0
back
 

diskuze k tématu: Honda Legend - majitele děsí nízká zůstatková hodnota

category of topic classification: japonská vozidla
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Tuesday 04.03.2014 00:36, Pravda?
Dobrý den, měl jsem dříve Hondu Legend KA9, takže předchozí generaci a musím souhlasit s autorem. I tehdy to auto v porovnání s konkurencí nebylo nic moc! Nenažrané, technicky zaostalé.... Jediné co na autě bylo super byla cena v porovnání s konkurencí a naprosto dokonale pohodlná sedadla!! Poté jsem si koupil ze stejné doby BMW 740i a to bylo jako skok do jiného světa! Výkon, kvalita, spotřeba! Legenda jezdila kolem 13l, BMW s motorem 4.4 V8 kolem 11l. A bohužel mám pohobně špatnou zkušenost s novým Infinity G37 Cabrio. Užrané, nepohodlné, kvalita nic moc...
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 04.03.2014 09:05, Mimořádně zajímavá recenze.
Díky na ní, pane! Nad Legendou jsem mnohokrát přemýšlel, zejména kvůli, jak píšete, její nízké ceně jako ojetiny.
Co je pro mně velmi přínosné je popis systému 4x4, který byl v jednom testu zmiňován jako bič na xDrive Doslova o něm psali jako o nejlepším pohonu všech kol napříč automobilkami. Jak vidno,
realita je někde jinde.
Je to velmi neradostné zjištění, ale v určitém segmentu prostě člověk nemá mnoho na výběr a musí si vybírat z německé D3. BMW s daleko lepší dynamikou bude umět jezdit i se stejným výkonem za mnohem menší spotřebu, pohon všech kol bude daleko vyspělejší, automat nabídne nejméně 6 stupňů a dnes i 8 a v blízké době i 9, což se samozřejmě opět podepíše na spotřebě.
Jaká je reálná úspora? Kolik v té době mohlo stát BMW 530xi? O 200 tisíc víc?
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 04.03.2014 09:07, RE: Mimořádně zajímavá recenze.
A prodejnost? To je další nezanedbatelný faktor. Člověk se občas podívá a zjistí, že třeba takový Jaguar XF se prodává za velmi přijatelné peníze. Jenže zbavit se ho po čase bude určitě daleko větší problém, než se srovnatelnou A6, E-klasse, pětkou... A benzínový motor s větším obsahem to je taky kapitola sama o sobě...
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Tuesday 04.03.2014 09:39, díky!!!
výborná recenze, díky ní si takové auto fakt nikdo nekoupí... kromě mě. že tříapůllitr žere, to je snad jasné každému. ale to se dá řešit, plynem nebo E85. ale to že jezdí bez poruch, to že nemám každý týden rozbité okno a ukradenou navigaci, xenony, kola nebo nakonec celé auto, to mi za to stojí ))
a když porovnáváte třeba s BMW, zapomeňte na příplatek 200k. pokud budete chtít dorovnat výbavy tak je to mnohem víc. známej tahal za starým Legendem auta a motorky. měl nalítáno snad 500 nebo 600k. a auto drželo. a ano, bylo v plynu. chápu vaše rozčarování, pokles ceny je enormní, ale to u každého vozu který nepatří k mainstreemu, s tím jste musel počítat. nevím jestli jste měl jen smůlu ale když se podívám za kolik se prodávají uvedené ročníky dnes tak na 200k to startuje. ano, chtít dnes koupit sedan tak si jí klidně koupím, ojezdím, zvrakuji.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Tuesday 04.03.2014 09:40, RE: Pravda?
eTeflon posted by:
Dobrý den, měl jsem dříve Hondu Legend KA9, takže předchozí generaci a musím souhlasit s autorem. I tehdy to auto v porovnání s konkurencí nebylo nic moc! Nenažrané, technicky zaostalé.... Jediné co na autě bylo super byla cena v porovnání s konkurencí a naprosto dokonale pohodlná sedadla!! Poté jsem si koupil ze stejné doby BMW 740i a to bylo jako skok do jiného světa! Výkon, kvalita, spotřeba! Legenda jezdila kolem 13l, BMW s motorem 4.4 V8 kolem 11l. A bohužel mám pohobně špatnou zkušenost s novým Infinity G37 Cabrio. Užrané, nepohodlné, kvalita nic moc...


mohu se zeptat na bližší zkušenost s Infiniti G37? měl jsem G35 coupé a rozhodně proti němu nemohu říci křivého slova...
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Tuesday 04.03.2014 09:49, RE: díky!!!
tomaskrtek posted by:
výborná recenze, díky ní si takové auto fakt nikdo nekoupí... kromě mě. že tříapůllitr žere, to je snad jasné každému. ale to se dá řešit, plynem nebo E85. ale to že jezdí bez poruch, to že nemám každý týden rozbité okno a ukradenou navigaci, xenony, kola nebo nakonec celé auto, to mi za to stojí )) a když porovnáváte třeba s BMW, zapomeňte na příplatek 200k. pokud budete chtít dorovnat výbavy tak je to mnohem víc. známej tahal za starým Legendem auta a motorky. měl nalítáno snad 500 nebo 600k. a auto drželo. a ano, bylo v plynu. chápu vaše rozčarování, pokles ceny je enormní, ale to u každého vozu který nepatří k mainstreemu, s tím jste musel počítat. nevím jestli jste měl jen smůlu ale když se podívám za kolik se prodávají uvedené ročníky dnes tak na 200k to startuje. ano, chtít dnes koupit sedan tak si jí klidně koupím, ojezdím, zvrakuji.


Jo, tahle recenze je opravdu dost odrazující a musím říci, že jsem se po Legendu taky jednu chvíli koukal, ale sedan s relativně malým kufrem ještě v tuto chvíli nezvítězí.
Mimochodem ten řekněme zastaralý motor, pokud je bezporuchový a odolný, jako problém nevidím, spíš mě nepříjemně překvapil systém AWD a popisované chování vozu.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Tuesday 04.03.2014 09:57, RE: díky!!!
David V posted by:
tomaskrtek posted by:
výborná recenze, díky ní si takové auto fakt nikdo nekoupí... kromě mě. že tříapůllitr žere, to je snad jasné každému. ale to se dá řešit, plynem nebo E85. ale to že jezdí bez poruch, to že nemám každý týden rozbité okno a ukradenou navigaci, xenony, kola nebo nakonec celé auto, to mi za to stojí )) a když porovnáváte třeba s BMW, zapomeňte na příplatek 200k. pokud budete chtít dorovnat výbavy tak je to mnohem víc. známej tahal za starým Legendem auta a motorky. měl nalítáno snad 500 nebo 600k. a auto drželo. a ano, bylo v plynu. chápu vaše rozčarování, pokles ceny je enormní, ale to u každého vozu který nepatří k mainstreemu, s tím jste musel počítat. nevím jestli jste měl jen smůlu ale když se podívám za kolik se prodávají uvedené ročníky dnes tak na 200k to startuje. ano, chtít dnes koupit sedan tak si jí klidně koupím, ojezdím, zvrakuji.
Jo, tahle recenze je opravdu dost odrazující a musím říci, že jsem se po Legendu taky jednu chvíli koukal, ale sedan s relativně malým kufrem ještě v tuto chvíli nezvítězí. Mimochodem ten řekněme zastaralý motor, pokud je bezporuchový a odolný, jako problém nevidím, spíš mě nepříjemně překvapil systém AWD a popisované chování vozu.


chování vozu je o zvyku. znám člověka co rozstřelil Focuse protože před tím měl Felcku a nebyl zvyklý na to jak se chová zadní náprava v zatáčce. prostě zazmatkoval. samozřejmě potom chodil a pomlouval. tím nechci říct že je to stejný případ, ale prostě pán nepřišel uvedenému na chuť. tak jako někteří nesnáší Haldex (u prvních generací se jim ani nedivím), někdo má raději RWD, někdo FWD, je to o chuti. já si nemyslím že bych měl problém se s uvedeným vozem kamarádit
respond
motoristaX
number of posts2
date of registration04.03.2014
Tuesday 04.03.2014 12:32, Takovou recenzi si Legend nezasluhuje.
Dobrý den, myslím, že pisatel je na Legenda až moc přísný, případně mi některé věci které popisuje přijdou spíše logické než negativní.
To je přece pochopitelné, že automobil ztrácí svoji hodnotu a že čím je dražší, tím více je první majitel při prodeji bit. Já sám mám Legenda cca 2 roky jako 2.majitel a jsem rád, že tu vetší částku zaplatil můj předchůdce. Jen pro zajímavost jsem se podíval do katalogu nejrozšířenějšího prodejce u nás a za cenu 5ti letého Legenda jsem mohl mít novou Fabii 1.2 s jedinou příplatkovou položkou - předními mlhovkami.
Sám jsem váhal, jestli Legend nebo BMW 5. Rozhodovalo následující: Legend má jen jednu výbavu - maximální, zájem zlodějů o BMW - maximální, cena za srovnatelné kusy ( r.v., 4x4, výbava ..) výrazně ve prospěch Legenda.
Další autorem kritizovaná hodnota je spotřeba. Já sám jezdím dlouhodobě za 10,5 a to brzda provozu opravdu nejsem. Když jsem zkoušel minimum, tak cesta 170km kombinovaná šla jet i za 8,3 dle počítače, každopádně to znamená téměř neakcelerovat a koledovat si o prokletí od řidičů jedoucích za vámi. Cesta do Chorvatska a zpět ( 4 osoby po 100kg + 100kg nákladu ) - 9,5 litru. Německá dálnice a 190 km/h - cca 12 litrů. Kolik by mělo brát auto s pohonem 4x4, výkonem 300koní a hmotností skoro 2 tuny? Mě to přijde odpovídající a představa, že si někdo takové auto koupí a pak se diví spotřebě nad 10 litrů ..... to mi hlava nebere. Před lety jsem začínal s Wartburgem, ten bral také 10 litrů na 100km ( 14 technického , výkon cca šestina, hmotnost cca polovina, výbava ... to snad nemá smysl psát Mě se to zdá jako pokrok.
Každopádně abych nebyl podezírán, že jsem zaměstnancem Hondy ( nejsem ), tak zmíním i negativa. Potvrzuji, že ceny náhradních dílů jsou místy docela úlet. Vážně nedokážu pobrat, proč např. originál brzdový kotouč, který oficiální web Honda car parts nabízí za 100USD je v čechách k dostání za cca 4000Kč ?! ( přitom drtivá většina originálních dílů je nabízena za odpovídající přepočet 1:20 ). Také mě zaskočilo, že Legend rezne. Rezne brzo a nebude to ničím jiným, než zanedbáním anikorozní úpravy od výrobce. Na druhou stranu výrobce dává 12 let záruku na prorezivění karoserie, takže co si nadrobili, to si také zaplatí. Převodovka - ano, mohla by mít alespoň 6 stupňů a být rychlejší. Na druhou stranu alespoň řadí hladce bez škubání.
Další položky mi přijdou jako subjektivní. Mě se například interiér s použitým dřevem líbí, vyhovuje mi i uspořádání a vzhled budíků a ovladačů. Sedačky jsou pohodlné pro řidiče i ostatní cestující. Ticho v interiéru je také nezanedbatelná položka a ano, hlasové ovládání handsfree a editaci telefoního seznamu navrhoval někdo nepříčetný.
Celkem se tedy dle mého skromného názoru jedná o dobrou volbu na poli ojetin. Zejména pro toho, kdo je příznivcem větších atmosferických benzinů, 11 litrů na 100 nepovažuje za hrůzu a z jakéhokoliv důvodu netouží po německé konkurenci.
Já mám naopak strach z otázky "co bude, až Legend nebude?" protože po nějakém autě s dvouválcem 0,6 quadro-turbo , chcípáním na křižovatkách, papírovou spotřebou 2,99999 ( reálnou 8 ) , e-call ajánevimcoještědokážousoudruzizBruselepřikázat opravdu nestojím.
respond
A4
number of posts134
date of registration09.05.2007
Tuesday 04.03.2014 14:48, RE: Takovou recenzi si Legend nezasluhuje.
motoristaX posted by:
Dobrý den, myslím, že pisatel je na Legenda až moc přísný, případně mi některé věci které popisuje přijdou spíše logické než negativní. To je přece pochopitelné, že automobil ztrácí svoji hodnotu a že čím je dražší, tím více je první majitel při prodeji bit. Já sám mám Legenda cca 2 roky jako 2.majitel a jsem rád, že tu vetší částku zaplatil můj předchůdce. Jen pro zajímavost jsem se podíval do katalogu nejrozšířenějšího prodejce u nás a za cenu 5ti letého Legenda jsem mohl mít novou Fabii 1.2 s jedinou příplatkovou položkou - předními mlhovkami. Sám jsem váhal, jestli Legend nebo BMW 5. Rozhodovalo následující: Legend má jen jednu výbavu - maximální, zájem zlodějů o BMW - maximální, cena za srovnatelné kusy ( r.v., 4x4, výbava ..) výrazně ve prospěch Legenda. Další autorem kritizovaná hodnota je spotřeba. Já sám jezdím dlouhodobě za 10,5 a to brzda provozu opravdu nejsem. Když jsem zkoušel minimum, tak cesta 170km kombinovaná šla jet i za 8,3 dle počítače, každopádně to znamená téměř neakcelerovat a koledovat si o prokletí od řidičů jedoucích za vámi. Cesta do Chorvatska a zpět ( 4 osoby po 100kg + 100kg nákladu ) - 9,5 litru. Německá dálnice a 190 km/h - cca 12 litrů. Kolik by mělo brát auto s pohonem 4x4, výkonem 300koní a hmotností skoro 2 tuny? Mě to přijde odpovídající a představa, že si někdo takové auto koupí a pak se diví spotřebě nad 10 litrů ..... to mi hlava nebere. Před lety jsem začínal s Wartburgem, ten bral také 10 litrů na 100km ( 14 technického , výkon cca šestina, hmotnost cca polovina, výbava ... to snad nemá smysl psát Mě se to zdá jako pokrok. Každopádně abych nebyl podezírán, že jsem zaměstnancem Hondy ( nejsem ), tak zmíním i negativa. Potvrzuji, že ceny náhradních dílů jsou místy docela úlet. Vážně nedokážu pobrat, proč např. originál brzdový kotouč, který oficiální web Honda car parts nabízí za 100USD je v čechách k dostání za cca 4000Kč ?! ( přitom drtivá většina originálních dílů je nabízena za odpovídající přepočet 1:20 ). Také mě zaskočilo, že Legend rezne. Rezne brzo a nebude to ničím jiným, než zanedbáním anikorozní úpravy od výrobce. Na druhou stranu výrobce dává 12 let záruku na prorezivění karoserie, takže co si nadrobili, to si také zaplatí. Převodovka - ano, mohla by mít alespoň 6 stupňů a být rychlejší. Na druhou stranu alespoň řadí hladce bez škubání. Další položky mi přijdou jako subjektivní. Mě se například interiér s použitým dřevem líbí, vyhovuje mi i uspořádání a vzhled budíků a ovladačů. Sedačky jsou pohodlné pro řidiče i ostatní cestující. Ticho v interiéru je také nezanedbatelná položka a ano, hlasové ovládání handsfree a editaci telefoního seznamu navrhoval někdo nepříčetný. Celkem se tedy dle mého skromného názoru jedná o dobrou volbu na poli ojetin. Zejména pro toho, kdo je příznivcem větších atmosferických benzinů, 11 litrů na 100 nepovažuje za hrůzu a z jakéhokoliv důvodu netouží po německé konkurenci. Já mám naopak strach z otázky "co bude, až Legend nebude?" protože po nějakém autě s dvouválcem 0,6 quadro-turbo , chcípáním na křižovatkách, papírovou spotřebou 2,99999 ( reálnou 8 ) , e-call ajánevimcoještědokážousoudruzizBruselepřikázat opravdu nestojím.


Pěkně napsáno
Mně osobně se tenhle Legend moc líbí, vnějšek pěknej, vnitřek nádhernej. Škoda, kdyby byl benzín za dvacku ...
Souhlasím s tím názorem na spotřebu. Náš žigul 1,5 bral kdysi taky cca 10 litrů, takže ve srovnání s tím je nějakých 12 litrů u Legendu naprosto ok.
respond
ivan2
number of posts118
date of registration11.11.2010
Tuesday 04.03.2014 17:27, RE: Takovou recenzi si Legend nezasluhuje.
No s tou spotřebou, když se vezme v úvahu hmotnost auta, automat a parametry motoru, tak to dejme tomu odpovídá. Na druhou stranu třeba současný mercedes E má u obdobně silného benzínu spotřebu prý kolem 9-10l. Je teda fakt že to je přímovstřik.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Tuesday 04.03.2014 18:48, RE: Takovou recenzi si Legend nezasluhuje.
ivan2 posted by:
No s tou spotřebou, když se vezme v úvahu hmotnost auta, automat a parametry motoru, tak to dejme tomu odpovídá. Na druhou stranu třeba současný mercedes E má u obdobně silného benzínu spotřebu prý kolem 9-10l. Je teda fakt že to je přímovstřik.


já mám s třiapůlkou 5A/T čtyřkolkou dlouhodobou spotřebu 11.7, a to při váze cca 1900 a gumách 265. samozřejmě při normální jízdě v rámci limitů, ale město klidně 17. dlouhá štreka se dá i za deset, čistě dálnice kolem 11ti. ale j to SUV, takže odpor bude výrazně horší než sedanu.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 04.03.2014 20:15, RE: Takovou recenzi si Legend nezasluhuje.
A4 posted by:
Souhlasím s tím názorem na spotřebu. Náš žigul 1,5 bral kdysi taky cca 10 litrů, takže ve srovnání s tím je nějakých 12 litrů u Legendu naprosto ok.


Jenomže to stál benzín pět korun a ne třicetpět...

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 04.03.2014 20:17, RE: Takovou recenzi si Legend nezasluhuje.
tomaskrtek posted by:
ivan2 posted by:
No s tou spotřebou, když se vezme v úvahu hmotnost auta, automat a parametry motoru, tak to dejme tomu odpovídá. Na druhou stranu třeba současný mercedes E má u obdobně silného benzínu spotřebu prý kolem 9-10l. Je teda fakt že to je přímovstřik.
já mám s třiapůlkou 5A/T čtyřkolkou dlouhodobou spotřebu 11.7, a to při váze cca 1900 a gumách 265. samozřejmě při normální jízdě v rámci limitů, ale město klidně 17. dlouhá štreka se dá i za deset, čistě dálnice kolem 11ti. ale j to SUV, takže odpor bude výrazně horší než sedanu.


Jestli ti FX35/37 bere 11,7 tak to gratuluju. Nech mně hádat, bydlíš někde na maloměstě a městský provoz prakticky neznáš.

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 04.03.2014 20:18, RE: Takovou recenzi si Legend nezasluhuje.
ivan2 posted by:
No s tou spotřebou, když se vezme v úvahu hmotnost auta, automat a parametry motoru, tak to dejme tomu odpovídá. Na druhou stranu třeba současný mercedes E má u obdobně silného benzínu spotřebu prý kolem 9-10l. Je teda fakt že to je přímovstřik.


Je to přímovstřik, automat má sedm kvaltů a éčko myslíš RWD bych řekl. Benzínová čtyřkolka s třílitrem si bere 11-13 litrů bez ohledu na toho, od jakého je výrobce, dalo by se říci. Outback, A6 3.0 TFSI, 530xi, všude je to plus mínus stejné...

respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Tuesday 04.03.2014 20:27, RE: Takovou recenzi si Legend nezasluhuje.
Reno posted by:
A4 posted by:
Souhlasím s tím názorem na spotřebu. Náš žigul 1,5 bral kdysi taky cca 10 litrů, takže ve srovnání s tím je nějakých 12 litrů u Legendu naprosto ok.
Jenomže to stál benzín pět korun a ne třicetpět...


Ale také byl "obyčejný průměrný" plat 2-3000,-Kčs a ne dnešních "průměrných" 24 000,-Kč . Vím, že většina lidí dnes ten průměrný plat nebere, ale ti si asi 3,5 litr nekoupí .
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Tuesday 04.03.2014 20:37, RE: Takovou recenzi si Legend nezasluhuje.
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
ivan2 posted by:
No s tou spotřebou, když se vezme v úvahu hmotnost auta, automat a parametry motoru, tak to dejme tomu odpovídá. Na druhou stranu třeba současný mercedes E má u obdobně silného benzínu spotřebu prý kolem 9-10l. Je teda fakt že to je přímovstřik.
já mám s třiapůlkou 5A/T čtyřkolkou dlouhodobou spotřebu 11.7, a to při váze cca 1900 a gumách 265. samozřejmě při normální jízdě v rámci limitů, ale město klidně 17. dlouhá štreka se dá i za deset, čistě dálnice kolem 11ti. ale j to SUV, takže odpor bude výrazně horší než sedanu.
Jestli ti FX35/37 bere 11,7 tak to gratuluju. Nech mně hádat, bydlíš někde na maloměstě a městský provoz prakticky neznáš.


bingo Prostějov. ale motávám se i po Brně. s třílitrem jsem jezdil po Praze, Maxima A32 v manuálu, a dalo se to držet kolem 12ti, a dálky kolem osmi, dlouhodobý průměr pod devět. ale Maxima byl zázrak sám o sobě, stýská se mi po ní dodnes
respond
ivan2
number of posts118
date of registration11.11.2010
Tuesday 04.03.2014 20:49, RE: Takovou recenzi si Legend nezasluhuje.
Reno napsal:
Je to přímovstřik, automat má sedm kvaltů a éčko myslíš RWD bych řekl. Benzínová čtyřkolka s třílitrem si bere 11-13 litrů bez ohledu na toho, od jakého je výrobce, dalo by se říci. Outback, A6 3.0 TFSI, 530xi, všude je to plus mínus stejné...

Pravda - 7kvaltů AT, zadokolka, ale i tak mě ta spotřeba docela překvapila, na netu je někde test a jezdili prý bez větších problémů pod deset. 3,5l / 215kW, auto skoro 2 tuny, slušný. Dost jsem váhal, ale nakonec jsem se přiklonil k naftě, jednak jak tu zaznělo pro následný prodej - u nás velký benzíny moc nefrčí.
respond
sympatico
number of posts54
date of registration04.03.2014
Tuesday 04.03.2014 22:41, Lživý článek...
Pan autor už si pobrečel ve " zkušenostech uživatelů " na konkurenčním S-autu, ale nyní si dal znovu práci, zkopíroval text, naštěstí odstranil trapné hrubky a postnul ho sem. Což by bylo v naprostém pořádku, pokud by recenze byla pravdivá a objektivní, což v mnoha bodech bohužel není...
Za prvé, poprosil bych autora o info, přes který bazar či autorizovaný servis, nebo internetový server dané vozidlo nabízel.
Dle uvedených informací jste ho v roce 2011 nemohl prodat za 190.000,-. Sháněl jsem Legenda od konce roku 2010, koupil jsem v 09/2011 za 340.000,-. Mám screenshoty všech legendů nabízených tento rok jak u nás, tak na mobile.de a autoscout24.de. Naprosto žádný se Vaší ceně nepřiblížil, moc tedy prosím o informaci KTERÝLegend, prodaný za tak směšné peníze byl Váš...Děkuji.

Na Sautu jste komentoval absurdní cenu předního okna, údajně 29.000,-. Zvláštní bylo, že o dva příspěvky výše napsal další výrazný nespokojenec recenzi, a opět platil za okno 29.000,-...pominu-li fakt, že u těchto aut, notabene pro Vás jako prvního majitele, bylo jistě havarijní pojištění samozřejmost, jistě Vás překvapí, že zmiňované okno stojí 7.750,- bez Dph. Originál fakturu milerád zašlu...

Problémy s automatickou převodovkou, v případě pravidelného servisu, jsou mi záhadou. Honda si dělá vlastní automaty, a zde použitý " archaický" pětikvalt není z důvodu cenové úspory nebo schválnosti...ale z důvodu prověření a dlouholeté spolehlivosti. Starší legendy najely bez problémů 500 tkm , mám důvod se domnívat že automat v generaci KB1 to zvládne také...

SH-awd je absolutně nejlepší věc na tomto autě. Přesně v extrému a ve vyšších rychlostech je jasně vidět, jak zadní vnější kolo zabírá na sto procent a doslova jedete jak po kolejích. Auto má díky pohonu posunuté hranice až do absurdna. Napsat že se jedná o samoúčelnou hříčku Hondy, svědčí jen a pouze o Vaší neinformovanosti. Už v době představení 2004 pohon posbíral několik ocenění a další automobilky začaly pracovat na pohonu se stejným principem. Vektorování točivého momentu dnes samozřejmě nabízí skoro všechny automobilky, některé systém ještě vylepšily, ale původní myšlenka zůstává stejná. Obecně platí, že přesně na hraně, na limitu, je tento pohon geniální jak udržet auto na silnici, i proto ho Audi začalo nabízet v aktuální generaci RS4. Zdroj : Vektorování točivého momentu-budoucnost pohonu všech kol :
http://www.popularmechanics.com/cars/news/4225886

Mám Legenda dva a půl roku. Najeto při koupi 127tkm, rok 2007. Nyní 270.000 km. Zabudovaný systém LPG, včetně druhé řídící jednotky OBD a přimazávání. Nádrž v kufru místo rezervy, 66litrů, přizvedlý plovák, natankuji 60 litrů. Dlouhodobou spotřebu plynu mám 12- 13 litrů, jezdím z 90 procent dálky, při normální jízdě najedu 450-500 kilometrů na nádrž.
Každých 10tkm měním olej v motoru 0W-30.
Každých 30tkm výměna oleje v obou diferenciálech a double výměna oleje v automatu, vždy pouze v Hondě.
Každých 130tkm výměna rozvodů a vodní pumpy.
Pneu doporučené výrobcem, tj 235/50/17, vždy jedny na sezonu.

Honda Legend není dokonalé auto. Hledal jsem nenápadný a rychlý sedan, ideálně čtyřkolku, benzín. V tomto ohledu nároky splňuje perfektně. Jezdím, a nevím co je problém.

Nedostatky- je to malé auto. Ano, dva dospělí za sebou moc pohodlí nemají. Accord v sedanu stejný rok výroby má kufr pocitově o polovinu větší. Můj Legend má navíc asi o 4cm zvedlou podlahu kvůli nádrži.
Kvalita kůže v interiéru-bohužel otřesná. Opěrka pro levý loket ve dveřích potrhaná. Středová opěrka potrhaná. Sedačka řidiče, a to mám normálních 90kg, vypadá jak po dvaceti letech. Ve dveřích a na středové opěrce je jemná kůže, která bohužel moc nevydrží...a letmý pohled do Legendů u nás i po Evropě dokazuje, že zde kluci šikmooký šlápli vedle...(pro info, mám světlý interiér)

Skoro 300 koní v motoru...úsměvné. Legend jede zhruba stejně jako udržované Mondeo ST220 ( vlastní zkušenost ). Daň za hmotnost, zpřevodování a diferenciály...Ovšem to co dokáže v zatáčkách je na hranici absurdity...

Každopádně dnes jsou Legendy za velmi zajímavé peníze. Vůbec bych se nebál uržovaného auta s jasnou historií, ale pozor na bourané vozy...spousta majitelů oslněná schopnostmi podvozku zapomněla na fyzikální zákony a hodně legendů prošlo větší či menší rekonstrukcí...v Auto Jarov by mohli vyprávět...

Takže ano, vůbec to není auto bez chyb. Ale dostanete spoustu muziky za málo peněz, neprůstřelnou spolehlivost, s lpg zajímavou spotřebu, luxusní výbavu a nezájem zlodějů...

Malá ukázka "samovolné hříčky Hondy " :

http://www.youtube.com/watch?v=YidkaqlW9ns


http://www.youtube.com/watch?v=KqzTsuPiTVA


Na videu je Acura s totožným systémem SH-AWD, který mj ve státech používá Acura RLX, Acura TL, Acura MDX. Zdroj : http://www.acura.com
respond
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Tuesday 04.03.2014 22:45, RE: Pravda?
tomaskrtek posted by:
eTeflon posted by:
Dobrý den, měl jsem dříve Hondu Legend KA9, takže předchozí generaci a musím souhlasit s autorem. I tehdy to auto v porovnání s konkurencí nebylo nic moc! Nenažrané, technicky zaostalé.... Jediné co na autě bylo super byla cena v porovnání s konkurencí a naprosto dokonale pohodlná sedadla!! Poté jsem si koupil ze stejné doby BMW 740i a to bylo jako skok do jiného světa! Výkon, kvalita, spotřeba! Legenda jezdila kolem 13l, BMW s motorem 4.4 V8 kolem 11l. A bohužel mám pohobně špatnou zkušenost s novým Infinity G37 Cabrio. Užrané, nepohodlné, kvalita nic moc...
mohu se zeptat na bližší zkušenost s Infiniti G37? měl jsem G35 coupé a rozhodně proti němu nemohu říci křivého slova...



Dobrý den,
není problém. Koupil si ho šéf v Infiniti v Praze jako předváděčku a tuším, že to bylo 1. G37 Cabrio v CZ, měli ho i ve Světě Motoru na testování atd. Vzhledem k tomu, že jsem se šéfem byl pořád, tak jsem mu dělal i řidiče, takže jsem s ním najezdil cca 35tkm za rok. Třeba šéf s nim byl spokojený a nadšený, ale vzhledem k tomu, že jsme se předtím projel s BMW, AUDI a Mercedesem, tak jsem byl zklamaný... 1. auto vevnitř mi přišlo hrozně "plastové". Na cokoliv sáhnete, tak z toho necítíte "kvalitu". Jen pro příklad v BMW když jsem zavíral kastlík před spolujezdcem, tak z těch materiálů a i blbého "docvaknutí" při zavření cítíte robůstnost, kvalitu.... 2.od nova v interiéru pořád něco vrzalo, drnčelo atd. Nemyslím teď střechu, protože skládací pevná střecha vrže i u Mercedesu SL500, ale pazvuky z přístrojové desky atd. 3. auto mi přišlo chováním, že je takové protivné, nervozní. Ergonomie nic moc... Do "Němců" sednete a pomalu bez dívání víte, co kde najdete. Někomu to možná nevadí, ale od dá se říct Luxusní divize Nissanu bych čekal víc...
respond
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Tuesday 04.03.2014 23:04, částečně souhlasím
Určitě souhlasím s názorem, že Legenda není pro každého, absolutní nezájem zlodějů a neuvěřitelná spolehlivost... A popravdě po prodeji 740i jsem se po ní zase díval a to právě proto, že jich jezdí hodně málo, ale pak jsem si uspořádal priority, na zimu (bydlím na horách) koupil Jeepa Cherokee a na léto BMW, protože na "užívání si řízení" je BMW fakt super... Jako špatné auto to určitě není, ale určitě není pro každého
respond
1 2 3


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.