0
back
 

diskuze k tématu: Co říkáte na kvalitu vozů Renault?

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.01.2007 13:09, RE: LAGUNA + MEGANE
Juraj posted by:
Ja osobne som mal Megana z r. 1997 s najazdenymi 220 000 km a jedina zavada bola nefunkcna zapalovacia cievka. (3000Sk) Nic hrozne. Najazdil som na nom cca.60000 km a oznacujem ho jedno z najmenej problemovych aut co som kedy mal. Skoda ze v interieri vrzalo vsetko co mohlo. Zaujimave bolo to ze aj pri tychto km. mal prakticky nulovu spotrebu energie. No ale potom uz muselo ist z domu, proste uz bolo stare.
Momontalne zijem v Britanii a jedneho dna sme kupili Lagunu r.v. 1996 za £450. Bol ...
Sorry chcel som napisat NULOVU SPOTREBU OLEJA ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.01.2007 23:18, RE: hrůza
Laguna posted by:
Je Prosinec a já od Srpna nejezdim............................
Vlastním Lagunu 1.9 dti .r.v 98 v srpnu přestala startovat. Tak jsem vyměnil svíčky ,baterku a nic .Odtahovkou jsem se dopravil do Znackového servisu kde mně ,,soudruzi z Renaultu řekli: NA TAKLE STARÉ AUTA DIAGNSTIKU NEMÁME,,
Odjel jsem na provaze do jiného servisu Renault. To samé, chteli měnit řídící jednotku ,čerpadlo ,imobilizér a niž by vedeli v čem závada spočívá.
Při předběžné ceně 55 000 za opravu bez dph jsem samozdřejmě o...
to ale neni moc dobre menit sviecky na dieslu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.01.2007 23:08, RE: Kvalita
Tomáš posted by:
Jak tady někdo přišel na to, že je potřevba měnit ložisko i s kotoučem a destičkama? )). To úplná kravina. Když nevíte jestli to tak opravdu je, tak to radši nepište. Dneska se ložisko mění i s nábojem, jelikož je jeho součástí (nové konstrukce), v extrémním případě by se to měnilo ještě s těhlicí. Oprava je pak děsně snadná, ale celek těhlice, náboj ložisko stojí třeba i 7000,- Kč, takže nevím, komu ta výhoda slouží. Kotouče a destičky jsou nesmysl.))
Třeba Laguna 1.9 dCi r.v. 02 .Tam se musí při výměně zadních ložisek měnit kotouče.Jsou součástí náboje.Jinak Renault je jako každé druhé auto, jak se k autu chováte, tak ti to vrátí.A servis !? To je snad o lidech a navíc je konkurence.Vím o čem mluvím, živím se tím celý život.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.01.2007 18:41, RE: hrůza
Laguna posted by:
Je Prosinec a já od Srpna nejezdim............................
Vlastním Lagunu 1.9 dti .r.v 98 v srpnu přestala startovat. Tak jsem vyměnil svíčky ,baterku a nic .Odtahovkou jsem se dopravil do Znackového servisu kde mně ,,soudruzi z Renaultu řekli: NA TAKLE STARÉ AUTA DIAGNSTIKU NEMÁME,,
Odjel jsem na provaze do jiného servisu Renault. To samé, chteli měnit řídící jednotku ,čerpadlo ,imobilizér a niž by vedeli v čem závada spočívá.
Při předběžné ceně 55 000 za opravu bez dph jsem samozdřejmě o...
Nevedel som že dti má sviečky .... To bude asi nový motor ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 14.01.2007 13:15, Co hovorite na kvalitu vozov renault
Nove renaulty trpia hlavne elektonikou ktora casto u niektorych modelov blbne. To neznamena ze vsetky modeli su zle. Renualt megane 2 sa mne osobne nepaci, nie ze byy nemal prijemny dizajn, alebo nejake zle motori nie naopak motori su to co renault dava do popredia. Ale problem je v tom ze aj ked to auto nepatri medzi limiuziny oznacuju ako rodinne auto. Pritom tvaronia kufra pri modeli hatchback nieje idealne a porovnani s konkurencou neni vela miesta ani vnutry. Dalsia vec vysoke investicne naklady. Je tu aj 1 vyhoda combi patri do kategorie n1 moznost odpoctu dph. Neodpuram model Scenic. Laguny odporucam max3. roky mimochodom maju dobre ceny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.01.2007 16:38, RE: hrůza
Vlado posted by:
Nevedel som že dti má sviečky .... To bude asi nový motor ...
žhavicí svíčky. to má každý diesel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.01.2007 16:49, Mégane
FERNET posted by:
Nove renaulty trpia hlavne elektonikou ktora casto u niektorych modelov blbne. To neznamena ze vsetky modeli su zle. Renualt megane 2 sa mne osobne nepaci, nie ze byy nemal prijemny dizajn, alebo nejake zle motori nie naopak motori su to co renault dava do popredia. Ale problem je v tom ze aj ked to auto nepatri medzi limiuziny oznacuju ako rodinne auto. Pritom tvaronia kufra pri modeli hatchback nieje idealne a porovnani s konkurencou neni vela miesta ani vnutry. Dalsia vec vysoke investicne na...
Určitě existují lepší vozidla, ale taky spousta horších. Mégane 1.9D zvaný chrochtadlo byl trošku hlučný a běh motoru nebyl zrovna sametový, ale 70 tisíc km (na plný kotel - což při 47kw ani jinak nejde) za 3 roky bez závady mi nedává možnost to auto pomlouvat. Trápily mě jen zámky zadních dveří. Myslím, že všechny značky si nemají co vyčitat, snad vyjma Toyoty - hlavně starší ročníky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.01.2007 18:47, RE: bez předmětu
Riccardo posted by:
To je těžké říct. U každé automobilky se střídají dobré a špatné období, ve kterých produkují lepší nebo horší kvalitu napříč celou modelovou řadou. Třeba Citroen a Peugeot měl černé období, poznamenané mnoha stávkami a sociálními nepokoji a to se odrazilo i ve výrobě. Ale už se pomalu z toho začíná vzpamatovávat. Vždycky je dobré sledovat tyto trendy a "svézt se na vlně" - tj využít momentální dobré konstalace. Bohužel u Renaultu si netroufnu říct, jestli je právě teď na té dobré vlně, ale tuš...
To by mne zajímalo jaké
Co takhle ani ne 3 roky starý Megane odešla převodovka bez rozloučení a samozdřejme se na to záruka .....
Děkuji Renaul už ne kvalita hrozná
Focus bezproblemové auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.01.2007 18:56, RE: bez předmětu
Pavel posted by:
Ford je jedna z nejhorších značek na našem trhu
A Ty jsi z Marsu nebo odkud jsi spadnul.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.01.2007 22:28, RE: Renault
Angličan posted by:
I když ... víte, že Henri Ford byl Ir jako řemen? Než odešel do států... Takže Ford vlastně je anglická značka... ))
sry , ale Ireland neni England !!! Doporučuji zopakovat 6.
ročník základní školy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.01.2007 17:10,
Nemáte někdo zkušenost s topením u Laguny r.v.97, benzín 2,0
Vůbec mi netopí, údajně trpí na zanášení radiátoru topení, ale při výměně se prý musí oddělat celá palubka, tak bych rád získal nějaké informace.
Díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.01.2007 20:55, Twingo
Tak nevím.. Manželka používá Renault Twingo r.v. 1998, polokabrio. Vozidlo má najeto 160.000 km. Když jsme jej koupili, mělo najeto asi 125.000 km.. Měnili jsme pouze jednu poloosu, spojku výfuku a motorek ostřikovačů. Auto jezdí vesměs po Praze a spotřeba kolem 5,5 l/100km Jiné auto už miláček nechce. Škoda, že už zkončila výroba.

Pavel

www.driver.websnadno.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.01.2007 16:21, RE: Zkušenosti z Laguny II
RoMaN posted by:
Před rokem a půl jsme koupili Lagunu II, kombi, r.v. 2001, 1,6 v LPG z Holandska. Poté jsem se dočetl v diskuzích a recenzích jaká to byla chyba. Buď máme lepší kousek, ale se z poruch se projevila jen čtečka karet, která již od začátku blbla a následně nešlo ani nastartovat. Oprava stála i s prací 4000 a dělali ji v autorizovaném servisu. Teď je najeto 106 000 (dle tahometru, při opravě čečky nám řekli, že tam je víc, ale nesmí říct kolik). Z dalších strašáku jako kontrola tlaku v pneumatikách ...
Mám Lagunu 2 a naprosto bezproblémové auto.Výroba 2004.Dělá se jen údržba, musí se tankovat nafta, dolévat kapalina do ostřikovačů.Auto je naprosto spolehlivé.Akční model Sport Edition,plná palba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.01.2007 16:29, RE: bez předmětu
anonym posted by:
To by mne zajímalo jaké
Co takhle ani ne 3 roky starý Megane odešla převodovka bez rozloučení a samozdřejme se na to záruka .....
Děkuji Renaul už ne kvalita hrozná
Focus bezproblemové auto.
Kamarád švýcar má Volvo XC90,koupeno a servisováno ve Švýcarsku. V 60 tis km,14 dnů před koncem záruky tam dal na automatu R,couvnul,přesunul volič na D,šlápl na plyn,obrovská rána: praskla hřídel v samočinné převodovce.Oprava asi 350 tis.Takže Volvo je jaké? Spolehlivé nebo nespolehlivé? Celkem jej to auto stálo, neb je trochu lépe vybaveno asi 2,5 mil...oprava byla grátis a už nikdy nechce Volvo. To auto nikdy nejelo mimo silnici,slušné zacházení,přepečlivá údržba,seč ťukání od zadní nápravy mu neodstranili dodnes,neb nezjistili,co je příčinou. Je to kus od kusu a zobecňovat nelze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 16:17, RE: bez předmětu
řidič posted by:
Kamarád švýcar má Volvo XC90,koupeno a servisováno ve Švýcarsku. V 60 tis km,14 dnů před koncem záruky tam dal na automatu R,couvnul,přesunul volič na D,šlápl na plyn,obrovská rána: praskla hřídel v samočinné převodovce.Oprava asi 350 tis.Takže Volvo je jaké? Spolehlivé nebo nespolehlivé? Celkem jej to auto stálo, neb je trochu lépe vybaveno asi 2,5 mil...oprava byla grátis a už nikdy nechce Volvo. To auto nikdy nejelo mimo silnici,slušné zacházení,přepečlivá údržba,seč ťukání od zadní nápravy m...
Presne tak, zapomente na predsudky .... je to kus od kusu.
Vse je jen v lidech. Podivejte na Korejce ... Hyundai vsechny dohani, to same KIA a jeste pred par lety to bylo uplne jinak.
Vse uz je jen o designu, automobilky spolupracuji na podvozcich, motoru, prevodovkach ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.01.2007 00:55, RE: bez předmětu
Mira posted by:
Přesně tak,jestli naopak někdo přístrojovky dělat umí tak jedině francouzi.Na ten příšernej německej konzervatismus a jejich strohost není vůbec nikdo zvědavej.Jedna věc je technika a druhá vzhled a design němcům nikdy nešel od ruky!!!!!!
Nemci jsou jediny kdo umi delat auta!!! Na frantiky neni nikdo zvedavej. Vypada to jak auto z kosmu!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.01.2007 07:56, Varování
Pracuju u Renaultu a radím Ti dobře, od téhle značky raději dál!!! Stojí totiž za to, co má ve znaku. Dej na dobrou radu, nebo budeš jezdit jen do servisu....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.01.2007 08:00, RE: bez předmětu
Zdenek posted by:
Nemáte někdo zkušenost s topením u Laguny r.v.97, benzín 2,0
Vůbec mi netopí, údajně trpí na zanášení radiátoru topení, ale při výměně se prý musí oddělat celá palubka, tak bych rád získal nějaké informace.
Díky
Nejspíš by stačilo jen propláchnutí...vzít hadici s vodou a propláchnout to. Kvůli tomu se nemusí oddělávat palubka. Nejspíš je tam zanešenej ventil přívodu vzduchu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.01.2007 13:04, RE: bez předmětu
bob posted by:
Nemci jsou jediny kdo umi delat auta!!! Na frantiky neni nikdo zvedavej. Vypada to jak auto z kosmu!!!!!
Tak z kosmu jseš asi ty, nebo si nikdy neviděl francouzské auto vyrobené po roce 2000...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.01.2007 20:52, RE: Kvalita
Tomáš posted by:
Jak tady někdo přišel na to, že je potřevba měnit ložisko i s kotoučem a destičkama? )). To úplná kravina. Když nevíte jestli to tak opravdu je, tak to radši nepište. Dneska se ložisko mění i s nábojem, jelikož je jeho součástí (nové konstrukce), v extrémním případě by se to měnilo ještě s těhlicí. Oprava je pak děsně snadná, ale celek těhlice, náboj ložisko stojí třeba i 7000,- Kč, takže nevím, komu ta výhoda slouží. Kotouče a destičky jsou nesmysl.))
Tak si myslím, že tomu vůbec nerozumíš. Tady psali lidi zřejmě o zadních ložiskách, které jsou opravdu jeden celek s kotoučem..
Předek je naprosto v pohodě, pořád stejná konstrukce.
Tak se příště neozývej chytrolíne.
respond
  1 ... 6 7 8 ... 13


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.