0
back
 

diskuze k tématu: Honda Legend - majitele děsí nízká zůstatková hodnota

category of topic classification: japonská vozidla
Ne321
number of posts196
date of registration02.07.2013
Wednesday 05.03.2014 09:36, Amerika v Evrope
Ten hlavni duvod pro nektere zde uvedene narky je ten, ze pisatel proste koupil auto, ktere nikdy nebylo konstruovano pro evropsky trh. Nektere japonske znacky si cas od casu reknou, ze kdyz uz maji vymyslene auto na americkem trhu, tak ze by nebylo od veci ho vozit i do Evropy, prodeje nebudou valne, ale auto uz je stejne hotove tak co mohou ztratit? Vysledkem pak jsou auta, ktera jsou urcena puvodne pro uplne jine podminky, je pro ne mizerna mistni podpora (zdravime Infiniti, mozna by nebylo misto par billboardu kolem dalnic konecne zacit dodavat updatovane mapy, alespon pro nova auta v cene 1.5mio) a neni se pak co divit, ze vysledkem je auto, ktere neni v ramci narocneho EU trhu konkurenceschopne.
Honda Legend alias Acura RL je klasicky priklad tohohle problemu. Auto nema petikvalt ne kvuli nejake spolehlivosti jak tu nekdo psal, ale proste proto, ze v ramci sve tridy v dobe uvedeni na americkem trhu byl petikvalt standardem a srovnatelna konkurence typu Cadillac STS tehdy mela petikvalt rovnez (ovsem STS dostalo pozdeji sest kvaltu v ramci faceliftu, RLko ne). Americka auta nejsou urcena pro nejake extremni rychlosti a spotrebu tehdy v roce 2005 tam jeste nikdo moc neresil, takze petikvalt klidne stacil. Na evropskych rychlych dalnicich a v podminkach nasich cen benzinu samozrejme pak to auto nestihalo na konkurenci.
Auto nicmene i s prihlednutim k jeho puvodu melo nektere tezko ospravedlnitelne chyby dane zejmena nezajmem Hondy o jeho prodej v EU, at uz to byl odflaknuty facelift, ktery byl nejenom hnusnejsi nez puvodni model, ale navic neprinesl krome vylepseneho audia vubec nic noveho nebo nektera chybejici vybava predstavovana zejmena primo strasidelnym nesklopnym klicem, ktery tehdy clovek nedostal uz ani k Fabii natoz k autu za 1.5mio (stejny problem mel nepochopitelne i Lexus RX ac pro levnejsiho soucastnika GS umel Lexus uz tehdy bezklic) nebo treba zoufala grafika infotainmentu, ktera pripominala konkurenci kolem roku 2000 a kterou nezmenil ani facelift. Dalsim velkym problemem byla zminovana katastrofalni kvalita interieru, jehoz zivotnost zejmena ve svetlem provedeni nesnese srovnani s nicim co tehdy na EU trhu bylo vcetne nejlevnejsich aut. Osobne jsem se vzdycky smal jak nejakeho dorasovaneho Legenda co preci musel mit 300.000km na hrbu vydavaji za ojetinu se sto tisici a rikal jsem si, ze ten bazarnici fakt nemaji soudnost, jenze pak pote co jsem byl konfrontovan s nekolika uplnymi servisnimi historiemi jsem zjistil, ze bazarnici nelzou (alespon v tomto pripade), ale ze Honda udelala neuveritelny kiks v kvalite a ta kuze u 100.000km jetych aut opravdu vypada hure nez konkurence po 300.000km (uplne odbarvene volanty, odrene sedacky).
Suma sumarum, bych to auto doporucil jen tem co chteji celkem rychlou karu za minimalni peniz (asi nejvetsi propad hodnoty na trhu vubec) a tudiz s vidinou usetrenych penez prehlednou zjevne problemy at uz jde o chybejici vybavu, spotrebu nebo nepresvedcivych 300PS zadusenych hmotnosti a letargickou prevodovkou.
P.S. Mimochodem propad ceny neni vybec obvykly jak tu nekdo psal ani dany silnym benzinem pod kapotou. Silne benziny mohou byt nekdy i drazsi nez diesely (zdravime BMW) a srovnatelny konkurencni Lexus GS ze stejne doby drzi cenu lepe nez nemecka konkurence a fakticky stoji vice nez dvojnasobek zustatkove ceny Legendy.
respond
sympatico
number of posts54
date of registration04.03.2014
Wednesday 05.03.2014 12:01, Legend...
Nemáte úplně pravdu, Acura RL má od roku 2011 6-ti stupňový automat, modelový rok 2014 již sedmistupňový.

Mohl byste prosím definovat chybějící výbavu ? Já ve svém Legendu s kompletní elektrikou, hlasovým ovládáním, navigací, televizí, vytápěnými a chlazenými sedačkami, adaptivním tempomatem ACC, protikolizním systémem CMBS, který je do určité rychlosti schopen sám zastavit vozidlo, natáčecími xenony, protizvukovým systémem snižující hluk motoru, duální klimatizací, atd atd nemám zrovna pocit že by mi v autě něco chybělo.

A na necelých 300.000km vše funguje dokonale. To samozřejmě neznamená, že se bavíme o dokonalém autě, jen chci podotknout že chybějící výbava asi nebude to hlavní ...mimochodem, automat řadí perfektně, a 11 litrů benzínu na dvoutunové auto se 300 PS není nejhorší ...

Bohužel, i přes neskutečnou spolehlivost se Honda do vkusu evropského zákazníka netrefila, a Acura RLX je na tom v zámoří podobně...takže Legend se již nestane legendou, jen pár skalních nadšenců si bude užívat ticha a schopností podvozku, tedy poté až seženou schopného čalouníka co spraví interiér...
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Wednesday 05.03.2014 12:51, Legend
Zajímavá recenze a ještě zajímavější diskuze. Nedávno byl Legend testován ve světe motorů v sekci autobazar a šlo o mimořádně zajímavé čtení. I tam hlavně poukazovali na obrovský propad hodnoty ve srovnání s výbavou, spolehlivostí... Jako ojetina je to zajímavý kup, když chce někdo něco exotičtějšího. Ale musí to být kus s pravidelným servisem. Designově se mi hodně líbí, jen si myslím, že i těch pár kusů brzy skončí v kopřivách, když to koupí nějaký kluk s čerstvým řidičákem za pár korun, nedá tomu co legend potřebuje a odejde pak něco hodně drahého a že tam takové díly jsou... Ale jen víc takových článků.
respond
Ne321
number of posts196
date of registration02.07.2013
Wednesday 05.03.2014 13:09, RE: Legend...
sympatico posted by:
Nemáte úplně pravdu, Acura RL má od roku 2011 6-ti stupňový automat, modelový rok 2014 již sedmistupňový.Mohl byste prosím definovat chybějící výbavu ? Já ve svém Legendu s kompletní elektrikou, hlasovým ovládáním, navigací, televizí, vytápěnými a chlazenými sedačkami, adaptivním tempomatem ACC, protikolizním systémem CMBS, který je do určité rychlosti schopen sám zastavit vozidlo, natáčecími xenony, protizvukovým systémem snižující hluk motoru, duální klimatizací, atd atd nemám zrovna pocit že by mi v autě něco chybělo.A na necelých 300.000km vše funguje dokonale.


Jenze sestikvalt ma Acura RL az od druheho faceliftu (tech 2011), ktery uz do Evropy nesel, tudiz o tomhle aute stejne jako o nastupci Acura RLX se nema smysl moc bavit v kontextu evropske Hondy Legend.
S tou vybavou je to prave zajimave, Honda do Legendu nacpala spousty extremnich prvku vybavy (na svoji dobu) jako adaptivni tempomat, chlazene sedacky, protikolizni zystem a podobne a pritom auto nema naprosto zakladni prvky vybavy, ktere v te dobe uz byly davno obvykle i u miniaut typu alespon sklopny klicek, AUX vstup do radia, pripadne sesty kvalt do prevodovky.

respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Wednesday 05.03.2014 13:55, RE: Legend...
Ne321 posted by:
sympatico posted by:
Nemáte úplně pravdu, Acura RL má od roku 2011 6-ti stupňový automat, modelový rok 2014 již sedmistupňový.Mohl byste prosím definovat chybějící výbavu ? Já ve svém Legendu s kompletní elektrikou, hlasovým ovládáním, navigací, televizí, vytápěnými a chlazenými sedačkami, adaptivním tempomatem ACC, protikolizním systémem CMBS, který je do určité rychlosti schopen sám zastavit vozidlo, natáčecími xenony, protizvukovým systémem snižující hluk motoru, duální klimatizací, atd atd nemám zrovna pocit že by mi v autě něco chybělo.A na necelých 300.000km vše funguje dokonale.
Jenze sestikvalt ma Acura RL az od druheho faceliftu (tech 2011), ktery uz do Evropy nesel, tudiz o tomhle aute stejne jako o nastupci Acura RLX se nema smysl moc bavit v kontextu evropske Hondy Legend.S tou vybavou je to prave zajimave, Honda do Legendu nacpala spousty extremnich prvku vybavy (na svoji dobu) jako adaptivni tempomat, chlazene sedacky, protikolizni zystem a podobne a pritom auto nema naprosto zakladni prvky vybavy, ktere v te dobe uz byly davno obvykle i u miniaut typu alespon sklopny klicek, AUX vstup do radia, pripadne sesty kvalt do prevodovky.


s klíčkem na baru nemachruju, takže to by mi nevadilo. btw., sklopný klíček považuji osobně za pěknou zhovadilost, to už je lepší snad i karta od Rendlíka, ale za nejlepší považuji iKey od Nissanu/Infiniti, mám přívěsek na poutku na džínech a neřeším nic, nikde nic nestrkám. aux jde dodělat prakticky do jakéhokoliv rádia, i originálního, a to už nějakých min. 15 let, a je to otázka nějakých dvou tisíc maximálně. nebo použiji FM transmitter. a jestli má prověřený pětikvalt vyšší životnost a spolehlivost než šestikvalt tak je volba jasná, ne? jak je to dlouho co AMG dělalo pouze pětikvaltové A/T převodovky? kolik let strávili vývojem spolehlivé vícerychlostní převodovky? takže to jsou jenom mouchy, spíš mušky. těch předností je daleko víc. ale jak píšu nahoře, díky za každé negativní hodnocení, aspoň bude levnější pro nás, co po takových autech pošilháváme
respond
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Wednesday 05.03.2014 22:37, klíč Infiniti
Reaguji na ten klíč, nevím, jestli jsme měli jen smůlu, ale strašně rychle se vybíjely baterie v klíčích. Během roku se v obou klíčích 3x měnila baterie, což u nového auta mi přijde opravdu divné. Jako pochopím, že baterie může kleknou, ale aby byly špatné baterie 3x po sobě? Občas se auto nedalo zamknout tlačítkem na klice atd. Ale tyto problémy mají všechny automobilky s KeyLess... Vzhledem k tomu, že jsem uváděl téměř jen negativa, tak mám i pozitivní věc, to G37 Cabrio mě brutální zvuk výfuku, údajně mělo nějaký příplatkový výfuk originál z Japonska (nevím, dealer mohl jen kecat), ale zvuk byl fakt brutální! A souhlasím grafika displaye mezi tacho a otáčkoměrem je katastrofální! Jak videohra z roku 1985 a to samé platí o mapách CZ... Takže jsem jezdili s navigací na okně Jo a mělo to vynikající audio! Repráky byly i v hlavových opěrkách a auto hrálo fakt výborně! Ale třeba při staženém okně do poloviny a zabouchnutí dveří okno normálně drnčelo, což u auta za 1,5 mega je dost špatné
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 06.03.2014 09:06, RE: klíč Infiniti
eTeflon posted by:
Reaguji na ten klíč, nevím, jestli jsme měli jen smůlu, ale strašně rychle se vybíjely baterie v klíčích. Během roku se v obou klíčích 3x měnila baterie, což u nového auta mi přijde opravdu divné. Jako pochopím, že baterie může kleknou, ale aby byly špatné baterie 3x po sobě? Občas se auto nedalo zamknout tlačítkem na klice atd. Ale tyto problémy mají všechny automobilky s KeyLess... Vzhledem k tomu, že jsem uváděl téměř jen negativa, tak mám i pozitivní věc, to G37 Cabrio mě brutální zvuk výfuku, údajně mělo nějaký příplatkový výfuk originál z Japonska (nevím, dealer mohl jen kecat), ale zvuk byl fakt brutální! A souhlasím grafika displaye mezi tacho a otáčkoměrem je katastrofální! Jak videohra z roku 1985 a to samé platí o mapách CZ... Takže jsem jezdili s navigací na okně Jo a mělo to vynikající audio! Repráky byly i v hlavových opěrkách a auto hrálo fakt výborně! Ale třeba při staženém okně do poloviny a zabouchnutí dveří okno normálně drnčelo, což u auta za 1,5 mega je dost špatné


aúúúúú tady si někdo nepřečetl manuál. nové modely mají vlevo pod volantem zásuvku na dobíjení klíče. já za více jak šest let měnil baterku v ovladači 2x. podruhé před měsícem, takžev tom nevidím problém. CR2025 za 25,-Kč a půl minuty práce. spíš mě naštvalo že se mi prošoupal kovový mezikus mezi klíčem a karabinou, a samostatně se nedá koupit (u nás), pouze celý klíč za nějakých 6.000,-. ještě že je eBay. jinak s iKey za celou dobu používání nebyl sebemenší problém. tedy když opominu mojí blbost-nechal jsem klíč v kastlíku mezi sedadly, na něm hozený svazek domovních klíčů...a lup ho, zamkl jsem auto zvenku. jasně, nemá to jít, už se mi to nikdy nepodařilo nasimulovat znovu, ale v tu chvíli to šlo. zpátky odemknout už nešlo, druhý klíč byl teprve na cestě. profík otvírač si s tím přes zámek nevěděl rady (opravdu profík, jistý Salinger, spoluautor SG metody-bumpingu), po hodině pokusů jsem mu sehnal druhé auto, podle kterého si naohýbal drát a vyháčkoval ho. no dvě hodinky srandy před Teskem
respond
Ne321
number of posts196
date of registration02.07.2013
Thursday 06.03.2014 09:26, RE: klíč Infiniti
eTeflon posted by:
Jak videohra z roku 1985 a to samé platí o mapách CZ... Takže jsem jezdili s navigací na okně Jo a mělo to vynikající audio! Repráky byly i v hlavových opěrkách a auto hrálo fakt výborně! Ale třeba při staženém okně do poloviny a zabouchnutí dveří okno normálně drnčelo, což u auta za 1,5 mega je dost špatné


S temi mapami pro Infiniti je to fakt ostuda. Hlavne, ze maji po cele Praze billboardy s Q50, ale to ze si clovek koupi Infiniti za 1.5mio a dostane k nemu mapy z roku 2012 s tim, ze neni moc velka nadeje, ze kdy bude upgrade to je fakt masakr a treba pro mne hlavni duvod proc jsem Infiniti vyradil z vyberu pro dalsi auto. Jako sorry, ale necham si auto treba pet let a pak budu jezdit se sedm let starymi mapovymi podklady nebo mit na okne nalepenou jinou navigaci jak socka v Loganu? To fakt ne.
Pritom na americkem trhu vydava Infiniti mapove updaty dvakrat do roka, aktualne i pro stejne modely jako se prodavaji v EU jsou dostupne mapy 2014.

respond
Abík
number of posts93
date of registration20.01.2009
Thursday 06.03.2014 09:53, RE: Legend...
tomaskrtek posted by:
Ne321 posted by:
sympatico posted by:
Nemáte úplně pravdu, Acura RL má od roku 2011 6-ti stupňový automat, modelový rok 2014 již sedmistupňový.Mohl byste prosím definovat chybějící výbavu ? Já ve svém Legendu s kompletní elektrikou, hlasovým ovládáním, navigací, televizí, vytápěnými a chlazenými sedačkami, adaptivním tempomatem ACC, protikolizním systémem CMBS, který je do určité rychlosti schopen sám zastavit vozidlo, natáčecími xenony, protizvukovým systémem snižující hluk motoru, duální klimatizací, atd atd nemám zrovna pocit že by mi v autě něco chybělo.A na necelých 300.000km vše funguje dokonale.
Jenze sestikvalt ma Acura RL az od druheho faceliftu (tech 2011), ktery uz do Evropy nesel, tudiz o tomhle aute stejne jako o nastupci Acura RLX se nema smysl moc bavit v kontextu evropske Hondy Legend.S tou vybavou je to prave zajimave, Honda do Legendu nacpala spousty extremnich prvku vybavy (na svoji dobu) jako adaptivni tempomat, chlazene sedacky, protikolizni zystem a podobne a pritom auto nema naprosto zakladni prvky vybavy, ktere v te dobe uz byly davno obvykle i u miniaut typu alespon sklopny klicek, AUX vstup do radia, pripadne sesty kvalt do prevodovky.
s klíčkem na baru nemachruju, takže to by mi nevadilo. btw., sklopný klíček považuji osobně za pěknou zhovadilost, to už je lepší snad i karta od Rendlíka, ale za nejlepší považuji iKey od Nissanu/Infiniti, mám přívěsek na poutku na džínech a neřeším nic, nikde nic nestrkám. aux jde dodělat prakticky do jakéhokoliv rádia, i originálního, a to už nějakých min. 15 let, a je to otázka nějakých dvou tisíc maximálně. nebo použiji FM transmitter. a jestli má prověřený pětikvalt vyšší životnost a spolehlivost než šestikvalt tak je volba jasná, ne? jak je to dlouho co AMG dělalo pouze pětikvaltové A/T převodovky? kolik let strávili vývojem spolehlivé vícerychlostní převodovky? takže to jsou jenom mouchy, spíš mušky. těch předností je daleko víc. ale jak píšu nahoře, díky za každé negativní hodnocení, aspoň bude levnější pro nás, co po takových autech pošilháváme


FM transmitter je největší ptákovina, za kterou jsem vyhodil peníze. Ve městě ho ruší troleje. A dokáže totálně zmagořit GPS navigaci, GPS jízdní knihu a podobně. Měl jsem 3. Každému, komu jsem ho daroval, tak mi ho po čase vrátil zpět. Právě to GPS.
respond
Abík
number of posts93
date of registration20.01.2009
Thursday 06.03.2014 10:07, RE: Lživý článek...
sympatico posted by:
Pan autor už si pobrečel ve " zkušenostech uživatelů " na konkurenčním S-autu, ale nyní si dal znovu práci, zkopíroval text, naštěstí odstranil trapné hrubky a postnul ho sem. Což by bylo v naprostém pořádku, pokud by recenze byla pravdivá a objektivní, což v mnoha bodech bohužel není... Za prvé, poprosil bych autora o info, přes který bazar či autorizovaný servis, nebo internetový server dané vozidlo nabízel. Dle uvedených informací jste ho v roce 2011 nemohl prodat za 190.000,-. Sháněl jsem Legenda od konce roku 2010, koupil jsem v 09/2011 za 340.000,-. Mám screenshoty všech legendů nabízených tento rok jak u nás, tak na mobile.de a autoscout24.de. Naprosto žádný se Vaší ceně nepřiblížil, moc tedy prosím o informaci KTERÝLegend, prodaný za tak směšné peníze byl Váš...Děkuji. Na Sautu jste komentoval absurdní cenu předního okna, údajně 29.000,-. Zvláštní bylo, že o dva příspěvky výše napsal další výrazný nespokojenec recenzi, a opět platil za okno 29.000,-...pominu-li fakt, že u těchto aut, notabene pro Vás jako prvního majitele, bylo jistě havarijní pojištění samozřejmost, jistě Vás překvapí, že zmiňované okno stojí 7.750,- bez Dph. Originál fakturu milerád zašlu... Problémy s automatickou převodovkou, v případě pravidelného servisu, jsou mi záhadou. Honda si dělá vlastní automaty, a zde použitý " archaický" pětikvalt není z důvodu cenové úspory nebo schválnosti...ale z důvodu prověření a dlouholeté spolehlivosti. Starší legendy najely bez problémů 500 tkm , mám důvod se domnívat že automat v generaci KB1 to zvládne také... SH-awd je absolutně nejlepší věc na tomto autě. Přesně v extrému a ve vyšších rychlostech je jasně vidět, jak zadní vnější kolo zabírá na sto procent a doslova jedete jak po kolejích. Auto má díky pohonu posunuté hranice až do absurdna. Napsat že se jedná o samoúčelnou hříčku Hondy, svědčí jen a pouze o Vaší neinformovanosti. Už v době představení 2004 pohon posbíral několik ocenění a další automobilky začaly pracovat na pohonu se stejným principem. Vektorování točivého momentu dnes samozřejmě nabízí skoro všechny automobilky, některé systém ještě vylepšily, ale původní myšlenka zůstává stejná. Obecně platí, že přesně na hraně, na limitu, je tento pohon geniální jak udržet auto na silnici, i proto ho Audi začalo nabízet v aktuální generaci RS4. Zdroj : Vektorování točivého momentu-budoucnost pohonu všech kol : http://www.popularmechanics.com/cars/news/4225886 Mám Legenda dva a půl roku. Najeto při koupi 127tkm, rok 2007. Nyní 270.000 km. Zabudovaný systém LPG, včetně druhé řídící jednotky OBD a přimazávání. Nádrž v kufru místo rezervy, 66litrů, přizvedlý plovák, natankuji 60 litrů. Dlouhodobou spotřebu plynu mám 12- 13 litrů, jezdím z 90 procent dálky, při normální jízdě najedu 450-500 kilometrů na nádrž. Každých 10tkm měním olej v motoru 0W-30. Každých 30tkm výměna oleje v obou diferenciálech a double výměna oleje v automatu, vždy pouze v Hondě. Každých 130tkm výměna rozvodů a vodní pumpy. Pneu doporučené výrobcem, tj 235/50/17, vždy jedny na sezonu. Honda Legend není dokonalé auto. Hledal jsem nenápadný a rychlý sedan, ideálně čtyřkolku, benzín. V tomto ohledu nároky splňuje perfektně. Jezdím, a nevím co je problém. Nedostatky- je to malé auto. Ano, dva dospělí za sebou moc pohodlí nemají. Accord v sedanu stejný rok výroby má kufr pocitově o polovinu větší. Můj Legend má navíc asi o 4cm zvedlou podlahu kvůli nádrži. Kvalita kůže v interiéru-bohužel otřesná. Opěrka pro levý loket ve dveřích potrhaná. Středová opěrka potrhaná. Sedačka řidiče, a to mám normálních 90kg, vypadá jak po dvaceti letech. Ve dveřích a na středové opěrce je jemná kůže, která bohužel moc nevydrží...a letmý pohled do Legendů u nás i po Evropě dokazuje, že zde kluci šikmooký šlápli vedle...(pro info, mám světlý interiér) Skoro 300 koní v motoru...úsměvné. Legend jede zhruba stejně jako udržované Mondeo ST220 ( vlastní zkušenost ). Daň za hmotnost, zpřevodování a diferenciály...Ovšem to co dokáže v zatáčkách je na hranici absurdity... Každopádně dnes jsou Legendy za velmi zajímavé peníze. Vůbec bych se nebál uržovaného auta s jasnou historií, ale pozor na bourané vozy...spousta majitelů oslněná schopnostmi podvozku zapomněla na fyzikální zákony a hodně legendů prošlo větší či menší rekonstrukcí...v Auto Jarov by mohli vyprávět... Takže ano, vůbec to není auto bez chyb. Ale dostanete spoustu muziky za málo peněz, neprůstřelnou spolehlivost, s lpg zajímavou spotřebu, luxusní výbavu a nezájem zlodějů... Malá ukázka "samovolné hříčky Hondy " : http://www.youtube.com/watch?v=YidkaqlW9ns http://www.youtube.com/watch?v=KqzTsuPiTVA Na videu je Acura s totožným systémem SH-AWD, který mj ve státech používá Acura RLX, Acura TL, Acura MDX. Zdroj : http://www.acura.com


Díky za odkazy. Až se tají dech. Toto je také dobré. http://www.youtube.com/watch?v=Ae8rLIxZQMc
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 06.03.2014 10:20, RE: Legend...
Abík posted by:
tomaskrtek posted by:
Ne321 posted by:
sympatico posted by:
Nemáte úplně pravdu, Acura RL má od roku 2011 6-ti stupňový automat, modelový rok 2014 již sedmistupňový.Mohl byste prosím definovat chybějící výbavu ? Já ve svém Legendu s kompletní elektrikou, hlasovým ovládáním, navigací, televizí, vytápěnými a chlazenými sedačkami, adaptivním tempomatem ACC, protikolizním systémem CMBS, který je do určité rychlosti schopen sám zastavit vozidlo, natáčecími xenony, protizvukovým systémem snižující hluk motoru, duální klimatizací, atd atd nemám zrovna pocit že by mi v autě něco chybělo.A na necelých 300.000km vše funguje dokonale.
Jenze sestikvalt ma Acura RL az od druheho faceliftu (tech 2011), ktery uz do Evropy nesel, tudiz o tomhle aute stejne jako o nastupci Acura RLX se nema smysl moc bavit v kontextu evropske Hondy Legend.S tou vybavou je to prave zajimave, Honda do Legendu nacpala spousty extremnich prvku vybavy (na svoji dobu) jako adaptivni tempomat, chlazene sedacky, protikolizni zystem a podobne a pritom auto nema naprosto zakladni prvky vybavy, ktere v te dobe uz byly davno obvykle i u miniaut typu alespon sklopny klicek, AUX vstup do radia, pripadne sesty kvalt do prevodovky.
s klíčkem na baru nemachruju, takže to by mi nevadilo. btw., sklopný klíček považuji osobně za pěknou zhovadilost, to už je lepší snad i karta od Rendlíka, ale za nejlepší považuji iKey od Nissanu/Infiniti, mám přívěsek na poutku na džínech a neřeším nic, nikde nic nestrkám. aux jde dodělat prakticky do jakéhokoliv rádia, i originálního, a to už nějakých min. 15 let, a je to otázka nějakých dvou tisíc maximálně. nebo použiji FM transmitter. a jestli má prověřený pětikvalt vyšší životnost a spolehlivost než šestikvalt tak je volba jasná, ne? jak je to dlouho co AMG dělalo pouze pětikvaltové A/T převodovky? kolik let strávili vývojem spolehlivé vícerychlostní převodovky? takže to jsou jenom mouchy, spíš mušky. těch předností je daleko víc. ale jak píšu nahoře, díky za každé negativní hodnocení, aspoň bude levnější pro nás, co po takových autech pošilháváme
FM transmitter je největší ptákovina, za kterou jsem vyhodil peníze. Ve městě ho ruší troleje. A dokáže totálně zmagořit GPS navigaci, GPS jízdní knihu a podobně. Měl jsem 3. Každému, komu jsem ho daroval, tak mi ho po čase vrátil zpět. Právě to GPS.


používám Belkin, přímo pro iPhone a nemám s ním problém, nic mi to neruší, a když je nějaká frekvence blízko tak přeladím.pravda, stál asi 1500,. ale funguje jak má a nemusím řešit nabíjení a držák.
respond
Ne321
number of posts196
date of registration02.07.2013
Thursday 06.03.2014 10:39, RE: Legend...
tomaskrtek posted by:
používám Belkin, přímo pro iPhone a nemám s ním problém, nic mi to neruší, a když je nějaká frekvence blízko tak přeladím.pravda, stál asi 1500,. ale funguje jak má a nemusím řešit nabíjení a držák.


Jasne lidi co si kupuji auta za 1.5mio jsou primo nadseni z toho, ze svuj externi zdroj audia pripoji do luxusniho hifi systemu pres sh*tovy FM receiver s kvalitou prenosu jak ze studny. Cim dal tim lepsi.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Thursday 06.03.2014 11:08, RE: Legend...
Ne321 posted by:
tomaskrtek posted by:
používám Belkin, přímo pro iPhone a nemám s ním problém, nic mi to neruší, a když je nějaká frekvence blízko tak přeladím.pravda, stál asi 1500,. ale funguje jak má a nemusím řešit nabíjení a držák.
Jasne lidi co si kupuji auta za 1.5mio jsou primo nadseni z toho, ze svuj externi zdroj audia pripoji do luxusniho hifi systemu pres sh*tovy FM receiver s kvalitou prenosu jak ze studny. Cim dal tim lepsi.


FM receiver jsem taky zkoušel a vadila mi ta nekvalita přenosu a do auta za víc než míč bych s tím vůbec netrapasil. Prostě aux nebo USB by tam snad být mělo, je to technologie dost stará na to, aby někdo v automobilce pochopil, že by se tím měli zabývat. Mě by zas dost vadilo myslet na to, že musím nabíjet klíč a ještě číst návod. Osobně neznám nikoho kdo u nenáviděného koncernu musel číst návod a s tím keylesem mám u škody a audi takovou zkušenost, že když někdo není pi*ka a nenechává klíče pořád v odemčeném zaparkovaném autě, tak výměnu baterie řeší až za X let a stojí to pár korun. (navíc i s téměř vybitou baterkou v klíči se dá nastartovat).
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 06.03.2014 11:16, RE: Legend...
Ne321 posted by:
tomaskrtek posted by:
používám Belkin, přímo pro iPhone a nemám s ním problém, nic mi to neruší, a když je nějaká frekvence blízko tak přeladím.pravda, stál asi 1500,. ale funguje jak má a nemusím řešit nabíjení a držák.
Jasne lidi co si kupuji auta za 1.5mio jsou primo nadseni z toho, ze svuj externi zdroj audia pripoji do luxusniho hifi systemu pres sh*tovy FM receiver s kvalitou prenosu jak ze studny. Cim dal tim lepsi.


jezdím v autě s pořizovačkou 1.5 míče a nevadí mi to. kdyby mi to vadilo tak si koupím na eBayi aux adaptér a mám vyřešeno. prostě to tam není, ale kvůli tomu to auto nehodím ze skály. stejně jako mi nevadí že rádio neladí sudé frekvence (také se to dá vyřešit). prostě jsem ho chtěl a tyhle drobnosti mi jako relevantní důvod pro koupi jiného nepřipadají. asi nejsem hnidopich.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 06.03.2014 11:21, RE: Legend...
Paul posted by:
Ne321 posted by:
tomaskrtek posted by:
používám Belkin, přímo pro iPhone a nemám s ním problém, nic mi to neruší, a když je nějaká frekvence blízko tak přeladím.pravda, stál asi 1500,. ale funguje jak má a nemusím řešit nabíjení a držák.
Jasne lidi co si kupuji auta za 1.5mio jsou primo nadseni z toho, ze svuj externi zdroj audia pripoji do luxusniho hifi systemu pres sh*tovy FM receiver s kvalitou prenosu jak ze studny. Cim dal tim lepsi.
FM receiver jsem taky zkoušel a vadila mi ta nekvalita přenosu a do auta za víc než míč bych s tím vůbec netrapasil. Prostě aux nebo USB by tam snad být mělo, je to technologie dost stará na to, aby někdo v automobilce pochopil, že by se tím měli zabývat. Mě by zas dost vadilo myslet na to, že musím nabíjet klíč a ještě číst návod. Osobně neznám nikoho kdo u nenáviděného koncernu musel číst návod a s tím keylesem mám u škody a audi takovou zkušenost, že když někdo není pi*ka a nenechává klíče pořád v odemčeném zaparkovaném autě, tak výměnu baterie řeší až za X let a stojí to pár korun. (navíc i s téměř vybitou baterkou v klíči se dá nastartovat).

nastartovat se dá i bez baterky, je v něm schovaný mechanický klíč s immo čipem ale přeci není problém když mi začne zeleně blinkat kontrolka klíče na palubce ho sundat z kalhot a zasunout do přihrádky kde je indukční nabíjení a nabít ho.
respond
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Thursday 06.03.2014 12:24, RE: Legend...
tomaskrtek posted by:
Paul posted by:
Ne321 posted by:
tomaskrtek posted by:
používám Belkin, přímo pro iPhone a nemám s ním problém, nic mi to neruší, a když je nějaká frekvence blízko tak přeladím.pravda, stál asi 1500,. ale funguje jak má a nemusím řešit nabíjení a držák.
Jasne lidi co si kupuji auta za 1.5mio jsou primo nadseni z toho, ze svuj externi zdroj audia pripoji do luxusniho hifi systemu pres sh*tovy FM receiver s kvalitou prenosu jak ze studny. Cim dal tim lepsi.
FM receiver jsem taky zkoušel a vadila mi ta nekvalita přenosu a do auta za víc než míč bych s tím vůbec netrapasil. Prostě aux nebo USB by tam snad být mělo, je to technologie dost stará na to, aby někdo v automobilce pochopil, že by se tím měli zabývat. Mě by zas dost vadilo myslet na to, že musím nabíjet klíč a ještě číst návod. Osobně neznám nikoho kdo u nenáviděného koncernu musel číst návod a s tím keylesem mám u škody a audi takovou zkušenost, že když někdo není pi*ka a nenechává klíče pořád v odemčeném zaparkovaném autě, tak výměnu baterie řeší až za X let a stojí to pár korun. (navíc i s téměř vybitou baterkou v klíči se dá nastartovat).
nastartovat se dá i bez baterky, je v něm schovaný mechanický klíč s immo čipem ale přeci není problém když mi začne zeleně blinkat kontrolka klíče na palubce ho sundat z kalhot a zasunout do přihrádky kde je indukční nabíjení a nabít ho.


Jasně, vím že tam je ten konektor na nabíjení, jen mě zarazilo, že baterka vydrží 3 měsíce a je KO. BMW má nabíjení klíče vyřešené ze spínačky a když jsem nechal 1/2 roku ležet 5let starý klíč v šuplíku, tak fungoval. Jen mě to zarazilo u nového auta

A je fakt, že je auto určené primárně pro USA trh, ale i tak inženýři z Ifiniti musí vědět, jací jsou zákazníci v Evropě. Prostě radši si koupím 2 roky starou X6 40xd než nové FX35d (ten nafťák je fakt strašidelný) - ale jako plus musím uvést, že to FXo na těch 21" kolech drželo jak žehlička!
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 06.03.2014 13:05, RE: Legend...
eTeflon posted by:
tomaskrtek posted by:
Paul posted by:
Ne321 posted by:
tomaskrtek posted by:
používám Belkin, přímo pro iPhone a nemám s ním problém, nic mi to neruší, a když je nějaká frekvence blízko tak přeladím.pravda, stál asi 1500,. ale funguje jak má a nemusím řešit nabíjení a držák.
Jasne lidi co si kupuji auta za 1.5mio jsou primo nadseni z toho, ze svuj externi zdroj audia pripoji do luxusniho hifi systemu pres sh*tovy FM receiver s kvalitou prenosu jak ze studny. Cim dal tim lepsi.
FM receiver jsem taky zkoušel a vadila mi ta nekvalita přenosu a do auta za víc než míč bych s tím vůbec netrapasil. Prostě aux nebo USB by tam snad být mělo, je to technologie dost stará na to, aby někdo v automobilce pochopil, že by se tím měli zabývat. Mě by zas dost vadilo myslet na to, že musím nabíjet klíč a ještě číst návod. Osobně neznám nikoho kdo u nenáviděného koncernu musel číst návod a s tím keylesem mám u škody a audi takovou zkušenost, že když někdo není pi*ka a nenechává klíče pořád v odemčeném zaparkovaném autě, tak výměnu baterie řeší až za X let a stojí to pár korun. (navíc i s téměř vybitou baterkou v klíči se dá nastartovat).
nastartovat se dá i bez baterky, je v něm schovaný mechanický klíč s immo čipem ale přeci není problém když mi začne zeleně blinkat kontrolka klíče na palubce ho sundat z kalhot a zasunout do přihrádky kde je indukční nabíjení a nabít ho.
Jasně, vím že tam je ten konektor na nabíjení, jen mě zarazilo, že baterka vydrží 3 měsíce a je KO. BMW má nabíjení klíče vyřešené ze spínačky a když jsem nechal 1/2 roku ležet 5let starý klíč v šuplíku, tak fungoval. Jen mě to zarazilo u nového auta A je fakt, že je auto určené primárně pro USA trh, ale i tak inženýři z Ifiniti musí vědět, jací jsou zákazníci v Evropě. Prostě radši si koupím 2 roky starou X6 40xd než nové FX35d (ten nafťák je fakt strašidelný) - ale jako plus musím uvést, že to FXo na těch 21" kolech drželo jak žehlička!

FX30d ale stojí o něco ´´málo´´ méně než X6 notabene 40d.
respond
sympatico
number of posts54
date of registration04.03.2014
Thursday 06.03.2014 16:03, Podruhé opakuji, vylhaná a vymyšlená zkušenost...
Autor recenze je lhář. Na Sautu ve zkušenostech napsal pod dvěma nicky dvě vylhané recenze , kde uvedl naprosté nesmysly a lži.

Opravdu doteď nikoho nenapadlo, proč člověk, který v tomto autě seděl maximálně jako spolujezdec, teď takhle kydá špínu a lži ???

Podle recenze auto prodával před třemi lety. A nyní, v roce 2014 má nesmírnou potřebu na dva nejnavštěvovanější servery zveřejnit kupu nesmyslů a lží ??? Proč mi pan autor doteď neodpověděl ??


Jistý velký pražský bazar prodal v roce 2010 Hondu Legend, spz 7A0 xxxx , rok 2006, provoz 2007, najeto 120.000km za 560.000,- . ( mohu doložit, kupovala pobočka naší firmy ) . Jistě, drastický propad ceny. Ale rok poté nešel stejný model prodat za 190.000,- ??? Vážený pane, ve výkupu byste v tom roce dostal minimálně o padesát tisíc víc...a já pořád čekám na informaci, který Legend byl Váš. Opakuji, screenshoty všech inzerátů z daného roku mám.

Cena předního okna zmíněná v obou Vašich recenzích na S-autu. Dvakrát jste uvedl cenu 29.000,-. Opakuji zas a znovu, přední okno na Hondu Legend KB1 stojí necelých 8.000,- bez DPH. Včetně montáže a bausetu cca 14.000,- komplet v originál servisu Hondy. Mohu doložit . Vás se ptám, kde jste platil oněch 29.000,- ???

Problém s hydroměničem. Můžete prosím uvést, jak byl v záruce řešen problém s hydroměničem ?? Nesmírně, opravdu nesmírně mě to zajímá a mechaniky z originál servisu Hondy, které jsem konfrontoval s Vaší recenzí, taky.

Když jste kupoval novou Hondu Legend, byl až do prodeje jediný majitel, pak se po letech rozhodl očernit toto auto, proč jste nezmínil onu velkou svolávací akci ??? Ano, všichni majitelé těchto Legendů byli svoláni a byl jim zdarma a v tichosti měněn velmi zásadní a dost drahý díl...jehož selhání by bylo fatální. Proč jste tuto zkušenost neuvedl ? Myslím, že by velmi pomohla utvořit image špatného auta, o což Vám nepochyby šlo. Takže jistě víte, o jaký díl se jednalo a na té akci jste byl...nebo ???????

Špatné vlastnosti v extrému ?? Mohu Vás prosím někdy svést ?? To, co dokáže Legend v extrému, doslova vletět do zatáčky a pod plným plynem jet jako po kolejích, je za hranicí představivosti. Ujištuji Vás, že pud sebezáchovy je hluboko pod schopnostmi tohoto auta v extrému. Když jste si kupoval nového legenda, Váš dealer se nezmínil o oné velké akci, když pozvali každého aut. prodejce Hondy na předváděčku na ledový polygon ?? O tom, co auto dělalo mezi kužely na ledě ?? Opravdu o tomto autě, které absolutně exceluje v extrému a při snížené adhezi napsat, že právě zde propadá ?? Potom jste Legend nikdy neřídil, amen.

Nedotáčivost ?? Naprostou neutralitu nazýváte nedotáčivostí ? Minulá generace Hondy Legend byla příšerná v nedotáčivosti. Železný ingot na přední nápravě se s vámi pral o každý centimetr zatáčky. Blbnout na okresce vyloučeno, byl to vysilující boj. Vlastní zkušenost - 60 tkm. Generace KB1 není o level výš, ale o galaxii. Naprostá neutralita, lidé, kteří si ho zkusili, naprosto nevěřili, že je tak velký motor pod kapotou. To, jak se vrhá do zatáček odpovídá spíše lehkému dvoulitru...

Za další, krásné a zbytečné pohádky jak na dálnici apod se Legend chová jako předokola...ach jo. Legend je permanentní čtyřkolka. Pořád a stále vidíte na grafu, jak zabírají zadní kola. Při extrému mnohem víc než přední. Při normálním rozjezdu putuje víc síly na předek. Při brutálním rozjezdu víc na zadek. V zatáčce na vnější zadní kolo. Auto je tak chytré, že když pojedete z kopce, pustíte plyn a přijde zatáčka, i bez sešlápnutí plynu senzory vyhodnotí stav a vnější zadní kolo má okamžitě násobek točivého momentu...prostě jedete z kopce, zatáčka, vůbec nešlapete na plyn, ale najednou vidíte na grafu, jak vnější zadní kolo má k dispozici skoro všechnu sílu, zatímco ostatní kola odpočívají...čím rychleji pojedete, tím víc síly bude k dispozici. Pak stačí přidat plyn a bez jakékoliv prodlevy se vnější kolo zapojí a ostaní tři sekundují a zatáčku, kde normální auto by mělo víc než problém, máte za sebou...ano, tak moc hloupý a zbytečný pohon je to, dle Vás...

Pokud jste, jak píšete, " zavařil " systém sh-awd, jaký byl olej při další výměně ? Co hlásila diagnostika, který ze sedmi senzorů ho odpojil ? Proč jste nepoužil tlačítko, který z auta udělá obyčejné quattro s pevně daným poměrem předek / zadek , když jste v manuálním režimu jel x kilometrů sněhem na vytočenou dvojku ????? Ano, Honda Legend se jedním stisknutím tlačítka promění v normální pevnou čtyřkolku. Aktivuje se bez plynu a při rychlosti do 100km/h. Dost mě zajímá, co na údajně " odpojený a spálený " systém sh-awd řekl autorizovaný servis...


Víte, nevěřím Vám ani slovo z Vaší recenze. Je to snůška tupých lží a pár minut strávených na wikipedii. Dokud mi neodpovíte na položené otázky, stojím si za tím, že jste lhář.

Redakce Tipcarsu se tímto ptám, jestli nestojí za úvahu vložit k recenzi k nadpisu nějaký koment či stanovisko, protože vzhledem k Vaší popularitě a informační síle může být tato vylhaná recenze zásadní informační zdroj pro potencionální kupce...a ublížit, jen a pouze ublížit, o to autorovi těchto lží šlo...
respond
Zdeny60
number of posts1247
date of registration08.09.2009
Thursday 06.03.2014 17:30, Legend a japonská škola
Jkao vlastník hned 3 japonských vozů (2x SUbaru a 1x Infiniti G37 4WD 2010) mohu říct, že celkem chápu japonské výrobce, že se nesanží příliš vylepšovat verze pro středoevropský trh. Na to je tu příliš silná konkurence a hlavně zaslepenost evropských zákazníků a jejich až hloupá vazba na německé trio A-BMW-MB (VW nepočítám, to jsou v porovnání s těmito třemi plečky, při vší úctě ke koncernu). Ale stačí si zaskočit do arabskéo světa, do Izrale, Dubaje a pod a hned člověk vidí, co si lze zde kopit z japonských a korejských výrobků. Ale to odbočuji. Předně k legendu. kdo chce vybočit z německého průměru, nemá moc voleb. Snad pouze jedinou - či možná dvě. Jaguáry a japonsko. US cars nepočítám, ti se musejí ještě moc a moc učit.
bohužel, ne drahota japonských dílů, ale nenažranost našich dovozců činí ND pro japcars tak drahé, jak jsou. Naštěstí se dnes na tyto nenažreance vesele razdvatři anakupovat jinde. A oni ať si své kotouče za 4 litry nacpou do dupy k deskám za 6, vejdou-li se jim tam. Totéž prožívám s nákupem ND na Infiniti. tady něvědí, co si za to říct. Ale neřeším, koupím v USA za 1/2 ceny včetně europoplatků a jsem vysmátej. Díly levnější, jak na cokoli od fricků.
K Legendu ajo takovému - měl jsem tu čest s několika legendy jet coby s taxíky v Saudské Arábii. Obvyklá cifra, co měly tyto vozy na tachu - byla mezi 500-700.000km. O tom, že je v autě převodovka či něco jiného, nikdo an nevěděl. Co jsem věděl, že klimatizace je tak výkonná, že jsem tam travle mrznul (arabáci neřeší něco mezi polohami min-max - když je holt léto, dá se to na min. a pak je v uatě lehce nad nulou
Sedačky? Volvo, které se pyšní tím, že je nevarhovali ve spolupráci s ortopedy a bůhvíkým ještě, musejí hooodně dlouho co vylepšovat. Hluk od kol? Od čeho?? od kol???!! Kdeže, pánové, to je výplod pouhé fantazie chorých pisálků, co v Legendu nejen že nikdy nejeli, ale ani neseděli.
SPotřeba je 12/100, to je prostě fyzika a taxikáři v Arábii při cenách benzínu a faktu, že se na něj nevalí krvská bruseldaň, ho mají levný tak, jako my u nás v 60. letech (kdo pamatuje benzín za 2,10?? Já ano, pánové).
Motor? Šepot květin. Japonský klenot, by se chětlo říci a ano to tak je, protože který z německých "klenot" dojezdí 3/4 mega bez GO? nevím o takovém, mimo atmo-dýzlů z MB W124.
Tak asi tak.
K tomu Infiniti. Pánovi, který jezdil s kabriem, předvbedu rád své a nechám si vyjmenovat, co mi kde vrže. Pán má nejspíš tinitus (patologické změny, projevující se písknáním a šelesty v uších). Na pneu 225/50/R18 jezdím bez jakýchkoliv obtíží za respektování pravidel silničního provozu se spotřebou kolem 9/100. Jasné je, že když pustím 330 koní z ohrady, lze se dopracovt k 13/100 při silniční svižné jízdě, ale když v nedělním ránu provětrám auto do místních hor sám na silnici, pak lze vidět cifry 17/20 litrů na 100km. Ale kdo by se tomu divil? Auto 1850kg těžké, 4x4, 330HP? Ten, koho tato spotřba šokuje, nechť si koupí 0,6l SMarta a bude za vodou.
Žádné auto není bez chyb, i RR má chybu - a to, že není můj. Ale takhle plivat na Legenda, to už znamená nějakou závažnou snahu značku a typ auta pošpinit a zejména neobjektivně informovat okolí. Možná, že cílem je odradit lidi od nákupu a nechat si sám pro sebe větší výběr? Nic jiného mě totiž v souvislosti s těmi nepravdami nenapadá.
Naopak, děsím se, až soudobá dožívající japonská škola s velkými motory vymře, co budeme dělat dál? Už dnes je problém sehnat slušnou motorizaci mezi novými auty a za 3-5 let to bude už zhola nemožnéa jen budeme vzpomínat na zvuk V6 v 7500 otáčkách.
respond
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Thursday 06.03.2014 20:56, Re: Infiniti
Dovolím si opět reagovat na Infiniti G37 Cabrio, bylo na 19", předek myslím 225/40 a zadek 265/30 - ale nevím přesně ten zadek, ale 100% byl jiný než předek. A ta 3,7 V6 při dodržování předpisu žrala kolem 11-12l/100 při střelbě po dálnicích v D 18-25l/100, město (Praha přes den) kolem 18l/100. A k těm kilometrům, moje 740i měla 580tkm tacho a bez generálky. Jinak nejsem zastáncem malých přeturbovaných motoru a spotřeba mi osobně nevadí, jen jsem ji uvedl. Sám jsem doposud jezdil s atmosferama 4.0 R6 Jeep, 4.4 V8 BMW, 3.5 V6 Legend, 2.8 V6 VW... Ale asi patřím do (podle Vás) špatné skupiny lidí. Prostě mě ty auta nenadchly.
respond
1 2 3


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.