0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Note - Roomster z Japonska

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 13:24, RE: Rumstr
eonwe posted by:
Propánajána, to je česky??? No nic.

Mám 185 cm a sposezem jsem neměl problém.

Jízdní vlastnosti nejsou dány stářím konstrukce náprav, ale v případě Ruma tím, že zadní náprava z první Octavie a má širší rozchod než přední z fabie, což je dost neobvyklé, ale efekt je ten, že to auto sedí jak přibitý. Ruma nevlastním, jen jsem ho na nějaký čas sedlal.

1,2 TSI jsem ještě nezkoušel, ale vzhledem k reakcím těch, kteří zkušenosti měli a vůbec vlastnostem malých turbobenzínů to bude pro Ruma prémio...
Ano, je to Česky (do pravopisu se ve svém zájmu nepouštějte, sám máte v příspěvku problém s dělením vět) pokud máte problém s pochopením obsahu, je to čistě Váš problém.
To, že auto sedí jako přibitý absolutně nic nevypovídá o kvalitě a pohodlí podvozku. Spíše to vypovídá o tom, že Roomster je složen z částí, které ostatní automobilky archivují maximálně v náhradních dílech, díky marketingu VW však kupující takového sprasku ještě rád uvěří, že jde o hi-tech. Komunikativní podvozek nemá Roomster ani náhodou. Roomsterův podozek se dá definovat slovy : tvrdej jak Štolverk. Slabší jedinci, kteří to přeženou v zatáčce budou konfontováni z okamžitou ztrátou kontroly řízení z důvodů kombinace čtyř faktorů: měkká péra + tvrdé tlumiče z fabie na předku = hovno trakce na mokru, šotolině a hrbaté silnici + zadní širší vlečené nápravy. Jednou jsem v tom zkoušel trať (Room. 1.6), kterou jezdím astrou v kombíku (1,6 77kW) a nestačil se divit, co za kozu Roomster je (zadek prapodivně odskakoval podobně, jako O2 - znalí ví). Auto prostě působí dobře na suché zatáčkovité silnici, ale na hraně nedá vědět, co se bude dít v další tisícině vteřiny. Další věc je, že bytostně nesnáší příčné nerovnosti. Kdo šetří na zubaři pozná, jak mu drží plomby.
Downsizing u malých pleček je cestou do pekel. Lidi si to koupí a budou mít pár měsíců dobrej pocit jak to lepšejc táhne, jak to málo žere, ale při jakékoli ztrátě periferie takto vybaveného motoru zažijí tornádo v kapse (už se těším na tyhle střepy v bazarech, to budou jiný starosti, než že, tady to trošku kvete, tady mlátí čep). Raději větší obsah s o litrem větší spotřebou, než dělat oslíčka otřes se automobilce.
Označení malé rodinné auto je označení mini MPV, do které roomster nepatří ani šířkou zadní nápravy. Nic o počtu členů rodiny tato kategorie nevypovídá, je to jen blábolení různých PR mluvků jak různá auta používat. Nic víc, nic míň.
Blábolení? Takže chcete říct, že Roomster nemá menší kufr jako fabie 2 (nemluvím o ložné ploše, ta je taktéž lépe využitelná u Fabie)? Vy na argument, který obsahuje čísla reagujete slovy o blábolu??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 13:38, RE: Rumstr
eonwe posted by:
Propánajána, to je česky??? No nic.

Mám 185 cm a sposezem jsem neměl problém.

Jízdní vlastnosti nejsou dány stářím konstrukce náprav, ale v případě Ruma tím, že zadní náprava z první Octavie a má širší rozchod než přední z fabie, což je dost neobvyklé, ale efekt je ten, že to auto sedí jak přibitý. Ruma nevlastním, jen jsem ho na nějaký čas sedlal.

1,2 TSI jsem ještě nezkoušel, ale vzhledem k reakcím těch, kteří zkušenosti měli a vůbec vlastnostem malých turbobenzínů to bude pro Ruma prémio...
Pane je vidět že jste absolutně mimo mísu. Napsat že roomster je dostačující pro 4-členou rodinu........................to hovoří za vše
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 13:43, RE: objektivita
eonwe posted by:
já moc nepochopil pondělky, ale mně se prostě líbí auta, který rozbíjí stereotypy, a proto jim fandím, i když většinou moc úspěch nemívají, protože většina lidí jsou strašní fouňové... a tak, když Roomster má relativně slušná prodejní čísla - mám radost
Čím Roomster rozbíjí stereotyp? Vzhledem? Variabilitou? Cenou? Kvalitou? Nebo tím, že je to první "divná" Škodovka?
Mě Roomster připomíná ponejvíc dobrou práci marketingu a pokus o co největší vejvar z recyklovaných dílů. Nic proti tomu, to je v pořádku, ale rozhodně to není nic, co by se nějak vymykalo běžnému počínání všech automobilek. Prodejnost Roomstera (ve světě) je oproti ostatním jmenovaným malý i přes to, že je v zahraničí výrazně levnější než u nás. To je podle Vás domácí úspěch?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 13:45, RE: Pro "nestranného" pana Šikla
eonwe posted by:
v jazzu jsem seděl, odkdy je jazz kompakt? Jazz je klasický subkompakt... je to možná slovíčkaření, ale kompakt jazz prostě není

jazz není špatný auto, ale pro účely, za jakým si lidi kupují Ruma je jaksi mimo...

Zrovna teď ho jedna známá dávala pryč, protože čeká třetí dítě a pořídila si klasický kompak (H 30i kombi)
Zajímavé. Proč si tedy nekoupila dražšího prostorňáka?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 14:25, RE: Rumstr
typek posted by:
Ano, je to Česky (do pravopisu se ve svém zájmu nepouštějte, sám máte v příspěvku problém s dělením vět) pokud máte problém s pochopením obsahu, je to čistě Váš problém.
To, že auto sedí jako přibitý absolutně nic nevypovídá o kvalitě a pohodlí podvozku. Spíše to vypovídá o tom, že Roomster je složen z částí, které ostatní automobilky archivují maximálně v náhradních dílech, díky marketingu VW však kupující takového sprasku ještě rád uvěří, že jde o hi-tech. Komunikativní podvozek nemá Roomster ...
MPV - multi.purpose vehicle = víceúčelový vůz - že do této kategorie Rumstr patří netvrdím - je to kategorie sama pro sebe - mimo jiné dobře použitelné jako vůz pro rodinu s dvěma menšími dětmi

označení malé rodinné auto neznám

KUFR - Rum: 450/560 (při 560 je pro nohy zhruba stejně místa jako ve fabii)

Fabia Combi: 480l - kde je ta třetina???

Do Fabie se taky podstatně hůř davají např. kola

Jízdní vlastnosti - no, když těm svým údajům věříte... ale nevycházím z údivu, že všichni ti motonovináři, kteří porovnávají desítky a stovky aut, mají z Ruma podobné pocity jako já...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 14:37, RE: Rumstr
Valnoha posted by:
Pane je vidět že jste absolutně mimo mísu. Napsat že roomster je dostačující pro 4-členou rodinu........................to hovoří za vše
Jako proč? Když si lidé pro tyto účely kupují auta velikosti fabie... Ne každý má auto velikosti octavie, je na tom něco nejasný???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 14:41, RE: objektivita
typek posted by:
Čím Roomster rozbíjí stereotyp? Vzhledem? Variabilitou? Cenou? Kvalitou? Nebo tím, že je to první "divná" Škodovka?
Mě Roomster připomíná ponejvíc dobrou práci marketingu a pokus o co největší vejvar z recyklovaných dílů. Nic proti tomu, to je v pořádku, ale rozhodně to není nic, co by se nějak vymykalo běžnému počínání všech automobilek. Prodejnost Roomstera (ve světě) je oproti ostatním jmenovaným malý i přes to, že je v zahraničí výrazně levnější než u nás. To je podle Vás domácí úspěch?
Opakoval bych se a má ještě jednu dobrou vlastnost, podle kritiky jeho designu se dá celkem spolehlivě poznat maloměšťáckost :D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 14:44, RE: Pro "nestranného" pana Šikla
typek posted by:
Zajímavé. Proč si tedy nekoupila dražšího prostorňáka?
No, to se zeptejte jí. Ale jeden důvod byl, že jí džeza vzali na protiúčet, protože to měla ze stejnýho salůnu a druhak netvrdím, že se do prostorníka vejdou dozadu tři sedačky, proto jsem mluvil o Rumovi jako o rodinné alternativě pro 2+2...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 14:51, RE: Rumstr
eonwe posted by:
Jako proč? Když si lidé pro tyto účely kupují auta velikosti fabie... Ne každý má auto velikosti octavie, je na tom něco nejasný???
Beru to teď z pohledu toho že vůz velikosti Roomster je pro čtyřčlenou rodinu dobrej tak akorát když když nikam nejezděj pohromadě. Nevím jestli máte rodinu nebo jste někdy viděl jak se v dnešní době přesouvá 4-člená rodina, ale asi ne jinak nepíšete takovej blábol.
To že někdo takovéto přesuny provádí s fabií je pravda to nevyvracím, ale tito lidé se dělí do dvou skupin.
Jedna jsou ti kteří si to do té doby než fabii prodají vyčítají že koupili auto nedostačující a druhá, to jsou hrdopíšci kteří si to nepřipouští, ale vnitřně o tom vědí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 14:58, RE: Rumstr
typek posted by:
Ano, je to Česky (do pravopisu se ve svém zájmu nepouštějte, sám máte v příspěvku problém s dělením vět) pokud máte problém s pochopením obsahu, je to čistě Váš problém.
To, že auto sedí jako přibitý absolutně nic nevypovídá o kvalitě a pohodlí podvozku. Spíše to vypovídá o tom, že Roomster je složen z částí, které ostatní automobilky archivují maximálně v náhradních dílech, díky marketingu VW však kupující takového sprasku ještě rád uvěří, že jde o hi-tech. Komunikativní podvozek nemá Roomster ...
ad TSI:

Asi víte, co nikdo jinej, ale budiž... TSI bude muset zvládat vyšší tlak, což by vhledem ke zkušenostem z výroby turbodieselů neměl být pro automobilky problém - materiály a jejich dimenzování mají zmáknutý...

Turbo je chlazené vodou... případné opravy budou ve stejných řádech jako u TD, při slušným zacházení jich bude minimum...

Dneska stojí komponenty jako váha vzduchu apod. vcelku pakatel, horší jsou eko vychytávky jako erg ventil, který jsou i v atmosferických motorech a serouse a zasírají...

Turbo motor pojede obecně v nižších otáčkách, což by mu mělo prospět...

Prostě - na soudy je brzo a já si teda nehodlám hrát na chytráka, kterej má 10 let dopředu jasno 8-(
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 15:05, RE: objektivita
eonwe posted by:
Tak zrovna američani, resp. jejich přístup k automobilovýmu designu bych tady nezmiňoval... To je spíš pochvala :D

Á propos, co říkáš tomu, že Fiat Multipla je v New Yorkském Muzeu moderního umění???
Multipla je v těch top 50 také, takže je růmstr v "dobré" a "úspěšné" designové společnosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 15:06, RE: Rumstr
Valnoha posted by:
Beru to teď z pohledu toho že vůz velikosti Roomster je pro čtyřčlenou rodinu dobrej tak akorát když když nikam nejezděj pohromadě. Nevím jestli máte rodinu nebo jste někdy viděl jak se v dnešní době přesouvá 4-člená rodina, ale asi ne jinak nepíšete takovej blábol.
To že někdo takovéto přesuny provádí s fabií je pravda to nevyvracím, ale tito lidé se dělí do dvou skupin.
Jedna jsou ti kteří si to do té doby než fabii prodají vyčítají že koupili auto nedostačující a druhá, to jsou hrdopíšci kteř...
Tak za prvé:

Mám čtyři děti a jednu manželku, takže si snadno spočítáte, že ani auto o dost větší než Růmstr je pro mě pasé...

Za druhé: Proč nedokážete pochopit, že auto velikosti Fabie/Ruma apod leckteré rodině dostačuje??? Tomu nerozumím, vždyť nestojí každý o velké auto. Nejezdí každý na dovolené autem. Chce to trochu tolerance a uvědomit si, že jsou lidi mají různý priority a těch, kterým auto velikosti Ruma pro 4 člennou rodinu stačí není málo a - světe div se - vůbec toho nelitují a netrápí je to.

Za třetí:

Śvagr měl Ruma jako služední i pro svou potřebu, a když měl ještě jenom 2 děti nemohl si ho vynachválit. S výjimkou motoru, je fakt, že 1,4 63kW je lenoch....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 15:07, RE: objektivita
eonwe posted by:
Opakoval bych se a má ještě jednu dobrou vlastnost, podle kritiky jeho designu se dá celkem spolehlivě poznat maloměšťáckost :D
Maloměštáckost? To jako "když se mi nelíbí Pablo Piccaso" jsem maloměšťák? Já moderní umění nikdy nechápal - promiňte...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 15:07, RE: Rumstr
eonwe posted by:
MPV - multi.purpose vehicle = víceúčelový vůz - že do této kategorie Rumstr patří netvrdím - je to kategorie sama pro sebe - mimo jiné dobře použitelné jako vůz pro rodinu s dvěma menšími dětmi

označení malé rodinné auto neznám

KUFR - Rum: 450/560 (při 560 je pro nohy zhruba stejně místa jako ve fabii)

Fabia Combi: 480l - kde je ta třetina???

Do Fabie se taky podstatně hůř davají např. kola

Jízdní vlastnosti - no, když těm svým údajům věříte... ale nevycházím z údivu, že všichni ti motonovi...
Oficiální údaj na stránkách Škody zní F2= 505/1485 l. R 480-560/1810 l. Tedy, při 0 pozici je kufr F2 větší. Šachování se sedačkami mě nezajímá, Zafira taky uvádí 2 údaje velikosti kufru a nepočítá kufr za každej posunutej zub dopředu, nebo dozadu. Třetinu jsem přehnal, vycházel jsem z údaje zde v tabulce, kde je napsáno 450 l.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 15:10, RE: objektivita
Pavlik posted by:
Multipla je v těch top 50 také, takže je růmstr v "dobré" a "úspěšné" designové společnosti.
Tak to je rozhodně v dobré společnosti.

Multiplu vlastním!!! :DDD

Jenže... kdo nejel - neuvěří! To auto bych nedal, ani kdybych vyhrál ve sportce!

Ale to je o té konformitě a maloměšťáckosti, která není sto chápat hloubku...

Á propos, kdo ten žebříček dělal, někdo z Mekáče?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 15:13, RE: Pro "nestranného" pana Šikla
eonwe posted by:
A nemyslíte, že praktičnost (velikost) Ruma a Note si nějaký ten cenový rozdíl zaslouží?

Problém motorů do menších škodovek snad vyřeší 1,2TSI a 1,6TDI CR, tam má škoda zatím dluh, protože 1,4 je pro ruma slabej, s 1,6 zkušenost nemám, prý ale není zlá, ale žádný výstřelek moderní techniky to není. 1,9 je sice dost silná, ale zbytečně velká zátěž pro přední nápravu.

Nekorektnost článku spatřuji hlavně v tom, že se nejedná o srovnávací test, ale přitom se některé parametry přímo srovnávají a ji...
Až Roomster dostane jiné motory, bude to zřejmě jiné kafe ... jen aby cena nevyskočila do nebezpečných výšin ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 15:19, RE: objektivita
eonwe posted by:
Opakoval bych se a má ještě jednu dobrou vlastnost, podle kritiky jeho designu se dá celkem spolehlivě poznat maloměšťáckost :D
Co je to to malomešťáckost? Že se odmítám zůčastnit blahořečení? Začínáš se ukazovat v pravém světle..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 15:22, RE: Rumstr
eonwe posted by:
ad TSI:

Asi víte, co nikdo jinej, ale budiž... TSI bude muset zvládat vyšší tlak, což by vhledem ke zkušenostem z výroby turbodieselů neměl být pro automobilky problém - materiály a jejich dimenzování mají zmáknutý...

Turbo je chlazené vodou... případné opravy budou ve stejných řádech jako u TD, při slušným zacházení jich bude minimum...

Dneska stojí komponenty jako váha vzduchu apod. vcelku pakatel, horší jsou eko vychytávky jako erg ventil, který jsou i v atmosferických motorech a serouse ...
Nechci být špatným prorokem, ale maloobjemové benzinové turbomotory vidím stejně jako Typek. Je to složitá, elektronicky řizená technologie přímého vstřku paliva a elektronicky řízené turbo, navíc bude motor stále hodně zatížený - přece jen váží dost přes tunu. Tohle se ale netýká jen škodovky, osobně se tomuto druhu motoru vyhýbám - hlavně kvůli spotřebě a obavám z trvanlivosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 15:26, RE: objektivita
eonwe posted by:
Tak to je rozhodně v dobré společnosti.

Multiplu vlastním!!! :DDD

Jenže... kdo nejel - neuvěří! To auto bych nedal, ani kdybych vyhrál ve sportce!

Ale to je o té konformitě a maloměšťáckosti, která není sto chápat hloubku...

Á propos, kdo ten žebříček dělal, někdo z Mekáče?
Čili takto: Roomster je ukázkou tvůrčího ducha a nezávislosti neortodoxního myšlení, které prohlubuje lidskou touhu po dokonalosti formy. Jeho excentricko-emocionální křivky uchvátí každé srdce vnímavého člověka, který touží po vyjádření duše a poslechu jemných nuancí myšlenek designérů. Je to čistý zdroj tvůrčí síly, která ženou ducha doby vpřed, zanechávajíc za sebou silnou stopu čitého duchovna...... Takže teď už nejsem maloměšťák? Pche, to je úroveň.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 15:32, RE: Rumstr
eonwe posted by:
ad TSI:

Asi víte, co nikdo jinej, ale budiž... TSI bude muset zvládat vyšší tlak, což by vhledem ke zkušenostem z výroby turbodieselů neměl být pro automobilky problém - materiály a jejich dimenzování mají zmáknutý...

Turbo je chlazené vodou... případné opravy budou ve stejných řádech jako u TD, při slušným zacházení jich bude minimum...

Dneska stojí komponenty jako váha vzduchu apod. vcelku pakatel, horší jsou eko vychytávky jako erg ventil, který jsou i v atmosferických motorech a serouse ...
Neznám jedinou malou desetiletou plechovku (s motorem 1,0-1,6) na kterou by se muselo (vynechávám banality jako těsnení pod hlavou, čištění škrtících klapek, výměna zteřelých hadiček a jiných stokorunových položek) něco opravovat na benzínovém motoru bez ohledu na jeho stáří. To co jste právě vyjmenoval, je hromada periferie, která v úhrnu bude stát "to něco" navíc, o co bude lepší pocit z jízdy a spotřeby ve vztahu k obsahu. To mluví za vše....
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.