0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Note - Roomster z Japonska

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 10:14, RE: Rumstr
eonwe posted by:
Pan redaktor má asi osobní problém, mně se naopak neotřelost Roomstera vyloženě líbí. Ti, kteří Ruma tak vehementně kritizují (mám teď na mysli design) mi připadají jako konformní zaprdění čecháčci.

Jinak cena Note je lákavá, ale bylo by vhodné dodat, že Rum je o pozníní větší kousek, pro rodinku je note malej, Rum může být akorát!
A jéje, zase jeden, kterej vidí jen velikost kufru....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 10:42, RE: Rumstr
typek posted by:
A jéje, zase jeden, kterej vidí jen velikost kufru....
Tak to je pro rodinku dost podstatná věc, nehledě třeba na jízdní vlastnosti, který jsou v Rumu opravdu špičkový... Další poznámka???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 10:59, RE: Pro "nestranného" pana Šikla
eonwe posted by:
Já neobjektivitu článku spatřuji v tom, že srovnává větší nákupní kabelu s menším rodinným vozem a i to cenové srovnání, podle toho, co píše kolega pode mnou, tak úplně nesedí.
Neobjektivní (nebo zpracovaný marketingem) jste vy. Roomster a Note jsou stejná třída. Kam si myslíte, že roomster patří? Jako konkurent Scenicu, Zafiry, Mazdy 5? To asi ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 11:02, RE: objektivita
eonwe posted by:
Souhlas, jsem rád, že je nás víc, kterým se Rum líbí a o tom prostorovém srovnání už jsem psal níže. Až dostane prostorňák 1,2TSI, bude to optimální motorizace pro toto autíčko.

Co se týče vzhledu, je zajímavé přečíst si třeba hodnocení porotců COTY, kteří se vesměs nad designem pozastavili, ale nakonec zkonstatovali, že se jim líbí. Za Ruma a odvahu udělat nekonformní design dávám Škodě palec nahoru. Jeden z mála krabicáků, který je radost potkat!
Proto se také Roomster dostal v americkém časopise do 50 nejošklivějších aut historie....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 11:05, RE: Rumstr
eonwe posted by:
Tak to je pro rodinku dost podstatná věc, nehledě třeba na jízdní vlastnosti, který jsou v Rumu opravdu špičkový... Další poznámka???
Jen ta, že ani jedno není myšleno jako rodinný vůz. Ty začínají od nižší střední třídy. Pro rodinu s jedním dítětem snad - ale s "odřenýma ušima".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 11:10, RE: Pro "nestranného" pana Šikla
Petr - TipCars.com posted by:
Škoda, stejně jako VW mají skvěle propracovaný marketing. Umí vytvářet hodnotnou značky a budují skvělou image, což ovlivňuje motoristy, kteří prostě takový přehled nemají ... A právě těm chci dnešním testem naznačit, že před koupí malého MPVéčka si mají vyzkoušet i jiné vozy, které jsou navíc levnější ... prostě těm zákazníkům ušetřit peníze. Je na tom něco špatného?
A nemyslíte, že praktičnost (velikost) Ruma a Note si nějaký ten cenový rozdíl zaslouží?

Problém motorů do menších škodovek snad vyřeší 1,2TSI a 1,6TDI CR, tam má škoda zatím dluh, protože 1,4 je pro ruma slabej, s 1,6 zkušenost nemám, prý ale není zlá, ale žádný výstřelek moderní techniky to není. 1,9 je sice dost silná, ale zbytečně velká zátěž pro přední nápravu.

Nekorektnost článku spatřuji hlavně v tom, že se nejedná o srovnávací test, ale přitom se některé parametry přímo srovnávají a jiné ne.

Kdyby to byl srovnávací test, kde by bylo řečeno: cena note, prostor rum, motor note, jízdní vlastnosti rum...atp. bylo by to OK.

Á propos, je Note opravdu přímou konkurencí Ruma???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 11:17, RE: Rumstr
Pavlik posted by:
Jen ta, že ani jedno není myšleno jako rodinný vůz. Ty začínají od nižší střední třídy. Pro rodinu s jedním dítětem snad - ale s "odřenýma ušima".
Rum je hojně používán jako rodinný vozítko, pro rodinu s dvěma dětmi řekněme do 15 let je naprosto ok. A taky je tak koncipován, narozdíl od jiných krabicáků, který byly primárně užitková auta.

Už si tady připadám jako nějakej Rum-fanatik, pro moji rodinu je například toto auto naprosto nepoužitelný, ale myslím si, že design a koncepce Rumstra velmi pozitivně oživuje naše silnice...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 11:25, RE: objektivita
Pavlik posted by:
Proto se také Roomster dostal v americkém časopise do 50 nejošklivějších aut historie....
Tak zrovna američani, resp. jejich přístup k automobilovýmu designu bych tady nezmiňoval... To je spíš pochvala :D

Á propos, co říkáš tomu, že Fiat Multipla je v New Yorkském Muzeu moderního umění???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 11:28, RE: Rumstr
eonwe posted by:
Tak to je pro rodinku dost podstatná věc, nehledě třeba na jízdní vlastnosti, který jsou v Rumu opravdu špičkový... Další poznámka???
Seděl jste i v něčem jiném, než v Roomsteru? Jak se Vám sedí na místě řidiče? (pokud tedy nemáte méně než 175 cm a nemáte problém s kolenem u té krabice mezi šoférem a spolujezdcem). V čem jsou špičkové jízdní vlastnosti podvozku vycházejícícho ze dvou platforem z poloviny devadesátých a konce devadesátých let minulého století? Víte že Roomster při čelním nárazu nevystřelí airbagy? Motor 1.2 TSI jste zkoušel, nebo blábolíte papírové hodnoty ? Naprosto nechápu označení malé rodiné auto (mini MPV je třebas má zafira a ta vychází z KOMBI ne z nějakého nafouklého malého auta složeného z odpadu VW)? Má to snad znamenat, že nevýhodnou kompaktní karoserii všech těchto podobných psích budek a z toho vyplívající nevýhodné rozměry pro náklad používá někdo cestování, nebo převážení krámů na dálku? Není pro takovou rodinu výhodnější kombi (i ta blbá fábie kombi má o třetinu větší kufr a JE levnější)? Nepletou si náhodou uživatelé psí boudy z Boleslavi zaměření vozu a nevyvažují příšernou pořizovací cenu, tragické motory a vlastnosti souborem argumentů, které se míjejí primárním zaměřením jejich prostorňáka, ale ego nesmí být pokořeno? Mě to totiž přesně takto připadne...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 11:31, RE: Rumstr
eonwe posted by:
Rum je hojně používán jako rodinný vozítko, pro rodinu s dvěma dětmi řekněme do 15 let je naprosto ok. A taky je tak koncipován, narozdíl od jiných krabicáků, který byly primárně užitková auta.

Už si tady připadám jako nějakej Rum-fanatik, pro moji rodinu je například toto auto naprosto nepoužitelný, ale myslím si, že design a koncepce Rumstra velmi pozitivně oživuje naše silnice...
Ano, Roomster příjemně oživuje naše silnice leda tak zpožděním, které člověk stráví zbytečně za udýchanou bednou s lookem dvanácettrojky (včetně její agility) ve snaze rozhýbat ji do mírného kopce alespoň sedmdesátkou... Viva verze SPORT 1.2HTP na 205/16 pneu....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 11:31, RE: Pro "nestranného" pana Šikla
Pavlik posted by:
Neobjektivní (nebo zpracovaný marketingem) jste vy. Roomster a Note jsou stejná třída. Kam si myslíte, že roomster patří? Jako konkurent Scenicu, Zafiry, Mazdy 5? To asi ne.
Tak škoda vždy sázela na přesah tříd, vždyť se koukni na tu srovnávací tabulku velikostí - na délku má o 10 cm víc než note a o 30cm více než Jazz (ten jsem v té tabulce teda nepochopil).

A zpracován marketingem rozhodně nejsem, peněz nemám nazbyt, takže vždy hledám nejlepší poměr value for money, takže na mě nikdo nic navíc nevydělá.

Další!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 11:34, RE: objektivita
eonwe posted by:
Tak zrovna američani, resp. jejich přístup k automobilovýmu designu bych tady nezmiňoval... To je spíš pochvala :D

Á propos, co říkáš tomu, že Fiat Multipla je v New Yorkském Muzeu moderního umění???
Umělecké dílo je subjektivní množina průniků sympatií, které nelze empirycky měřit. Umělce jsem nikdy nechápal, stejně jako čtvrtky....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 11:37, RE: Pro "nestranného" pana Šikla
eonwe posted by:
A nemyslíte, že praktičnost (velikost) Ruma a Note si nějaký ten cenový rozdíl zaslouží?

Problém motorů do menších škodovek snad vyřeší 1,2TSI a 1,6TDI CR, tam má škoda zatím dluh, protože 1,4 je pro ruma slabej, s 1,6 zkušenost nemám, prý ale není zlá, ale žádný výstřelek moderní techniky to není. 1,9 je sice dost silná, ale zbytečně velká zátěž pro přední nápravu.

Nekorektnost článku spatřuji hlavně v tom, že se nejedná o srovnávací test, ale přitom se některé parametry přímo srovnávají a ji...
Ano a ne. Roomster je příkladem toho, že iracionalitě se meze nekladou
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 11:39, srovnání
eonwe posted by:
sry, to měla být rekce na příspěvek o něco výš
nejsem proti škodovce zaujat ale nechápu jak někdo může koupit ten PAPAMOBIL růmstr a ještě za takovou(u škody normální)cenu s tím strašným "wartburg" motorem.note bude trochu menší ale jinak mnohem lepším autem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 11:43, RE: Pro "nestranného" pana Šikla
eonwe posted by:
Tak škoda vždy sázela na přesah tříd, vždyť se koukni na tu srovnávací tabulku velikostí - na délku má o 10 cm víc než note a o 30cm více než Jazz (ten jsem v té tabulce teda nepochopil).

A zpracován marketingem rozhodně nejsem, peněz nemám nazbyt, takže vždy hledám nejlepší poměr value for money, takže na mě nikdo nic navíc nevydělá.

Další!!!
Jazz jsi nepochopil? To bude tím, že jsi v něm neseděl. Vevnitř je totiž: více místa pro osádku, má menší spotřebu, lepší výbavu (když vybavíme stejně roomstera) lepší motor, lepší podvozek, komunikativnější řízení, je spolehlivější a přesně vystihuje požadavky "civilizovaných zákazníků" ve třídě kompaktů. Ano, má jen menší kufr než Roomster
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 11:51, RE: Rumstr
typek posted by:
Seděl jste i v něčem jiném, než v Roomsteru? Jak se Vám sedí na místě řidiče? (pokud tedy nemáte méně než 175 cm a nemáte problém s kolenem u té krabice mezi šoférem a spolujezdcem). V čem jsou špičkové jízdní vlastnosti podvozku vycházejícícho ze dvou platforem z poloviny devadesátých a konce devadesátých let minulého století? Víte že Roomster při čelním nárazu nevystřelí airbagy? Motor 1.2 TSI jste zkoušel, nebo blábolíte papírové hodnoty ? Naprosto nechápu označení malé rodiné auto (mini MPV ...
Propánajána, to je česky??? No nic.

Mám 185 cm a sposezem jsem neměl problém.

Jízdní vlastnosti nejsou dány stářím konstrukce náprav, ale v případě Ruma tím, že zadní náprava z první Octavie a má širší rozchod než přední z fabie, což je dost neobvyklé, ale efekt je ten, že to auto sedí jak přibitý. Ruma nevlastním, jen jsem ho na nějaký čas sedlal.

1,2 TSI jsem ještě nezkoušel, ale vzhledem k reakcím těch, kteří zkušenosti měli a vůbec vlastnostem malých turbobenzínů to bude pro Ruma prémiová pohonná jednotka.

Označení malé rodinné auto znamená, že je to auto vhodné pro rodinu do 4 členů, kteří z nějakého důvodu nechtějí investovat do většího nebo větší ani nechtějí.

Zbytek je už dost blábolení, dobrej zápich je s tou velikostí kufru u fabie combi, na to nemá cenu ani reagovat...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 11:55,
v jazzu jsem seděl, odkdy je jazz kompakt, asi bychom si měli ujasnit úroveň na jaké znalostní úrovni se budeme bavit...

jazz není špatný auto, ale pro účely, za jakým si lidi kupují Ruma je jaksi mimo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 11:57, RE: srovnání
bruno posted by:
nejsem proti škodovce zaujat ale nechápu jak někdo může koupit ten PAPAMOBIL růmstr a ještě za takovou(u škody normální)cenu s tím strašným "wartburg" motorem.note bude trochu menší ale jinak mnohem lepším autem.
design je individuální, já zas moc nechápu, že se lidem nelíbí... ale jinak papamobil je docela trefný :)

Ale co je ten wartburg motor? 1,4? 1,6?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 12:12, RE: objektivita
typek posted by:
Umělecké dílo je subjektivní množina průniků sympatií, které nelze empirycky měřit. Umělce jsem nikdy nechápal, stejně jako čtvrtky....
já moc nepochopil pondělky, ale mně se prostě líbí auta, který rozbíjí stereotypy, a proto jim fandím, i když většinou moc úspěch nemívají, protože většina lidí jsou strašní fouňové... a tak, když Roomster má relativně slušná prodejní čísla - mám radost
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 12:19, RE: Pro "nestranného" pana Šikla
typek posted by:
Jazz jsi nepochopil? To bude tím, že jsi v něm neseděl. Vevnitř je totiž: více místa pro osádku, má menší spotřebu, lepší výbavu (když vybavíme stejně roomstera) lepší motor, lepší podvozek, komunikativnější řízení, je spolehlivější a přesně vystihuje požadavky "civilizovaných zákazníků" ve třídě kompaktů. Ano, má jen menší kufr než Roomster
v jazzu jsem seděl, odkdy je jazz kompakt? Jazz je klasický subkompakt... je to možná slovíčkaření, ale kompakt jazz prostě není

jazz není špatný auto, ale pro účely, za jakým si lidi kupují Ruma je jaksi mimo...

Zrovna teď ho jedna známá dávala pryč, protože čeká třetí dítě a pořídila si klasický kompak (H 30i kombi)
respond
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.