0
back
 

diskuze k tématu: Citroën Saxo 1.5 Diesel - jaký je po deseti letech?

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.02.2011 07:34, opravdu gratuluji
Autor je asi pekny masochista. Koupi naftovy auto ktery se dostalo do CR z Italie pres Nemecko s urcite poctivymi 118 kkm pro najezd 7 kkm rocne
Opravdu logicke
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.02.2011 07:36, RE: opravdu gratuluji
xyzzn posted by:
Autor je asi pekny masochista. Koupi naftovy auto ktery se dostalo do CR z Italie pres Nemecko s urcite poctivymi 118 kkm pro najezd 7 kkm rocne
Opravdu logicke
sorry 8 kkm rocne - kazdopadne gratuluji ze nasel PRITELE
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.02.2011 10:53, RE: opravdu gratuluji
xyzzn posted by:
sorry 8 kkm rocne - kazdopadne gratuluji ze nasel PRITELE
Tak na těch starých archaických atmo-diesel motorech se namá co pokazit. Také jsem si svého času na ježdění do 10.000 km/rok pořídil Tipo 1,7D. Tehdy byla nafta o nějaké 3-4 Kč levnější než benzín a jezdilo to za 5 litrů. Repase čerpadla do 3000,- Kč, vstřikovací trysky 300,- za všechny. Víc se na tom nemá co pokazit.

Dnes na podobný nájezd i u MPV uvažuji o 2.0 benzínu, než všechna ta jtd hdi tdi dci
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.02.2011 11:04, RE: opravdu gratuluji
xyzzn posted by:
Autor je asi pekny masochista. Koupi naftovy auto ktery se dostalo do CR z Italie pres Nemecko s urcite poctivymi 118 kkm pro najezd 7 kkm rocne
Opravdu logicke
To by mi nevadilo, na rozdíl od faktu, že jde o auto s prakticky nejhorší pasivní bezpečností. Ale život je otázkou priorit...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.02.2011 11:44, RE: opravdu gratuluji
Pepe posted by:
To by mi nevadilo, na rozdíl od faktu, že jde o auto s prakticky nejhorší pasivní bezpečností. Ale život je otázkou priorit...
to je pravda, ale na druhou stranu v této cenové kategorii se nadá skoro nikdy mluvit o bezpečném autě...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.02.2011 11:47, tomu říkám recenzce :(
autor píše "již jsme měli Saxo v rodině" pár řádků na to "byl jsem překvapen jeho miniaturními rozměry" Proti motoru nic nemám..je to celkem i držák, spíš se tam kazí jiné věci, ale postoj pána mi nejde moc na rozum...rodina má naftáky tak já ho chci taky...hlavně at slouží :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.02.2011 12:17, Chápete tuhle větu?
"jelikož je to starý diesel, nechá se ochotně vytáčet". Moderní diesely se nenechají ochotně vytáčet?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.02.2011 13:42, převodovka
Můj táta má stejné vozidlo, koupil si ho na důchod. Převodovku jsem už nechal vyměnit za jinou a potíže začali úplně stejně jak píše autor. Jinak auto skoro nezmar, umí jezdit na bio-naftu, pasívní bezpečnost 0bodů, ale táto to auto má rád.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.02.2011 13:58, dobre auto
podla mna male ciperne s velmi prijatelnymi nakladmi - podarene auto, do ktoreho moze clovek este zasahovat v pripade oprav, a to , ze nezvlada ten marketingovy trik o pasivnej bezpecnosti - mne by to bolo uplne vedlajsie...snad si to majitel nekupoval preto aby sa v tom vyrubal! Pasivna bezpecnost opakujem ma hlavne MARKETINGOVE VYUZITIE!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.02.2011 14:44, RE: dobre auto
nstar posted by:
podla mna male ciperne s velmi prijatelnymi nakladmi - podarene auto, do ktoreho moze clovek este zasahovat v pripade oprav, a to , ze nezvlada ten marketingovy trik o pasivnej bezpecnosti - mne by to bolo uplne vedlajsie...snad si to majitel nekupoval preto aby sa v tom vyrubal! Pasivna bezpecnost opakujem ma hlavne MARKETINGOVE VYUZITIE!!!
O pasivní bezpečnosti si povíme (spíše nepovíme) až někdo nabourá do Vás.... potom zjistíte, zda to byl jen marketing. Nedá se zcela souhlasit ani s tím " svépomocným" servisem - nebo spíše řeknu servis ano, opravy ne. Speciálně elektriku má tohle auto komplikovanou jako málokteré jiné (i autoelektrikáři se v něm dokáží zamotat) a to nemá žádnou moderní elektronickou výbavu.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.02.2011 15:02, RE: dobre auto
Pavlik posted by:
O pasivní bezpečnosti si povíme (spíše nepovíme) až někdo nabourá do Vás.... potom zjistíte, zda to byl jen marketing. Nedá se zcela souhlasit ani s tím " svépomocným" servisem - nebo spíše řeknu servis ano, opravy ne. Speciálně elektriku má tohle auto komplikovanou jako málokteré jiné (i autoelektrikáři se v něm dokáží zamotat) a to nemá žádnou moderní elektronickou výbavu.....
no tak to aby som si pockal par rokov, kym terajsich pat hviezdiciek bude znamenat uplny prepadak a auta budu ovela bezpecnejsie, potom si treba kupit auto aby to niekto mohol do mna napalit. Teda radsej nejazdit, nekupovat ziadne ine auto okrem toho naj najhviezdickovatejsie najbezpecnejsieho, ine nema podla vasho prispevku zmysel. Sa divim, ze ludia uz vyse sto rokov jazdia autami, ked cely ten cas nemali pat hviezdiciek...Elektrika moze byt komplikovana ale urco sa daju riesit vstriky, cerpadlo, zhavice, atd......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.02.2011 15:22, RE: opravdu gratuluji
Michal 22 posted by:
Tak na těch starých archaických atmo-diesel motorech se namá co pokazit. Také jsem si svého času na ježdění do 10.000 km/rok pořídil Tipo 1,7D. Tehdy byla nafta o nějaké 3-4 Kč levnější než benzín a jezdilo to za 5 litrů. Repase čerpadla do 3000,- Kč, vstřikovací trysky 300,- za všechny. Víc se na tom nemá co pokazit.

Dnes na podobný nájezd i u MPV uvažuji o 2.0 benzínu, než všechna ta jtd hdi tdi dci
To si kolega taky myslel, že se na atmo dieslu nemá co pokazit a koupil si v létě staré Saxo, tuším r.v. 98, údajně dovoz Francie. Celkem si to pochvaloval, jak to málo žere. V zimě ale zjistil, že mu to špatně startuje, kvůli pokazenému čerpadlu. Opravář chtěl za repasi 10 tisíc. Výměna za nový kus prý 40 tisíc. Před zimou ještě stihl vyměnit spojku. <br>
Dneska co vím má Fabii 1,4 TDi. Asi tu repasi nakonec vzdal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.02.2011 15:25, RE: opravdu gratuluji
Petr S posted by:
To si kolega taky myslel, že se na atmo dieslu nemá co pokazit a koupil si v létě staré Saxo, tuším r.v. 98, údajně dovoz Francie. Celkem si to pochvaloval, jak to málo žere. V zimě ale zjistil, že mu to špatně startuje, kvůli pokazenému čerpadlu. Opravář chtěl za repasi 10 tisíc. Výměna za nový kus prý 40 tisíc. Před zimou ještě stihl vyměnit spojku. <br>
Dneska co vím má Fabii 1,4 TDi. Asi tu repasi nakonec vzdal.
tak to ano, taka oprava pri takom aute to uz je na prd, to moze byt problem...aj ked 10 tis za repas sa este zo zatnutymi zubami da zniest ale je to smola no.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.02.2011 15:35, RE: dobre auto
nstar posted by:
podla mna male ciperne s velmi prijatelnymi nakladmi - podarene auto, do ktoreho moze clovek este zasahovat v pripade oprav, a to , ze nezvlada ten marketingovy trik o pasivnej bezpecnosti - mne by to bolo uplne vedlajsie...snad si to majitel nekupoval preto aby sa v tom vyrubal! Pasivna bezpecnost opakujem ma hlavne MARKETINGOVE VYUZITIE!!!
Jsou marketingově využité i dětské autosedačky? Určitě ano. Ale jejich používání je i prokazatelně bezpečnější oproti volnému sezení na sedačce. Stačí se podívat na jakýkoli crash test s volně sedícím dítětem.<br>
Byly asi i doby kdy se marketingově "využívalo" i to, že auto má pásy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.02.2011 15:50, RE: dobre auto
Petr S posted by:
Jsou marketingově využité i dětské autosedačky? Určitě ano. Ale jejich používání je i prokazatelně bezpečnější oproti volnému sezení na sedačce. Stačí se podívat na jakýkoli crash test s volně sedícím dítětem.<br>
Byly asi i doby kdy se marketingově "využívalo" i to, že auto má pásy.
aj to je len sucast masinerie - autosedacky. Pasy - mali by byt dobrovolne, teda ich pouzitie...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.02.2011 16:32, RE: opravdu gratuluji
xyzzn posted by:
sorry 8 kkm rocne - kazdopadne gratuluji ze nasel PRITELE
15000 :P
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.02.2011 16:35, RE: tomu říkám recenzce :(
Alcides posted by:
autor píše "již jsme měli Saxo v rodině" pár řádků na to "byl jsem překvapen jeho miniaturními rozměry" Proti motoru nic nemám..je to celkem i držák, spíš se tam kazí jiné věci, ale postoj pána mi nejde moc na rozum...rodina má naftáky tak já ho chci taky...hlavně at slouží :)
Po několika letech se Scénickem se snad není čemu divit...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.02.2011 16:37, RE: dobre auto
nstar posted by:
no tak to aby som si pockal par rokov, kym terajsich pat hviezdiciek bude znamenat uplny prepadak a auta budu ovela bezpecnejsie, potom si treba kupit auto aby to niekto mohol do mna napalit. Teda radsej nejazdit, nekupovat ziadne ine auto okrem toho naj najhviezdickovatejsie najbezpecnejsieho, ine nema podla vasho prispevku zmysel. Sa divim, ze ludia uz vyse sto rokov jazdia autami, ked cely ten cas nemali pat hviezdiciek...Elektrika moze byt komplikovana ale urco sa daju riesit vstriky, cerpad...
Já také mám "nejhvězdičkovatější" a "nejbezpečnější" auta co se dala v roce 2005 (kdy jsem je nová kupoval) koupit v daných segmentech. Teď mám objednaný nissan x-trail a ten je co se týká bezpečnosti také dnes na špičce. Má plnou elektronickou podporu řidiče (ABS,EBD, brzdový asistent, ASR, ESP a 4x4 + jsem doplnil zadní boční airbagy (celkem tedy 8 ks) - vše uvedené mám výjma 4x4 už na soužasných autech. Jako bonus je velký a těžký - viděl jsem v reálu co "dokáže" udělat s octavií II. Pro mne je bezpečnost důležitá (a mnohem více od doby co mám dítě), ale je to Vaše volba - stejně jako možné následky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.02.2011 16:39, RE: opravdu gratuluji
Pepe posted by:
To by mi nevadilo, na rozdíl od faktu, že jde o auto s prakticky nejhorší pasivní bezpečností. Ale život je otázkou priorit...
Ano o bezpečnosti nelze moc mluvit, ale myslím si že vkterémkoliv autě této kategorie se rovná větší havárie smrti hvězdičky nehvězdičky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.02.2011 17:55, RE: dobre auto
Pavlik posted by:
Já také mám "nejhvězdičkovatější" a "nejbezpečnější" auta co se dala v roce 2005 (kdy jsem je nová kupoval) koupit v daných segmentech. Teď mám objednaný nissan x-trail a ten je co se týká bezpečnosti také dnes na špičce. Má plnou elektronickou podporu řidiče (ABS,EBD, brzdový asistent, ASR, ESP a 4x4 + jsem doplnil zadní boční airbagy (celkem tedy 8 ks) - vše uvedené mám výjma 4x4 už na soužasných autech. Jako bonus je velký a těžký - viděl jsem v reálu co "dokáže" udělat s octavií II. Pro mne ...
Bazírovanie na hviezdičkách a kupovanie tankov s tým že "však toho blbca v oktávke zrámujem" je veľmi krátkozraká taktika. Vždy sa nájde tatra 815 v protismere, ktorá vám to patrične vysvetlí..
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.