anonym posted by:
Tady má smysl asi rovnávat s nějakou podobně starou padesátitisícovou koupí, ne ?
Upřímně řečeno - lidi který mají peníze (u nás i v cizině) si většinou koupí menší nový auto.
Lidí ketrý poeníze nemají si kupují takvéhle vraky a chlubí s enějakou roletko vzadu - člověče - když sedíte vepředu - k čemu Vám to tam je při cestě k soustruhu do Kolbenky ?
PS: Já jsem Omegu B používal tak před 10 lety a sedával jsem vzadu a tu roletku jsem spustil jendnu-dvakrát za uherskej rok. Fábii v HTP nebo po...
Právě ne. Nejlepší je vždycky srovnání s posledním hitem, aby si člověk udělal představu jak se pokročilo. Ono do padesátitisícové koupě se vžydcky schová nějaké auto kteréhokoliv segmentu, takže se to porovnává obtížně. Ovšem Omega by si zasloužila srovnání spíše ze Superbem než s Oktávkou, ale tady by z hlediska variability Superb pohořel při neexistenci kombi a nesklopného opěradla vzadu.
"Lidi, kteří mají peníze si většinou koupí menší nový auto" nepovažuji za pravdivé, protože lidi, kteří mají peníze, si toto malé auto koupí jako druhé do rodiny k jednomu stávajícímu velkému. A kdo má jen jedno auto a rodinu, tak se snaží koupit si auto velké a pokud si koupí malé, tak jen proto, že na velké nemá peníze.
Já si koupil větší ojeté, protože do práce a po městě s ním neposkakuji, ale jezdím střední a delší trasy a potřebuji velký kufr - to mi malé auto nenabídne. Navíc ujedu relativně málo, čili kupovat nové jsou doslova vyhozené peníze, protože stavu 70000 by za 5 let stejně nikdo nevěřil. A koupit si nové malé auto, to už bych si připadal vážně jako cvok, protože bych si za draho koupil něco, co nechci.
Chápu, že pro někoho je auto zrcadlem jeho úspěšnosti, a to je přesně to místo, kde se s ním myšlenkově rozcházím.