0
back
 

diskuze k tématu: Co říkáte na kvalitu vozů Renault?

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.12.2006 17:37, Re Re
Jsem vlastíkem Renult Kangoo, rok výroby 97 , s obsahem 1,2 , .měl jsem tu čest se stát majitelem jednoho z prvních R Kangoo v ČR. Moje zkušenost je taková, že jsem byl zaskočen tím, jak na mojem voze po velmi krátké době jsem musel měnit čelní sklo. I menší kamínek který odlítnul od oprotijedoucího vozidla , vždy zanechal nepěknou prasklinu. Dnes mám už nové čelní sklo a to páté i ono už má pár prasklinek. Při výměně v servisu jsem se zeptal , kde se stala chyba ,bylo mi odpovězeno, že je okno kolmé k vozovce a prostě,že se to stává. Jinak po vyměně prvního čel. skla jsem nechal vozidlo venku a za půl dne mi do auta napršelo, nevěřil jsem vlastním očím co jsem měl vody v autě. To je moje zkušenost s Renaultem Kangoo. Zdar!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 31.12.2006 14:38, RE: Re Re
Anonym posted by:
Jsem vlastíkem Renult Kangoo, rok výroby 97 , s obsahem 1,2 , .měl jsem tu čest se stát majitelem jednoho z prvních R Kangoo v ČR. Moje zkušenost je taková, že jsem byl zaskočen tím, jak na mojem voze po velmi krátké době jsem musel měnit čelní sklo. I menší kamínek který odlítnul od oprotijedoucího vozidla , vždy zanechal nepěknou prasklinu. Dnes mám už nové čelní sklo a to páté i ono už má pár prasklinek. Při výměně v servisu jsem se zeptal , kde se stala chyba ,bylo mi odpovězeno, že ...
Nevim co nadáváte na renaulti nejlepší auta světa.mam již čtvrtého a nic jiného nechci.poslední nevada 2.2 benzin mela najeto 245.t za8.let v mém vlastnictvi jednou mytá jsem na auta prase denně v provozu plná materiálu na malování.Měněn jen výfuk a destičky kotouče př.ložiska a jinak běžné věci.Kámoš koupil nového pasata po 50.t.vysipaná náprava opr.50.t a jiné.NĚM.KVALITA TAK MOŽNÁ PŘED 20.LETY.Nemce nikdy ani kdyby byl golfík za 150.tpalubky jak z roku 1-2 a tvar nezajímavý.Jedíně r.udává směr např.espase megánescénik a pod.pak se teprve němčouři opičí.Ren.zdar.Mirek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.01.2007 17:51, RE: zkušební jízda
mirek posted by:
Hele pane,
nemáte prosím nějakou zkušenost s Vel Satisem 2,2 Dci, mě se to auto líbí , ale jaksi chybí reference na tuto ojetinu.
Díky.
Vel Satis 2,2dCi - 150koníků, 6st. man., - rv. 2003, najeto dnes 128tis. Závady: hlavně rezonance od výfuku, ve 100tis. výměna ložisek v převodovce (cca.18tis.Kč), neustálé problémy s nastavením xenonů, občas svítí chyba vstřiku. Jinak celkem v poho.
Vel Satis 3.0dCi 6V Initiale - r.v. 2004, najeto 65tis., závady: mlžení xenonů (2xservis pak přetěsněno), nárazy od zadní nápravy (3xservis pak odstraněno), neustálé problémy se senzorem tlaku v pneu i po výměně senzoru, avizované problémy se senzorem vstřiků, ovládání sedadla - elektrika, častější kontrola náprav - geo, podsvícení displaye (výměna), cca v 50tis. výměna motoru, nově škubání motoru. Vůz je to nádherný, pohodlný...je to koráb cest, ale určitě se oplatí dokoupit garanci a velká trpělivost. Největší problém je, že závady se objeví a zmizí. a znova a znova a......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.01.2007 21:04, RE: hrůza
Krakonos posted by:
Kamarát, Ty máš Lagunu dTi a menil si tam sviečky????????????? A to ktorý expert vymyslel dieselové auto so sviečkami. Tak buď si vymýšľaš alebo tomu ABSOLUTNE nerozumieš a chceš hodnotiť???
Ty tatare diesel asi nemá svíčky co. Ony jsou akorát trochu jiné, říká se jim žhavicí a motor je používá před nastartováním. Teda pokud někdo otočí klíčem, aby si mě hned nenepadl ty slovenský debile.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.01.2007 17:13, RE: hrůza
kos posted by:
Ty tatare diesel asi nemá svíčky co. Ony jsou akorát trochu jiné, říká se jim žhavicí a motor je používá před nastartováním. Teda pokud někdo otočí klíčem, aby si mě hned nenepadl ty slovenský debile.
Ahoj vsem,
docela pekna diskuze )
Mam Megane Grandtour II 1.5 DCI, 74 kW a musim rict, ze auto to neni spatne. Nejsem clovek, ktery za kazdou cenu obhajuje svoje veci. Moje znamkovani /1 = nejlepsi/ by bylo nasledujici: motor - 2, brzdy - 1, podvozek - 2, rizeni - 3. Bohuzel musim souhlasit, ze v interieru se ozyvaji pazvuky, tzn. zpracovani - 4.
TDI od VW uz je opravdu out. Motor to je super, ale na moderni common rail uz to nestaci.


respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.01.2007 20:21, taky trochu do diskuse
Martin posted by:
Ahoj vsem,
docela pekna diskuze )
Mam Megane Grandtour II 1.5 DCI, 74 kW a musim rict, ze auto to neni spatne. Nejsem clovek, ktery za kazdou cenu obhajuje svoje veci. Moje znamkovani /1 = nejlepsi/ by bylo nasledujici: motor - 2, brzdy - 1, podvozek - 2, rizeni - 3. Bohuzel musim souhlasit, ze v interieru se ozyvaji pazvuky, tzn. zpracovani - 4.
TDI od VW uz je opravdu out. Motor to je super, ale na moderni common rail uz to nestaci.



Ahoj , nedá mi to a musím vyjádřit taky ne názor ,ale zkušenosti.
Ročně mi projde rukama mnoho aut,nejsem ortodoxní stoupenec žádné
značky. Chci varovat před auty made in FRANCE, ale jen TY kteří o
zkušenosti stojí .Nemám rád autaře,kteří si myslí ,že nad jejich auto
není.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 09:37, RE: Kavalita renaultu
mini posted by:
Mám megana II 1.9 dCi asi půl roku, koupil jsem ho ojetý z D a kromě zadrhlejch stěračů problém nemám. Horší je to se servisem, který je nesmírně drahý. Měl jsem golfa IV a s tím byli vetší problémy. Jinak Megana ke koupi doporučuji, z mého pohledu je to kvalitní auto...
ja jsem měl také golfa IV a kurvil se ted mam lagunu II a bez problemu němce už nikdy ne!!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 12:43, RE: hrůza
kos posted by:
Ty tatare diesel asi nemá svíčky co. Ony jsou akorát trochu jiné, říká se jim žhavicí a motor je používá před nastartováním. Teda pokud někdo otočí klíčem, aby si mě hned nenepadl ty slovenský debile.
Ta invektíva (slovensky debil ) svedci o Tvojej úrovni ( dúfam ze mi zatial rozumies ). Len magor ( ja Ta nenazvem ,,cesky,,) nechápe ze to bolo jazykové nedorozumenie. U nás sú ,,sviecky,, v benzinákoch
a ,,zhavice,, v dieselovych motoroch.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 17:51, Proč ne
Ja mam uz 5 rokem megane scenic z 98, jetyho a mel kolem65tis nalitano..priznam se ze sem svatecni jezdec..ale krome vymenovanyho vejfuku, desticek a prasklýho ozubenyho kolecka na ABS-ktery teda dalo safra prace sehnat, celkem spokojenost
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 21:16, Renault
Jsem odchovancem anglických aut, takže v tomto sporu snad nemůžu být nařčen ze zaujatosti... Nejlepší je příklad ze života: létám pravidelně do Anglie ana letišti si půjčuji auto. Většinou Ford FocusII. Až jednou jsem dostal Renault Megane II. Jediné, co to má společnýho je ta dvojka na konci. Zděsil jsem se užpři výjezdu z parkoviště, kdy mi nekrytá tyč řízení brnkala o polobotku! Od té doby připisuji k objednávce auta "Ne Renault". Dlužno přizenat, že jsem s ním nakonec dojel. A dokonce jel trochu úsporněji... (oboje 1.6benzin..), ale dojem se nedá srovnat!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 21:18, RE: Renault
Angličan posted by:
Jsem odchovancem anglických aut, takže v tomto sporu snad nemůžu být nařčen ze zaujatosti... Nejlepší je příklad ze života: létám pravidelně do Anglie ana letišti si půjčuji auto. Většinou Ford FocusII. Až jednou jsem dostal Renault Megane II. Jediné, co to má společnýho je ta dvojka na konci. Zděsil jsem se užpři výjezdu z parkoviště, kdy mi nekrytá tyč řízení brnkala o polobotku! Od té doby připisuji k objednávce auta "Ne Renault". Dlužno přizenat, že jsem s ním nakonec dojel. A dokonce jel tr...
I když ... víte, že Henri Ford byl Ir jako řemen? Než odešel do států... Takže Ford vlastně je anglická značka... ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.01.2007 00:05, RE: Kvalita
petr posted by:
Můj osobní názor podložený zkušenostmi mými i cizími ... od Renaultu raději dále ... je to hezké a levné auto ... to levné se týká bohužel jen kupní ceny ... ne provozu (tím mám na mysli cenu náhradních dílů) s řadou "netradičních" technických řešení (např. když hučí jedno zadní ložisko, tak se mění komplet ložisko + kotouč + destičky samozřejmě pár) apod. Auto na okrasu a pro sváteční ježdění ... ale rozhodně ne auto pro denní ježdění s požadavkem na spolehlivost. Po ujetí 100 tis. km aby se mě...
Moc se mi líbí názory typu........od renaulta raději dál atd.......Zajímalo by mě z čeho vznikají. Mám druhý rok Lagunu 1,9dci jsem s ní maximálně spokojený, při koupi vozu jsem si dokoupil prodlouženou záruku za 19tis Kč, mám ji tedy čtyřletou, nebo do ujetí 500tis km. Já bych rozhodně nikomu na svoje výrobky prodlouženou záruku neposkytoval, pokud bych si byl vědom nekvalitní výroby. Tedy ani cenová ani jiná politika renaultu mi nepřipadá tak špatná. A ani si nemyslím že i když jsou problémy tak by byl servis dražší než u jiných zahraničních značek. Také je potřeba si uvědomit, že nic nevydrží věčně a auto je jen spotřební zboží a že když si někdo pořídí auto např. s 200tis na tachometru, že to nějakou investici bude asi vyžadovat a to ať je to renault nebo BMW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.01.2007 20:19, RE: hrůza
Krakonos posted by:
Kamarát, Ty máš Lagunu dTi a menil si tam sviečky????????????? A to ktorý expert vymyslel dieselové auto so sviečkami. Tak buď si vymýšľaš alebo tomu ABSOLUTNE nerozumieš a chceš hodnotiť???
Podle tebe dieselové motory nemají svíčky,a co takhle žavící svíčky,myslíš že v chladném počasí bez nich nastartuješ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.01.2007 00:57, RE
Muj soukromý nazor na qalitu Renaultů je ten, že čim novější, tím horší. Začínal jsem na R19 TXE I generace, super lehoučký auto, dala se sním vypráskat bez problémů oktávka, zároveň jet na dovolenou pod 6l. Až na slabší brzdy a korozi zadních lemů naprostá spokojenost. I po 11 letech fungovala veškerá el. výbava, okna šíbr, centrál naprosto bez problémů, při prodeji v bazaru se o ní lidi poprali, a to tam stáli za stejnou cenu o hodně mladší auta. Následoval R19 II gen., na pohled moc krásný autíčko, to nemůže popřít ani nejzarytější odpůrce Renaultů. Ale brzdy stále na mizerný úrovni jako u I gen., koroze nejen ulemů, ale celkově, problémy s el. výbavou, zatékání šíbrem. Následoval Mégan I gen., brzdy ne o moc, ale trošku lepší, dokonce i s ABS, ale oproti R19 hlučnější a pohodlí a útulnost šly rapidně dolů, problémy s elektroinstalací motoru, několikrát jsem byl potupně dotažen domů na laně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.01.2007 14:37, RE: Kvalita
Sysx posted by:
Není pravdou, mám R. Megane r.v. 96, jsem s ním velice spokojen. Po deseti letech má lehce nad 150000 najeto a krom klasické údržby, jako olej, destičky atd. jsem ne něm postupně nechal udělat ložiska, a to, prosím, bez výměny čehokoli dalšího (asi se bude jednat o problém u jiného modelu) a výfukové potrubí. Jinak kladně hodnotím pohodlí, jaké poskytuje, zejména prostor na zadních sedačkách a všude jen slyším ódy na motory, což mohu potvrdit...
mam renault megan 96 jezdim s nim 3 roky kdyz sem ho koupil bylo z jedne strany utrhle sedadlo ridice zpravil sem doma po tydnu mi vipadla v zatačce poloosa myslim ze to byl duvod proč to ty lidi prede mnou prodali no nepanikaril sem dal sem to do neznackoveho servisu. Duvod zavady byla opotrebena specialni segrovka kvuli neschopnosti JIHLAVSKEHO RENAULTservisu dodat sparvny nahradni dil se protahla 3hodinova oprava na 2 tydny. Cena opravy segrovka 120kč prace500kč takze v poho pak nastali bezne opravy rozvody destičky ted se chystam na predni napravu. Abych to nejak zhrnul je to pohodlny prostorny auto nenaročny na opravy a jejich cenu mraky se toho da udelat doma dokonce ani koroze neegzistuje . Ceny nd sou pravda vetsi ale kdo by kupoval na starou sunku originali a jezdil do servisu ))) prece nejen originali sou kvalitni. Takze ja sem spokojen a do renolta bych sel klidne znova. ps- jediný me sere kupovat kazdej rok baterky do kličku (central)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 10:20, RE: bez předmětu
fresh posted by:
v žádném případě nesouhlasím, dle mé zkušenosti je ford velký držák a jedna z mála amerických automobilek vyrábějících kvalitní auta za bezkonkurenční ceny, zkuste třeba srovnat náklady za náhradní díly a opravy u forda a pak u těch slavných francouzů
renault je bezva auto doma máme espace a v poho a tedbudem kupovat r5 cabrio
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 15:44, RE: Kvalita
martin posted by:
Moc se mi líbí názory typu........od renaulta raději dál atd.......Zajímalo by mě z čeho vznikají. Mám druhý rok Lagunu 1,9dci jsem s ní maximálně spokojený, při koupi vozu jsem si dokoupil prodlouženou záruku za 19tis Kč, mám ji tedy čtyřletou, nebo do ujetí 500tis km. Já bych rozhodně nikomu na svoje výrobky prodlouženou záruku neposkytoval, pokud bych si byl vědom nekvalitní výroby. Tedy ani cenová ani jiná politika renaultu mi nepřipadá tak špatná. A ani si nemyslím že i když jsou problémy t...
Ale ta prodloužená záruka nebyla za darmo, jak čtu. Takže teď jde jen o to, jestli to v Renaulu mají pravděpodobnostně dobře spočítané, či ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 19:52, renault
francouzke auta jsou supermam 5let peugeot 406,citroen evasion a renault megane,když se člověk trochu stara o vozidlo,tak se jezdi skvěle,jinak francouzy maji ten vnitřek vozu daleko pěknejši než němci vnitřky z roku 45
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.01.2007 10:41, RE: renault
zdenek posted by:
francouzke auta jsou supermam 5let peugeot 406,citroen evasion a renault megane,když se člověk trochu stara o vozidlo,tak se jezdi skvěle,jinak francouzy maji ten vnitřek vozu daleko pěknejši než němci vnitřky z roku 45
frantíky všeobecně nebrat, moc velké riziko, že narazíte na kousek z pátečního odpoledne, z pondělního rána nebo z doby, kdy chtěli stávkovat (což je v jednom kuse..)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.01.2007 13:08, LAGUNA + MEGANE
Ja osobne som mal Megana z r. 1997 s najazdenymi 220 000 km a jedina zavada bola nefunkcna zapalovacia cievka. (3000Sk) Nic hrozne. Najazdil som na nom cca.60000 km a oznacujem ho jedno z najmenej problemovych aut co som kedy mal. Skoda ze v interieri vrzalo vsetko co mohlo. Zaujimave bolo to ze aj pri tychto km. mal prakticky nulovu spotrebu energie. No ale potom uz muselo ist z domu, proste uz bolo stare.
Momontalne zijem v Britanii a jedneho dna sme kupili Lagunu r.v. 1996 za £450. Bol to 2.2 D. Chceli sme na nej prist na SK a tam ho strelit na ND. Bohuzial sa nam nepodarilo dojst ani na trajekt do Francuzska. Normalne sa nam za jazdy rozsypala prevodovka, zablokovali sa kolesa a skoro sme sa pri cca. 140 km/h rychlosti zabili. Zaujimave bolo ze predtym bolo vsetko OK.
To su moje skusenosti s Renaultami. Jeden kladny a jeden zaporny.
Momentalne vlastnim noveho Accenta a panuje maximalna spokojnost . Ale to ma zatial len 25000 km.
respond
  1 ... 5 6 7 ... 13




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.