0
back
 

diskuze k tématu: Spolehlivý vůz s nízkou spotřebou

category of topic classification: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 11:03, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
David V posted by:
Co sem pleteš nějakýho šéfa. Jestli myslíš papeže, tak to je "šéf" katolické církve, která tady s tímto panem farářem nemá nic společného. Copak jsi nečetla, že má odrostlejší děti. Už jsi viděla, aby katolický farář měl děti - no možná má, ale ony mu rozhodně říkají strejdo.
Milému Davidovi pár new foto z "dvouoké" (bixenon) C5 a pár "důkazů" o citroën v reálném provozu ..
Ano za "faráře" jsem se již omluvila - a myslím, že jasně vyplývá můj zájem a názor na tuto "problematiku" ..
PS: Na "něco" věřím ale i já (protože myšeňka, že my jsme to nej- nej- nej- ve vesmíru mne ...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 11:07, RE: 1.4 TDi
Kylie posted by:
Osobně bych se mu také vyhnula, jak zde bylo již opakovaně prodiskutováno, je to jen "odřezek" čtyřválce 1.9 TDi a "chod" motoru podle toho vypadá. Konkurenčí malé diesly ho trumfují - a i když je to k nevíře - možná dokonce všechny!!!
Nechtěla bych to přehánět, že je to nejhorší maloobjemový diesel na světě, ale jako doporučeníhodný bych ho opravdu neviděla (v reálu porovnávám s 1.4 HDi a 1.3 JTD a opravdu si myslím, že jsou "jinde"), navíc na těch pár km ročně diesel?
PS: Kupovat ojetý vůz je ...
Já ten motor hodnotím jen podle švagra, který mě občas veze. Srovnání s konkurencí nemám ani papírové ani reálné, takže nemohu hodnotit, ale jako spolujezdce mě překvapil tah a spotřeba. Zvuk je poplatný polovičnímu 6-ti válci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 11:09, RE: DO 110
Rubal posted by:
Fiat Marea je spolehlivá??? Nespletl jste se???
Přejme panu faráři Xsaru 1.6 16V - bude za málo peněz, docela by mi k němu "pasovala" a po faceliftu docela prověřené slušně vybavené pohodlné autíčko (s dostatkem místa uvnitř).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 11:14, RE: DO 110t
Rubal posted by:
Fiat Marea je spolehlivá??? Nespletl jste se???
Ano, pokud si někdo nekoupí vylítanou plečku - u auta za 100 000 si může vylámat zuby každý, bez ohledu na značku a model, pokud si pořádně neobhlídne to ono KONKRÉTNÍ auto, u kterého stojí, ale bude bezhlavě koukat po nějakém obecně specifikovaném vozu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 11:15, RE: Tady "popíchnutá", tady "popíchnutá"
Kylie posted by:
Jsem na příjmu! Ohledně "netrefení" šéfa, jsem si již (níže) popel na hlavu nasypala (tak to máme vyřešeno) a Xsaruška by se mi k němu a jeho family hodila ...
PS: Davidovi přeji svezení v "tříoké" C6 ,-)
Jediný tříoký auto, který si vybavím je starý Tatraplán. Kylie, já nejsem cotrónovej, mě na svou víru neobrátíš. Já pokukuju po jinejch popelnicích. Mimochodem bych řekl, že nová Insignia může těm Tvejm favoritům pěkně zatopit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 11:18, RE: 1.4 TDi x 1.4 HDi
David V posted by:
Já ten motor hodnotím jen podle švagra, který mě občas veze. Srovnání s konkurencí nemám ani papírové ani reálné, takže nemohu hodnotit, ale jako spolujezdce mě překvapil tah a spotřeba. Zvuk je poplatný polovičnímu 6-ti válci.
Já vím, že jsem tu za "bubku citroën", ale ten 1.4 HDi je vážně dost jinde (i konstrukcí - móóóc pěkný detailní 6ti /?/ stránkový rozbor vyšel v Auto Diesel - neuvěřitelně "předimenzovaný" malý motor).
Já si myslím, že s těmi tříválci to v koncernu prostě trošičku "přehnali" - chápu "finanční úspory", ale stejně ..
PS: K "tahu" - co tyhle malé motůrky umí je někdy docela "šok", tchýně v "pokročilém" důchodu má C3 1.4 HDi a tuhle stojíc jako první na semaforu vlevo se potřebovala (v praze) zařadit do pravého pruhu (a za další křižovatkou odbočit), tak na to "dupla" a bmw 320i v pravém pruhu "nechápal" - je pravda že na další křižovatce si dal záležet a "odstartoval" jak Fittipaldi - to nic nemění na tom, že maloobjemový nafťáček docela "umí"
PPS: Já tedy (toužíc po 2 čtyřválečcích) nedám dopustit na dva tříválce v souznění pracující ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 11:27, RE: Tady "popíchnutá", tady "popíchnutá"
David V posted by:
Jediný tříoký auto, který si vybavím je starý Tatraplán. Kylie, já nejsem cotrónovej, mě na svou víru neobrátíš. Já pokukuju po jinejch popelnicích. Mimochodem bych řekl, že nová Insignia může těm Tvejm favoritům pěkně zatopit.
Milý Davide! Tatraplán byl asi ve své době docela "in"! Neobracím na víru ,-) ...jen doporučuji svezení, teorie a obrázky prima, praxe a reálné pocity lepší ...
Heslo: "Kdo má opla, toho aby husa kupla" asi u Insignie NEbude platit, ne, Ne, nE (konečně!). Nejsem fanynka opel, ale v poslední době je vidět, že po letech .."ničeho" .. se opravdu snaží!
PS: Mí "favorité" C5 a 6 jsou "favorité" z čistě "pragmatických" důvodů. K jiným účelům - jiné auto. Až (když) "povýším" a budu si moci dovolit "lepší" vůz (paradoxně budu jezdit méně - a asi i o hodně) budu vybírat dle jiných kritérií. Na mé současné občasné "bigdálkové" trasy na ně nedám dopustit (a to jsem opravdu jela i mnoha dražšími vozy, jak jsem někde psala, třeba Mercedes S 320 CDi a C6 2.7 HDi jsou si "pocitově" až neuvěřitelně podobné)
PS: Já "bubka" s přeplněným HDD nevím, i když to zde určitě "padlo", které že to popelnice favoritem vaším jsou?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 11:32, RE: DO 110t
Giorgio posted by:
Ano, pokud si někdo nekoupí vylítanou plečku - u auta za 100 000 si může vylámat zuby každý, bez ohledu na značku a model, pokud si pořádně neobhlídne to ono KONKRÉTNÍ auto, u kterého stojí, ale bude bezhlavě koukat po nějakém obecně specifikovaném vozu.
To ano, jak jsem se již "děsila", prý 90% ojetin je "PODVOD" (tu menší, tu ..), na to by ale mohlo pasovat ono: "Na Hospodina vlož svoji starost, postará se .."
PS: A i když to mnozí nebudou chtít slyšet a budou proti tomu až "bojovat", v příštích měsících by "mělo" dojít ke snížení cen (snad až plošně) ojetin .. asi se vyplatí maličko počkat..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 11:41, RE: Tady "popíchnutá", tady "popíchnutá"
Kylie posted by:
Milý Davide! Tatraplán byl asi ve své době docela "in"! Neobracím na víru ,-) ...jen doporučuji svezení, teorie a obrázky prima, praxe a reálné pocity lepší ...
Heslo: "Kdo má opla, toho aby husa kupla" asi u Insignie NEbude platit, ne, Ne, nE (konečně!). Nejsem fanynka opel, ale v poslední době je vidět, že po letech .."ničeho" .. se opravdu snaží!
PS: Mí "favorité" C5 a 6 jsou "favorité" z čistě "pragmatických" důvodů. K jiným účelům - jiné auto. Až (když) "povýším" a budu si moci dovolit ...
Já nikde nic nepsal, já to totiž nesleduju a je mi to v podstatě jedno. Svoje kvality auto ukáže až časem a ne tím, že v době vzniku vyhraje titul. Ale pokud bych měl oprátku na krku, tak zmíněná Insignia mě zaujala, ale fandit jí mi přijde zbytečné, stejně jako se prát třeba za Opely. Nemám ani bůhvíjaké zkušenosti s různými vozy, takže na toto téma si se mnou moc pokecat nelze. V práci máme konfekci ala OII, Astra H apod, ale moje služebky se většinou odehrávají v jiných dopravních prostředcích.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 11:54, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
David V posted by:
Já nikde nic nepsal, já to totiž nesleduju a je mi to v podstatě jedno. Svoje kvality auto ukáže až časem a ne tím, že v době vzniku vyhraje titul. Ale pokud bych měl oprátku na krku, tak zmíněná Insignia mě zaujala, ale fandit jí mi přijde zbytečné, stejně jako se prát třeba za Opely. Nemám ani bůhvíjaké zkušenosti s různými vozy, takže na toto téma si se mnou moc pokecat nelze. V práci máme konfekci ala OII, Astra H apod, ale moje služebky se většinou odehrávají v jiných dopravních prostředcích.
Já se za citroën "biji" vlastně "jen" protože je jako docela "out" zde v česku vnímán - myslím že prostodování např. německých cen nových vozů by zde kdekoho překvapily až zaskočily. V reálu je to "plnohodnotný" konkurent jakékoliv jiné značce. Vliv a vnímání koncernu VW je velmi silné všude v evropě, ale je "úspěšnost" na myšlení lidí a "vnímání" problematiky "autobyznysu" v česku je (občas) až neuvěřitelné ..
Takže asi to je ve stručnosti "proč" ... ale v reálu jsem s C5kami opravdu docela spokojená a pro "ten" typ ježdění, který provozuji já jsou ..
Vím, že mi zpočátku asi většina NEvěřila, že Brumla (a 2.2 HDi) jezdí jak jezdí a opravdu v mnohém snad i předčí "modlu" passat atd., dnes snad již ano (a to určitě byly i "lepší" momenty k nafocení palubního počítače, ale čistě náhodně nabízím k nahlédnutí tyto a z praxe vím, že jsou nadprůměrné ... prostě PROČ je zrovna citroën v česku vnímán "hůř", těžko říci - ale aniž bych chtěla kritizovat redaktory časopisů apod. - tak jako "pochopit" "naučit se" "sladit se" s čtyřkolkou subaru docela trvá, "pochopit" přednosti vozu typu C5 chvíli trvá, a těch třeba 1000 km a pár dní, které na to testující redaktor má - prostě nestačí - vím o čem mluvím)
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 11:54, RE: DO 110t
Kylie posted by:
To ano, jak jsem se již "děsila", prý 90% ojetin je "PODVOD" (tu menší, tu ..), na to by ale mohlo pasovat ono: "Na Hospodina vlož svoji starost, postará se .."
PS: A i když to mnozí nebudou chtít slyšet a budou proti tomu až "bojovat", v příštích měsících by "mělo" dojít ke snížení cen (snad až plošně) ojetin .. asi se vyplatí maličko počkat..
Mareu bych asi nikdy nekoupil, je to ten model , který spolu s Bravou neudělal Fiatu v devadesátých letech moc dobré jméno.
S Xarou bych více méně souhlasil, ale vejde se pan farář se spotřebou do šesti litrů?
S tím zlevňováním vozů to nevidím zase až tak růžově. Ceny nových aut jdou (nebo by měli jít) dolů. Ale bude tomu tak i u aut ojetých, tedy u těch starších ojetých kolem 100 tis kč? Toť otázka.
V této situaci bych zřejmě vážně zkusil diesela, i když při tom ročním nájezdu... nevím nevím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 12:02, RE: Astra
Muroň posted by:
Ono jich je víc (už jsme to tady kdysi diskutovali). Ten od Isuzu (i v nepřeplňpvané verzi) chválený je (švára ho má v Combu a chválí si ho - nešetří ho, nestará se o něj a jezdí).
Tak tak, bylo víc 1.7 dieselů, od Opla nedobré, od Isuzu držáky!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 12:07, RE: Astra
David V posted by:
No jo na starý C16NZ (1.6 8V) jsem úplně zapomněl. Ano to by byla dobrá volba pro poklidnou jízdu se slušnou spotřebou. Motor od Isuzu je možná vhodnou alternativou, ale třeba mně jsou benzíny sympatičtější.
Do Géčka se dával X16SZR 55kw a později Z16SE s 62kw.
Jinak samozřejmě vím, že ty moc dieselům neholduješ, ale pro pána jako alternativa motor 1.7DTi by mohl být vhodný, jeho 55kw je pro klidnou jízdu naprosto dostačující a dá se s ním i předjíždět, osobně vyzkoušeno
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 12:10, RE: Proč zůstáváte u Fabie?
Kylie posted by:
Na tak málo km TDi? A navíc stejné auto jako má šéf firmy? Já bych volila "pohodlné" svezení v Xsara 1.6 16 V - svým "poklidným" projevem se k "branži" hodí, uvnitř je překvapivě prostorná a bude levnější (možná i o dost) než starší golfík (navíc v TDi .. a panu faráři asi opravdu benzín "postačí").
PS: Nedělám si s tou Xsaruškou legraci, opravdu by mi k jeho "profesi" docela "pasovala" - žádný stress, klid - pohoda - na palubě Xsara
Podle mě je jedno jestli u ojetiny kupujeme diesel nebo benzín, tam už kilometrovej roční proběh nehraje roli! Milá Kylie...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 12:13, RE: Proč zůstáváte u Fabie?
Muroň posted by:
To sice jo, ale jestli ty děti často nevozí (jak se lze dočíst v plném znění dotazu na Tipcars), Polo stačit může. Golf III. se dělal do roku 1998 (tuším), tudíž by byl alespoň 10 let starý.
Může i nemusí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 12:14, RE: Astra
zigi posted by:
Do Géčka se dával X16SZR 55kw a později Z16SE s 62kw.
Jinak samozřejmě vím, že ty moc dieselům neholduješ, ale pro pána jako alternativa motor 1.7DTi by mohl být vhodný, jeho 55kw je pro klidnou jízdu naprosto dostačující a dá se s ním i předjíždět, osobně vyzkoušeno
Není v tomto případě lepší benzín? Já jsem pro pana faráře "spíše NE diesel" napsala, neb na těch 10 t. ročně se spíše NEvyplatí (a na pořízení bude určitě dražší a trošičku i na servis, ne)?
PS: Spotřeba na 100 km sice o něco nižší bude, ale při víceméně shodných cenách benzín/nafta a těch pár km co najezdí - aby ho pořízení nafty nevyšlo ve výsledku dokonce dráž ...
PPS: Já myslím, že pro něj by se spíše hodil benzín, 1.4 či 1.6 - spotřeba by nemusela být nějak přehnaná a "pořizovací cena" takového vozu by nemusela být špatná, resp. do "jeho" cenového požadavku se dostane i relativně nový (benzínový) vůz ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 12:16, RE: Proč zůstáváte u Fabie?
zigi posted by:
Podle mě je jedno jestli u ojetiny kupujeme diesel nebo benzín, tam už kilometrovej roční proběh nehraje roli! Milá Kylie...
Proč myslíte, milý zigi ..
PS: Pořizovací cena naftového motoru je přeci i v bazaru (někdy i daleko) vyšší, než identického benzínového .. (nebo v čem se pletu?)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 12:31, RE: DO 110t
Rubal posted by:
Mareu bych asi nikdy nekoupil, je to ten model , který spolu s Bravou neudělal Fiatu v devadesátých letech moc dobré jméno.
S Xarou bych více méně souhlasil, ale vejde se pan farář se spotřebou do šesti litrů?
S tím zlevňováním vozů to nevidím zase až tak růžově. Ceny nových aut jdou (nebo by měli jít) dolů. Ale bude tomu tak i u aut ojetých, tedy u těch starších ojetých kolem 100 tis kč? Toť otázka.
V této situaci bych zřejmě vážně zkusil diesela, i když při tom ročním nájezdu... nevím nevím.
S takovou Xsarou 1.4 HDi 70 dokonce hravě (kombinovaná spotřeba je 4.5 litru), ale při tak málo km je rozumnější benzín (nejlépe 1.6 16V, postačíli 1.4 55 kW), tam je spotřeba 6-7 litrů .. benzín je prostě benzín (neznám přesné bazarové ceny, a i když onen HDi je jednoznačně lepší, benzín bude /pravděpodobně/ o tolik levnější, že ..)
Jak jsem napsala, mnozí se "snižování" cen v bazarech budou (urputně) bránit, ale dojít by k němu spíše mělo ... tipuji odhaduji já..
PS: Onu Xsaru 1.6 16V po facelifu (tak 2002 - 4) bych viděla opravdu jako docela "pasující" model
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 12:35, Paleta motorů pro Fabii I
Co se týče motorizace, takovou snad škoda nikdy nenabídla ... Autor patrně nemyslel tuto větu vážně. Je totiž všeobecně známo, že paleta motorů do Fabie I je všeobecně nevyvážená a nedokonalá, a to jak v benzínové tak i v naftové verzi. U benzínů jsou motory buď výkonově nedostačující s neadekvátně velkou spotřebou na dlouhých trasách (1.0 Junior, 1.2 HTP, 1.4 MPI/55 kW), nebo příliš drahé (2.0 MPI, který trpí navíc velkou spotřebou oleje). Zde výrazně chybí (nejspíš záměrně) 1.6 MPI, která se dávala jen do Golfa nebo Octavie. Leda snad první jednačtyřka s výkonem 74 kW stojí za řeč. A diesely? 1.4 TDI je jeden z nejnepovedenějších motorů od VW (v tom ho překoná ho jen 2.5 TDI V6) a 1.9 TDI je opět příliš drahý. 1.9 SDI tak zůstává jako rozumný kompromis, s takřka bezporuchovým provozem, pokud se smíříte s malou dynamikou...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 12:50, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Kylie posted by:
Já se za citroën "biji" vlastně "jen" protože je jako docela "out" zde v česku vnímán - myslím že prostodování např. německých cen nových vozů by zde kdekoho překvapily až zaskočily. V reálu je to "plnohodnotný" konkurent jakékoliv jiné značce. Vliv a vnímání koncernu VW je velmi silné všude v evropě, ale je "úspěšnost" na myšlení lidí a "vnímání" problematiky "autobyznysu" v česku je (občas) až neuvěřitelné ..
Takže asi to je ve stručnosti "proč" ... ale v reálu jsem s C5kami opravdu docela spo...
Mně je celkem jedno, že ostatním přijde některá značka podhodnocená. Nemá cenu dělat osvětu. V čem Ti to prospěje? Jestli je to kvůli tomu, že pak za podceněné opotřebované auto dostaneš méně, tak se s tím buď smiř, změň výrobce nebo kupuj lehce ojetá auta této podceňované značky a finanční propad nebude tak drastický. Pokud si ovšem na vyšším prodeji značky Citroen finančně zainteresovaná, tak tyto praktiky z Tvé strany chápu. Já jsem člověk konzervativní, a proto přinutit ke změně značky mě mohou je velmi důležité vnější okolnosti, jako dobrá nabídka od někoho, kdo vím, že mě nepodrazí nebo prodej slušného auta v rodině. Pokud se budu muset spolehnout na vlastní síly, budu hledat tam, kde se orientuji, a to Citroen není. A nové auto je pro mě zbytečný luxus.
respond
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.