0
back
 

diskuze k tématu: Citroën Saxo 1.5 Diesel - jaký je po deseti letech?

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.02.2011 18:53, RE: dobre auto
Giorgio posted by:
Bohužel to chápu. Kvůli takovým názorům myslím, že by před vydáním ŘP měl člověk skládat psychotesty a následně je periodicky opakovat. Někomu s Tvými názory řidičák nepatří - takový "sobec" nemá v provozu co dělat, a to, že jsi doteď zaviněnou nehodu neměl, neznamená, že to tak bude na vždy. Ale upřímně, i kdybych byl účastníkem nehody nezaviněně a někoho svým autem přitom zmrzačil nebo zabil, tak bych to asi nerozdýchal, zatímco Tobě je to fuk. A z toho je mi šoufl. Nejvíce se bojím toho, že p...
Já jsem psychotesty dělal (mám profesní průkaz C+E) a to že jsem sobec (v tomto ohledu) s tím nemá vůbec nic společného - doporučuji přečíst si něco z psychologie, potom nebudete plácat "rádoby moudra". Rozhodně se nehodlám složit kvůli nehodě kterou jsem nezavinil. Vyčítal bych si pouze mnou způsobenou nehodu a tu jsem (klep, klep) za cca 700 tisíc najetých kilometrů (v osobním i nákladním autě a na motocyklu) neměl. Mě je v česku spíše "šoufl" ze stavu silnic a úrovně řidičů (jejich "umění", tolerance, znalostí zákona) - v civilizovaném světě (na západ a jih od nás) je situace výrazně jiná a já doufám, že se k úrovňi těchto států někdy alespoň přiblížíme. Jestli je ti ze mě "šoufl".......nuž, budu s tím muset žít )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.02.2011 18:58, RE: dobre auto
Giorgio posted by:
Bohužel to chápu. Kvůli takovým názorům myslím, že by před vydáním ŘP měl člověk skládat psychotesty a následně je periodicky opakovat. Někomu s Tvými názory řidičák nepatří - takový "sobec" nemá v provozu co dělat, a to, že jsi doteď zaviněnou nehodu neměl, neznamená, že to tak bude na vždy. Ale upřímně, i kdybych byl účastníkem nehody nezaviněně a někoho svým autem přitom zmrzačil nebo zabil, tak bych to asi nerozdýchal, zatímco Tobě je to fuk. A z toho je mi šoufl. Nejvíce se bojím toho, že p...
PS: já bych zase zavedl periodické opakování "testů" z autoškoly - konečně by to donutilo "zkušené" řidiče staršího roku narození naučit se zákon o provozu na pozemních komunikacích v aktuálním znění - spousta z nich stále žije v roce 1960.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.02.2011 20:16, RE: dobre auto
nstar posted by:
tak v poriadku ste asi lepsi vodic ako ja ked vsetko mate eliminovane ale mne prosto pasy vadia, jak fyzicky tak psychicky a to je predsa nebezpecne nie?
Pane Vaše argumenty pro nepoužívání pásů jsou opravdu stupidní a mají úroveň nějakého 18 letého tunera. Pokud Vám pásy vadí, choďte pěšky. Potom třeba zjistíte, že tolik špatné zase nejsou. Evidentně nevíte, co dokáže s nepřipoutaným člověkem udělat běžná nehoda. Nebo skončit na vozíku a celý život řešit co se sebou a jestli se náhodou za chvíli neposerete nebo si nestříknete do textilu, to taky neni úplně pohodička. Vím o čem mluvím, já totiž na tom vozíku jsem a právě proto, že jsem si nezapnul pás. Kdo by se na 2km cesty poutal, že. Když to kamarád napral v 70 do stromu, měl jsem zlomený dvě věci. Nos a bohužel i krční obratel. Holt smůla, takovej je život, vozejk a čau. Já to beru, moje blbost. Ale to co píšete je vážně k smíchu. Skutečné argumenty proti pásům jsou jedině ty, že můžete být v pasti v případě požáru, nebo spadnete-li do vody. To pak hrozí utonutí nebo uhoření. Bohužel i to se občas stane, ale je to míň pravděpodobný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.02.2011 23:16, RE: dobre auto
ivan2 posted by:
Pane Vaše argumenty pro nepoužívání pásů jsou opravdu stupidní a mají úroveň nějakého 18 letého tunera. Pokud Vám pásy vadí, choďte pěšky. Potom třeba zjistíte, že tolik špatné zase nejsou. Evidentně nevíte, co dokáže s nepřipoutaným člověkem udělat běžná nehoda. Nebo skončit na vozíku a celý život řešit co se sebou a jestli se náhodou za chvíli neposerete nebo si nestříknete do textilu, to taky neni úplně pohodička. Vím o čem mluvím, já totiž na tom vozíku jsem a právě proto, že jsem si nezapnu...
Respekt.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.02.2011 23:22, RE: nedá se zaradit za 1
Ondří posted by:
Bohužel meziplyny nepomáhají, ale jak psal kolegy zde v odstavci "převodovka" myslím si to bude ten problém
1. synchron tam není (to bych se divil) - jde řadit s meziplynem jako u V3S
2. něco je špatně (stačí žvejklé pérko na synchronu) - převodovka musí ven
3. blbne kulisa řazení
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.02.2011 06:57, RE: dobre auto
ivan2 posted by:
Pane Vaše argumenty pro nepoužívání pásů jsou opravdu stupidní a mají úroveň nějakého 18 letého tunera. Pokud Vám pásy vadí, choďte pěšky. Potom třeba zjistíte, že tolik špatné zase nejsou. Evidentně nevíte, co dokáže s nepřipoutaným člověkem udělat běžná nehoda. Nebo skončit na vozíku a celý život řešit co se sebou a jestli se náhodou za chvíli neposerete nebo si nestříknete do textilu, to taky neni úplně pohodička. Vím o čem mluvím, já totiž na tom vozíku jsem a právě proto, že jsem si nezapnu...
mrzi ma Vasa situacia a nikomu neprajem nic takeho. Zial uz nie som dlho 18 rocny a tuner som nikdy ani nebol a asi uz nebudem.
Za mojimi tvrdeniami o pasoch si stojim. Vzdy sa moze prihodit cosi a pri motorizme je to sama podstata veci. Ludia skacu bandzi dzamping, z lietadla, lozia po skalach a HLAVNE chodia do prace. Maju uvery a dlhy...Toto su nebezpecne veci a pritom do nas masiruju reklamy na pozicky, nutia nas chodit do prace za par supov, natacaju sa akoze nejsamlepsie reportaze o horolezcoch....bla bla
to ze nemam pasy mi nedava ziadny pocit ohrozenia ani nadvlady, jednoducha je to moje rozhodnutie a citim sa tak lepsie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.02.2011 20:21, RE: dobre auto
nstar posted by:
mrzi ma Vasa situacia a nikomu neprajem nic takeho. Zial uz nie som dlho 18 rocny a tuner som nikdy ani nebol a asi uz nebudem.
Za mojimi tvrdeniami o pasoch si stojim. Vzdy sa moze prihodit cosi a pri motorizme je to sama podstata veci. Ludia skacu bandzi dzamping, z lietadla, lozia po skalach a HLAVNE chodia do prace. Maju uvery a dlhy...Toto su nebezpecne veci a pritom do nas masiruju reklamy na pozicky, nutia nas chodit do prace za par supov, natacaju sa akoze nejsamlepsie reportaze o horo...
je dobre ze mate sve nazory, za kterymi si stojite, ale ja take . Ok, omlouvam se za toho tunera, nechal sem se trochu unest, jinak ale porad si myslim ze bez pasu si clovek hodne zbytecne zahrava. Good luck!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.03.2011 03:48, RE: opravdu gratuluji
Petr S posted by:
To si kolega taky myslel, že se na atmo dieslu nemá co pokazit a koupil si v létě staré Saxo, tuším r.v. 98, údajně dovoz Francie. Celkem si to pochvaloval, jak to málo žere. V zimě ale zjistil, že mu to špatně startuje, kvůli pokazenému čerpadlu. Opravář chtěl za repasi 10 tisíc. Výměna za nový kus prý 40 tisíc. Před zimou ještě stihl vyměnit spojku. <br>
Dneska co vím má Fabii 1,4 TDi. Asi tu repasi nakonec vzdal.
Asi trafil na vybehaný kus. Alebo zanedbaný. Mám Saxo 1,5 d r.v.99 a kupené nové - 1.majitel najazdene 260.000 km 4 krat vymenený naftový filter a spojka original a to ju občas potrapim v zime,keď si preražam cestu vyššou vrstvou snehu/občas zarovno prednej kapoty/. Počas každej zimy menim minimalne jeden žhavič a inak len pravidelný servis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2012 15:58, RE: opravdu gratuluji
Petr S posted by:
To si kolega taky myslel, že se na atmo dieslu nemá co pokazit a koupil si v létě staré Saxo, tuším r.v. 98, údajně dovoz Francie. Celkem si to pochvaloval, jak to málo žere. V zimě ale zjistil, že mu to špatně startuje, kvůli pokazenému čerpadlu. Opravář chtěl za repasi 10 tisíc. Výměna za nový kus prý 40 tisíc. Před zimou ještě stihl vyměnit spojku. <br>
Dneska co vím má Fabii 1,4 TDi. Asi tu repasi nakonec vzdal.
Tuším že právě po tomto roce se do motoru 1.5D začal dávat místo Lucase Bosch.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.