0
back
 

diskuze k tématu: Škoda 120 slouží i po dvaceti letech

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 12:46, Mám ji rád
Aby mohli todle nejblbější vozidlo v ČSSR prodávat, museli upravit normy kvůli kraválu. Jinak to vypadá, a smrdí jako hromada exkrementů. Jezděj v tom už jenom ti nechudší debilové. Normální člověk má alespoň minimální pud sebezáchovy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 12:49, RE: četl jsem dobře
anonym posted by:
Pokud si myslí majitel 120 jak úžasně všechny rychlejší dokáže nasr.t a když nabourá má podstatně menší škodu,tak má pravdu.Ale tady jde o podstatně zásadnější záležitosti.A pokud si škodovkář myslí,že je pánem silnic a jeho vrak má famozní jízdní vlastnosti a ještě lepší než audi,tak je vůl.A ten tlusťoučkej manažer najezdí za rok to co škodovka za svůj plechoví život.
tý bláho, to je zase diskuze, to se tu sešlo "odborníků" přes auta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 13:01, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jsou lidé kteří třeba někde na vesnici jedou škodárnou 2km do práce a 2km z práce. V sobotu pak do Lidla nakoupit. Na 20km týdně chápu že lidé nechtějí investovat do novějšího vozu, když postarat se dnes o nějakou nemovitost není nejlevnější záležitost.
Na druhou stranu když vidim nějakou maminu začátečnici jak si v sežraný 120ce veze dva kindoše tak je to smutný.................
Keci tipu hoď to ze skály si strčte za klobouk. Každému není zhůry dáno aby mohl jezdit stříbrnou Octávkou na hlínách.
Ovšem jezdit do práce 2km je zhovadilost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 13:08, RE: Mám ji rád
anonym posted by:
Aby mohli todle nejblbější vozidlo v ČSSR prodávat, museli upravit normy kvůli kraválu. Jinak to vypadá, a smrdí jako hromada exkrementů. Jezděj v tom už jenom ti nechudší debilové. Normální člověk má alespoň minimální pud sebezáchovy.
Nechápu, proč by ten nejchudší člověk měl být zároveň debil? I dnes žijou na vesnicích lidé, kteří na tom nejsou zdravotně úplně nejlépe a ze svýho důchodu jim toho taky moc nezbude, aby si 1x měsíčně zajeli k lékaři do 10km vzdáleného města nebo do sousední vesnice na nákup, na to jim bohatě stačí jejich 20 let stará škodule s platnou stk a emisemi, možná bude v lepším stavu, než 10 let stará západní rezavá popelnice se subwoofrem vytuněná nějakým uhrovitým osmnáctiletým mladíkem. To že je bezpečnost ve škodárně mizerná, je POUZE jeho věc, pořád je to pro něj bezpečnější, než kdyby jezdil na babetě. A každej starej člověk nemusí být hnedka kloboučník s platem vajec za oknem, stejně jako každej osmnáctiletej mladík nemusí být nutně zauhrovanej nevybouřenej nebezpečnej řidič. Lidi buďte na silnicích trochu tolerantní. Sám jezdím v 9 let starém "západním" autě se silným motorem, nicméně respektuji všechny účastníky provozu bez ohledu na to jestli jedou ve š120 nebo ve vládním BMW s modrým majáčkem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 13:12, RE: Myslim ze kritika není prehnana -rakev
anonym posted by:
Solidní rakev Mahagon stojí asi 15 tisíc Kč a plechová Škoda stojí 5 tisíc Kč.Bohužel tak velké hroby se nedělají.
Silniční motorka vyjde mnohem dráž, je fakt, že pak už většinou není potřeba ani zpopelnění, tělo řidiče motorky je zpravidla pohřbeno okolo silnice v okruhu několika desítek metrů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 13:13, RE: Rakev
anonym posted by:
Vhodna pro kamikaze v duchodu s klobouckem na hlave!
Motorka je jistější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 13:20, RE: Mám ji rád
anonym posted by:
Nechápu, proč by ten nejchudší člověk měl být zároveň debil? I dnes žijou na vesnicích lidé, kteří na tom nejsou zdravotně úplně nejlépe a ze svýho důchodu jim toho taky moc nezbude, aby si 1x měsíčně zajeli k lékaři do 10km vzdáleného města nebo do sousední vesnice na nákup, na to jim bohatě stačí jejich 20 let stará škodule s platnou stk a emisemi, možná bude v lepším stavu, než 10 let stará západní rezavá popelnice se subwoofrem vytuněná nějakým uhrovitým osmnáctiletým mladíkem. To že je bezp...
Bezpečnost není jenom jeho věc. Tvrdit, že tento, již z výroby nezpůsobilý krám projde technickou může jenom podplacený technik. Ono to nejezdí. K potěše majitele jenom smrdí a překáží.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 13:28, RE: To auto má podstatnou vadu ( kromě těch které zde byly uvedeny)
anonym posted by:
Doufám že již brzy zamachruješ a vyzkoušíš jaké to je narazit tou úžasnou škodárnou někam do zdi. Co to je za kecy o CO2? Burseek prostému lidu navykládal pohádky o jeho škodlivosti, ale opravdové emise - tedy skutečně škodlivé látky jako CO, oxidy síry a dusíku, jemný prach (specialita zejména dieselových vozů) jsou dnes zcela na okraji zájmu. Hlavně aby auto mělo nízké "emise" CO2. Ví z vás ekoteroristů vůbec někdo, že "emise" CO2 se neměří, ale jsou stanoveny výpočtem ze spotřeby? (pokud se n...
U škody je potřeba ještě připočíst nějaké to desetiprocento nespáleného benzínu. Díky vysoce kvalitnímu motoru má totiž skutečně velmi malou produkci CO2. Odpovídající velmi malému výkonu motoru. Zbytek emisí jsou uhlovodíky, čili rakovina.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 13:32, RE: Vyhoď to dřív, než se v tom zabiješ.
anonym posted by:
Přiznávám, že jsem to napsal nesrozumitelně, takže teď jednoduše a pochopitelně:

Tato š120 vypustí za 1 rok provozu mnohem méně škodlivin než náš firemní passat, pakliže š120 najezdí pouhé 2tkm a passat 60tkm. Nic na tom nezmění absence katalyzátoru u škody.

Je to jako porovnávat špatně spálený kanystr benzínu oproti dobře spálenému palivu z nákladní cisterny.
pardon, to je pravda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 13:41, RE: Mám ji rád
anonym posted by:
Bezpečnost není jenom jeho věc. Tvrdit, že tento, již z výroby nezpůsobilý krám projde technickou může jenom podplacený technik. Ono to nejezdí. K potěše majitele jenom smrdí a překáží.
Jezdil jsem s lecktery autem. Od S105 pres Tavriji, nakladaky, francouzsky vojensky terenak P4 az po BMWX5. A troufam tvrdit, ze S105 na silnice nepatri. Nema to vykonovou rezervu, nema to poradne brzdy... A kdyz jedes s nakladakem, tak aspon je ho z dalky videt
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 13:45, RE: Mám ji rád
anonym posted by:
Bezpečnost není jenom jeho věc. Tvrdit, že tento, již z výroby nezpůsobilý krám projde technickou může jenom podplacený technik. Ono to nejezdí. K potěše majitele jenom smrdí a překáží.
Není bezpečnost jako bezpečnost, tu co zřejmě máte na mysli, se nazývá technická zbůsobilost vozidla a je dána platnou (nefalšovanou) STK, ať se to někomu líbí či nikoliv. Bezpečnost posádky vozidla v případě dopravní nehody je věc jiná a je to věc POUZE posádky vozidla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 13:48, RE: Mám ji rád
anonym posted by:
Jezdil jsem s lecktery autem. Od S105 pres Tavriji, nakladaky, francouzsky vojensky terenak P4 az po BMWX5. A troufam tvrdit, ze S105 na silnice nepatri. Nema to vykonovou rezervu, nema to poradne brzdy... A kdyz jedes s nakladakem, tak aspon je ho z dalky videt
Jezdil jsem leckterým autem, nebude je tu všechny vyjmenovávat, kdysi i š120, trofám si tvrdit, že z hlediska bezpečnosti posádky vozidla je š120 špatnou alternativou, nicméně pořád lepší, než jezdit na motorce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 13:50, RE: bez předmětu
Riccardo posted by:
Ovšem jezdit do práce 2km je zhovadilost.
No třeba v zimě nebo chčijr a bydlíš na vesnici kde jezdí bus jen v neděli a v březnu ti nic jinýho nezbyde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 13:53, RE: Mám ji rád
anonym posted by:
Bezpečnost není jenom jeho věc. Tvrdit, že tento, již z výroby nezpůsobilý krám projde technickou může jenom podplacený technik. Ono to nejezdí. K potěše majitele jenom smrdí a překáží.
Pravda, š120 zrovna nevoní, nicméně je mi milejší jet za ní než za nějakým 10 let starým deheťákem s tmavým oblakem u výfuku a o smradu ani nemluvě, to tchoř je pak navoněnej frajer.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 14:01, RE: To auto má podstatnou vadu ( kromě těch které zde byly uvedeny)
anonym posted by:
U škody je potřeba ještě připočíst nějaké to desetiprocento nespáleného benzínu. Díky vysoce kvalitnímu motoru má totiž skutečně velmi malou produkci CO2. Odpovídající velmi malému výkonu motoru. Zbytek emisí jsou uhlovodíky, čili rakovina.
za to naftové motory jsou úplně v pořádku, že
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 14:02, RE: Mám ji rád
anonym posted by:
Není bezpečnost jako bezpečnost, tu co zřejmě máte na mysli, se nazývá technická zbůsobilost vozidla a je dána platnou (nefalšovanou) STK, ať se to někomu líbí či nikoliv. Bezpečnost posádky vozidla v případě dopravní nehody je věc jiná a je to věc POUZE posádky vozidla.
Bezpečnost je třeba i to, že nepřekáží. STK neSTK. Bezpečnost je třeba i to, že je čitelný úmysl šoféra, třeba odbočit. Nebo že brzdí. Ale to by mu nesměly svítilny fungovat jenom při opravě na STK. A i když fungují, jsou mizerně vidět. Je to auto do popelnice nebo komunistického muzea. Hlavně ne na silnici.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 14:05, RE: To auto má podstatnou vadu ( kromě těch které zde byly uvedeny)
anonym posted by:
za to naftové motory jsou úplně v pořádku, že
Nejsem zastáncem naťáků. Ale provozovat benzíňák alá 120 je z hlediska skutečně nebezpečných emisí, nebetyčná bezohlednost nebo nebetyčná debilita.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 14:07, RE: Mám ji rád
anonym posted by:
Jezdil jsem leckterým autem, nebude je tu všechny vyjmenovávat, kdysi i š120, trofám si tvrdit, že z hlediska bezpečnosti posádky vozidla je š120 špatnou alternativou, nicméně pořád lepší, než jezdit na motorce.
Zásadní rozdíl. Š120 se jezdí z hladu, motorkou pro radost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 14:11, SADAM š120
anonym posted by:
Bezpečnost není jenom jeho věc. Tvrdit, že tento, již z výroby nezpůsobilý krám projde technickou může jenom podplacený technik. Ono to nejezdí. K potěše majitele jenom smrdí a překáží.
Začínal jsem na octavii 65 potom š1000 dále š 100 až jsem se propracoval k vysněné š120. Z dnešního pohledu je to starej krám ale ti co tvrdí jak je shnilá a neřídí a nebrzdí mluví o vraku. Potom je jedno jestli máte Ford Opel Renault atp. když je to ve špatném stavu je to stejný vrak jako š120.Několik mých známých s tímto vozem jezdí denně do práce 10km, na LPG a jsou spokojení. Jde o to že musí být v pořádku.)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 14:13, RE: Mám ji rád
anonym posted by:
Není bezpečnost jako bezpečnost, tu co zřejmě máte na mysli, se nazývá technická zbůsobilost vozidla a je dána platnou (nefalšovanou) STK, ať se to někomu líbí či nikoliv. Bezpečnost posádky vozidla v případě dopravní nehody je věc jiná a je to věc POUZE posádky vozidla.
Bezpečnost posádky není pouze jejich věc - to že je potom dávají dohromady na ARO za půl mega denně znamená, že nejsou prachy na léčení děcek s rakovinou. (to platí i pro frajery co se nepásají..) Fibula
respond
  1 2 3 4 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.