporučila pár "jiných" vozů nižší střední třídy vyzkoušet ("možná" budete překvapen a najdete takové, které "lépe/snáze/příjemněji" se vám budou řídit/ovládat) a KDYŽ to MUSí být octavia (asi spíše na základě "přání a představ" než "porovnávání"), tak JEDNOZNAČNĚ s (docela DOST HODNĚ) povedeným motorem 1.8 turbo!
Šťastnou ruku při výběru ... a pěkný(é) den(y) s novým vozem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.02.2009 12:26, rada
ANONYMnímu doporučovateli "auta snů C5" - to já mám JINÉ "auto snů" ,-), a (asi narozdíl od vás) NEříkám že tazatel "hloupý je", ale že jeho cenová představa je PŘEhnaná až NEsmyslná (a NAPŘ. /!!!/ citroën C5 a ford Mondeo atd. jsou auta O TŘÍDU VÝŠ a přitom v bazaru LEVNĚJŠí) - a dát za 10-11 let starý vůz "nižší střední" 150.000 mi přijde jako TOTALNEsmysl. Toť vše ...
PS: Mé auto snů se jmenu BRiSTOL Fighter (a z těch "normálních" - které "ozkusila jsem" - tak asi Mercedes SL 63 AMG s FANTASTICKÝM zvukem motoru) - tak asi "tak" (rozumíme si ,-)
PPS: Ale "vyzkoušet" také JINÉ vozy nižší střední třídy (Civic - tím jsem "začínala" já; mazdu 3 .... ale klidně i alfu atd.) považuji za "rozumné" a "správné" - KDYBY to všichni (nebo "jen" více) potencionálních kupci udělali, jsem asi tak na 99,9% přesvědčena, že "totální" dominance octavia by poněkud "polevila" (a tím pádem by i - ta trochu "nesmyslná" - cena "spadla").
To, že dnes (stále ještě) v bazaru ze tří 3letých vozů stojících vedle sebe stojících vozů střední (mondeo) nižší st. (octavia) střední (C5) je při podobné motorizaci (a dokonce klidně i trochu "vyšší" výbavě u vozů střední třídy) skoroVŽDY NEJdražšíí ten východoevropský "golf s batohem" - to není až tak "odpovídající" ... ostatně stejně NEsmyslné je to, že nová octavia - "předokolka" se 103 kW/320 Nm 2.0 TDi pumpe-düse v trochu vyšší výbavě vyjde cenově PODOBNĚ jako klasická "zadokolka", tedy vůz konstrukčně "náročnější/dražší" model střední třídy navíc PRÉMIOVÉ značky Lexus s motorem 2.2 130 kW/400 Nm - prostě kvalita/cena někdy trošičku "kotrmelce" dělají - a "české" vnímání/vztah k škoda octavia prostě JE ... trochu PŘEhnané, až NEkritické - řekla bych já
Prostě pokud někdy vyzkouší/porovná a VYBERE opravdu octavia - budiž (ale dopporučovala bych motorizaci 1.8 T)
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.02.2009 12:33, rada
Pořád se tu řeší jestli je jetá Octávie daného ročníku drahá a za tu cenu možno koupit novší, lepší auta,.... Pokud se pisatel rozhodl pevně pro Octávii tak by jsem mu jí nerozmlouval (jenom doporučuji koupit až facelift). Na druhou stranu pokud budu uvažovat, že auto nedojezdím do konce, ale za 3-5 let ho prodám a koupím novější, tak Octávii dneska draze koupím a zase za pár let draze a bez problémů prodám. Je to jistě specifikum (i nemci svoje značky preferují vyšší cenou) česka a s tím nic nenaděláte. Podívejte se po bazarech kolik tam stojí těch lepších aut v desetiletém stáří (jsou prakticky neprodejné a už vůbec ne za cenu 10 let staré Octavie). Přdpokládám, že pokud by majitel dneka koupil jiné auto nap r.v. 2003 tak za těch 5 let kdy by auto prodával mělo by stáří oněch 10 let.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.02.2009 12:37, rada
asi jsem někomu šlápl na kuří oko!!!Copak octávie v dechtu s křídlem a na hlíně???Octávie je opravdu jedno z nejhorších aut v nižší střední třídě!!!Jezdil jsem O1 96KW služební asi 40.000Km,nepohldné sedačky,vratký podvozek,dozadu nedáte do sedačky ani 3.leté dítě aniž by jste nemusel posunout sedadlo o hrozném radndálu PD ani nemluvím.Bylo spolehlivé dělali jse jen ložiska kol,a přední gumy do stab..,Jinak je potřeba zkusit i jiné vozy,já jsem jich měl v rukách opravdu hodně a není mě ani 25.let,auty se živím od roku 1992,takže mohu porovnávat!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.02.2009 13:09, rada
To je právě ONO, Pavle 01! To co "popisujete" totiž (jistojistě) NEbude trvat "navěky"! Bude to (trochu) "podobné" jako s Felicia - ta se dala ještě před nějakými 3 možná 4mi lety ojetá x-letá prodat za 100 t. kč a dnes je vpodstatě "out" a prý je už bazary nechtějí VŮBEC vykupovat - za ŽÁDNOU cenu. Takže koupit právě nyní (v době tlaku na NIŽŠí ceny) 11 let staré auto nižší střední třídy (navíc první generace octavia - před faceliftem - DOKONALÁ věru NEbyla - a "dotažení" je vlastně až druhý facelift, nebo-li octavia II.) za TAK vysokou cenu - NEvím přesně JAK bude situace probíhat (ono se to dnes opavdu ŠPATNĚ odhaduje), ale za pár let - i když se tomu možná dnes "nechce" věřit - bude octavia z prvních roků výroby STEJNĚ "out", jako dnes felicia.
Takže "musí-li" to octavia být - já bych VÝRAZNĚ nižší cenu nebo VÝRAZNĚ "novější" ročník" ... viděla/doporučila - jako "odpovídající" a "správné" hodnotila ...
PS: Možná ještě ne "výrazně", ale jisté "ochlazení" vůči produktům z Ml. Boleslav již "začalo" - asi VŽDY se "doma" budou DOBŘE prodávat, ale ona SUPERDOMINANCE na trhu bude už jen "oslabovat" ... (navíc nové "domácí" modely z Nošovic a trochu ze Žiliny a ... rozhodně NEzajímavé NEjsou!).
Pokud vím auta kategorie nižší střední se NOVÁ dají koupit cca o 100.000 kč dráž než je zde PLÁN na koupi (už notně STARÉ) ojetiny - a v mnohém jsou ty za těch 10 let přeci jen DÁL, takže když "ojetinu" (navíc TAK "starou") LEVNĚJŠí být MUSí! - to si myslím já (navíc požadovaná luxusní výbava se v bazarové ceně přeci až tak NEprojevuje - to je málem "bonus" v praxi za pár tisíc - viz "zánovnjí" C5 Exclusive v mém prvním příspěvku zmíněná).
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.02.2009 13:36, rada
Milý Dagoši, není vám ani pětadvacet let? Tak to vás upřímně lituji jestliže jste musel od osmi let (což většina z nás byla ve třetí třídě) pracovat. A už jste určitě řídil auta a získával praxi.
Neplácejte nesmysly. Ta hláška s "mladým veteránem" stačila.
Nikomu jste na kuří oko nešlápl, já Octavie nijak nepodporuji a myslím si o nich své, ale označovat je za krám nejhorší ve své třídě, to si rozhodně nezaslouží.
Pokud byste četl moje reakce tak víte že mám benzínovou Octavii, co se nafty týče, mám jen malé zkušenosti asi 15 tis. km se služební TDi 81 kW. Je to skutečně traktor a doma bych Tdi asi nechtěl mít. Takže stříbrná ano, na hlínách ano, s křídlem ano, ale v dehtu ne, to jste se netrefil.
Nevím co jste myslel vratkým podvozkem? To že má tvrdší sedačky je všeobecně známé a mě to vyhovuje proti nějakým měkkým křeslům ze kterých v zatáčkách vypadáváte.
Prostor v kabině je opravdu malý, zásluhu na tom má krátký rozvor, ale ještě se mi nestalo abych byl já nebo posádka nějak omezená. Odměnou za to je velký kufr, který potřebuju daloko víc, než nacpat tři dospělé osoby na zadní sedadla.
Ještě se vrátím k ceně auta podle parametrů pisatele článku bude na Octávii stačit 120 tis. Kč. To že jsou předražené je pravda, ale pokud se hledá, najde se i dobrá koupě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.02.2009 13:40, rada
To Pavel 01
A jaký je relativní rozdíl mezi draze koupit a draze prodat naproti levně koupit a levně prodat? Ještě se může nastat draze koupit a levně prodat. To ale nechme.
Už jsem to sem jednou psal a mnoho dalších to potvdilo. 150 tisíc za 11 let staré auto nižší střední třídy nijak vyjímečné, dá jen chorý mozek. Za tyto peníze se dají sehnat auta ze střední třídy o 2 až 3 roky mladší a nebudou to žádné vraky. Jen to nesmí být Škoda a VW. A abych byl konkrétní, tak třeba předposlední Mondeo r.v.2001 se zrovna v těchto cenových relacích pohybuje, ale tam bych volil nejméně 2-litr. Já sem trochu ujetej na Opely, čili Vectra B z roku 2000 s dvěma vynikajícími benzínovými motory 2.0 nebo 1.8 (X20XEV nebo X18XE) se dá sehnat kolem 100 tisíc, a to v plné výbavě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.02.2009 13:46, rada
To: Kylie Ono s tou výbavou je to podle mě stošku složitější. Obecně se jistě v ceně při následném prodeji příliš neodrazí. Ale vždy podle mě záleží na nabídce na trhu. Ono takových dobře vybavených C5 nebo Mondeí apod. tu je z ciziny dotaženo docela hodně. Kdežto Octavia LaK podle mého názoru příliš častou volbou nebyla a na trhu jich rozhodně není mraky. A může tedy být více ceněna. K ceně - podle mě se nutně nemusí jednat o brutálně předraženou koupi. Vždy hodně záleží na stavu a nájezdu a prokazatelnosti historie. Druhou věcí je, že za takovouto cenu bych nutně vyžadoval Octavii LaK ve zcela "zánovním" stavu s nízkým nájezdem a historií křišťálově čistou. Ale obecně to odbýt, že za tu cenu je vůz brutálně předražený, podle mě nejde. Přecijen výbava LaK obs. vše vč. vepřových sesslí.
S budoucností situace Škody na trhu ojetin se zcela ztotožňuji. Ono trh s ojetinami se postupně daným modelem nasycuje. Jenže u Škody je již nasycen a logickým nástupem je přesycení trhu. Také bych očekával výraznější pád cen u Ojetých Octavií, byť si myslím, že situace nebude taková, jako u Felicíí. Přecijen Octavia je sice obecně předražená, ale na druhou stranu nabízí také užitnou hodnotu srovnatelnou s konkurencí z dané doby. Felicia byla předražená, ale vzhledem ke konkurenci nenabízela ani srovnatelnou hodnotu.
to Dagoš: opravdu na mě působíte jen dojmem tupé závisti, že jste na O1 nikdy neměl. Netvrdím, že to je nejlepší auto na světě, ale je to vůz zcela porovnatelný s konkurencí dané doby (ve své třídě samozřejmě). Vychází z Golfu, a Golf byl (a v podstatě je dodnes) jakýmsi etalonem třídy. Rozhodně bych Octavii neozačil hůř jak průměr, spíše nadprůměr (TDi byly tou dobou opravdu dobré, 1.8T je zkrátka vynikající, řazení - kam se hrabou "dnešní" žabožrouti, sedadla naopak podle mě velmi pohodlná... vše samozřejmě v kontextu třídy)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.02.2009 14:05, rada
Jestli si pan tazatel pečlivě všechno přečetl, musel dojít k závěru, že je idiot a půjde se zabít. Připadá mi, že nechtěl milion názorů, jaké auto je v uvedené cenové relaci nejlepší (navíc ten dotaz bude zřejmě staršího data). Měl zřejmě možnost koupit konkrétní kus LaK 1,8 T a zvažoval, zda raději nehledat TDi. Jestli je ta 1,8 T pěkná, kupte ji a zkuste usmlouvat cenu na polovinu. Není-li v pořádku, hledejte nestočenou 1,9 TDi s rotačním čerpadlem (66 a 81 Kw), případně se zamyslete nad tím, zda byste za Vaše peníze nekoupil mladší a pro Vás vhodnější auto. Nemáte vůbec zač. nashle.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.02.2009 15:48, rada
no magorů je tady celkem dost, třeba ty co doporučují focuse. To je jedno z nejhorších aut ve kterých sem kdy jel....vždyť to nemá ani pozink ani turbo! no ale otázka zněla jinak předem chci říci že oktavii už nevlastním ale najezdil jsem s ní cca 70.000 km byla to 1.8T celkový nájezd má 170.000 a stále jí má člen naší rodiny závady byly : ložika na kolech, zapalovací cívka. Takže za celou dobu investice cca 7.000 kč což je slušný výsledek. nyní vlastním passata a tam je to o dost horší :( ale zase konfort je nesrovnatelný. Přesto Vám oktávii vřele doporučuji a to právě s motorem 1.8T. (odpadnou vám starosti s váhou vzduchu, setrvačníkem atd) Jinak opravdu doporučujui až po faceliftu i když nevím jací magoři vymysleli že 10let staré aute je po smrti a 5 let staré bude v pohodě. To mě docela baví :)) ani nájezd km není tak důležitý (v ČR) pokud nepůjdeme do extrémů. Rozhoduje přeci celkový stav vozu! Znám lidi co dokázali odrovnat vůz střední třídy během 1roku a 50tisíc km a znám lidi kteří mají auto 10 let najeto 300 tisíc km a je jak nové. Jinak se obalte trpělivostí protože po bazarech v ČR sehnat dobré aute je opravdu umění. Ještě k té ceně, s kamarádem jsme teď sháněli A6 quattro a na tipcárech začínali na 200 tisících když jsme se pak na ně jezdili dívat skončili jme na ceně 300tisíc a všechny byly zbědované.Nakonec jsme přivezli z německa za 330tisíc takovou která se tady jen tak nevidí. Za dobré auto se prostě platí! a říct že za tolik a tlik peněz koupit 2 roky staré auto a v žádném případě nekupovat 5let staré je blbost a prohlásí to ten kdo se v ojetinách nepohybuje. Ten ať si pak dojde kopit třeba nového Matize nebo Thalii ty jsou přeci nové tak musí 8 letou oktávi několikanásobně přežít ne? :)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.02.2009 16:27, rada
Vážený pane,to víte že 1.8t a pokud možno s 20ventilem.Jezdí fakt pěkně.
respond
  1 2 3 4 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.