0
back
 

diskuze k tématu: Vyhřívání zadního skla jako skrytá vada?

category of topic classification: poradna, ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.11.2008 10:36, RE: Míchání více věcí
David V posted by:
No dobře, možná jsem se nechal ve svém příspěvku trochu unést. Řekněme, že jsem měl trochu ubrat. Lidem v internetových diskusích tykám, nemyslím, že píšu obscéní nebo vyloženě vulgární příspěvky a začátkem beru, že jsme i všichni rovni. Promiň , ale nehodlám to měnit ani na požádání, nebudu v hlavě nosit, komu na netu vykám a komu tykám. Pokud si názorově nesedíme, nemusíme na sebe reagovat, Máme svobodu. Pokud jsem se Tě někde dotknul, tak asi pro to, že jsi napsal věc, která se nelíbila mně. ...
Také mě živí hlava, ale relaxaci mám jinou - proti gustu nic nemám. Je ale pravdou, že jsem nevyčetl Váš roční nájezd km. Osobně najedu 35-40 tisíc za rok, takže s jarní údržbou bych stejně nevystačil. Proto také měním auto každé 4 roky - nejsem podnikatel abych si je mohl odepsat, ale většina aut po těch čtyřech letech potřebuje větší investice a hlavně morálně zastará (myslím především v bezpečnosti). Je také pravdou, že se nedržím jedné značky, ale vybírám podle aktuální nabídky na trhu (momentálně 3 letý renault megane). Sám v autě jen uklízím, mažu před zimou těsnění a pravidelně kontroluji kapaliny. Většina prodejců dnes k novému vozu nabízí 4 letou záruku - takže na opravy ani udržbu sám stejně sáhnout nemohu (ne že bych chtěl). Je pravda, že na servisu doma lze ušetřit, a u starého auta se autorizovaný servis nevyplatí (tj. třeba pro potřeby pojišťoven starší 6 let). U novějšího vozu se bez něj stejně nejméně jednou za rok neobejdete, už jen z důvodu provedení diagnostiky - nevím jak lze udělat diagnostiku kancelářskou sponkou - vymazat paměť ano, ale diagnostiku ??? Pro mě není návštěva servisu "hraním si na šéfa" ale obyčejná koupě služby. Mám sice u rodinného domu garáž, ale nemíním v ní trávit čas pro pár korun. )))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.11.2008 21:14, RE: Míchání více věcí
Pavlik posted by:
Také mě živí hlava, ale relaxaci mám jinou - proti gustu nic nemám. Je ale pravdou, že jsem nevyčetl Váš roční nájezd km. Osobně najedu 35-40 tisíc za rok, takže s jarní údržbou bych stejně nevystačil. Proto také měním auto každé 4 roky - nejsem podnikatel abych si je mohl odepsat, ale většina aut po těch čtyřech letech potřebuje větší investice a hlavně morálně zastará (myslím především v bezpečnosti). Je také pravdou, že se nedržím jedné značky, ale vybírám podle aktuální nabídky na trhu (mome...
Ten nájezd, to bude totiž v tomto případě jablko sváru. já totiž najedu ročně tak 12 tisíc, a proto taky volím relativně levné auto. 100 -150 tisíc za střední třídu.Kdybych měl nájezd 3-4x takový, taky se budu dívat po jiných autech za jiné peníze. Navíc bych pravděpodobně neměl ani moc času něco řešit a taky bych navštěvoval servis.
Kancelářskou sponkou se propojí 2 kontakty diagnostického konektoru a kontrolka vybliká číselný kód závady. Vymazat paměť lze odpojením baterie na několik minut. Já v garáži trávím čas rád, ale není za tím těch pár korun. Na druhou stranu musím říct, že ne všchny služby na vozidle, za které jsem kdy platil, se mi svým provedením zdály profesionální a těch pár korun se mi na jedné opravě kdysi vyšplhalo na 9000 (v autorizovaném servise) oproti konečným 1200 (svépomocí). Vycházelo mi to na hodinu páce 2300 Kč čistá ruka, a to není špatný. Nutno ovšem podotkonout, že ne vždy se povede takový husarský kousek. Procentuální rekord zatím drží ovládací tlačítko klimatizace a jeho nefunkční podsvětlení - autorizovaný servis 600 Kč, svépomocí - 8 Kč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 16.11.2008 08:24, RE: Míchání více věcí
David V posted by:
Ten nájezd, to bude totiž v tomto případě jablko sváru. já totiž najedu ročně tak 12 tisíc, a proto taky volím relativně levné auto. 100 -150 tisíc za střední třídu.Kdybych měl nájezd 3-4x takový, taky se budu dívat po jiných autech za jiné peníze. Navíc bych pravděpodobně neměl ani moc času něco řešit a taky bych navštěvoval servis.
Kancelářskou sponkou se propojí 2 kontakty diagnostického konektoru a kontrolka vybliká číselný kód závady. Vymazat paměť lze odpojením baterie na několik minut. Já...
Ještě jsem zapoměl, žárovky zadního osvětlení si měním také (zatím jen dvě osvětlení SPZ). Ale přední částečně nechci a částečně nemůžu - mám xenony a ty mění jen servis (i na výbojky se vztahuje záruka). Celkově je k předním světlům "skvělý" přístup (megane II) , protahujete ruku oválným průzurem 15x10 cm z vnitřní strany podběů kol. Kamarádi mající stejný vůz s halogeny mi řekli - jednou jsem to měnil, to stačilo, příště už servis. Prý si s tím hráli téměř hodinu - vlastně šmátráte poslepu v pololeže, prostě skvělá práce v ještě lepší pracovní pozici ). K té diagnostice, mám palubní datovou sběrnici kterou odpojení baterie nevymaže. Je skutečně potřeba napojit v servisu notebook s origo softwarem a nechat závady načíst a poté případně vymazat - ptal jsem se u kolegů z doby mé práce v oboru a bylo mi řečeno, není problém u koncernu VW - jejich software má kde kdo (bohužel i zloději aut), ale francouzský je možné sehnat až 6 let starý a bez upgrade, potom ho automobilka uvolňuje. Ceny servisu jsou v naší zemi opravdu značné, trávím dost času v zahraničí a ty ceny jsou tam skutečně jinde. Nejezdím tam ale svým vozem, používám služební Superb, a tak nechávám auto servisovat v ČR. V této souvislosti mně mrzí jen to, že nebydlím u Německých hranic. Pak bych nic neřešil a servisoval v Německu. Stejně tam budu kupovat můj příští vůz, mají sice podobnou cenu jako u nás, ale mnohem lepší poměr cena/výbava. Mnoho šťastných km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 16.11.2008 12:45, RE: Buďte rád
dagoš posted by:
Kup si nové auto ty DEMENTE ! , Poškrabaný lak , ojeté pneu , poškrábané čelní sklo , atd ..... Jste banda .............. co stále řešíte . se starou popelnicí !
Dakoš, to bude asi nějakej cigo.š Hehehe
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 16.11.2008 12:48, RE: Bazar
mufik.martin posted by:
Presne jak bylo receno vyse. Zjistil bych, jestli vubec k oknu jde proud, protoze mozna oknem to byt nemusi ale pojistka, nebo kontakt nekde. Asi je to mimo misu, ale u me stare skodovky kdysi taky nefungovalo vyhrovani nez jsem zjistil, ze je jen rozpojeny kontakt u okna :) a i kdyby to bylo opravdu oknem tak si vemte z vrakoviste nejake pouzite a nechte to jen odborne vymenit a vemte si ty 3 tis. A nebo si kupte nove, ale dohodnete se, ze daji spoluucast 3 tis a budte spokojeny, pokud vam auto...
nechápu co ten intoš tady řeší, jako pardon, ale výhřev okna je sice příjemnej, ale taky to auto mohlo mít nasypanej perlit v převodovce....a to by bylo horší.....jako když moje máti (mimochoden Ing. :o) ) řešila prasklou žárovku v palubním štítu u přepínače ventilátoru (že na to v noci nevidí, ale přitom v noci skoro nejezdí)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.11.2008 14:26, RE: Bazar
David V posted by:
Souhlasím, že tady nabídl bazar opravdu solidní řešení a je možno si vybrat. Já osobně bych zvolil spoluúčast 3000 (nejdříve bych samozřejmě zjistil, jestli opravdu je závadné sklo, protože pokud není prasklé nebo pokud není ulomený kontakt přímo na okně, nebo není ostrá rýha skrz měděné pásky na okně, tak to s téměř 100% ní jistotou bude v pojistce vedení nebo kontaktu. To sklo se zkontrolovat podle mě dá i v létě. Stačí k tomu multimetr a změřit jeho odpor, pokud něco naměřím (hodnotu spočítám...
jenže kontrola funkčnosti nebyla provedena, takže JAK dokážu, že sklo nefungovalo v době předání zákazníkovi ???? Jinak smekám před přístupem bazaru. V dnešní době opravdu NADSTANDARTNÍ přístup.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.11.2008 14:32, RE: Míchání více věcí
David V posted by:
Jak to tak čtu, tak to vypadá, že koupit ojeté auto se zatajenou (nebo skrytou) vadou je naprosto normální, a že se nad tím nikdo nepozastavuje. A proč taky, vždyť by to v důsledku znamenalo, že když chci auto vyměnit za jiné, tak bych to své stávající napřed musel dát do kupy, a to stojí peníze, které já naopak chci prodejem získat. A proto je u nás trh s ojetými auty takový, jaký je. Nevím jak vám, ale mně to leží dost v krku. Příští rok se chystám vyměnit auto a už teď se bojím, jestli nezapo...
Davide, jedna poznámka z úplně jiné situace : asi před měsícem se vystupnovala situace, kdy největší český výrobce auta v tuzemku málem přestal prodávat a hromadne do dovázely auta ze zahranicí. Výsledek (který chtěli sami potenciální zákazníci) se dostavil a došlo ke zlevnění (nebudeme diskutovat o kolik) a rázem je problém dovézt auto za "dobré peníze". Ceny nových vozů tedy klesly na úroveň, která je pro zákazníky zajímavá. Nicméně nastala zajímavá situace : Ti stejní zákazníci se ohromně diví, že klesla zároveň hodnota jejich současného autíčka !!! Je to logické, je to v pořádku, je to Trh, ale mi žijeme v čechách. Davide, máš pravdu, TOHLE všechno si děláme sami
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.