0
back
 

diskuze k tématu: Vybíráme malé kombi kolem r.v. 2000

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, česká vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.10.2010 22:51, RE: Toyota
Pavlik posted by:
Rozměr 185/65/15 je naprosto běžný rozměr. Ale dle toho co píšete by Vám stačilo i kolo z žebřiňáku. Nevím jak Vás, ale mě quaplaning ve 100km/h na lehce mokré vozovce (minimum vody na vozovce) dost zaskočil a zklamal - pneu měly 75% vzorku. Následující continentaly v obdobné situaci s přehledem zvládaly rychlost 130+, současné michelin energysaver (na současném voze) zvládají taktéž 130+ bez jakéhokoli náznaku problému.
Testy pneumatik jsou tam uvedeny v různých běžných rozměrech, dokonce i v...
Na našich okresních silnicích se smí jezdit maximálně 90km/h - nevidím důvod, proč bych měl řešit, co se děje ve vyšších rychlostech. Navíc v těchto rychlostech znatelně stoupá spotřeba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.10.2010 22:58, RE: Toyota
Pavlik posted by:
Rozměr 185/65/15 je naprosto běžný rozměr. Ale dle toho co píšete by Vám stačilo i kolo z žebřiňáku. Nevím jak Vás, ale mě quaplaning ve 100km/h na lehce mokré vozovce (minimum vody na vozovce) dost zaskočil a zklamal - pneu měly 75% vzorku. Následující continentaly v obdobné situaci s přehledem zvládaly rychlost 130+, současné michelin energysaver (na současném voze) zvládají taktéž 130+ bez jakéhokoli náznaku problému.
Testy pneumatik jsou tam uvedeny v různých běžných rozměrech, dokonce i v...
Dívám se na ten test - ano, skutečně by se oči měly používat ke čtení - píšou tam totiž, že Barum lze doporučit. Seznam aut jsem tam nenašel, ale Škodovky to budou těžko a to jsou tady nejmasovější auta a dvorní zákazníci pro Barum, takže zase tak běžný rozměr to asi nebude...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.10.2010 23:05, RE: Bezpečnost
Pavlik posted by:
Věřím tomu, že být Vy na místě mrtvého řidiče, jistě té nehodě zabráníte - jste Superman. A kdyby ne, žádná velká škoda by nenastala.
Není třeba být superman, abych se podíval na obě strany, když vjíždím do křižovatky z vedlejší. Ta ženská se nepodívala. Co dodat? Zase zbytečný flamewar?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.10.2010 23:16, RE: Tak to shrňme
TOM posted by:
Pan Hejč neuznává hodnoty (lepší jízdní vlastnosti modernějších podvozků a motorů, pasívní bezpečnost), které běžně uznává většina motoristů. A nemusí být vůbec ovlivněny nějakou reklamou, jsou prostě schopni tyto výhody docenit a tím pádem jsou tací lidé pro něj, to co napsal...To mi připomíná -"všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo"
Nelíbí se mu, když o něm někdo vyvozuje údajně nepravdivé dedukce, sám to ovšem dělá taky - o mně vyvodil hned několik nepravdivých dedukcí po dvou příspěvcí...
Pan Hejč má vystupování jako pseudoekologický terorista. Nechápu jeho motivaci, jeho důvod proč sem píše nějaký dotaz, potažmo proč reaguje na výše uveřejněné příspěvky. Kdyby využil času který věnuje sháněním, porovnáváním a garážovým pseudoservisem výdělečné činnosti, mohl by si bez problému koupit auto o dvě třídy větší a k tomu zaplatit tatíkovi zvětšení vjezdu. Sám jsem zažil situaci kdy jeden vybíral až přebral. S kolegou jsme si kupovali auto. Já Nissan Maxima QX, třílitr, benzím. On A6 2.5TDi Tiptronic. On dal o mega víc. Ve finále po 200k on měl novou převodovku, 3x repas kompletní přední nápravy, nové turbo a 5x vykradené. Aby mu převodovku uznali na záruku musel dát třicet táců bokem, jinak 200k repas. Já měl původné vše vyjma destiček a kotoučů. Spotřeba víceméně stejná, kolem deseti litrů, spíš míň, ale na konci se stejným komfortem jsem na tom byl o hodně líp já. Už pár let si kupuju radši velká bezpečná a minimálně šestiválcová auta, zásadně atmo benzíny a japonské provenience. Proč? Protože vydrží víc, snesou nekvalitní palivo, jsou ´´blbuvzdorné´´ a v konečném součtu vyjdou levněji na provoz než lecjaký hatch nižší třídy. Nemluvě o kvalitě svezení, pasivní i aktivní bezpečnosti a nezájmu zlodějů. A ženě jsem koupil japonské SUV, s osmi airbagy a tříapůllitrovým benzínovým šestiválcem. Nějak mi záleží na našich dětech kterétím vozí, na tom aby se mi vrátila domů v pořádku a zdravá. Co kdyby náhodou potkala nějakého trotla v Cordobě Vario který ze toho veškerého přemýšlení jak ušetřit náhodou usnul a vjel jí do cesty?!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.10.2010 23:44, RE: Toyota
Michal Hejč posted by:
Ne, když budu dostatečně ostražitý a nebudu jezdit moc rychle, můžu mít prakticky libovolné "normální" gumy. A o tom to je.<br><br>
Demagogie? Ten kdo první křičí, od toho to fičí... Nejdůležitejší proměnnou je samozřejmě vlastní rychlost a stav vozovky. Nebo chceš vracet řidičák?
Stav vozovky nemám šanci ovlivnit, pokud nepojedu jako silničář. A vlastní rychlost? Pojedu vždy opatrně. Kvalitní pneu mi dává vždy větší rezervu. A v pneu je opravdu citelně velký rozdíl. Alespoň podle mých zkušeností.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.10.2010 23:56, RE: Bezpečnost
Pavlik posted by:
Ano, starám se o sebea svou rodinu - asi jsem vážně egoista. Kdybyste alespoň dokázal používat přečtené informace a neblábolil něco o křížích na zrcátku - psal jsem, že jsem bezvěrec. Maximálně úsměvná je pro mne Vaše představa aktivní bezpečnosti (pominu, že tu pasivní neméně důležitou zcela ignorujete) - ujet dodávce která se na Vás lepí je při výkonech uvažovaných vozů sci-fi - ještě tak věřím, že se necháte bezpečně předjet. Mám asi trochu (zřejmě více než trochu) jinou představu o vozidle j...
Já mám najeto asi 150 tisíc km - většinu ve firemním autě a prakticky vše v hustém provozu Prahy, Brna i na D1 a v některých velkých městech v zahraničí (hlavně Vídeň a Bratislava), s čímž zase jaksi někdo nepočítal) a nezažil jsem žádnou, slovy žádnou, nehodu, když už jsme u té statistiky. Ano, byly tam četné náznaky, kdy mne předvídavost zachránila, ale vždy to bylo pod kontrolou. Dokonce i v situaci, kdy mne jakési SUV s borcama v kšiltovkách chtělo tlačit ven ze silnice se tomu dalo vyhnout, stačilo nezmatkovat.<br><br>
Ad ujetí dodávce. Pokud je to na rovině, lze ji pustit, pokud je to v nepřehledných zatáčkách, ani s malým autem není problém zde držet 90km/h a prostě ujet, protože ta dodávka tak rychle do zatáček nemůže, převrátila by se.<br><br>
Ovšem ta žádost o přiznání je fakt perla... Nechápu, proč bych měl jako někomu přiznávat, že nemám peníze na něco (zvlášť když je mám, ale prostě je mi proti srsti je za to utratit a důvody jsem uvedl jasně, nebudu se opakovat a stojím si za nimi). Honiče hvězdiček považuji za škodnou a ruku jim nepodám - nepodám ruku někomu, kdo mi dává jasně najevo, že on chce žít na můj úkor. <br><br>
Jo a Česká republika je můj domov, není to žádná mizerná země! A že někdo vozidlu "dojemně" svěřuje svoje zdraví a bere ho jako svůj bunkr? Abych se nerozbrečel, nad chudáčkama v tanku, jak se obrňují před těmi zlými milióny Favoritů, Feld a Fábií, které pak ten tank někde srazí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.10.2010 00:00, RE: Toyota
rohYpnol posted by:
Stav vozovky nemám šanci ovlivnit, pokud nepojedu jako silničář. A vlastní rychlost? Pojedu vždy opatrně. Kvalitní pneu mi dává vždy větší rezervu. A v pneu je opravdu citelně velký rozdíl. Alespoň podle mých zkušeností.
Samozřejmě že se dá stav vozovky ovlivnit - výběrem. Pokud je něco nesjízdné, tak prostě nejedu nebo jedu jinudy. Žádná věda. Přizpůsobená rychlost dává VŽDY větší rezervu než je rozdíl v kvalitě normálních pneumatik (od Barumu nahoru). Fyziku nikdo neošidí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.10.2010 00:03, RE: Bezpečnost
Pavlik posted by:
Za ubožáka považuji spíše člověka nevážícího si vlatní rodiny neřku-li vlastního života. Raději totiž budu zdravý a bohatý - než-li chudý a nemocný (zmrzačený).
Hm, někdo tady zapoměl dodat ...na úkor ostatních.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.10.2010 00:08, RE: Polo
Pavlik posted by:
Pane Hejč, psát ve Vašem případě o intelektu jiných diskutérů je velmi odvážné až úsměvné. Jestliže Vám jde o ekologii, udržitelný rozvoj planety, nízké náklady a již ani nevím jaké další "atributy" jste zde uvedl, mám jedinou radu - držte se Vámi vychvalovaného MHD.
Já mám svědomí čisté, MHD využívám a také často chodím pěšky. Auto použiju tam, kde to nejde nebo je potřeba odvézt něco většího nebo když jede více lidí. Takové chování je asi těžko pochopitelné pro někoho, kdo je se svým SUV středem celého světa a podle sebe soudí i ostatní...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.10.2010 06:59, RE: Toyota
Michal Hejč posted by:
Samozřejmě že se dá stav vozovky ovlivnit - výběrem. Pokud je něco nesjízdné, tak prostě nejedu nebo jedu jinudy. Žádná věda. Přizpůsobená rychlost dává VŽDY větší rezervu než je rozdíl v kvalitě normálních pneumatik (od Barumu nahoru). Fyziku nikdo neošidí.
Stav vozovky lze ovlivnit výběrem? - něco jako "tahle silnice má špatný povrch, tak tudy nepojedu"? Jezdíte vůbec autem?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.10.2010 07:33, RE: Bezpečnost
Michal Hejč posted by:
Já mám najeto asi 150 tisíc km - většinu ve firemním autě a prakticky vše v hustém provozu Prahy, Brna i na D1 a v některých velkých městech v zahraničí (hlavně Vídeň a Bratislava), s čímž zase jaksi někdo nepočítal) a nezažil jsem žádnou, slovy žádnou, nehodu, když už jsme u té statistiky. Ano, byly tam četné náznaky, kdy mne předvídavost zachránila, ale vždy to bylo pod kontrolou. Dokonce i v situaci, kdy mne jakési SUV s borcama v kšiltovkách chtělo tlačit ven ze silnice se tomu dalo vyhnout,...
Vzhledem k tomu, že mám dle Vaší informace najeto 5x tolik co Vy mne můj jiný pohled na svět nepřekvapuje. Jen by mě zajímalo jakými cestami jezdíte - já potkávám nehody co chvíli. Budu radši chudáček v "tanku", než-li potenciálně zmrzačený chudáček který šetřil - Vy na takový vůz evidentně nemáte a tak prskáte fráze o ekologii, ohleduplnosti a dalších hloupostech (že by závist a neschopnost si vydělat).
Moderní dodávka se Vás v 90 kilometrové rychlosti bude držet naprosto v pohodě - běžně potkávám dodávky jedoucí na silnici druhé třídy 120+. Navíc o jejich výkonech si s Vaší technikou můžete nechat jen zdát - než vy s 50kw pružně zrychlíte z 80 na 100, dodávka je o půl kilometru dál.
Já budu klidně žít na úkor Váš i této mizerné země (stejně mne živí zahraniční firma), které říkám domov jen proto, že mám zdejší občanství a platím tady daně. Asi mám pro Vás "deformovaný" pohled na ČR, neboť hodně času trávím v západní evropě a tak mohu porovnávat, jak má vypadat civilizovaná země. Jediné co v česku za něco stojí je pivo a vzhled krajiny, jinak je to jedna velká bída.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.10.2010 07:34, "přehnaná sebedůvěra"
Vůbec nechápu jak se v někom bere ta silná sebedůvěra ve vlastní schopnosti. Mám najeto mnohonásobně víc než vy pane Hejč a přesto a nebo právě proto bych nikdy neřekl, to co vy. Vaše přehnaná sebedůvěra musí pramenit z nedostatku zkušenosti, jinak to není možné. To že se vám párkrát povedlo zabránit nehodě ještě vůbec nic neznamená. To ale vy s vaší malou zkušeností fakt nemůžete pochopit.
A velmi úsměvná byla věta o vašich údajně neprůstřelných argumentech. Dyt jsou uplně směšný. Smutný ovšem je to, že vy jste o svém asi vážně přesvědčen. To je to, co tu plno lidí nadzvedává. Dyt některé vaše argumenty jsou tak tupé, že nemá cenu na ně ani reagovat, stejně jako některé vaše dedukce.
Jen pro vaši informaci - moderní vozy jsou konstruovány, tak aby účinně pohltily deformační energii - jednoduše řečenoo - chrání i toho do koho narazí. Tak jaká řeč o sobeckosti? Nehledě na lepší ochranu chodců a když mluvíte o planetě - lepší (nižší) emise. Bavíme se o srovnatelných vozech různých generací.
Když chcete vozit ty tvárnice, tak tady asi roli bude hrát spíš nosnost auta než celkový objem. Ostatní věci, které jste vyjmenoval jako gumy, dětské kolo apod - není pravda, že je nelze narovnat do kufru hatchbacku nižší střední třídy.Když jsem vám napsal, že je krátkozraké něco počítat (gumy) a něco ne(palivo) a spočítal ten rozdíl, řeknete, že vy najedete jen DO 10000km - to má být ten neprůstřelný argument? Fakt směšné.
Neřešíte hlučnost, neřešíte komfort, brzdnou dráhu, stabilitu v zatáčkách, aquaplaning...Proč ne? - to vše dokážete nahradit svým jízdním stylem? - a není náhodou lepší ten skvělý jízdní styl právě doplnit ještě těmito lepšími vlastnostmi, které si můžete koupit za pár drobných? Nebo jsou pro vás peníze takový problém? možná jo, když nemáte místo. jak se vůbec může stát, že takový "dokonalý" člověk, který všechno předvídá přijde o místo?

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.10.2010 07:35, RE: Tak to shrňme
tomaskrtek posted by:
Pan Hejč má vystupování jako pseudoekologický terorista. Nechápu jeho motivaci, jeho důvod proč sem píše nějaký dotaz, potažmo proč reaguje na výše uveřejněné příspěvky. Kdyby využil času který věnuje sháněním, porovnáváním a garážovým pseudoservisem výdělečné činnosti, mohl by si bez problému koupit auto o dvě třídy větší a k tomu zaplatit tatíkovi zvětšení vjezdu. Sám jsem zažil situaci kdy jeden vybíral až přebral. S kolegou jsme si kupovali auto. Já Nissan Maxima QX, třílitr, benzím. On A6 2...
Pod tento příspěvek se mohu jen podepsat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.10.2010 10:00, RE: Tak to shrňme
TOM posted by:
Pan Hejč neuznává hodnoty (lepší jízdní vlastnosti modernějších podvozků a motorů, pasívní bezpečnost), které běžně uznává většina motoristů. A nemusí být vůbec ovlivněny nějakou reklamou, jsou prostě schopni tyto výhody docenit a tím pádem jsou tací lidé pro něj, to co napsal...To mi připomíná -"všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo"
Nelíbí se mu, když o něm někdo vyvozuje údajně nepravdivé dedukce, sám to ovšem dělá taky - o mně vyvodil hned několik nepravdivých dedukcí po dvou příspěvcí...
S odhlédnutím od Vašeho ideového sporu se vyjádřím k odstavci srovnávající Cordobu s Fabií: Cordoba 6K5/Polo 6KV5 po FL jsou sice na starší platformě a z hlediska pasivní bezpečnosti na tom také budou hůře (kvuli vyššímu morálnímu stáří modelu) než Fabia, ale úzké jsou stejně, kufr mají větší, méně spolehlivé nejsou, podvozek mají robusnější a protikorozní ochranu mají stejně dobrou. a to pravé zrcátko mám na Polu taky malé .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.10.2010 10:31, RE: Bezpečnost
Michal Hejč posted by:
Hm, někdo tady zapoměl dodat ...na úkor ostatních.
Je to tak - jestli posádka auta které do mne narazí přežije nebo nikoli je mi opravdu jedno. Pro mne (jako správného egoistu) jsem důležitý JÁ a MOJE RODINA. Ostatní jsou mi opravdu fuk. Jak jsem už psal, já jsem nikdy nehodu nezavinil - proč bych se ale měl zabývat viníkem a nějak jej chránit, notabene za cenu mého ohrožení - nechápu. Sám konstatujete, že auto je zbraň - takže i útočník (viník nehody) musí počítat s legitimní obranou (v tomto případě větší a bezpečný vůz) a jestliže přitom zahyne, nebudu se tím vůbec zabývat natož trápit ....jeho volba byl výběr vozu, jeho volbou byla chyba vedoucí k nehodě a za své volby prostě neseme odpovědnost.
Až někoho zabiji vlastní vinou, můžete mne obviňovat z núcty k ostatním - do té doby si nechte své moralistické rozumy pro sebe. Zachraňovat morálku a planetu můžete u jehovistů, dětí země, greenpeace a podobné sebranky - tohle bývala diskuse o autech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.10.2010 10:38, RE: "přehnaná sebedůvěra"
TOM posted by:
Vůbec nechápu jak se v někom bere ta silná sebedůvěra ve vlastní schopnosti. Mám najeto mnohonásobně víc než vy pane Hejč a přesto a nebo právě proto bych nikdy neřekl, to co vy. Vaše přehnaná sebedůvěra musí pramenit z nedostatku zkušenosti, jinak to není možné. To že se vám párkrát povedlo zabránit nehodě ještě vůbec nic neznamená. To ale vy s vaší malou zkušeností fakt nemůžete pochopit.
A velmi úsměvná byla věta o vašich údajně neprůstřelných argumentech. Dyt jsou uplně směšný. Smutný ovšem...
Je úsměvné, kam se diskuse dostala. Pan Hejč (není nezaměstnaný, nýbrž gay-houslista, prožeňte ho hůůhlem) nechtěl poradit s výběrem značky a modelu, spíš s benzínovými osmiventily z dolního konce výkonového spektra u Varia či Variantu. Uznávám, že jeho kritéria výběru auta (úzká branka k servisovací garáži, slabý motor, využití plecháčů z Toleda atd.) jsou svérázná a k úspoře nákladů vůbec vést nemusí. Nicméně jsou to jeho požadavky a tak by je poradci-diskutéři měli vzít v potaz. Když tu někdo bude zarputile shánět informace k Passatu 2,0 TDI s DPF na vození dítěte 5 km do školky (protože málo žere) nebo Fabii HTP na denní ježdění Plzeň-Praha (protože má nízké povinné ručení), můžete mu výběr rozmlouvat, ale jemu půjde stejně o informace k už vybranému autu (a to jsou extrémní případy, požadavky pana Hejče vzhledem k plánovanému používání auta jsou docela rozumné).
Při výběru 10 let starého auta (a zvlášť z omezené nabídky Cordob a Variantů na našem trhu - pokud nechce pro 10 let staré malé auto dovážet z Německa nebo Itálie) je nerozum se upínat na předvybranou motorizaci a při malém nájezdu koukat na ceny servisních intervalů atd.. Navíc rozdíly cen mezi motorizacemi v tomhle věku už velké nejsou a je škoda si brát slabší za stejnou cenu jako modernější a silnější, když rozdíl ve spotřebě je malý. Ale vaše (nemyslím jen TOMa) argumenty o pasivní a aktivní bezpečnosti by vedly ke koupi osmiválce vyšší třídy nebo SUV, nikoli k upřednostnění Fabie před vybranými dvojčaty, protože rozdíly v aktivní i pasivní bezpečnosti mezi nimi zásadní nejsou (pro Fabii spíš hraje šíře výběru na trhu ojetin, pro V/V zas cena).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.10.2010 10:40, RE: "přehnaná sebedůvěra"
TOM posted by:
Vůbec nechápu jak se v někom bere ta silná sebedůvěra ve vlastní schopnosti. Mám najeto mnohonásobně víc než vy pane Hejč a přesto a nebo právě proto bych nikdy neřekl, to co vy. Vaše přehnaná sebedůvěra musí pramenit z nedostatku zkušenosti, jinak to není možné. To že se vám párkrát povedlo zabránit nehodě ještě vůbec nic neznamená. To ale vy s vaší malou zkušeností fakt nemůžete pochopit.
A velmi úsměvná byla věta o vašich údajně neprůstřelných argumentech. Dyt jsou uplně směšný. Smutný ovšem...
O místo přišel možná právě kvůli své tuposti a nepoučitelnosti, ale to je pouhá spekulace. Spíše se vedoucí posadil na místo spolujezdce, když pan Hejč řídil služební vůz, zešedivěl z předvedeného "předvídavého" jízdního stylu a v pomstu pana Hejče propustil )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.10.2010 10:48, RE: Bezpečnost
Pavlik posted by:
Je to tak - jestli posádka auta které do mne narazí přežije nebo nikoli je mi opravdu jedno. Pro mne (jako správného egoistu) jsem důležitý JÁ a MOJE RODINA. Ostatní jsou mi opravdu fuk. Jak jsem už psal, já jsem nikdy nehodu nezavinil - proč bych se ale měl zabývat viníkem a nějak jej chránit, notabene za cenu mého ohrožení - nechápu. Sám konstatujete, že auto je zbraň - takže i útočník (viník nehody) musí počítat s legitimní obranou (v tomto případě větší a bezpečný vůz) a jestliže přitom zah...
Fuuuj egoisto! Až takhle fuk Ti jsou potenciálně zmařené životy dětí viníka nehody? Vždyť to mohli být potenciální partneři Tvých dětí (když už se bavíme o potenci). Naprosto souhlasím v tom, že tohle by měla být diskuse o autech - zkušenosti, modely, závady atd. Pro diskusi o etice, morálce, trvale udržitelném rozvoji, lidských právech a marketingu z hlediska automobilismu by měl Tipcars (nebo raději nějaké sociální hnutí či NVO) založit vlastní forum.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.10.2010 10:55, RE: "přehnaná sebedůvěra"
Muroň posted by:
Je úsměvné, kam se diskuse dostala. Pan Hejč (není nezaměstnaný, nýbrž gay-houslista, prožeňte ho hůůhlem) nechtěl poradit s výběrem značky a modelu, spíš s benzínovými osmiventily z dolního konce výkonového spektra u Varia či Variantu. Uznávám, že jeho kritéria výběru auta (úzká branka k servisovací garáži, slabý motor, využití plecháčů z Toleda atd.) jsou svérázná a k úspoře nákladů vůbec vést nemusí. Nicméně jsou to jeho požadavky a tak by je poradci-diskutéři měli vzít v potaz. Když tu někdo...
Ano, souhlas. Proto jsem ve svém příspěvku - tak to shrnme- psal, že z předvybraných bude nejlepší ta Fabie. Začnu od té bezpečnosti - není rapidně lepší, ale je lepší. Pasivní i aktivní. Nikdo to nechce hnát do extrému osmiválců vyšší třídy a už vůbec ne SUV, tam pokulhává ta aktivní bezpečnost. Je užší (to malé pravé zrcátko by mělo rozhodnout), má lepší protikorozní ochranu - ne rapidně, ale lepší, má větší kufr, má větší nosnost. Je spolehlivější - ne rapidně ale je. Tím to končí.
Vše ostatní v celé diskuzi už jen plyne z tvrdohlavého odmítání pana Hejče všeho moderního a lepšího - lepších gum atd...Tím netvrdím, že automaticky vše modernější je lepší,ale konkrétní už několikrát zmíněné věci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.10.2010 11:45, RE: Tak to shrňme
Muroň posted by:
S odhlédnutím od Vašeho ideového sporu se vyjádřím k odstavci srovnávající Cordobu s Fabií: Cordoba 6K5/Polo 6KV5 po FL jsou sice na starší platformě a z hlediska pasivní bezpečnosti na tom také budou hůře (kvuli vyššímu morálnímu stáří modelu) než Fabia, ale úzké jsou stejně, kufr mají větší, méně spolehlivé nejsou, podvozek mají robusnější a protikorozní ochranu mají stejně dobrou. a to pravé zrcátko mám na Polu taky malé .
Kufr má myslím větší fabia. Nebo je to jinak?A nezapomeň na tu nosnost - přece jenkvůli těm tvárnicím... Ale i tak - u tý Cordoby je nosnost fakt malá. S tou spolehlivostí a protikorozní ochranou-zde bych já sázel na Fabku,ale jak je napsáno v samotném článku - zrovna toto bude záležet u takto starého auta na konkrétním kusu.
respond
  1 ... 6 7 8 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.