0
back
 

diskuze k tématu: Co říkáte na kvalitu vozů Renault?

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 13:40,
To je těžké říct. U každé automobilky se střídají dobré a špatné období, ve kterých produkují lepší nebo horší kvalitu napříč celou modelovou řadou. Třeba Citroen a Peugeot měl černé období, poznamenané mnoha stávkami a sociálními nepokoji a to se odrazilo i ve výrobě. Ale už se pomalu z toho začíná vzpamatovávat. Vždycky je dobré sledovat tyto trendy a "svézt se na vlně" - tj využít momentální dobré konstalace. Bohužel u Renaultu si netroufnu říct, jestli je právě teď na té dobré vlně, ale tuším, že ano. Rozhodně je na tom momentálně líp než například Ford. Máme služební auta ford a jsou s nima velké problémy už při 30.000 tis. km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 13:43, RE: bez předmětu
Riccardo posted by:
To je těžké říct. U každé automobilky se střídají dobré a špatné období, ve kterých produkují lepší nebo horší kvalitu napříč celou modelovou řadou. Třeba Citroen a Peugeot měl černé období, poznamenané mnoha stávkami a sociálními nepokoji a to se odrazilo i ve výrobě. Ale už se pomalu z toho začíná vzpamatovávat. Vždycky je dobré sledovat tyto trendy a "svézt se na vlně" - tj využít momentální dobré konstalace. Bohužel u Renaultu si netroufnu říct, jestli je právě teď na té dobré vlně, ale tuš...
... tím chci jenom naznačit, že se nedá posuzovat kvalita značky paušálně, ale jenom v určitém období. Třeba to, že Citroen C5 nebo Peugeot 307SW jsou dnes problémové ojetiny vůbec neznamená, že nové modely jsou špatné, nebo že takový Peugeot 405 je špatný. To vůbec ne. Tohle se nevyhlo ani japonským značkám jako je Nissan. Snad jenom u Škodovky mám dojem, že je na tom pořád stejně, tj. každým rokem mírně zlepšuje kvalitu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 14:23, RE: bez předmětu
Riccardo posted by:
... tím chci jenom naznačit, že se nedá posuzovat kvalita značky paušálně, ale jenom v určitém období. Třeba to, že Citroen C5 nebo Peugeot 307SW jsou dnes problémové ojetiny vůbec neznamená, že nové modely jsou špatné, nebo že takový Peugeot 405 je špatný. To vůbec ne. Tohle se nevyhlo ani japonským značkám jako je Nissan. Snad jenom u Škodovky mám dojem, že je na tom pořád stejně, tj. každým rokem mírně zlepšuje kvalitu.
Provozoval jsem vozy Renault i Peugeot, spolehlivostí je Peug. o něco lepší, v otázce ceny ND je situace jasná - cokoli na Renaulta je o 50 % dražší než na ost. Frantíky. Novýho Megana kombi jsem měl v hledáčku, nakonec to prohrál... Ale jen o prsa asijské závodnice .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 15:39, Kvalita
Tak měl jsem od renaultu jen 19 a teď mám Megana 98, ale obě dvě cabria.Toho megana mám 3 rok,jezdí jen v létě a to jen víkendově,má 102tis.,kupoval jsem ho měl 70tis. po 1.majiteli a koupený v ČR,ale rozvody už jsem raději udělal při 90tis.Jinak bez problémů kromě běžného servisu obě dvě, ale jak píšu, v zimě stojí v garáži.Co vím od známých tak 19 hodně hnily, na Lagunách se kazila elektrika a na Meganech nic moc nápravy,ale to mám jen z doslechu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.11.2006 04:40, RE: Kvalita
Tonny posted by:
Tak měl jsem od renaultu jen 19 a teď mám Megana 98, ale obě dvě cabria.Toho megana mám 3 rok,jezdí jen v létě a to jen víkendově,má 102tis.,kupoval jsem ho měl 70tis. po 1.majiteli a koupený v ČR,ale rozvody už jsem raději udělal při 90tis.Jinak bez problémů kromě běžného servisu obě dvě, ale jak píšu, v zimě stojí v garáži.Co vím od známých tak 19 hodně hnily, na Lagunách se kazila elektrika a na Meganech nic moc nápravy,ale to mám jen z doslechu.
Můj osobní názor podložený zkušenostmi mými i cizími ... od Renaultu raději dále ... je to hezké a levné auto ... to levné se týká bohužel jen kupní ceny ... ne provozu (tím mám na mysli cenu náhradních dílů) s řadou "netradičních" technických řešení (např. když hučí jedno zadní ložisko, tak se mění komplet ložisko + kotouč + destičky samozřejmě pár) apod. Auto na okrasu a pro sváteční ježdění ... ale rozhodně ne auto pro denní ježdění s požadavkem na spolehlivost. Po ujetí 100 tis. km aby se měnilo pomalu půl auta ... Ta cenová politika Renaultu není jen tak pro nic za nic ... to co "uteče" na marži za prodej nového auta, to se "dožene" servisem ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.11.2006 12:55, Radši ne
Ne že by jsem byl úplným odpůrcem, ale nějak mně design Renaultu nyní neuchvacuje a zvěsti o spolehlivost a nákradních dílech jsou celkem šílené a jak se říká na každém šprochu je pravdy ...., takže pro mě by byl aletrnativní volbou Fiat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.11.2006 18:07, kvalita Renaultů
Jezdím Meganem II Grandtour již třetí rok - najeto 106 000 km. Já bych si ho nevybral, je firemní. Proti předchozí generaci ale velký skok kupředu. Za těch 106 000 km jen zaseklá klika u spolujezdce (v záruce), výměna těsnění mezi motorem a převodovkou (záruka) a prasklá hadice turba (5000 Kč). Vadí spíše drobnosti - žárovku je třeba měnit v servisu, palubovka na dlažbě drnčí atd. Znám ale spoustu aut, která měla na 100 000 km mnohem více problémů. Jinak servis je každých 30 kkm, ale je dost drahý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.11.2006 20:58,
Zdravím
Já jsem si kopil v 1997 meg I classic. Prodal jsem jej v v 2003 po najetí 245 tis. Bylo to velice pohodlné a myslím, že i prostorné vozidlo. Vzhledem k tomu, že jsem celou dobu vše servisoval ve značkovém servise. mohu potvrdit předraženost. ( to zde nepíši o tom, že mi ve značkovém servise namontovali noname kotouče a destičky). Závad se objevila celá řada. Některé mi připadaly dost kuriózní, zejména, když se opakovaly. 4x mi praskl litinový zběrač vyfukového potrubí. Vždy ve stejném místě. nad tímto zběračem je plechový kryt a ten prý způsoboval přehřátí. Dále mi 3x praskl silentblok uložení motoru. Vůz potom při přejíždění nerovnosti normálně vrzal. ( než přišli čím to je, tak mi vyměnili půl auta). V roce 2002 jsem vyreklamoval (po boji) rezavějící karoserii. Na boku dveří řidiče, v kufru. vnitřní sloupek mezi dbeřmi.Samozřejmě odešly ložiska, to už ani nevím kolikrát. Ke konci se už opravy týkaly i více motoru. přeskočený ozubený řemen, odešla vodní pumpa, cívky zapalování, snímač centálního zamýkání. Ještě abych nezapomněl. 3x katalyzátor s prasklou přepážkou ) rezonovala). Vše co jsem zde psal se ale týkalo meg I , jak je na tom dvojka nevím. Momentálně mám Peugeot407 a musím říct, že mi servis rozhodně připadá levnější. (závady ještě nemoho posoudit. mám s ním ujeto je 62 tis.

Držím pěsti při volbě
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.11.2006 23:42, RE: Radši ne
Falco posted by:
Ne že by jsem byl úplným odpůrcem, ale nějak mně design Renaultu nyní neuchvacuje a zvěsti o spolehlivost a nákradních dílech jsou celkem šílené a jak se říká na každém šprochu je pravdy ...., takže pro mě by byl aletrnativní volbou Fiat.
To je tensamej krap....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.11.2006 03:53, RE: Kvalita
petr posted by:
Můj osobní názor podložený zkušenostmi mými i cizími ... od Renaultu raději dále ... je to hezké a levné auto ... to levné se týká bohužel jen kupní ceny ... ne provozu (tím mám na mysli cenu náhradních dílů) s řadou "netradičních" technických řešení (např. když hučí jedno zadní ložisko, tak se mění komplet ložisko + kotouč + destičky samozřejmě pár) apod. Auto na okrasu a pro sváteční ježdění ... ale rozhodně ne auto pro denní ježdění s požadavkem na spolehlivost. Po ujetí 100 tis. km aby se mě...
Na Renaultech mám za posledních 15 let najeto přes 500 tis. km, Vystřídal jsem R30, R21, Fuego, dvě R25, dvě laguny, a Scénica. Všechno ojetiny, některé měly i přes 200 tis, km, většina přes 100. Mezitím jsem měl V70, Mazdu Premacy, Felicii, Fiata Mareu, Opla a Forda Skorpio. Daleko nejhorší zkušenosti byly s Mazdou, kterou jsem kupoval novou, a kde problémy prakticky nepřestaly (prodával jsem ji v 220 tis. km), pak následuje Fiat a kupodivu Volvo. S Renaulty obecně nebyly větší problémy než s ostatními auty, spíš šlo vždy o běžnou údržbu nebo následky občasných řidičských "nepřesností".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.11.2006 10:51, RE: bez předmětu
Riccardo posted by:
To je těžké říct. U každé automobilky se střídají dobré a špatné období, ve kterých produkují lepší nebo horší kvalitu napříč celou modelovou řadou. Třeba Citroen a Peugeot měl černé období, poznamenané mnoha stávkami a sociálními nepokoji a to se odrazilo i ve výrobě. Ale už se pomalu z toho začíná vzpamatovávat. Vždycky je dobré sledovat tyto trendy a "svézt se na vlně" - tj využít momentální dobré konstalace. Bohužel u Renaultu si netroufnu říct, jestli je právě teď na té dobré vlně, ale tuš...
v žádném případě nesouhlasím, dle mé zkušenosti je ford velký držák a jedna z mála amerických automobilek vyrábějících kvalitní auta za bezkonkurenční ceny, zkuste třeba srovnat náklady za náhradní díly a opravy u forda a pak u těch slavných francouzů
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.11.2006 09:29,
Renault už nikdy více
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.11.2006 10:56,
Já bych řekl, že u těch novějších modelů, je spousta problémů s elektronikou, až zbytečně moc. Pár takových aut jsem dovezl, a u hodně z nich jsem řešil různé závady elektroinstalace. Auto normálně jezdilo, a za 2 dny co stálo na bazaru už jsem ho nenatočil. Vadný nějaký senzor tlaku vstřikování paliva. Jediný klad je ten, že hodně z těch závad mi vyřešili ve značkovém servisu v rámci záruky anebo plošné akce na bezplatnou výměnu vadných dílů. Asi těch závad měli tolik, že jim nezbylo, než ty vadné díly co odcházeli měnit zdarma. Ale ze zkušenosti mohu říct, že čím víc elektroniky v těch autech je, tím víc problémů s ní je, to je stoprocentní. A co se týče ceny náhradních dílů a práce, obojí je v porovnání s třeba německými vozy několikanásobně vyšší, a nedají se nahradit replikami. Zkrátka, mě k srdci tato značka nijak nepřirostla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.11.2006 15:44, RE: bez předmětu
Riccardo posted by:
... tím chci jenom naznačit, že se nedá posuzovat kvalita značky paušálně, ale jenom v určitém období. Třeba to, že Citroen C5 nebo Peugeot 307SW jsou dnes problémové ojetiny vůbec neznamená, že nové modely jsou špatné, nebo že takový Peugeot 405 je špatný. To vůbec ne. Tohle se nevyhlo ani japonským značkám jako je Nissan. Snad jenom u Škodovky mám dojem, že je na tom pořád stejně, tj. každým rokem mírně zlepšuje kvalitu.
C5tky rozhodne nejde o "problematicky vuz". Naopak od doby kdy se prestaly vyrabet 406tky jde pravdepodobne o nejspolehlivejsiho francouze vubec. Samozrejme obcas jsou tam nejake mensi problemy vetsinou elektrickeho charakteru (francouzska specialita), ale drahe problemy se jim vcelku uspesne vyhybaji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 26.11.2006 10:27,
deset let jsem jezdil v megane I. za tu dobu jsem na něm nalítal 160000 km. Největší závada, která mě potkala byl nefunkční imobilizér. Prostě jsem jednoho krásného dne nenastartoval. To bylo ale všechno co mě potkalo. Samozřejmě jsem musel měnit destičky, výfuk ... ale to jsou přece všechno normální závady, které se objevují u všech aut. Bylo to hrozně moc pohodlné auto, a proto jsem opět přesedlal do Renaultu. Tentokrát Laguna II a nemůžu si na ní stěžovat. Prostě Renault je u mě č. I.
Nesouhlasím, že Renault je nějaká podřadná nekvalitní značka. Na paskvil se dá narazit i u kvalitou vyhlášené Toyoty. Já bych se koupi Megane opravdu nebál, a sám o něm uvažuju jako o druhém autu do rodiny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 26.11.2006 13:09, Havarie
Vcera sme se brutalne vysekali v Lagune I a nic nam neni,takze pokud de o bezpecnost tak 100%.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 26.11.2006 15:41, RE: bez předmětu
Vlastik posted by:
Renault už nikdy více
chlapi vite co je kurozni u renaltu trebas jedna vec je ze prvni pozinkujou kastli a pak ji teprva svaruju celkem prasarna a kdyz jim to jdete reklamovat tak pracuji v nejmenovanych autodilech a pokazde kdyz nekdo prijde a chce neco na renaulta tak se chyta za hlavu pze za jednak cena a za druhe 1000 dilu na jeden tip auta zvlast treba olej filtr na r19, senic megane a podobne tedy radim pokud se znechcete nijak dostat do problemu tak si renaulta nekupujte nic proti renultu ale uprimne ne to uz raci fabii taky krumpl na 1000 km pritlacak a lamela s polovicnim poctem nytu nez ma byt na 7500 km praskla poloosa a na 20 000 km roztrzena prevodovka reklamace uznana po soudni pri a do 36 000 km 6* vymena prakleho homokinetickeho kloubu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.11.2006 12:32, RE: bez předmětu
Vlastik posted by:
Renault už nikdy více
Já mám Mégane II, táta má Lagunu II a nikdy s nima žádnej problém nebyl. A to je nešetříme.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.11.2006 19:48, RE: bez předmětu
AR posted by:
Já mám Mégane II, táta má Lagunu II a nikdy s nima žádnej problém nebyl. A to je nešetříme.
Ja se brutálně rozmlátil ve Favoritu a taky nic. Je to otázka štěstí. Každopádně se říká, že euro Ncap není tak objektivní. Jinak vzhled Renaultu se me libil v 80. letech. Dneska je snaha se odlisit, ktera se dari, bohuzel memu oku se ani trochu nezamlouvá. v Renaultu jsem sem tam jel, co mě vadilo byla nepohodlná, měkká sedadla ve kterých člověka bolí záda. Palubní deska vypadala jak z loganu, ať to byla Thalia nebo Laguna:) čim to asi bude. Frantíci palubky nikdy neuměli. Jinak bylo ve vozech celkem ticho, dobrá výbava. Podvozek mě nesedl svou nestabilitou, proste se naklání a to je fuj. Mluvil jsem s jednou osobou co se zajíma o auta, konkrétně bezpečnost. Ta je u Renaultů vynášena do oblak, ale ve skutečnosti je průměrná jako u jiných značek. Reklama která ukazuje svůj X počet modelů s pěti hvězdickama je neobjektivní (psali to ve všech Německých moto časopisech a u nás se něco málo taky provalilo). Říkám, komu se líbí Renault, at´si ho koupí, lepší než nějaká Korea:). Pro mě to není to pravé auto. Mám radši značky jako BMW, Ford, Opel a Audi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.11.2006 22:02, RE: bez předmětu
AR posted by:
Já mám Mégane II, táta má Lagunu II a nikdy s nima žádnej problém nebyl. A to je nešetříme.
Mám dost známých,kteří vlastnily Renaulty od Laguny II po Megane až ke staré 19 a všichni je časem poslaly k ledu z důvodu častých poruch jak na novém tak na starém autě.A co jsem viděl v servisu zvedlé Renaulty i technické řešení je dost mizerné.
respond
  1 2 3 ... 13


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.