0
back
 

diskuze k tématu: Škoda 120 slouží i po dvaceti letech

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 15:24, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Stodvácu jsme doma taky měli. Ve své době to určitě nebylo zas tak špatné auto, udělalo dost práce, odvozilo kdeco.
Nárok na servis nulový. Dneska se furt mění olej a vždycky tam člověk pár tisíc nechá, tenkrát se olej jen dolíval a jezdilo to pořád.
Doba ale pokročila a dnes si s tím už nedovedu představit jezdit.
Už v r.98 jsme ji prodali. Byla 10 let stará a začala hnít....
Reknu ti male tajemstvi - i tehdy se mel ten olej menit, ne jen dolivat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 15:26, RE: To auto má podstatnou vadu ( kromě těch které zde byly uvedeny)
klobrch posted by:
Špatně jsi přečetl uvedený příspěvek. Autor v žádném případě nesrovnává Š 120 s Audi, ale to, že majitelé těchto aut (myslím od r.v. 2004 a mladší) si myslí, že oni jsou pány silnice, a když se nalepí na takovou Š, tak ta když se dostane do kolizní situace (což ovšem není vůbec problém), tak ten tlusťoučkej manažer v Audině s katastrofálními reflexy to nutně do Š naboří.
Tu zatacku, kterou projede Š120 a neprojede audina bych chtel videt :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 15:30, Sněhulák utřel slzu/kroupu v oku...
Ano, je to součást naší historie. Ale jak jsme na ty naše STODVÁCY byli pyšní, co? A jak nás všude odvezly - na chaty, na dovolený k moři nebo do hor, co?
No dnes jet za takovou kouřivou stodvácou je podobno sebevraždě otravou vzduchu. A svezení v ní už raději jen vyzkoušet a rychle ven...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 15:31, RE: bez předmětu
anonym posted by:
většina těch co mají "stříbrnou Octávkou na hlínách" ale zhůry dáno nemá )) maximálně má slušně rozdáno ))
Stejne jako spousta zde prispivajicich, ze? :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 15:32, Sněhulák říká - na fotce je 105
Nikoliv 120, protože 120 měly světla v jedné rovině s mřížkou čenichu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 15:47, RE: nojo....škodárna
anonym posted by:
Po modrém blankytu bělavé páry hynou, lehounký větřík s nimi hraje; a vysoko - v daleké kraje bílé obláčky …...

pane doktore, vy jste se zase kochal...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 15:48, RE: Mám ji rád
anonym posted by:
Zásadní rozdíl. Š120 se jezdí z hladu, motorkou pro radost.
Z hladu? Mám Škodu 105 L. Najedu s ní asi 500 km ročně. Proč? Rozhodně ne proto, že bych neměl na benzin. Mám ji 4 roky a koupil jsem ji ze sentimentu, protože ta konkrétní u nás v rodině byla kdysi prvním autem. Mám ji něco jako veterána a svůj dětský sen, kdy jsem si myslel, že ji jednou získám po otci. Sen se minul s realitou a všechny své vozy jsem si vždy musel koupit sám. Vedle škodovky mám ještě punto první generace, které už mám jen na krátké pojížďky a nechávám jej přítelkyni a mámě na naučení se jezdit. Nemá smysl se zbavovat malého ekonomického vozu s prokazatelným nájezdem 58 tisíc km. Sám už jezdím přes měsíc novým Fordem Fusion. Ke škodovce se vždy vracím, když si chci zavzpomínat na dětství. Nemyslím, že je to auto na denní ježdění, ale věřím, že není namístě ji odsuzovat. A její řidiče/majitele také ne. Vezmu-li v úvahu stav té své, lecjaká o deset let mladší ojetina z Německa je mnohem nebezpečnější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 15:58, RE: Sněhulák říká - na fotce je 105
anonym posted by:
Nikoliv 120, protože 120 měly světla v jedné rovině s mřížkou čenichu...
tak to je první emková 120 bez zadních stahovaček a se starým šnekovým řízením
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 16:42, RE: Dneska je v módě posmívat se...
anonym posted by:
Dnes je moderní posmívat se všemu co jsme používali tenkrát za komančů.Tyto vozy už dávno patří do šrotu,ale těch posměváčků bych se rád zeptal o co byli lepší tehdejší třeba fiaty nebo renaulty?
moje prvni auto byla skoda 120 a moje druhe auto fiat ritmo 75, obe auta byli stejne stare z 85 roku skodovka nejela varila nebrzdila a byla strasne hlucna to ze netopila a nesvitila netreba dodavat,je to proste vrak i kdyz je v sebelepsim stavu je to nebezpecne auto. fiat v te dobe brzdil jeszdil mel 75 koni takze i celkem slusne byl relativne tichy a hlavne pohodlny, to ze mel palubni pocitac, elektricka okna,central,nastavitelny volant a funkcni topeni i ventilator. ty dve auta jsou nesrovnatelna a to nejsem zastancem fiatu a uz vubec ne ritma i kdyz jedine co na nem bylo tak neskutecna koroze jinak auto behalo bez problemu. Hlavne nesrovnavejte auta z te doby ze skodovkou. v 88 roce mel fiat uno a tipo a renault 19,21. a ty jsou skode 120 na mile daleko.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 16:51, RE: To auto má podstatnou vadu ( kromě těch které zde byly uvedeny)
anonym posted by:
Nejsem zastáncem naťáků. Ale provozovat benzíňák alá 120 je z hlediska skutečně nebezpečných emisí, nebetyčná bezohlednost nebo nebetyčná debilita.
Nejsem zastánce benzíňáků alá 120, ale nafťák, který najede ročně 30x až 50x více km je z hlediska skutečně nebezpečných emisí těžce opomíjená bezohlednost a do nebe volající prasárna.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 16:55, RE: Mám ji rád
anonym posted by:
Zásadní rozdíl. Š120 se jezdí z hladu, motorkou pro radost.
A jaký vliv má tento údajný zásadní rozdíl vliv na zmiňovanou bezpečnost řidiče či spolujezdců?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 17:05, RE: Mám ji rád
anonym posted by:
Bezpečnost je třeba i to, že nepřekáží. STK neSTK. Bezpečnost je třeba i to, že je čitelný úmysl šoféra, třeba odbočit. Nebo že brzdí. Ale to by mu nesměly svítilny fungovat jenom při opravě na STK. A i když fungují, jsou mizerně vidět. Je to auto do popelnice nebo komunistického muzea. Hlavně ne na silnici.
To co jste tu právě popsal, nemá nic společného se značkou či typem vozidla, ale se zodpovědností majitele. Stejně tak mohu potkat nezodpovědného řidiče s novým autem, který nebude včas blikat při odbočení, či bude často zapomínat rozvěcet světla. Mimochodem, světlomety nemají neomezenou životnost v kterémkoliv autě, nejen ve š120. Ale od toho jsou tu STK, pokud je někdo obchází, problém je u majitele, nikoliv u auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 17:20, RE: Mám ji rád
anonym posted by:
Bezpečnost posádky není pouze jejich věc - to že je potom dávají dohromady na ARO za půl mega denně znamená, že nejsou prachy na léčení děcek s rakovinou. (to platí i pro frajery co se nepásají..) Fibula
Poněkud zkreslené. Může to být samozřejmě i jinak: Zatímco posádka š120 při čelním střetu na dálnici pravděpodobně nepřežije a náklady na jejich léčbu budou téměř nulové, posádka moderního bezpečnějšího vozu může s těžkým zraněním přežít a náklady na jejich léčbu budou oněch půl mega denně. Zde je vidět, že dávat za vinu majitelům škodovek nedostatek peněz na léčbu děcek s rakovinou je ultrahloupé a silně populistické. To bychom pak mohli odsuzovat motorkáře, čtyřkolkáře, cyklisty a chodce, že?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 17:24, RE: Sněhulák utřel slzu/kroupu v oku...
anonym posted by:
Ano, je to součást naší historie. Ale jak jsme na ty naše STODVÁCY byli pyšní, co? A jak nás všude odvezly - na chaty, na dovolený k moři nebo do hor, co?
No dnes jet za takovou kouřivou stodvácou je podobno sebevraždě otravou vzduchu. A svezení v ní už raději jen vyzkoušet a rychle ven...
Máte sice pravdu, pokud nemá š120 motor v pořádku, je to děs za ní jet, někdy je to i horší než jet za 10let starým koncernovým nafťákem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 17:30, RE: Sněhulák utřel slzu/kroupu v oku...
anonym posted by:
Ano, je to součást naší historie. Ale jak jsme na ty naše STODVÁCY byli pyšní, co? A jak nás všude odvezly - na chaty, na dovolený k moři nebo do hor, co?
No dnes jet za takovou kouřivou stodvácou je podobno sebevraždě otravou vzduchu. A svezení v ní už raději jen vyzkoušet a rychle ven...
Jen opravdový magor a blbec mohl být na stodvácu pyšný.Jaké se už v době jejího vzniku vyráběly automobily,které na rozdíl od šrotu z Mladé Boleslavi pořád jezdí.Škodovka by měla odškodnit rodiny,které musely v tomhle hnojníku jezdit,protože se nesvezli v ničem jiném.Dnes nad tím ohrnují nos a byly doby,že z toho srali blahem,tak jako dnes ze stejných popelnic ze stejné továrny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 17:31, RE: Sněhulák říká - na fotce je 105
anonym posted by:
Nikoliv 120, protože 120 měly světla v jedné rovině s mřížkou čenichu...
Fotka je pouze ilustrační, jedná se o vůz z mé recenze někdy před třemi roky I přes tu masku a světla se jednalo o 5-rychlostní š120, z roku 1989, určenou na export do británie, v roce 1990 byla v mladé boleslavi předělána na levostranné řízení a s tím byla spojená i výměna světel a masky za jiné z dostupných skladových zásob.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 18:15, RE: Mám ji rád
anonym posted by:
Poněkud zkreslené. Může to být samozřejmě i jinak: Zatímco posádka š120 při čelním střetu na dálnici pravděpodobně nepřežije a náklady na jejich léčbu budou téměř nulové, posádka moderního bezpečnějšího vozu může s těžkým zraněním přežít a náklady na jejich léčbu budou oněch půl mega denně. Zde je vidět, že dávat za vinu majitelům škodovek nedostatek peněz na léčbu děcek s rakovinou je ultrahloupé a silně populistické. To bychom pak mohli odsuzovat motorkáře, čtyřkolkáře, cyklisty a chodce, že?
Ta reakce je hloupá - motorkáře odsuzuji. Cyklisti a chodci jaksi nemají moc možností volby, ale sedat dobrovolně do auta ve kterém se dá obtížně ve zdaví přežít i kolize s vetším zvířetem je přinejmenším krátkozraké. Přiznávám, že je populismus neházet do jednoho pytle i kuřáky a alkoholiky (jejich léčba dlouhodobě stojí určitě víc než těch pár chudáků ze "šáde") Fibula
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 18:21, RE: Sněhulák říká - na fotce je 105
anonym posted by:
Nikoliv 120, protože 120 měly světla v jedné rovině s mřížkou čenichu...
úplně první 120M,neměly světla v rovině s mřížkou
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 19:16, RE: Sněhulák říká - na fotce je 105
anonym posted by:
úplně první 120M,neměly světla v rovině s mřížkou
Dobrý den Vlastním Skodu 125l r.v 89 naj 39tis.stav nového vozu jezdím pouze za sucha a pěkného počasí auto je absolutně bez koroze o auto se starám jak mužu trvale garáž.pravidelně mažu čepy,vodní pumpu seřizuji ventili ,předstich, odtrh atd. po 5tis. měním olej motor točim max.do 2,5tis/min.Nikdy sem nevařil studený motor chytne vždy napoprvé.,motor nekouří olej nežere komprese je stále výborná.Za posledení 3rroky co ji vlastním byla jedna závada a to prasklá žarovka.Koupil jsem ji za 20000tis na srazech mi lidé nabizejií už 45000tis.Samozřejmě vím ,že ve své době jezdili lepší auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 19:17, RE: Sněhulák říká - na fotce je 105
anonym posted by:
úplně první 120M,neměly světla v rovině s mřížkou
Dobrý den Vlastním Skodu 125l r.v 89 naj 39tis.stav nového vozu jezdím pouze za sucha a pěkného počasí auto je absolutně bez koroze o auto se starám jak mužu trvale garáž.pravidelně mažu čepy,vodní pumpu seřizuji ventili ,předstich, odtrh atd. po 5tis. měním olej motor točim max.do 2,5tis/min.Nikdy sem nevařil studený motor chytne vždy napoprvé.,motor nekouří olej nežere komprese je stále výborná.Za posledení 3rroky co ji vlastním byla jedna závada a to prasklá žarovka.Koupil jsem ji za 20000tis na srazech mi lidé nabizejií už 45000tis.Samozřejmě vím ,že ve své době jezdili lepší auta.
respond
  1 ... 3 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.