anonym posted by:
fordem tam,zpátky vlakem.....oslem tam,a zpátky?Kdose jej pokusi opravit,tak pěšky(
)
1) nekolik 400km sluzebnich cest a najeto celkem 3000km
, to neni recenze ale okouzleni "novym" autem, ktere stoji o nekolik trid vyse nez predchozi feliice. Taky jsem zazil jeste drastictejsi skok pred 11 lety (trabant limuzina upgrade na omega kombik s mezistavem 10let bez auta), kdyz jsem se pri koupi ohlidl dozadu, tak jsem mel pocit, ze sedim v autobuse a misto maximalky 90km/hod 200km/hod a i pri te 200 jsem se citil bezpecneji v te omeze, o pohodli a jizdnich vlastnostech samozrejme nemluve, dokonce zrala min nez ten trabant...
.....
2) Vyrobci aut: kapku se to zvrtlo, ale staci si napsat zebricek nemeckych automobilek: mercedes, BMW, audi, VW, opel a trabant (zwikau?), ktery uz se nedela, takze na chvostu zustava Opel. Omega/Senator byl nezdareny pokus proniknout vlajkovou lodi nekam mezi mercedes a BMW, mozna tak jeste ten senator pred 20 lety, ale urcite ne beckova omega (tu jsem taky mel s V6-jednim slovem strasny, ale to neznamenea, ze nekdo nemuze mit stesti na kus)
....
3) Cenovy propad omeg z milionu porizovacky na nejakych 50 000 (na 15 000 se to zpravidla zastavi), presne odrazi zaslouzenou spatnou povest omeg (koroze je to nejmensi). Ale diky tomu je to nejdostupnejsi luxus se slusnymi jizdnimi vykony. A znam nekolik lidi, co prezili stastne havarku v omeze, takze zvastum, ze male nove auto rozpara starou omegu,neverim. To auto vazi skoro dve tuny a ma vpredu tezky litinovy blok radoveho sestivalce coby beranidlo, pri celni srazce bych na tu fabii i s deseti bagy zrovna nesazel. Jina situace je treba pri naraz do stromu ci nakladaku.
...
4) At si jezdi kazdy cim chce a na co ma penize.
Tato auta si kupuji zpravidla lidi, kteri chteji jezdit v necem peknem a nemaji na to. Ale je zapotrebi si uvedomit, do ceho clovek jde a co muze ocekavat. Mam 3. omegu. Nejdrive 6let ackovou 2,4 benzin a 100 000km benzin, olej a drobnosti-stesti na kus, pak 2 roky 2,5i LPG tretinu doby stala v servisech a na opravach a investicich stala vice nez porizeni, ale jinak moc pekny svezeni, jen ze jsem toho moc nenajezdil (hruzny-splneny sen
. A protoze clovek je nepoucitelny zase ackova 3.0dualramLPG. Proc?
...
Protoze se dala koupit vyvarena za 20 000 i s LPG a cerstvou STK, protoze motor mel puvodne 150kW a maximalku 240km/hod dle technicaku a porad jeste nepochcipaly vsechny kone, protoze je to stary jednoduchy a snadno opravitelny radovy sestivalec, protoze je ke vsemu rozumny pristup, protoze je to rozsirene auto a spousta dilu je i v druhovyrobe a na vrakovistich, protoze ji opravi kdejaky garazista, protoze je i po 20 letech krasna, protoze to auto ma dusi (nebavime se o tom beckovem smejdu, ale o aute, ktere je zakladem pro lotus omegu)
...
A dokud nase silnice brazdi i 120ky a favority, tak ta orezla krasavice je porad orproti nim nadherne bezpecne auto