0
back
 

diskuze k tématu: Spolehlivý vůz s nízkou spotřebou

category of topic classification: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 10:11, RE: musí přišetřit
Tomi posted by:
nevím do jaké míry ten stařičký automat co byl ve Fábii ovlivnil jízdu,ale spotřeba 10-12litrů je nesmysl,s tím muselo být něco jiného.
Já řídil kromě sdi a 2,0 všechny Fabie.1,4 50kw která měla 70tkm jezdila opravdu za 5-5,5litru,málem mi vypadly oči.1,4 44kw 60tkm velmi dobře zajetá,subjektivně rychlejší než 50kw,jela stejně do 5,5litru. 1,2 je jinak zpřevodovaná a po městě akceleruje opravdu lépe než 1,4ky.Spotřeba 1,2 je,ale vyšší 6-7 běžně.
Nebylo s tím nic, když jsem jel na pravidelnou prohlídku, řekli mi servisáci, že je to naprosto normální, jak v létě, tak v zimě. Auto jsem dostal jako služební poté, co stálo dva roky naprosto nevyužité a najelo s bídou 10 000 km. S ohledem na spotřebu této fabie jsem ale "s díky" odmítl možnost používat ji na zimu jako soukromou, protože než do ni platit benzin, vyšlo mě levněji koupit nové zimní gumy na stávající auto. Nemluvě o tom, že fabia zrovna dvakrát dobře netopí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 10:22, Diesel spíše ne..
Při tak málo km ročně dieslový motor asi ne, nevyplatí se, existuje dokonce možnost, že se "prodraží"....
Papež Benedikt XVI. měl golf, takže tady bych z "taktickostrategických" důvodů (to by byl "mazec", kdybych přijela lepším vozem než má šéf - má Bentley) šla o kousek níž - na 10 t. km ročně asi spíše do benzínového motoru.
Modely škoda se mi v tuto chvilku zdá nerozumné kupovat, očekávala bych totiž (i přesto, že v bazarových cenách zaznamenala škoda za poslední měsíce nej- propad ze všech, další mírný pokles cen - i v těch bazarech).
PS: Snad to nebude rouhání, ale pokud si vzpomínám: "Na Hospodina vlož svoji starost, postará se o tebe ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 10:28, RE: Astra
David V posted by:
Pakliže opravdu pán má eFko a byl s ní až na spotřebu kapalin spokojen, tak mu doporučím G-čko a klidně s motorem 1.4 16V. Ten motor (66 kW) by mu na pojížďky měl stačit a co já vím, tak zmíněnou spotřebou oleje netrpí. Pokud by se pánovi motor pro jeho účely zdál malý, tak 1.8 16V musí nároky na dynamickou jízdu (v porovnání s dosavadním vozem) naprosto uspokojit. A za 110 tisíc si bude moci i vybírat. A v porovnání s Fábií, to bude vůz, který nabídne rozhodně více.
Ano souhlas, Géčková Astra už je proti Efkové někde jinde a proti Fabii nabídne určitě více. Myslím že na pána by byl motor 1.8 16V zbytečně silný, osobně bych odporučil 1.6 8V 55kw, je to držák, spotřeba kolem 7l, pokud chce pán sem tam točit, tak 1.4 16V 66kw, jezdí velmi dobře s spotřebou cca 6,5l.
Jinak za 110t Kč je Aster hrozně moc, jen najít nějakou zachovalou a možná by nebyl na škodu diesel 1.7DTi 55kw od Isuzu, sám jej vlastním a spotřeba cca 5l a je to taky spolehlivý motor a není nijak extra hlučný
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 10:30, RE: Proč zůstáváte u Fabie?
Muroň posted by:
Odpověď pana Dvorského je kvalifikovaná, ale málo pana evangelického faráře od Fabie odrazuje. Za 110k se dá pořídit mnoho lepších aut než podezřelá Fabie s 1,4 MPi. Souhlasím se Zigim, ze by tazatel mel jit do GO Astry v případě, že zbytek vozu je ve slušném stavu a je-li to model G (podle mě je to efko). Za požadovanou částku koupí vyvoněného Polo Varianta klidně v tédéíčku (66 nebo 81 KW v držáku s rotačním čerpadlem), se kterým může jezdit jak drak (ovšem s Boží pomocí) a pod 5l. Ten olej ne...
Pokud ale je pán zvyklý na trochu prostoru pro posádku, byl by skok do Pola cestou zpět, radši trojkovýho golfa s TDi motorem z posledních let výroby.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 10:38, RE: Proč zůstáváte u Fabie?
zigi posted by:
Pokud ale je pán zvyklý na trochu prostoru pro posádku, byl by skok do Pola cestou zpět, radši trojkovýho golfa s TDi motorem z posledních let výroby.
Na tak málo km TDi? A navíc stejné auto jako má šéf firmy? Já bych volila "pohodlné" svezení v Xsara 1.6 16 V - svým "poklidným" projevem se k "branži" hodí, uvnitř je překvapivě prostorná a bude levnější (možná i o dost) než starší golfík (navíc v TDi .. a panu faráři asi opravdu benzín "postačí").
PS: Nedělám si s tou Xsaruškou legraci, opravdu by mi k jeho "profesi" docela "pasovala" - žádný stress, klid - pohoda - na palubě Xsara
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 10:38, K článku
S auty je to problematické, zrovna teď jsem se byl o víkendu na jeden stroj podívat. Inzerát se zdál normální i fotky byly pěkné (auto vypadalo slušně), bazarník ochotný, všechno jsem si zjistil. Při příjezdu na místo stav vozu tristní. Takže teď řeším dilema, jestli shánět auto se servisní knihou, které je zhuntované, ale má všechny hodnoty podložené papírem nebo auto, kterému utočili tacho, servisku zahodili, ale je v dobré kondici a pěkně vypadá. Další věc je, že by se nemělo v jedné větě objevit slovo ojetý a financování nebo ojetý a leasing. Nikomu nedoporučuju platit nějaké budižkničemu ve formě leasingu nebo úvěru. Za 110 tisíc se podle mě dá pořídit slušné menší auto, než aby si člověk dalších 30 tisíc nevýhodně půjčoval. A v poslední době jdou ceny stále dolů. Nechápu, proč když autor doporučuje Fabie, tak se vyhnul agregátu 1.4 TDi - zvukový projev má sice otřesný, ale dynamika i spotřeba je na docela rozumná, včetně pojistky. Má ho švagr, jako služební a jediný, co ho štve, že už najel 200 tisíc a furt ne a ne jít do kytek, aby dostal nový auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 10:39, RE: Astra
zigi posted by:
Ano souhlas, Géčková Astra už je proti Efkové někde jinde a proti Fabii nabídne určitě více. Myslím že na pána by byl motor 1.8 16V zbytečně silný, osobně bych odporučil 1.6 8V 55kw, je to držák, spotřeba kolem 7l, pokud chce pán sem tam točit, tak 1.4 16V 66kw, jezdí velmi dobře s spotřebou cca 6,5l.
Jinak za 110t Kč je Aster hrozně moc, jen najít nějakou zachovalou a možná by nebyl na škodu diesel 1.7DTi 55kw od Isuzu, sám jej vlastním a spotřeba cca 5l a je to taky spolehlivý motor a není nijak extra hlučný
Tady vycházím jen z teorie (a "načtenosti"), ale ten 1.7 D není příliš chválený, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 10:39, RE: Diesel spíše ne..
Kylie posted by:
Při tak málo km ročně dieslový motor asi ne, nevyplatí se, existuje dokonce možnost, že se "prodraží"....
Papež Benedikt XVI. měl golf, takže tady bych z "taktickostrategických" důvodů (to by byl "mazec", kdybych přijela lepším vozem než má šéf - má Bentley) šla o kousek níž - na 10 t. km ročně asi spíše do benzínového motoru.
Modely škoda se mi v tuto chvilku zdá nerozumné kupovat, očekávala bych totiž (i přesto, že v bazarových cenách zaznamenala škoda za poslední měsíce nej- propad ze všech,...
Vzhledem k tomu, že pan farář má legitimní potomky, zřejmě nebude podřízeným B XVI. (jedině, že by byl řeckokatolický, ale těch je v našich končinách málo). Na Hospodina svou starost vkládat může, ale sám by se měl přičinit. Což také dělá (tím, že se tady táže) a věřme, že jeho prosby budou vyslyšeny a pořídí si spolehlivý a úsporný vůz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 10:43, RE: DO 110t
Zdeno posted by:
A co Fiat Marea celkem spolehlivé úsporné, díly levné. U nás sice podcenované ale co znam několik majitelů tak spokojenost.
Fiat Marea je spolehlivá??? Nespletl jste se???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 10:44, RE: Proč zůstáváte u Fabie?
Kylie posted by:
Na tak málo km TDi? A navíc stejné auto jako má šéf firmy? Já bych volila "pohodlné" svezení v Xsara 1.6 16 V - svým "poklidným" projevem se k "branži" hodí, uvnitř je překvapivě prostorná a bude levnější (možná i o dost) než starší golfík (navíc v TDi .. a panu faráři asi opravdu benzín "postačí").
PS: Nedělám si s tou Xsaruškou legraci, opravdu by mi k jeho "profesi" docela "pasovala" - žádný stress, klid - pohoda - na palubě Xsara
Co sem pleteš nějakýho šéfa. Jestli myslíš papeže, tak to je "šéf" katolické církve, která tady s tímto panem farářem nemá nic společného. Copak jsi nečetla, že má odrostlejší děti. Už jsi viděla, aby katolický farář měl děti - no možná má, ale ony mu rozhodně říkají strejdo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 10:45, RE: Diesel spíše ne..
Muroň posted by:
Vzhledem k tomu, že pan farář má legitimní potomky, zřejmě nebude podřízeným B XVI. (jedině, že by byl řeckokatolický, ale těch je v našich končinách málo). Na Hospodina svou starost vkládat může, ale sám by se měl přičinit. Což také dělá (tím, že se tady táže) a věřme, že jeho prosby budou vyslyšeny a pořídí si spolehlivý a úsporný vůz.
No vida, už to tady je...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 10:46, RE: Proč zůstáváte u Fabie?
zigi posted by:
Pokud ale je pán zvyklý na trochu prostoru pro posádku, byl by skok do Pola cestou zpět, radši trojkovýho golfa s TDi motorem z posledních let výroby.
To sice jo, ale jestli ty děti často nevozí (jak se lze dočíst v plném znění dotazu na Tipcars), Polo stačit může. Golf III. se dělal do roku 1998 (tuším), tudíž by byl alespoň 10 let starý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 10:49, RE: Proč zůstáváte u Fabie?
Kylie posted by:
Na tak málo km TDi? A navíc stejné auto jako má šéf firmy? Já bych volila "pohodlné" svezení v Xsara 1.6 16 V - svým "poklidným" projevem se k "branži" hodí, uvnitř je překvapivě prostorná a bude levnější (možná i o dost) než starší golfík (navíc v TDi .. a panu faráři asi opravdu benzín "postačí").
PS: Nedělám si s tou Xsaruškou legraci, opravdu by mi k jeho "profesi" docela "pasovala" - žádný stress, klid - pohoda - na palubě Xsara
To je dobrý návrh! Pan farář by měl více příležitostí evangelizovat mezi servismany.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 10:53, RE: Proč zůstáváte u Fabie?
Muroň posted by:
To je dobrý návrh! Pan farář by měl více příležitostí evangelizovat mezi servismany.
To mě pobavilo i když Xsara na tom tak špatně není. Je to takový jednooký mezi slepými, abych Kylie tak trochu popíchnul...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 10:53, RE: Astra
Kylie posted by:
Tady vycházím jen z teorie (a "načtenosti"), ale ten 1.7 D není příliš chválený, ne?
Ono jich je víc (už jsme to tady kdysi diskutovali). Ten od Isuzu (i v nepřeplňpvané verzi) chválený je (švára ho má v Combu a chválí si ho - nešetří ho, nestará se o něj a jezdí).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 10:53, 1.4 TDi
David V posted by:
S auty je to problematické, zrovna teď jsem se byl o víkendu na jeden stroj podívat. Inzerát se zdál normální i fotky byly pěkné (auto vypadalo slušně), bazarník ochotný, všechno jsem si zjistil. Při příjezdu na místo stav vozu tristní. Takže teď řeším dilema, jestli shánět auto se servisní knihou, které je zhuntované, ale má všechny hodnoty podložené papírem nebo auto, kterému utočili tacho, servisku zahodili, ale je v dobré kondici a pěkně vypadá. Další věc je, že by se nemělo v jedné větě obj...
Osobně bych se mu také vyhnula, jak zde bylo již opakovaně prodiskutováno, je to jen "odřezek" čtyřválce 1.9 TDi a "chod" motoru podle toho vypadá. Konkurenčí malé diesly ho trumfují - a i když je to k nevíře - možná dokonce všechny!!!
Nechtěla bych to přehánět, že je to nejhorší maloobjemový diesel na světě, ale jako doporučeníhodný bych ho opravdu neviděla (v reálu porovnávám s 1.4 HDi a 1.3 JTD a opravdu si myslím, že jsou "jinde"), navíc na těch pár km ročně diesel?
PS: Kupovat ojetý vůz je určitě docela "o nervy" - pan farář snad bude patřit mezi těch šťastnějších 10% (90% ojetin je prý "podvod" - což mi příjde naprosto šílené ..)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 10:54, RE: Diesel spíše ne..
Muroň posted by:
Vzhledem k tomu, že pan farář má legitimní potomky, zřejmě nebude podřízeným B XVI. (jedině, že by byl řeckokatolický, ale těch je v našich končinách málo). Na Hospodina svou starost vkládat může, ale sám by se měl přičinit. Což také dělá (tím, že se tady táže) a věřme, že jeho prosby budou vyslyšeny a pořídí si spolehlivý a úsporný vůz.
"Auuč" - to jsem tedy "netrefila stodolu", nicméně snad bude patřit mezi těch 10% "nepodvedených" - viz dole ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 10:57, RE: K článku
David V posted by:
S auty je to problematické, zrovna teď jsem se byl o víkendu na jeden stroj podívat. Inzerát se zdál normální i fotky byly pěkné (auto vypadalo slušně), bazarník ochotný, všechno jsem si zjistil. Při příjezdu na místo stav vozu tristní. Takže teď řeším dilema, jestli shánět auto se servisní knihou, které je zhuntované, ale má všechny hodnoty podložené papírem nebo auto, kterému utočili tacho, servisku zahodili, ale je v dobré kondici a pěkně vypadá. Další věc je, že by se nemělo v jedné větě obj...
Ano. Kvůli autu o pár desítek tisíc dražšímu se navézt do leasingu opravdu za to nestojí. Ať si těch případných pár peněz raději půjčí od farníka (kdyby teda na zachovalý vůz nad původní cenový limit narazil).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 10:58, Tady "popíchnutá", tady "popíchnutá"
David V posted by:
To mě pobavilo i když Xsara na tom tak špatně není. Je to takový jednooký mezi slepými, abych Kylie tak trochu popíchnul...
Jsem na příjmu! Ohledně "netrefení" šéfa, jsem si již (níže) popel na hlavu nasypala (tak to máme vyřešeno) a Xsaruška by se mi k němu a jeho family hodila ...
PS: Davidovi přeji svezení v "tříoké" C6 ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 11:00, RE: Astra
zigi posted by:
Ano souhlas, Géčková Astra už je proti Efkové někde jinde a proti Fabii nabídne určitě více. Myslím že na pána by byl motor 1.8 16V zbytečně silný, osobně bych odporučil 1.6 8V 55kw, je to držák, spotřeba kolem 7l, pokud chce pán sem tam točit, tak 1.4 16V 66kw, jezdí velmi dobře s spotřebou cca 6,5l.
Jinak za 110t Kč je Aster hrozně moc, jen najít nějakou zachovalou a možná by nebyl na škodu diesel 1.7DTi 55kw od Isuzu, sám jej vlastním a spotřeba cca 5l a je to taky spolehlivý motor a není nijak extra hlučný
No jo na starý C16NZ (1.6 8V) jsem úplně zapomněl. Ano to by byla dobrá volba pro poklidnou jízdu se slušnou spotřebou. Motor od Isuzu je možná vhodnou alternativou, ale třeba mně jsou benzíny sympatičtější.
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.