0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Note - Roomster z Japonska

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 15:33, RE: bez předmětu
eonwe posted by:
v jazzu jsem seděl, odkdy je jazz kompakt, asi bychom si měli ujasnit úroveň na jaké znalostní úrovni se budeme bavit...

jazz není špatný auto, ale pro účely, za jakým si lidi kupují Ruma je jaksi mimo...
Předpokládám, že tento šťouchanec byl na mě, ale budu dělat, že jsem to neviděl....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 15:39, RE: Pro "nestranného" pana Šikla
Petr - TipCars.com posted by:
Až Roomster dostane jiné motory, bude to zřejmě jiné kafe ... jen aby cena nevyskočila do nebezpečných výšin ..
Tož, to už si pánové v Boleslavi musí spočítat a já myslím, že konkurence jim dost jasně ukázala, že kudy vede cestička... :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 15:59, RE: Rumstr
typek posted by:
Ano, Roomster příjemně oživuje naše silnice leda tak zpožděním, které člověk stráví zbytečně za udýchanou bednou s lookem dvanácettrojky (včetně její agility) ve snaze rozhýbat ji do mírného kopce alespoň sedmdesátkou... Viva verze SPORT 1.2HTP na 205/16 pneu....
Já tu někde obhajoval Ruma s HTP na šestnáctkách??? Naopak tvrdím, že i 1,4 je na něj málo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 16:06, RE: bez předmětu
typek posted by:
Předpokládám, že tento šťouchanec byl na mě, ale budu dělat, že jsem to neviděl....
Klidně viz, dyk je to pravda :DD
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 16:10, RE: objektivita
typek posted by:
Čili takto: Roomster je ukázkou tvůrčího ducha a nezávislosti neortodoxního myšlení, které prohlubuje lidskou touhu po dokonalosti formy. Jeho excentricko-emocionální křivky uchvátí každé srdce vnímavého člověka, který touží po vyjádření duše a poslechu jemných nuancí myšlenek designérů. Je to čistý zdroj tvůrčí síly, která ženou ducha doby vpřed, zanechávajíc za sebou silnou stopu čitého duchovna...... Takže teď už nejsem maloměšťák? Pche, to je úroveň.....
Ano, argumentace typu 50 nejošklivějších aut, nebo "hele, jak je to u toho b-sloupku divně zlomený" je hloupoučká, ale nikomu neberu, že design je individuální měřítko, jen ty narážky, na vzhled Ruma jako bych slyšel ze zakouřené čtverky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 16:14, RE: Rumstr
typek posted by:
Neznám jedinou malou desetiletou plechovku (s motorem 1,0-1,6) na kterou by se muselo (vynechávám banality jako těsnení pod hlavou, čištění škrtících klapek, výměna zteřelých hadiček a jiných stokorunových položek) něco opravovat na benzínovém motoru bez ohledu na jeho stáří. To co jste právě vyjmenoval, je hromada periferie, která v úhrnu bude stát "to něco" navíc, o co bude lepší pocit z jízdy a spotřeby ve vztahu k obsahu. To mluví za vše....
Stejná periferie jako u TD, tak v čem je problém? Já teda na rozdíl od vás jako nevím, jak to za 10 let bude s těmito motory, ale co kdybychom se třeba vrátili ke karburátorům? Nebo parní stroj, to byla věc! Anebo volové...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 16:17, RE: objektivita
typek posted by:
Co je to to malomešťáckost? Že se odmítám zůčastnit blahořečení? Začínáš se ukazovat v pravém světle..
Jé a jak vypadám???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 17:44, RE: objektivita
eonwe posted by:
Tak to je rozhodně v dobré společnosti.

Multiplu vlastním!!! :DDD

Jenže... kdo nejel - neuvěří! To auto bych nedal, ani kdybych vyhrál ve sportce!

Ale to je o té konformitě a maloměšťáckosti, která není sto chápat hloubku...

Á propos, kdo ten žebříček dělal, někdo z Mekáče?
Já Multiplu párkrát řídil - nehádám se o jejích kvalitách jako auta pro rodinu. Ale design je naprostá tragédie, jak uvnitř (navíc ty materiály okolo...) tak zvenčí. Jinak ten žebříček ošklivek sestavili redaktoři nějakého časopisu - najdi si to na novinkách.cz je to článek z tohoto týdne včetně fotek jednotlivých vozů. Design je pravda věc individuální, ale jak multipla tak roomster na něj dojeli - dojedou. Rooma na západě téměř nepotkáš, tam totiž neplatí - je to nová škůdka, honem to poběžím koupit, ať to mám dřív než soused . Vlastně potkáš, mají jich plné sklady a nikdo je nechce....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 17:56, RE: Rumstr
eonwe posted by:
Stejná periferie jako u TD, tak v čem je problém? Já teda na rozdíl od vás jako nevím, jak to za 10 let bude s těmito motory, ale co kdybychom se třeba vrátili ke karburátorům? Nebo parní stroj, to byla věc! Anebo volové...
A můžu si tě zapřáhnout?
Já neříkám, že to tak za deset let bude - já prezentuji svůj odhad.
Diesely sem nemá cenu montovat, jsou zcela jinak dimenzované a jejich objem neklesl pod 1,5 litru (nemyslím na miniauta). Ale jen proto, že mám právě s maloobjemovým dieselem zkušenost posledních 115 tisíc km (za tři roky) zkonstatuji, že pokud budou opravy těch maloobjemových benzínů stejně drahé - většina majitelů se z ceny oprav "poskvrní". Sám jsem opravy nepotřeboval (zatím), auto jsem si koupil nové, ale ceny jsem si zjistil pro svou orientaci - a do smíchu mi nebylo. A to jsem zjišťoval ceny dílů z druhovýroby, až mi za rok skončí záruka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 20:09, RE: Rumstr
eonwe posted by:
Já tu někde obhajoval Ruma s HTP na šestnáctkách??? Naopak tvrdím, že i 1,4 je na něj málo...
Takže 1,6, nebo 1,9 TDI minimum ? A nestojí potom jako základní Zafira?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 20:16, RE: objektivita
eonwe posted by:
Ano, argumentace typu 50 nejošklivějších aut, nebo "hele, jak je to u toho b-sloupku divně zlomený" je hloupoučká, ale nikomu neberu, že design je individuální měřítko, jen ty narážky, na vzhled Ruma jako bych slyšel ze zakouřené čtverky...
Já se pouštěl do designu? To ani neudržíš nit, nebo se snažíž ukecat koncepci designu za argument? Nepovažuješ zcela subjektivní hledisko designu za niternou věc každého z nás (tedy v případě, jestliže neovlivňuje třebas výhled z vozu, nebo praktické využití, pak je design kontraproduktivní)?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 20:29, RE: Rumstr
eonwe posted by:
Stejná periferie jako u TD, tak v čem je problém? Já teda na rozdíl od vás jako nevím, jak to za 10 let bude s těmito motory, ale co kdybychom se třeba vrátili ke karburátorům? Nebo parní stroj, to byla věc! Anebo volové...
Ale já nechci TD, já chci atmosférickou jednoduchou jednotku, která bude vykazovat minimum závad, stejně jako jakýkoli benzínový motor z 80-90 let (ovládanej třebas knotem od svíčky, pokud bude fungovat tak jak má!)! Co je na tom k nepochopení? Seš snad zelenej, nebo nechápeš, kam tohle povede? Co vylučuje větší obsah slušně navrženého benzínu nad benzínovým turbomotorem? Myslíte, že třeba 1,4 motor od KIA/HYUNDAI 80kWbude mít zásadně vyšší spotřebu a menší zátah jako 1,2 TSI od VW a menší spolehlivost?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 20:32, RE: bez předmětu
eonwe posted by:
Klidně viz, dyk je to pravda :DD
Takže klidně přiznáváš, že opovrhuješ jakýmikoli mými argumenty?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.12.2009 06:26, RE: bez předmětu
typek posted by:
Takže klidně přiznáváš, že opovrhuješ jakýmikoli mými argumenty?
Pěkně se torozjelo.Nechápu ty hádky ,někomu se líbí holky jiný má rád vdolky.Jen si myslím,že když si někdo kupuje auto ,tak je svéprávný a zas tolik desítek tisíc lidí co si kupujou Roomstra přece není Blbých?Apropo kdyby room byl pro Škodu takový průser tak by zastavila výrobu,tak jak Seat u Toleda nebo Renault Vel Satis či Avantime.S tím prostorem je problém ,někomu stačí krátká Fabia pro čtyřčlenou rodinu a kolegovi co žije jen s přítelkyní je malá Zafira ( nemájí ani psa,kola v nevozí,nepodniká ).Roomster mě tedy rozhodně prostorově ani vzhledově neuráží ,slabší místo jsou ty motory.Nehaním ,ale jiné auto,když se mi nelíbí,nevyhovuje ,tak si ho jednoduše nekoupím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.12.2009 10:53, RE: objektivita
Majoš posted by:
Nejsem příznivcem Nissanu Note ani Škody Roomster ( i když se mi líbí víc než Note,inu tisíc lidí tisíc názorů ),ale trochu objektivity v článku chybí.Ano Nissan nabízí slevu 50 000,- ,ale Škoda má akční model Roomster plus s motorem 1,4 63kw a klimou za 300 000,-,případně plus style za 315 000,- ( klima,elektrika,airbagy,elektrony,radio cd,parkovací čidla atd. ).Note má srovnatelnou výbavu až od výbavy Accenta za 334 000,- po slevě za 284 000,- .Ano je to pořád míň než Škoda,ale není to takový ...
A kde jste na ty ceny Roomsteru přišel?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.12.2009 12:13, RE: bez předmětu
Majoš posted by:
Pěkně se torozjelo.Nechápu ty hádky ,někomu se líbí holky jiný má rád vdolky.Jen si myslím,že když si někdo kupuje auto ,tak je svéprávný a zas tolik desítek tisíc lidí co si kupujou Roomstra přece není Blbých?Apropo kdyby room byl pro Škodu takový průser tak by zastavila výrobu,tak jak Seat u Toleda nebo Renault Vel Satis či Avantime.S tím prostorem je problém ,někomu stačí krátká Fabia pro čtyřčlenou rodinu a kolegovi co žije jen s přítelkyní je malá Zafira ( nemájí ani psa,kola v nevozí,nepod...
VelSatis sem taháš úplně mimo, to auto sice nemělo valný úspěch, ale vyrábělo se beze změn (nepočítám facelift přední masky-mřížky a zadního nárazníku pro model year 06) od roku 2002, což je SEDM let! Škodovka předvádí na našem trhu bezprecedentní veletoče, doma jsou auta dražší než venku. Před dvěmi lety jsem chtěl nějakou větší hatchbeckoidní čtyřkolku pro rodinu, chvilku jsem uvažoval nad Scoutem, ale když jsem si zkonfiguroval výbavu, kterou jsem požadoval a se skřípěním zubů pominul absenci šestiválce, tak cena kolem milionu mi přišla naprosto neadekvátní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.12.2009 12:58, RE: objektivita
eonwe posted by:
Jé a jak vypadám???
Jakýkoli názor, který nekoresponduje s tvým, je špatný. Všecko znáš, všecko víš, od všeho máš klíč...
Evidentně i do nebe zavedli internet, že, Bože?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.12.2009 13:18, RE: Rumstr
eonwe posted by:
Tak za prvé:

Mám čtyři děti a jednu manželku, takže si snadno spočítáte, že ani auto o dost větší než Růmstr je pro mě pasé...

Za druhé: Proč nedokážete pochopit, že auto velikosti Fabie/Ruma apod leckteré rodině dostačuje??? Tomu nerozumím, vždyť nestojí každý o velké auto. Nejezdí každý na dovolené autem. Chce to trochu tolerance a uvědomit si, že jsou lidi mají různý priority a těch, kterým auto velikosti Ruma pro 4 člennou rodinu stačí není málo a - světe div se - vůbec toho nelitují a ne...
Ad 1) jaký si to kdo udělá, takový to má
Ad 2) Leckomu dostačuje, protože musí - preferenci radši malé a nové, než větší (pohodlnější, vybavenější, rychlejší) dokážu pochopit. Byl tady taky jeden doveda, co jezdil v 3dv corse na hory i letní dovolenou v 5 lidech a byl maximálně spokojen. Masochista. To nechápu.
Ad 3) Spočítal si švagr, kolik ho ta legrace stojí na dani z funkčních požitků? Jestli mu tu prebendu zaměstnavatel do základu platu nezapočítával, pak to beru. To musel bejt nadšenej z čehokoli, bylo-li to zadarmo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.12.2009 15:35, RE: srovnání
eonwe posted by:
design je individuální, já zas moc nechápu, že se lidem nelíbí... ale jinak papamobil je docela trefný :)

Ale co je ten wartburg motor? 1,4? 1,6?
Co třeba ten 1.2HTP?Taky má 3válce jak wartburg
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.02.2010 11:37, RE: Pane autore...
Pepe posted by:
za to, že kritizujete něco od Š auto, se neomlouvejte, ani to nemaskujte vkusem! To jsou prostě jen a jen fakta... Vliv germanizace na český národ je totiž patrný i právě v otázce vkusu - prostě všecko vod sekyry, měkčený plasty, precizně zpracovaný, funguje to perfektně....ale koukat se na to nedá! Párkrát jsem Roomster řídil - 63kW verzi. Vidět je z toho mizerně, motor řve jako kráva, nejede a žere jako Kyrovec - obsazeno 3 chlapama. Patrně je to auto pro 1, co tam ale dělají ostatní sedadla.....
Mám dotaz: "jak může být v něčem dobrý jakýsi VW, který je vyrobený kdesi ve Východní Evropě ?" U starých škodovek jsem národní hrdost chápal, ale teď to jsou německá auta se všemi nešvary (vyšší cena než kvalita a design je taky na pováženou), jediná hezká vozidladla od němeců jsou od Porsche (ale to je jen na závistivé okukování) a ty ještě k tomu mají původ v Liberci.
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.