mufik.martin posted by:
Nevim jestli jste nekdo videli crash test ve Svete motoru, byla tam Fiesta a Sierra, vim, ze omega B je o neco novejsi a vetsi a tezsi jak Siera, ale jen vam reknu, ze Siera dopadla dost spatne. Taky by se dalo rict, ze ma tezky motor, ale ten skoncil ridici na nohou a na kline. Volant, pristrojovovka a pedaly - toto vse se posunulo natolik blizko k ridici, ze by mu zpusobily velmi tezka zraneni. Naproti tomu Fiesta mela zdeformovany motorovy prostor, ale v kabine se nehlo nic temer ani o milime...
no ja jsem sice zastanecem ackove asi mnohem nebezpecnejsi rady, ale tady se resi beckova omega, takze z:
http://www.auto.cz/main.php?site=crashtesty_detail&kod=opom1998
cituji:
Vůz získal tři hvězdičky, ale po nainstalování bočních airbagů tento výsledek vzrostl na čtyři.Čelní náraz
Konstrukce kabiny zůstala stabilní, nedošlo k žádné ztrátě bodů za deformaci části pro cestující a airbag pracoval také dobře.
Přední bezpečnostní pásy měly předpínače a blokaci pásu, ale i přesto tlaky na hruď, obzvláště u spolujezdce snížily výsledky.
Kontaktní místa řidičových kolen nepřišla do styku s žádnými tvrdými místy, ale jeho chodidla a kotníky by mohly být poraněny brzdovými pedály, které se po nárazu posunuly.
.....
Nejak mi to porad nepripada jako nejaky bezpecnostni hazard, fabie ma jen o jednu hvezdicku vice, tamtez
Čelní náraz
Airbag řidiče je standard a pracuje dobře při ochraně hlavy a hrudníku. Přední sedadla jsou vybavena předpínači pásů. Řidičův je navíc vybaven omezovačem tlaku. Nebyl zaznamenán náraz hrudníku do věnce volantu. Tvrdé struktury pod přístrojovou deskou byly nebezpečné pro řidičova kolena, ale dolní končetiny a chodidla byla dobře chráněna. Pouze dvoubodový pevný pás na prostředním sedadle vzadu může způsobit těžká zranění páteře a břicha.
.....................................
A navic 3 hvezdicky ve vyssi tride a u vetsiho auta je dle mne vic nez 4 v aute mensim. Preberte si to jak chcete