0
back
 

diskuze k tématu: Škoda 120 slouží i po dvaceti letech

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 00:10, Dobré vzpomínky
Měl jsem během několika let vždy škodu 100, perfektní autíčko téměř bez poruch a když už, tak opravu zvládnul prakticky kde kdo. Perfektní na sněhu i v blátě, můžu jen chválit až teda na to topení v zimě
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 00:36, nojo....škodárna
to bylo.....pravda, nejlepší je jet po okresce tak okolo 70 na čtyřku....v autě je ticho (relativně) a člověk se může kochat:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 07:00, nostalgie
Myslim, ze timhle si prosla vetsina z Cechu, nastesti uz je tahle era za nama...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 07:12, Prehrivani
Taky jsem asi 15 let jezdil na nekolika 120-tkach. Kdyz jsem patral, proc to vyvari po pulhodine jizdy v dopravni zacpe, zjistil jsem, ze konstrukteri dali snimac teploty na VSTUPNI vodu do chladice. Pritom ta ma prakticky konstantni teplotu danou termostatem v motoru. Ucinnost chlazeni se pozna podle POMERU vystup/vstup, ale protoze vstup se nemeni, stacilo umistit dalsi elektronicke cidlo na VYSTUPNi trubku, nastavit tak na 65 - 70 stupnu a od te doby jsem nikdy nevaril.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 07:31, RE: Prehrivani
anonym posted by:
Taky jsem asi 15 let jezdil na nekolika 120-tkach. Kdyz jsem patral, proc to vyvari po pulhodine jizdy v dopravni zacpe, zjistil jsem, ze konstrukteri dali snimac teploty na VSTUPNI vodu do chladice. Pritom ta ma prakticky konstantni teplotu danou termostatem v motoru. Ucinnost chlazeni se pozna podle POMERU vystup/vstup, ale protoze vstup se nemeni, stacilo umistit dalsi elektronicke cidlo na VYSTUPNi trubku, nastavit tak na 65 - 70 stupnu a od te doby jsem nikdy nevaril.
Sofistikované řešení. Já to řešil elektronickým systémem páčkového spínače :o))).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 07:34, Rakev
Vhodna pro kamikaze v duchodu s klobouckem na hlave!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 08:14, Vyhoď to dřív, než se v tom zabiješ.
Anebo máš rád adrenalin? Tohle auto je pro mě rakev, kterou bych okamžitě zakázal...a to nemluvím o emisích, které jsou určitě vysoké. Sorry, ale "shodit ze skály" je nejlepší dar pro tohle auto i tebe. Ahoj a neber to jako urážku na tebe.
PS: Ve 28 už bys mohl mít něco lepšího, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 08:24, RE: Vyhoď to dřív, než se v tom zabiješ.
anonym posted by:
Anebo máš rád adrenalin? Tohle auto je pro mě rakev, kterou bych okamžitě zakázal...a to nemluvím o emisích, které jsou určitě vysoké. Sorry, ale "shodit ze skály" je nejlepší dar pro tohle auto i tebe. Ahoj a neber to jako urážku na tebe.
PS: Ve 28 už bys mohl mít něco lepšího, ne?
No já jsem se ve svých 29-ti, zbavoval stovárny, ale měl jsem ji jako druhé auto, když bylo náledí, sníh - úplně ideální.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 08:26, RE: Vyhoď to dřív, než se v tom zabiješ.
anonym posted by:
No já jsem se ve svých 29-ti, zbavoval stovárny, ale měl jsem ji jako druhé auto, když bylo náledí, sníh - úplně ideální.
Je faktem, že taky proto, že mi upadlo kolo, naštěstí v kopci v mírné zatáčce. Pak jsem to měl ještě pár měsíců a raději jsem se toho zbavil, měl jsem už strach s tím dál jezdit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 08:27, Jintaj
Škodovka často v létě vaří a v zimě netopí kvůli neodvzdušněnému chladicímu okruhu, a řízení nemusí jít tak ztuha, pokud se pravidelně mažou rejdové čepy přes tlakové maznice (tukem NH2). Jinak je Schade opravdu auto krajně nebezpečné, a ani levné díly už neospravedlňují jeho používání v dnešní době. Náhradní lidskou hlavu, kosti a orgány totiž seženeš jen stěží...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 08:31, Nájezd...
Fascinuje mě, že je mezi námi někdo komu se vyplatí hrát si s autem při nájezdu 2tis km ročně. Pokud jde o náhradní díly tak bych takový optimista nebyl páč třeba práh na š120 a feldu je skoro stejně drahej. Baterka jakbysmet a tak by se dalo pokračovat ještě docela dlouho. No a když si vezmu třeba cenu prahu s prací tak je výš než cena auta... Taky jsem ve škodárnách jezdil, ale 120 jsem s tím jel možná dvakrát a to auto už je nějakou dobu pasé. Max bych to viděl na hory na ježdění od silnice někam k chatě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 08:43,
Jsou lidé kteří třeba někde na vesnici jedou škodárnou 2km do práce a 2km z práce. V sobotu pak do Lidla nakoupit. Na 20km týdně chápu že lidé nechtějí investovat do novějšího vozu, když postarat se dnes o nějakou nemovitost není nejlevnější záležitost.
Na druhou stranu když vidim nějakou maminu začátečnici jak si v sežraný 120ce veze dva kindoše tak je to smutný.................
Keci tipu hoď to ze skály si strčte za klobouk. Každému není zhůry dáno aby mohl jezdit stříbrnou Octávkou na hlínách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 09:06, RE: Prehrivani
anonym posted by:
Sofistikované řešení. Já to řešil elektronickým systémem páčkového spínače :o))).
a my to řešili vykucháním termostatu na jaro/léto, na podzim šel zpátky a hotovo.. Je to prasárna, ale fungovalo to :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 09:13, RE: Vyhoď to dřív, než se v tom zabiješ.
anonym posted by:
Anebo máš rád adrenalin? Tohle auto je pro mě rakev, kterou bych okamžitě zakázal...a to nemluvím o emisích, které jsou určitě vysoké. Sorry, ale "shodit ze skály" je nejlepší dar pro tohle auto i tebe. Ahoj a neber to jako urážku na tebe.
PS: Ve 28 už bys mohl mít něco lepšího, ne?
Myslim ze je to treba bezpecnejsi nez jakakoliv motorka .
Co se tyka emisi tak moje 120 byla na emisich pred 2 tydny a do predepsanych limitu se vesla s vice nez 100% rezervou
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 09:25, Myslim ze kritika je trochu prehnana
Obcas jezdim 105 a nestezuju si. Z auta je celkem dobry vyhled, jizdni vlastnosti nejsou tak strasne pokud jedete v mezich urcenych tim ze je to 25 let stary vuz a krom toho je to fakt drzak (jedina nectnost je to ze podvozek ma skutecne silne tendence korodovat- ale jeste jsem nikdy nevaril). Jedine co mi krom vetsiho kufru zchazi jsou operky hlavy. Nevim co byste cekali od auta s hodnotou tak 5 tis....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 09:25, Dneska je v módě posmívat se...
Dnes je moderní posmívat se všemu co jsme používali tenkrát za komančů.Tyto vozy už dávno patří do šrotu,ale těch posměváčků bych se rád zeptal o co byli lepší tehdejší třeba fiaty nebo renaulty?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 09:28, Mít či nemít
Já bych Š 120 neztracoval. Pokud projde legální STK ( ne, že dáš velkej TP a 1000,- k tomu a máš na dva roky zase vystaráno), tak je pro začínající řidiče určitě vhodnější než 150 k bavorák. Ale fakt je, že už je to auto na cesty maximálně tak do 100 km. Na druhou stranu mám kámoše, kterej před třemi lety s Velorexem projel celou Evropu včetně Anglie a Skotska. A dále není vhodné se Š 120 jezdit v hustém dešti nebo v mlze, protože zadní světla tak mizerně svítí, že je vidět až na poslední chvíli, a protože optimální rychlost je pro ni max. do 80 km/hod., tak je to tak akorát na bouračku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 09:29, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jsou lidé kteří třeba někde na vesnici jedou škodárnou 2km do práce a 2km z práce. V sobotu pak do Lidla nakoupit. Na 20km týdně chápu že lidé nechtějí investovat do novějšího vozu, když postarat se dnes o nějakou nemovitost není nejlevnější záležitost.
Na druhou stranu když vidim nějakou maminu začátečnici jak si v sežraný 120ce veze dva kindoše tak je to smutný.................
Keci tipu hoď to ze skály si strčte za klobouk. Každému není zhůry dáno aby mohl jezdit stříbrnou Octávkou na hlínách.
většina těch co mají "stříbrnou Octávkou na hlínách" ale zhůry dáno nemá )) maximálně má slušně rozdáno ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 09:32, RE: Dneska je v módě posmívat se...
anonym posted by:
Dnes je moderní posmívat se všemu co jsme používali tenkrát za komančů.Tyto vozy už dávno patří do šrotu,ale těch posměváčků bych se rád zeptal o co byli lepší tehdejší třeba fiaty nebo renaulty?
to je fakt,na tu dobu to bylo perfektní auto,bez problému nás dovezlo na Balt,na Slovensko,Maďarsko a po celé naší republice.a pořádně naložené na dovolené a čtyři osoby. ráda na něj vzpomínám,od té doby co jsme tento vůz vyměnili za pegoty,už neřídím,12 let.máme 306 a 206 ,ale to není naše škodověnka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 09:36, Moje zkusenosti..
Je to asi pul roku, co jsem ze Skody 125 presedlal na neco jineho a celkem na toto auticko vzpominam v dobrem... Byla mi vernym spolecnikem asi 10 let, bylo to me prvni auto.
Kdybych mel hodnotit, tak klady: vyjede skoro uplne vsechno, nemel jsem problem, ze bych se nekam nedostal. Skoro vsechny opravy clovek zvladl sam, dobry vyhled z auta.
zapory:
respond
  1 2 3 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.